Behalve ADOquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
maak eens een toffe dan waar alle 18 clubs in staan
Of doen wat ze in andere SC's doen, alle UI's van sc'ers erinquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd voor een fatsoenlijke opkneuzen huisjes.
Gewed om vijf kratten bier met wat kakkerlakken? Goede deal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, ze gaan kampioen worden.
5 kratten bier
BrandX kun je deze troll even hardhandig uit de SC schoppen? Ik word een beetje moe van deze galbak.quote:
Ja en daarvan een Mosaic plaatje bouwen dat SC laat zienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Of doen wat ze in andere SC's doen, alle UI's van sc'ers erin
Nee, VBL SC staat mij wel aan. Al die mensen die hun leven gewijd hebben aan een spel waarbij tweeėntwintig spelers achter een bal aanrennen en de bal achter twee palen met een net proberen te knallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij lekker weg zou blijven hier? Kankerboeler
Die mogen er nooit meer uit na die gozer die hier in tranen uitbarsten hoe slecht Joden wel niet warenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd voor een fatsoenlijke opkneuzen huisjes.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij lekker weg zou blijven hier? Kankerboeler
Zelfs ik heb 50% Haags bloedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je mij niet mee
ik ben maar een stomme importhagenees.
Die hele FA boeit me geen fuck. Dit is wel VBL jongen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Seriously De_kromme? Er is net een FA weggetrolled en jij begint nu alweer over die kutspelers van je die niemand wil kopen?
Nee man. Wat moeten we gvd met een OP voor de SC met alle 18 clubs.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
En hier moet het ook niet teveel over voetbal gaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Wat moeten we gvd met een OP voor de SC met alle 18 clubs.Het is hier geen democratie hoor.
ik wilde het niet zeggen :'')quote:
Loopt op tot ongeveer 3 miljoen met deze overeenkomst. Ik zou je bronnen nog eens nagaan, kakkie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Den Haag vraagt voor Immers 4 miljoen.
Baas Geel geeft gewoon 7 ton en een falend jeugdspelertje.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die mogen er nooit meer uit na die gozer die hier in tranen uitbarsten hoe slecht Joden wel niet waren(Was nog een zelfuitgeroepen Ajacied ook)
Het loopt op als Feyenoord presteert maar jij zegt net dat ze niet gaan presteren?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Loopt op tot ongeveer 3 miljoen met deze overeenkomst. Ik zou je bronnen nog eens nagaan, kakkie.
Wel een goede deal trouwens, je beste speler voor een schijntje laten gaan en er Goossens en Vormer voor terughalen![]()
.
Vormer is topper, kan zo uitgroeien tot de beste van nl. Zeker verkopen aan Real Madrid voor 25 miljoen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Loopt op tot ongeveer 3 miljoen met deze overeenkomst. Ik zou je bronnen nog eens nagaan, kakkie.
Wel een goede deal trouwens, je beste speler voor een schijntje laten gaan en er Goossens en Vormer voor terughalen![]()
.
Nope, 7 ton en Jansen + 5% van de doorverkoopwaarde.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Whutquote:
Je faalt. Maar geloof jij er maar in dat Immers voor 7 ton is opgehaald met een driejarig contract bij Den Haag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope, 7 ton en Jansen + 5% van de doorverkoopwaarde.
So...much...win.
Ik geloof het niet alleen, het is zo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je faalt. Maar geloof jij er maar in dat Immers voor 7 ton is opgehaald met een driejarig contract bij Den Haag.
Westeinde niggerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef zoekeenleven het volgende:
ik heb ook 50% haags bloed, de andere helft komt uit de Efteling
Welke club hoger eindigt. Feyenoord of PSVquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewed om vijf kratten bier met wat kakkerlakken? Goede deal.
Zou ik toejuichen maar naar het stadion gaan... niet dat ik wat tegen Ado heb hoor ten tijde van het Zuiderpark ben ik wel regelmatig gegaan zelfs.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Whut. Kom eens een paar potjes kijken in het Kyocera stadion, met jouw hulp zit volgend jaar die tweede ring erop.
Dit jaar weer boven Feijenoord eindigen.
Kom maar op met je bron dan. Loopt op tot 3 miljoen, betrouwbare bron binnen Den Haag.quote:
Twentequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke club hoger eindigt. Feyenoord of PSV
3,75 hansworstquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kom maar op met je bron dan. Loopt op tot 3 miljoen, betrouwbare bron binnen Den Haag.
Wel goed trouwens, twee miljoen vangen voor El Ahmadi. Die van Geel is echt een geweldenaar.
De_Kromme die om bronnen vraagt, lol.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kom maar op met je bron dan. Loopt op tot 3 miljoen, betrouwbare bron binnen Den Haag.
Wel goed trouwens, twee miljoen vangen voor El Ahmadi. Die van Geel is echt een geweldenaar.
Kom maar op met je bron die het tegendeel bewijst.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
3,75 miljoen jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
goos had nog 1 jaar contractquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
GlutenVRIJquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Zit niet te dromen jongen, eet je glutenrijk brood.
nogmaals, niet dus he, mocht niet, mijn fout,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kyocera is gewoon een enorm kut stadion.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik toejuichen maar naar het stadion gaan... niet dat ik wat tegen Ado heb hoor ten tijde van het Zuiderpark ben ik wel regelmatig gegaan zelfs.
Al moet ik wel zeggen dat Ado wel ernstig heeft gefaald als ze echt maar 5% van het doorverkoop bedrag vangenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom maar op met je bron die het tegendeel bewijst.
En voor El Ahmadi vangen we 5 miljoen. Opvolgers staan al klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |