Aan je neus was leuker geweestquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is je mening, we hangen aan je lip
Zonde dat het zo heeft moeten lopen. Vanuit beide kanten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is je mening, we hangen aan je lip
Klonen tijdens je ban is echt dom.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
Waar is Morph trouwens al die tijd GGMM?. Ik vind hem toch een goeie pik, al is hij soms een beetje te nauw. Maar ook die mensen kan ik wel waarderen...
Wat is dat voor cda antwoord.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat het zo heeft moeten lopen. Vanuit beide kanten.
quote:
Deze gastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stuk voor stuk toppers. Jammer dat jullie niet zoveel soeps hebben rondlopen? El Ahmadi, verit je beste speler, voor een schijntje verkocht. En Goossens, Vormer![]()
![]()
en Immers
![]()
teruggehaald.
Topper die van Geel hoor![]()
.
Achter hoeveel proxies zit je?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:59 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
[..]
Klonen? Wat is dat?. Dat doen ze toch niet met mensen? Ik snap het niet.
.
Je bent wel weer dol en fijn bezig jijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:59 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
[..]
Klonen? Wat is dat?. Dat doen ze toch niet met mensen? Ik snap het niet.
.
Lastig hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:02 schreef Saind het volgende:
Deze kruiswoordpuzzel.. Hmmm.
"Lopen veel voetballers mee rond" . . T . . A . . S
Admins? Pick onequote:
wat was netsplitter dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Admins? Pick one
Breuls
Danny
Knorretje
Iteejer
yvonne
Dat zijn de admins.
Blinde.
Hij verdween net nadat hij het kruiswoordraadsel had opgelost.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar HoudMaarFeesten als je enkel feest heb je dan wel tijd voor een baan/studie? Of ben je een uitkeringstrekker?
ForumAdminquote:
Te makkelijk manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Happel het volgende:
Vak 410 op reis?
Of is dat weer te makkelijk?
Ja, jij ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef HoudMaarFeesten het volgende:
Hé ik bood een oplossing voor zijn kruiswoordpuzzel en nu is mijn post weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |