FOK.us down?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
Amerikahttp://www.telegraaf.nl/b(...)sende_lerares__.html
Die filmpjes ook altijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
Amerikahttp://www.telegraaf.nl/b(...)sende_lerares__.html
Deze gastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Ik wil die vbl-homo's best even op de bek tikken. Virtueel dan. In het echt kom ik ze alleen tegen in het mannen-bos en dan sla ik niet.
Niet haten op Kea, Krea is een soort Stief! En het is vrijdagmiddag en je haptquote:
Waarom lees jij mee de hele tijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet haten op Kea, Krea is een soort Stief! En het is vrijdagmiddag en je hapt
Dan gaat zijn e-status naar de klote, dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daag hem uit voor een ring gevecht Steven.
Xje LRquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon waarheid toch lekkere jongen van mij.
Ik stalk jequote:
Niks mis mee verderquote:
Niet alleen zijn e-status is dan naar de klote vrees ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan gaat zijn e-status naar de klote, dat moeten we niet hebben natuurlijk
Het is nog een reserve mof ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet alleen zijn e-status is dan naar de klote vrees ik
Je wordt gewoon gescreend inderdaad. Jammer dat de sollicitatie ronde pas op 25 juli stopt ik word er eerlijk waar dood nerveus van.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis mee verder
Je houdt mij in de gaten, betekent dus dat ik de nieuwe vbl mod ben
Of ze checkt mij via jouquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis mee verder
Je houdt mij in de gaten, betekent dus dat ik de nieuwe vbl mod ben
Ben zelfs gestopt met scheldenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wordt gewoon gescreend inderdaad. Jammer dat de sollicitatie ronde pas op 25 juli stopt ik word er eerlijk waar dood nerveus van.
Wie ben jij toch?quote:
Dat is wel positief, misschien moeten we de datum maar uitstellen naar 25 augustus.quote:
En dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel positief, misschien moeten we de datum maar uitstellen naar 25 augustus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |