Vergeet het vrijheidsmonument niet met daarop de namen van de gevallen soldaten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
Nu is hij pas echt af. Kan in de op!
[ afbeelding ]
inderdaad, ik mis die jodenhuizen.quote:
Rot op met je sjimz-obsessie. En Kum was inderdaad onhoudbaar, dat gaat een hele grote worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op sjimz.Ga jij eens even snel naar het ADO-topic, aangezien daar de volgende 'wereldtoppert' alweer is weggekaapt.
Kijk mij groot zijn danquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Rot op met je sjimz-obsessie. En Kum was inderdaad onhoudbaar, dat gaat een hele grote worden.
Is al 26 he en draait pas 2 jaar echt mee. De halve Duitser die hij is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Rot op met je sjimz-obsessie. En Kum was inderdaad onhoudbaar, dat gaat een hele grote worden.
Ga weg mooiboy.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat is dit voor een gelul, waar gaat dit over
stijntje heeft deze uit woede verwijderd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
Nu hebben we goffedomme geen op meer?
Stino zijn schuld.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
fuck ff die oude banner er terug inquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
Laten we hem straffen door zijn zus bruut te gangbangen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stijntje heeft deze uit woede verwijderd.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
VBL vóór de SC
VBL ná de SC
PLAATSEN VAN OVERIGE SHIT IN DE OP IST VERBOTEN.
Waarom heeft die dolfijn eigenlijk wenkbrauwen is dat een teken van macht? Anders stop ik per direct met epileren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
Stuk voor stuk toppers. Jammer dat jullie niet zoveel soeps hebben rondlopen? El Ahmadi, verit je beste speler, voor een schijntje verkocht. En Goossens, Vormerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg jij bij elke falende ADO-speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |