Wie ben jij nou weerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil hier wel modden, direct al die aftandse ajax en psv topics maar naar ONZ verhuizen dan.
Dat was de vraag nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, sinds al jaren ben ik back up mod wanneer er een lage bezetting is van mods om wat voor reden dan ook, bijv. bij de livewedstrijden. Daarbij heb ik WK10 en EK12 gemod. Ben verre van een vreemde hier hoor
Hihihihi grappig johquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil hier wel modden, direct al die aftandse ajax en psv topics maar naar ONZ verhuizen dan.
Tukkermodjesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef smegmanus het volgende:
quote:
Ik zeg doen dan kan ik eindelijk Mod van het Knutsel subforum worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, sinds al jaren ben ik back up mod wanneer er een lage bezetting is van mods om wat voor reden dan ook, bijv. bij de livewedstrijden. Daarbij heb ik WK10 en EK12 gemod. Ben verre van een vreemde hier hoor
linker en rechter vuist?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:09 schreef Caland het volgende:
En BrandX heeft sowieso 2 pluspunten. Heb ik opgevangen in de wandelgangen.
ik train daarvoorquote:
Nee VBL is lekker wil je zeggen?quote:
Was een vrij matige rel in vergelijking met de vorige.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, weer een VBL rel. Welk nieuw forum komt er nu?
ohw. blond he, en ik heb zeldzaam genoeg een van jullie eigenschappen: ik heb directe vragen nodig en geen insinuerende vragen want die snap ik niet, wat mijn sexegenoten wel schijnen te doenquote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:08 schreef The_Groove het volgende:
Davy voelt zich gewoon bedreigd door Brandje
Wil je zo graag mod worden jochie?
Voetbalunited?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, weer een VBL rel. Welk nieuw forum komt er nu?
en:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:04 schreef Caland het volgende:
BrandX en Kapiteintje voor VBL mod, trouwens
ah, RayManiagate is niet te overtreffen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Was een vrij matige rel in vergelijking met de vorige.
NS is al gevallen dus het probleem is opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |