16 cm maar pas 14 jaar oud dus wie weet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:41 schreef BrandX het volgende:
ja hoi tuig
Voetbalgeleuter mogen jullie met jullie leuters leuten in de diverse clubleutertopics.
Meetlatje mee, op tafel met die leuters en meten maar
Ligt eraan waar je vindt dat de basis is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
16 cm maar pas 14 jaar oud dus wie weet.
Ik denk dat we 't allemaal niet redden bij die van jou.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:41 schreef BrandX het volgende:
ja hoi tuig
Voetbalgeleuter mogen jullie met jullie leuters leuten in de diverse clubleutertopics.
Meetlatje mee, op tafel met die leuters en meten maar
mijn e-penis is dan ook gigantischquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat we 't allemaal niet redden bij die van jou.
Ben je van de mannen of van de vrouwen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn e-penis is dan ook gigantisch![]()
Zie hem in mijn mond hangen dan
Van de manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je van de mannen of van de vrouwen?
Dan valt kapiteintje al afquote:
En moet de man in kwestie langer of kleiner dan jij zijn? Want hier komt een enkeling net boven de 1,80 uit.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En moet de man in kwestie langer of kleiner dan jij zijn? Want hier komt een enkeling net boven de 1,80 uit.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn e-penis is dan ook gigantisch![]()
Zie hem in mijn mond hangen dan
gotspe wel hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En moet de man in kwestie langer of kleiner dan jij zijn? Want hier komt een enkeling net boven de 1,80 uit.
Geen idee maar het opkroppen gaat mij sowieso een maagzweer opleveren als het aanhoudt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
Hoelang blijft dit strenge toezicht door zowel mods als FA's trouwens nog voortduren?
[insertbraafantwoord]quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou moet ik trouwens nog teug pakken nu we het over penissen hebbenquote:
Jullie verstandelijke vermogens in acht genomen? Moet ik daar een eerlijk antwoord op gevenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
Hoelang blijft dit strenge toezicht door zowel mods als FA's trouwens nog voortduren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |