Ging roepen waarom netsplitter geen mod moest zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
That's it? Maar wat is er gebeurd. ff heel kort in 5 zinnen?
Dan lees je terug.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sorry hoor yvonne. Ik wilde gewoon even weten wat er allemaal speelde. Totaal niet trollerig bedoeld.
Hoi trouwens.
HMF stijl natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wil je HMF stijl of gewoon normale stijl?
Hmf tr'de de Kromme. NS gaf hmf toen een banquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
That's it? Maar wat is er gebeurd. ff heel kort in 5 zinnen?
HMF heeft netsplitter geslagen omdat ie naar zijn vriendin keek.quote:
Maar Yvonne ik begrijp je teleurstelling en dat je het jammer vindt een collega te verliezen maar vond jij Caland zijn topic stiekem ook niet geniaal?quote:
I just killed itquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:53 schreef Caland het volgende:
Dolfijnen afslachten
Dit topic mag gewoon openblijven trouwens
Nee, dit was louter een grapje. Ik kom hier supervrolijk binnenwandelen, maar ik vind 't alleen jammer om te zien dat ik als Praetor Magnificus van de SC dit allemaal niet heb meegemaakt en tevens moet constateren dat er een aantal onbekende boelers ons territorium hebben betreden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Rustig man. Je zit je echt op te winden, hé. Het is maar een forumpje.
[ afbeelding ]
Hoe heette dat topic van caland?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Yvonne ik begrijp je teleurstelling en dat je het jammer vindt een collega te verliezen maar vond jij Caland zijn topic stiekem ook niet geniaal?
Tyf eens een eind op achterlijke kutdwaasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een paar luiers verschonen kan geen kwaad. Er moet hier inderdaad een grote schoonmaak worden gehouden.
nee man, de gedachte er achter en het feit dat er toch weer mensen zijn die daar sneren weten te maken richting NS. We zijn er toch wel klaar mee zo, of niet dan? Zelfs hmf vindt dat het wel klaar is zo en dat een deel toch echt te ver is gegaan.quote:
En jouw Nederlandse paspoort moet worden afgepaktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een paar luiers verschonen kan geen kwaad. Er moet hier inderdaad een grote schoonmaak worden gehouden.
Ja goh HMF is zich gewoon weer aan het inlikken voor strafverminderingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee man, de gedachte er achter en het feit dat er toch weer mensen zijn die daar sneren weten te maken richting NS. We zijn er toch wel klaar mee zo, of niet dan? Zelfs hmf vindt dat het wel klaar is zo en dat een deel toch echt te ver is gegaan.
Bitch, please.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dit was louter een grapje. Ik kom hier supervrolijk binnenwandelen, maar ik vind 't alleen jammer om te zien dat ik als Praetor Magnificus van de SC dit allemaal niet heb meegemaakt en tevens moet constateren dat er een aantal onbekende boelers ons territorium hebben betreden.
Dat zegt ie alleen maar zodat 'ie weer snel terug kan komen op Fok!.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee man, de gedachte er achter en het feit dat er toch weer mensen zijn die daar sneren weten te maken richting NS. We zijn er toch wel klaar mee zo, of niet dan? Zelfs hmf vindt dat het wel klaar is zo en dat een deel toch echt te ver is gegaan.
ja en jij kan kappen met lekker zitten stoken hierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Rustig man. Je zit je echt op te winden, hé. Het is maar een forumpje.
[ afbeelding ]
Ja ik snap het wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja en jij kan kappen met lekker zitten stoken hier.
Lijkt me een mooie deal.
BrandXquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja en jij kan kappen met lekker zitten stoken hier.
Lijkt me een mooie deal.
Iets met jezelf tegenspreken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bitch, please.Stel je niet zo aan met je territorium. FOK! is openbaar. Ken je het betekenis van het woord. Dat houdt in dat iedereen hier mag reageren. Scheer je nu maar weg, ksst.
Dit dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:00 schreef Caland het volgende:
HMF die vindt dan mensen te ver zijn gegaan.
[ afbeelding ]
Dat had ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:00 schreef Caland het volgende:
HMF die vindt dan mensen te ver zijn gegaan.
[ afbeelding ]
Die rent nu als een gek door zijn crib heen hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Hij vindt het prachtig man die ouwe relnicht
Het is aan aan negerquote:
Van 4 hoog naar 1 hoog want de boi heeft vast 4 verdiepingenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die rent nu als een gek door zijn crib heen hoor
Nee niet eensquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja goh HMF is zich gewoon weer aan het inlikken voor strafvermindering
moet jij je niet afberen buiten?quote:
Desalniettemin ben ik nog steeds de Praetor Magnificus a.k.a. de President van dit topic op basis van mijn nr. 1 post aantal. Ik word door iedereen hier erkend en omgekeerd erken ik alle vaste users in dit topic als gelijkwaardigen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bitch, please.Stel je niet zo aan met je territorium. FOK! is openbaar. Ken je het betekenis van het woord. Dat houdt in dat iedereen hier mag reageren. Scheer je nu maar weg, ksst.
Klopt ja, maar ik weet niet of ik wel weg kan zonder iets te missenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet jij je niet afberen buiten?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat zegt ie alleen maar zodat 'ie weer snel terug kan komen op Fok!.
Hopelijk dient hij voor één keer zijn gehele ban uit.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee niet eens.
Hij weet dat hij die deze keer gewoon niet krijgt en vraagt dat ook niet.
anders bouwt hij er gewoon een nieuwe verdieping op hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van 4 hoog naar 1 hoog want de boi heeft vast 4 verdiepingen
Al in GGMM zijn DM box gekeken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee niet eens.
Nou nee, zo zit dat godzijdank nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel.
En als HMF het zegt luister ik, wat een mod hè.
Alleen De_kromme kan dat, die is van extra ringen bouwenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
anders bouwt hij er gewoon een nieuwe verdieping op hoor
Alsof jij daar over gaat, vrouwmensquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee niet eens.
Als je er een filmpje van maakt (Zonder handpop a.u.b.) beloven wij ons rustig te houden tot je terugkeer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik weet niet of ik wel weg kan zonder iets te missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |