SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.![]()
Hoezo zou je trouwens dingen als zo'n butane lighter willen hebben? Vroeg ik mij ook wel eens af, die dingen lijken mij hondsgevaarlijk.![]()
![]()
Nee hoor, heb er al een paar gehadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:36 schreef Xetran het volgende:
Hoezo zou je trouwens dingen als zo'n butane lighter willen hebben? Vroeg ik mij ook wel eens af, die dingen lijken mij hondsgevaarlijk.(nja mijn broer eigk
)
Alleen sommige zijn wel snel kwetsbaar, dus als er zand ergens in komt is ie kapot..
Ze zijn legaal, komen wel leeg aan
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
M'n telefoon is weer binnen (nauwelijks wat uitgemaakt) maar m'n MHL-kabeltje van Ebay is nog steeds niet binnen. Net als de ES800M van McBub; ik wil weer goeie dopjes hebben!
![]()
![]()
![]()
Maar straks weer Chinees spul bestellen, óf
- 1.20 meter USB-kabel, 25cm netwerkkabel. HDMI-kabel van Action
of
- 15 cm. USB-kabel, 2x 90 graden HDMI-adapters, 1 meter netwekkabel.
En bovenstaande eventueel keer 2.
En 2 SDcards ergens vandaan...![]()
Heeft iemand nog een Fiio S9 over?Volgende week op vakantie en zoek iets draagbaars voor geluid, maar als ik hem uit China koop is ie nooit op tijd hier.
![]()
sowieso namaak al
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
1e plaatje, " Microsoft"Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
misschien stomme of irritante vraag, maar wat zijn nu de manieren om kortingen te krijgen bij mistertao?![]()
Volgens mij was ik een van de weinigen die destijds NIET zo'n ding gekocht heeft hahaha. Kan ik je helaas dus niet mee helpen. Hangen sowieso weinig oldbies uit die tijd nog in dit topic rond.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft iemand nog een Fiio S9 over?Volgende week op vakantie en zoek iets draagbaars voor geluid, maar als ik hem uit China koop is ie nooit op tijd hier.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Jahoor, kabelbreuk treed op bij m'n iPod headphones.
Na even op BIC gekeken denk ik dat deze een goede keus is, omdat deze in NL duurder zijn. (Westerse kwaliteit)
Of zijn er betere suggesties voor onder de 10¤ ?![]()
Laatst een iPod digitizer bestelt op Focalprice met traceercode. Was er binnen 9 dagen en werd overigens ook nog via de pakketdienst thuis bezorgd, terwijl het een envelop van 10x15x2cm was.![]()
Komt dat gewoon omdat ik hem met traceercode had verzonden?![]()
namaakquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:36 schreef CraHeX het volgende:
Jahoor, kabelbreuk treed op bij m'n iPod headphones.
Na even op BIC gekeken denk ik dat deze een goede keus is, omdat deze in NL duurder zijn. (Westerse kwaliteit)
Of zijn er betere suggesties voor onder de 10¤ ?
wss omdat ze hem als kenmerk pakket hebben verzonden en niet als briefquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:37 schreef Moos. het volgende:
Laatst een iPod digitizer bestelt op Focalprice met traceercode. Was er binnen 9 dagen en werd overigens ook nog via de pakketdienst thuis bezorgd, terwijl het een envelop van 10x15x2cm was.![]()
Komt dat gewoon omdat ik hem met traceercode had verzonden?![]()
![]()
Staat Creative opquote:
Zal wel niet anders kunnen als je een traceercode wilt. Normaal krijg je iets anders klein gewoon via brievenbuspost.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
wss omdat ze hem als kenmerk pakket hebben verzonden en niet als brief![]()
My godquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:45 schreef pazara het volgende:
iemand nog tips voor het kopen bij happydeal?![]()
![]()
Maar dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat het namaak is?quote:
En anders, ken jij nog betere oordopjes?![]()
Het isn namaak, boeit mij niet als je m koopt, maar namaak is slechtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef CraHeX het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat het namaak is?
En anders, ken jij nog betere oordopjes?
Kan je beter voor een Chinees merk gaan ofzo
En nee ik heb geen oortjes uit China gekocht, maar sommige in dit topic hebben genoeg gekocht om te weten welke je moet hebben *Kuch* Shiz *kuch*Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jup,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef CraHeX het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat het namaak is?
En anders, ken jij nog betere oordopjes?
Awei, kanen, brainwavs, soundmagic
Awei bijvoorbeeld ES800M of 900I, Brainwavz Alpha
Kijk maar eens bij MP4nation.net of MCbub (voor de awei)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
is de kwaliteit van die eigenlijk vergelijkbaar met als ik hier oortjes van een euro of 20 koop? Ik moet nieuwe hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup,
Awei, kanen, brainwavs, soundmagic
Awei bijvoorbeeld ES800M of 900I, Brainwavz Alpha
Kijk maar eens bij MP4nation.net of MCbub (voor de awei)
Ik had laatst een Kanen gekocht(1 of 2 dollar maar, echter) en die hield er na 2 keer al op door een los contact.![]()
jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:45 schreef pazara het volgende:
iemand nog tips voor het kopen bij happydeal?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Zou zelf voor de Awei gaan danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
is de kwaliteit van die eigenlijk vergelijkbaar met als ik hier oortjes van een euro of 20 koop? Ik moet nieuwe hebben eigenlijk
Ik had laatst een Kanen gekocht(1 of 2 dollar maar, echter) en die hield er na 2 keer al op door een los contact.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
1) bestel wat je hebben wilt
2) betaal met paypal niet met een credit card
3) wacht 1 tot 5 weken geduldig op je spullen
4) als je na 5 weken nog niets hebt ontvangen, paypal dispuut aanmaken en je geld terug eisen.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
› http://www.mp4nation.netquote:Hong Kong is celebrating its 15th HK SAR Establishment Day. We're celebrating by having a rather kick ass sale
Today till Tuesday you can pick up the following:
Earphones & Cables:
1.3m Toslink Optical Cable just $0.70
Brainwavz Alpha Earphones just $11.50
Brainwavz Beta Earphones just $15.00
Brainwavz HM3 Headphones just $35.00
Brainwavz M2 Earphones just $39.50
Brainwavz M3 Earphones just $69.00
Brainwavz HM5 Headphones with Pillar Stand & FiiO E6 amp just $139.50
Dunu DN-12 Earphones just $29.50
SoundMagic E10 Earphones (Silver-black) just $29.50
Headphone Accessories
Pillar Headphone Stand just $15.00
Traditional Headphone Stand just $16.50
Amps & Dacs:
Topping D1 Mark 2 USB Dac & Amp just $69.50
Topping TP30 USB Dac & Amp just $89.50
Verder: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic () OordopjesThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik bedoel tips voor handige productenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef mickeyD het volgende:
4) als je na 5 weken nog niets hebt ontvangen, paypal dispuut aanmaken en je geld terug eisen.![]()
![]()
was dat nou weer voor domme vraag, alsof ik mn glazen bol ga misbruiken om te kijken wat JIJ "handige spullen" vindt.quote:
noem wat, roep wat.. moet je van je geld af?
koop een lucky bag op DX
zit je krap? koop goedkope oordopjesLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
t is in iedergeval $2 dollar goedkoper dan op dealextremequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:20 schreef CraHeX het volgende:
http://www.ahappydeal.com/product-73529.html
Goed of niet goed?
(Headphones en winkel?)
van t merk weet ik niets, ben geen oordopjes deskundige
*edit, klote webshop, komt nog $1,80 shipping bij
lekker wegblijven daar dus.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hoeveel marge heeft MP4Nation wel niet op die Beta's als ze hem zo vaak afprijzen van 28,50 USD naar 15 / 18 USD?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› http://www.mp4nation.net
Verder: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic () Oordopjes![]()
![]()
Als je nou eens had opgelet en m'n post had gelezen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:20 schreef CraHeX het volgende:
http://www.ahappydeal.com/product-73529.html
Goed of niet goed?
(Headphones en winkel?)
't Zijn trouwens geen headphones, maar earphones.
Kunt allerlei info over de ES900i terugvinden eerder in de topicreeks: http://www.google.nl/sear(...)webshops+awei+es900i
Samenvatting: wil je een earphone met een mic en veel bass, dan is dat een erg goede. Let wel, de bass is misschien te overweldigend voor je smaak. Wil je iets meer gebalanceerd, maar toch met een aardige basskick en betere details, kun je zonder mic, dan ga je voor de ES800M. Of een andere earphone, van bijvoorbeeld Brainwavz of bij MP4Nation weg of uit deze post dus.Ik heb de Alpha's ooit voor $4,- in huis gehaald en de M2 voor $24,50...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef Moos. het volgende:
[..]
Hoeveel marge heeft MP4Nation wel niet op die Beta's als ze hem zo vaak afprijzen van 28,50 USD naar 15 / 18 USD?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
echt he..
luister eens lampekap..
schuif je scherm naar boven, kijk bij VRAAG en ANTWOORD en klik op de 3e SPOILER
en klik vooral ook die 30 andere spoilers ff aan voor je een ban krijgt hierLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:39 schreef pazara het volgende:
hoelang duurt de verzending bij happydeal?
iemand ervaring?![]()
Ergens tussen de 8 en 80+ dagen net als bij 90% van de andere Chinese webshops.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:39 schreef pazara het volgende:
iemand ervaring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
oke baasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ergens tussen de 8 en 80+ dagen net als bij 90% van de andere Chinese webshops.![]()
Moet dat nou? Op de rand van deze al zo dure maandquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› http://www.mp4nation.net
Verder: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic () Oordopjes![]()
Baal nog steeds dat ik mijn M1's kwijt benvoor 24 dollar waren dat zeer vette dopjes, nu dan maar de M2 proberen? ... en meteen maar een setje alpha's erbij
Hoe het kan weet ik niet (vermoed dat ik wat hulp kreeg van een familie lid dat af en toe dopjes ''leent'') maar ben echt al 2/3 paar kwijt afgelopen maanden (daarvoor nooit 1 setje kwijt geraakt)
Niet meteen voor 'Brainwavz HM5 Headphones with Pillar Stand & FiiO E6 amp just $139.50' gaan maar?
@ pazara: uitzonderingen bevestigen maar weer eens de regel die luidt: domme vragen bestaan niet.
Stiekem hoop ik gewoon dat je aan het trollen was, want anders is het wel erg triest.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
dduckfacequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:47 schreef shiznuts het volgende:
Niet meteen voor 'Brainwavz HM5 Headphones with Pillar Stand & FiiO E6 amp just $139.50' gaan maar?
@ pazara: uitzonderingen bevestigen maar weer eens de regel die luidt: domme vragen bestaan niet.
Stiekem hoop ik gewoon dat je aan het trollen was, want anders is het wel erg triest.![]()
![]()
![]()
daaaaag!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ja hoi, lees eerst de OP nog eens goed door.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:39 schreef pazara het volgende:
iemand ervaring?
Daarbij post je al wat topics mee, dus je bent genoeg op de hoogte hoe dat wisselt.
Qua bestellen:Dit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef mickeyD het volgende:
4) als je na 5 weken nog niets hebt ontvangen, paypal dispuut aanmaken en je geld terug eisen.
Dus nokken met miepen, users zijn hier niet om alles voor jou te bedenken en uit te zoeken.
dank voor de medewerking.lolwut![]()
Shiz, ik meen me te herinneren dat jij van die doorzichtige bakjes hebt waar je je oortjes instopt. Heb je daar een pic van en waar koop je deze?![]()
Ebay.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Ik zoek losse ledjes, bij voorkeur multi-color.
Iemand een tip?![]()
Spanning opbouwen hier...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
Daar hebben we wat aan...![]()
vermeld op zijn minst wat je hebt besteld..
Telefoon houder voor de auto, zuignapstatief en klein waterpassertje voor m'n camera.![]()
![]()
Niks geen spanning opbouwend, we hebben tegenwoordig al genoeg slowchatters die het topic hier vol komen spammen met vragen die of in de OP staan, die allemaal in 1 reactie kunnen worden gesteld, Mensen die blijven zeuren waar ze Raybans, de bekende oortjes met een b erop kunnen bestellen, en mensen die vragen stellen over hele andere dingen dan hier in dit topic relevant isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:58 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Spanning opbouwen hier...
Telefoon houder voor de auto, zuignapstatief en klein waterpassertje voor m'n camera.
( o.a of webshops (UIT NEDERLAND!) betrouwbaar zijn etc..)
Om zelf geen nutteloze post te plaatsen;
2 ip camera's weer besteld, 1 was gelijk ook verzonden door Lightake.. andere blijkbaar niet![]()
![]()
Nou mooi is dat, Mistertao heeft mijn order van de telefoon gecanceld; The supplier do not have white,they just have black. Beetje vreemd want ik had bij deze verkoper besteld en in het zwart kan je hem daar niet eens in je shopping cart doen. Ga het nu maar bij die andere proberen.![]()
Die andere heeft ook geen stockquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef Miffy1 het volgende:
Nou mooi is dat, Mistertao heeft mijn order van de telefoon gecanceld; The supplier do not have white,they just have black. Beetje vreemd want ik had bij deze verkoper besteld en in het zwart kan je hem daar niet eens in je shopping cart doen. Ga het nu maar bij die andere proberen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:32 schreef Miniem het volgende:
Shiz, ik meen me te herinneren dat jij van die doorzichtige bakjes hebt waar je je oortjes instopt. Heb je daar een pic van en waar koop je deze?Was ik niet. Ik heb spijkers in een wand zitten, waar ze allemaal aan hangen, de zogenaamde 'wall of doom', 't zijn er namelijk een stuk of 25 inmiddels, als het niet meer is.
![]()
Vier dagen geleden nog SoundMAGIC PL20 naar me verzonden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Raznov het volgende:
In reply op Shiz, een topicje terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met mijn copmply's <3 (S-400's)
[ afbeelding ]
even een waarschuwing voor alle mensen die denken "hey die earphones zijn goedkoop daar!"
PAS OP: op den duur ga je zelfs boxen aanschaffen voor de overige plugjes...
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je waarschuwing komt te laaten er zijn nog veel meer dozen...
GODDANG IT!quote:
Dat zeiden die lui op Aliexpress al: je kunt wel ergens anders bestellen, maar ga er maar vanuit dat nergens stock is. Wij hebben de zwarte, als de betaling rond is, gaat 'ie meteen de deur uit. Alleen dat 'meteen' is wel erg flexibel bij ze...
[ Bericht 41% gewijzigd door shiz op 29-06-2012 21:47:10 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb me gelukkig in kunnen houden op die Soundmagic's maar nu vind ik het wel jammer![]()
Ah het was Monkeybrain dus.
Zou ook wel zon ding willen.![]()
Ik ook wel. Als ik logees heb en ik ruim de boel op, dan wil ik niet een wand vol hebben hangen met oortjes. Dus die ruim ik dan op in een tupperware bakkie. Maar ja, da's daarna een grote wirwar tuulk.
Iemand had weleens een case met vakjes besteld, maar die bleek dan erg mini, dus goed op het formaat letten. Zou gewoon ff bij de Praxis, Formido, of een Xenos, Blokker e.d. kijken.Theedoos wil ook wel misschien.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als je creatief bent kun je er best iets mee doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:49 schreef shiznuts het volgende:
Ik ook wel. Als ik logees heb en ik ruim de boel op, dan wil ik niet een wand vol hebben hangen met oortjes.![]()
![]()
Laat ik dan ook nog maar even een ei leggen over de oordopjesIk gebruik nou al een tijdje de Soundmagic PL-21 dopjes... beste dopjes die ik ooit gehad heb
Wel even de kanttekening plaatsen dat ik echt goedkope rommel gewend was, maar het geluid van de soundmagic's is voor mij goed genoeg. Oordopjes hebben immers nog wel eens de neiging om te sneuvelen en dan vind ik het zonde om hele dure doppen te hebben. Bouwkwaliteit van de PL-21 is ook in orde, nog geen problemen mee gehad.
Laatst voor de heb ook een setje Awei ES900i gekocht, wat me opvalt is dat deze wel een stuk beter afsluiten dan de PL-21. Zit wat fijner dus... en de bas is een stuk sterker. Vind persoonlijk dat rock-muziek beter uitkomt op de Soundmagic en dat dance/trance e.d. weer wat beter klinkt op de Awei's. Ik weet niet of dat ook jullie ervaring is?![]()
![]()
nou zijn jullie vast ook geen experts op RC gebied, maar mij lijkt het dat hoe groter een heli is, hoe stabieler hij is te vliegen?
waarom gaan jullie voor van die kleintjes?
het lijkt me best leuk om met een heli te vliegen, nou ja, goed oefenen ik weet het..
maar die kleintjes zijn toch zo onstabiel als wat?
ik zie op die chinese sites en ebay ook alleen maar voornamelijk kleinere modellen voorbijkomen..
okay, toegegeven, ik heb niet shiz zn zoekskillz, maar ben ook niet geheel achterlijk qua zoeken..
kan iemand me een beetje wijsmaken in de materie of ik geheel poep praat? (dmv en link, filmpje what ever?)
ik wil er niet binnen mee vliegen, maar buiten als t ff kan.
thanks!
zoiets dus, alleen dan wat kleiner.. (de 26"inch lijkt me wel okay qua maat)
deze zijn alleen 3.5 channel (das een nadeel?)
53"inch http://www.ebay.com/itm/53-QS8006-GYRO-3-5-Channel-3-5CH-Metal-RC-Helicopter-GT-Model-FREE-PARTS-/160832590362?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item25725e921a
of 42"inch http://www.ebay.com/itm/Big-Huge-Gigantic-RC-Helicopter-42-SkyKing-H-785G-3-5-Channel-w-Gyro-3D-Flight-/261054460145?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item3cc80ef0f1
26"inch http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Genuine-Double-Horse-9053-3-5CH-26-Inches-Metal-Gyro-RC-Helicopter-/230816532217?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item35bdbcc6f9
[ Bericht 14% gewijzigd door mickeyD op 30-06-2012 01:00:27 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hoe groter, hoe minder last die dingen van wind hebben. En -vaak- is groter ook een betere kwaliteit in dit geval.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef mickeyD het volgende:
nou zijn jullie vast ook geen experts op RC gebied, maar mij lijkt het dat hoe groter een heli is, hoe stabieler hij is te vliegen?
het lijkt me best leuk om met een heli te vliegen, nou ja, goed oefenen ik weet het..
ik zie op die chinese sites en ebay ook alleen maar voornamelijk kleinere modellen voorbijkomen..
okay, toegegeven, ik heb niet shiz zn zoekskillz, maar ben ook niet geheel achterlijk qua zoeken..
kan iemand me een beetje wijsmaken in de materie of ik geheel poep praat? (dmv en link, filmpje what ever?)
thanks!
zoiets dus, alleen dan wat kleiner.. (de 26"inch lijkt me wel okay qua maat)
deze zijn alleen 3.5 channel (das een nadeel?)
53"inch http://www.ebay.com/itm/53-QS8006-GYRO-3-5-Channel-3-5CH-Metal-RC-Helicopter-GT-Model-FREE-PARTS-/160832590362?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item25725e921a
of 42"inch http://www.ebay.com/itm/Big-Huge-Gigantic-RC-Helicopter-42-SkyKing-H-785G-3-5-Channel-w-Gyro-3D-Flight-/261054460145?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item3cc80ef0f1
26"inch http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Genuine-Double-Horse-9053-3-5CH-26-Inches-Metal-Gyro-RC-Helicopter-/230816532217?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item35bdbcc6f9
Waarom we toch voor klein gaan?
Omdat we gewoon een gadget zoeken, geen opbergruimte hebben, en last but not least: de prijs.Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
t is in iedergeval goedkoper dan een luckybag 3
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=QS8005&rt=nc
maargoed heb wat filmpjes bekeken.. beter niet kunnen doen want heb nu al weer mn bedenkingen
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Klopt, dat komt omdat de Soundmagics wat neutraler zijn en dus meer geschikt voor songs met enige nuance en detail. Wil je een soort clubfeeling met lots of bass, dan zijn de ES900i wel prima, maar het zijn daardoor niet echt allrounders. De ES800M dan eerder wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:30 schreef lezut het volgende:
Laat ik dan ook nog maar even een ei leggen over de oordopjesIk gebruik nou al een tijdje de Soundmagic PL-21 dopjes... beste dopjes die ik ooit gehad heb
Wel even de kanttekening plaatsen dat ik echt goedkope rommel gewend was, maar het geluid van de soundmagic's is voor mij goed genoeg. Oordopjes hebben immers nog wel eens de neiging om te sneuvelen en dan vind ik het zonde om hele dure doppen te hebben. Bouwkwaliteit van de PL-21 is ook in orde, nog geen problemen mee gehad.
Laatst voor de heb ook een setje Awei ES900i gekocht, wat me opvalt is dat deze wel een stuk beter afsluiten dan de PL-21. Zit wat fijner dus... en de bas is een stuk sterker. Vind persoonlijk dat rock-muziek beter uitkomt op de Soundmagic en dat dance/trance e.d. weer wat beter klinkt op de Awei's. Ik weet niet of dat ook jullie ervaring is?
De Brainwavz M2 zijn ongeslagen op bass-niveau denk ik, ook de details en treble zijn wel aardig. Favoriete in-ears nog altijd de Xears XT2 Pro (nieuwe versie is XT3 met betere kabel) van Thomas (xears.com - coupon: KLANGFUZZIS -> alle in-ears 30,- euro/stuk excl. verz). Ik heb deze maand ook z'n nieuwe XPA's mogen ontvangen, duurste dopjes die hij ooit had, met uitwisselbare filters en gele kabel. Die filters maken echt een boel verschil, had ik niet verwacht (zie nu dat 'ie uit de shop verdwenen is).
De Brainwavz-serie is over het algemeen de tofste qua variatie, helaas zijn de prijzen erg gestegen naarmate de populariteit opliep. Daardoor zijn de AWEI's denk ik momenteel de beste bang-for-buck wil je op de budgettour. Verder heb je natuurlijk nog Soundmagic, Dunu, Sunrise Audio, etc.In principe wel, omdat zwaarte een soort van 'logheid' of 'traagheid' en automatisch stabiliteit met zich meebrengt. Maar ligt vooral ook aan het design van het toestel, hoe gevoelig is de besturing, hoe goed zijn de accelerometers en de computergestuurde stabilisatie? Een QS8005 bijvoorbeeld is erg groot (105cm) maar de inputs zijn nogal weinig elegant.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef mickeyD het volgende:
thanks!
-
Ligt er vooral in waar je wilt vliegen, niet iedereen heeft een voetbalveld als achtertuin. Woon je midden in de stad, wil je een helicoptertje voor binnen en misschien buiten in krappe ruimtes. Dan kom je al gauw bij een klein model uit, bovendien kunnen die ook erg leuk zijn: 9958 of een V911. Wel een uitdaging want 4CH. Maar gewoon stabilisatie ingebouwd, dus hoveren en een beetje rondvliegen geen probleem, wil je echter meer gecoördineerde patronen vliegen en echt bank aanhellen, dan kun je dat daar ook mee leren. Ze zijn goedkoper dan grote modellen, maar niet heul erg geschikt voor buiten, omdat ze inderdaad zo ligt en klein zijn dus windgevoelig.
Elk heel channel staat voor een staploze regeling. Een half channel is een aan/uit-regeling, meestal een licht ofzo. 2CH heeft een vast voorwaartse 'pitch', invalshoek en vliegt dus alleen maar vooruit, het eerste kanaal regelt je hoogte/snelheid, het tweede laat de helikopter om de rotoras draaien voor richtingbesturing. Bij 3CH maakt de fixed pitch plaats voor variable pitch, je kunt voor en achteruit vliegen. Bij 4CH voeg je daar ook nog een kanaal aan toe voor 'bank', daarmee leunt een heli een bepaalde kant op i.p.v. helemaal horizontaal om de rotoras te draaien ('yaw'). De combinatie van yawing en banking zorgt voor gecoördineerde bochten, maar dat is vrij lastig. In principe kun je een 4CH heli wel als 3CH gebruiken door de 4e channel gewoon niet te gebruiken.
Qua merken kun je gaan voor een Xieda/Great Wall, WLToys, MJX, Syma, SH, Double Horse, of wat dan ook. Die dingen vliegen ongeveer allemaal volgens hetzelfde principe, het is alleen fijn als je een model uitzoekt waar je een beetje reserve rotors e.d. voor kunt krijgen.
"mijn" aliexpress seller gaat speciaal voor mij de telefoon toevoegenquote:En omdat ik haar attent heb gemaakt krijg ik hem voor bijna de kostprijs
(aka even duur als MisterTao, dus ze pakt een dollar of 7
)
Dollar koers gaat ook de goede kant op dusnog maar even wachten met het kopen van mijn phone @ MisterTao
[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 30-06-2012 11:08:56 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Voel me heel erg aangesprokenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niks geen spanning opbouwend, we hebben tegenwoordig al genoeg slowchatters die het topic hier vol komen spammen met vragen die of in de OP staan, die allemaal in 1 reactie kunnen worden gesteld, Mensen die blijven zeuren waar ze Raybans, de bekende oortjes met een b erop kunnen bestellen, en mensen die vragen stellen over hele andere dingen dan hier in dit topic relevant is
( o.a of webshops (UIT NEDERLAND!) betrouwbaar zijn etc..)
Om zelf geen nutteloze post te plaatsen;
2 ip camera's weer besteld, 1 was gelijk ook verzonden door Lightake.. andere blijkbaar niet
Op raybans en B headphones na
Als je de heli gaat ophalen wel ja. Maar op de $100 voor de heli komt in al die gevallen nog shipping er bovenop, bij sommige van die heli's nog wel $70.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:23 schreef mickeyD het volgende:
t is in iedergeval goedkoper dan een luckybag 3
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=QS8005&rt=nc
maargoed heb wat filmpjes bekeken.. beter niet kunnen doen want heb nu al weer mn bedenkingenMijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
zo'n beetje al die nep zonnebrillen zijn verwijderd omdat paypal dat eiste.
dus op naar je lokale zonnebrillenboer, en ¤100 per stuk aftikkenLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
heb je alle shops in de OP al bekeken?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Praxis. Bakjes in alle maten. Heb voor mijn dopjes de kleinste bakjes genomen, ergens 2,95 voor 18 vakken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:32 schreef Miniem het volgende:
Shiz, ik meen me te herinneren dat jij van die doorzichtige bakjes hebt waar je je oortjes instopt. Heb je daar een pic van en waar koop je deze?![]()
Misschien dat als je bij Chinaprices.us "sunglasses" intypt je resultaten krijgt?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Die doorzichtige sorteerbakken koop je bij deze winkel, verschillende maten voor zo'n ¤1,75.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:32 schreef Miniem het volgende:
Shiz, ik meen me te herinneren dat jij van die doorzichtige bakjes hebt waar je je oortjes instopt. Heb je daar een pic van en waar koop je deze?
Je hebt ze ook bij de bekende bouwmarkten voor de driedubbele prijs.
http://www.vancranenbroek.com/
Is er nog een goede coupon voor mp4nation? De fokme werkt niet op de nieuwe website.
Kan iemand met facebook even deze code checken, ik doe niet aan Mossad Facebook![]()
https://www.facebook.com/mp4nation/app_107611949261673![]()
code is : fb2012fiverquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die doorzichtige sorteerbakken koop je bij deze winkel, verschillende maten voor zo'n ¤1,75.
Je hebt ze ook bij de bekende bouwmarkten voor de driedubbele prijs.
http://www.vancranenbroek.com/
Is er nog een goede coupon voor mp4nation? De fokme werkt niet op de nieuwe website.
Kan iemand met facebook even deze code checken, ik doe niet aan Mossad Facebook![]()
https://www.facebook.com/mp4nation/app_107611949261673![]()
![]()
Iemand enig idee of dit iets is?: Komt rond de 138,- uit met coupon...
http://www.mp4nation.net/(...)z-1gb-ram-hdmi-2160p![]()
Is dat beter dan deze dan? https://online.kruidvat.n(...)0TabletPC10inch.htmlquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:50 schreef Hydrogeny het volgende:
http://www.mp4nation.net/(...)z-1gb-ram-hdmi-2160p![]()
Je moet bij MP4Nation niet zijn voor hun randproducten, hun ding is audio, met name Brainwavz, naar hebben ze goede connecties en banden. De rest kopen ze gewoon in als iedere andere verkoper maar zijn dan vaak wat duurder. Sowieso, wil je nu liever kijken naar dualcore etc voor dat geld.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:50 schreef Hydrogeny het volgende:
http://www.mp4nation.net/(...)z-1gb-ram-hdmi-2160p
Ga hier: Android tablet discussie topic #23 - waar Ainol de baas is! verder als je meer over tablets wilt weten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mp4nation/app_107611949261673...
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
FB?
Ik zie op het forum van mp4nation niets...quote:Op zondag 25 maart 2012 13:57 schreef Fifut het volgende:
De coupon code voor 5% korting op de hele MP4nation site van facebook is: fb2012fiver.
Hoeven jullie niet meer op "vind ik leuk" te drukken
[ Bericht 28% gewijzigd door shiz op 30-06-2012 16:01:55 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gezellig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef monkeybrain het volgende:
Zal ik even langskomen in OostenrijkKleed je wel zomers, het is hoogzomer hier (35'C !).
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:00 schreef bobbernaut het volgende:
Misschien dat als je bij Chinaprices.us "sunglasses" intypt je resultaten krijgt?Kijk Bobbert. Dat zijn de betere reacties. Je begint het te begrijpen.
Wat worden ze toch snel groot hè...Over duurste maand: CC-rekening (ok, met andere shizzle erbij, niet alleen China, bijna 800,- euro lichter, niet inbegrepen de Jiayu JY-G2)
Briljant ding is het, voor die $30 incl. verzending geeft ie echt tof geluid. Ze zijn nu helaas niet overal meer leverbaar en ik heb nog geen opvolger gespot die rond dezelfde prijs zit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik een van de weinigen die destijds NIET zo'n ding gekocht heeft hahaha. Kan ik je helaas dus niet mee helpen. Hangen sowieso weinig oldbies uit die tijd nog in dit topic rond.![]()
Duitsland... Of de Fiio N3. Anders X-mini's of deze: http://www.mobilefun.nl/3(...)er-phone---zwart.htm .
Of als het wat meer mag kosten: http://www.google.nl/#q=l(...):70,p_ord:p&tbm=shopThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kom de 12e/13e die kant op, bewaar je even wat warmtequote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gezellig.Kleed je wel zomers, het is hoogzomer hier (35'C !).
? (NL --> Salzburg --> Siofok)
When you think all hope is gonequote:[..]Kijk Bobbert. Dat zijn de betere reacties. Je begint het te begrijpen.
Wat worden ze toch snel groot hè...Hier niet veel andersquote:Over duurste maand: CC-rekening (ok, met andere shizzle erbij, niet alleen China, bijna 800,- euro lichter, niet inbegrepen de Jiayu JY-G2)
![]()
![]()
750 dollar na refunds
Iemand die al goed is met het vliegen van rc heli's en het een grotere uitdaging wilt maken knal dan nu u helikopter uit de lucht :
http://priceangels.com/DH(...)l--Red--s970377.html![]()
![]()
Don't do it braw. =>quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:29 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Die net gekocht, zal wel neet veel kwaliteit zijn maar toch handig voor op het strandquote:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:10 schreef shiznuts het volgende:
'k Zou je deze aanraden: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=X+mini+speaker (X2)
Je kunt het natuurlijk niet goed beoordelen, omdat het geluid is ontvangen met een camera en jij het weer afspeelt op jouw speakersysteem, maar goed genoeg om te zien dat ze redelijker zijn dan die andere.Lijken op zoiets dat ik ook heb gehad van Medion.
Topspul. (Beter is natuurlijk zoals Techmoan zegt de X-mini's II meteen kopen)
Deze zou ik dan weer laten staan (is geloof ik die van BIC):_quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef shiznuts het volgende:
Over Raz gesproken...
[..]
Kan me niet voorstellen dat het een tof dingetje is voor de prijs, niet na Techmoans video en reviews van dezelfde hamburgerspeaker op DX. Dat 'ie portable en handig is kan zijn, maar als ik goed begreep geen volume control, maar alleen aan/uit en de bass en dat de overal geluidkwaliteit vergelijkbaar zou zijn met die van een telefoon. Nou, joepie.En zo zijn geloof ik al die speakertjes van rond de $5,-. Koop gewoon een X-mini of iets vergelijkbaars. Liefste eentje met twee speakertjes (zoals die ik heb liggen van de ALDI (¤15,-)).
Dat verkooppraatje doet 'et 'em ook gewoon...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:52 schreef Ryan93 het volgende:
Iemand die al goed is met het vliegen van rc heli's en het een grotere uitdaging wilt maken knal dan nu u helikopter uit de lucht :
http://priceangels.com/DH(...)l--Red--s970377.htmlMja, kan wel zonder... Liever een quadcopter: www.banggood.com/Wholesal(...)Ufo-Rtf-p-46172.htmlquote:Once every hit, the helicopter lights will flash once before, and then instantly drop, the third hit , the helicopter drop! How fantastic!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
lol dat had ik niet eens gelezen haha , iemand bekend met : http://www.minitake.com ? Nog niet eerder voorbij zien komen, op een of andere manier ben ik nu net op deze site beland haha![]()
Nee, die spamsite kwam ik tegen in m'n mail the other day.
Zullen wel weer e-mails verkocht zijn door een of andere gare chinashop.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
hahah al die namen altijd ook..
Lightinthebox.com
miniinthebox.com
lightake.com
en nu dus weer minitake.com
![]()
![]()
Weet iemand of de Brainwavz HM3 uitneembare audio kabel hebben? Na het sneuvelen van 2 sennheisers met kabel breuk ben ik nu opzoek naar degelijke (liefs over ear) koptelefoons met uitneembare jack kabel ala Dre's. Iemand suggesties?![]()
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/305878/quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:26 schreef jopiede het volgende:
Weet iemand of de Brainwavz HM3 uitneembare audio kabel hebben? Na het sneuvelen van 2 sennheisers met kabel breuk ben ik nu opzoek naar degelijke (liefs over ear) koptelefoons met uitneembare jack kabel ala Dre's. Iemand suggesties?
Hm3 heeft geen plug kabel, maar ook bij Conrad te koop...
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/305377/
5 euro code erbij, voor 25 euro ben je de eigenaar.![]()
Dat over die van conrad heb ik een tijdje gevolgd, is ie 100% identiek? Geen andere drivers? Wat bedoel je met die "5 euro code erbij"? Want hij is namelijk op conrad 15 euroquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/305878/
5 euro code erbij, voor 25 euro ben je de eigenaar.![]()
![]()
Ik blaas je van het strandquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:29 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Die net gekocht, zal wel neet veel kwaliteit zijn maar toch handig voor op het strand![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie er een markt voor als je er meteen ook een coolbox van maakt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:22 schreef shiznuts het volgende:
Ik zie er een markt voor als je er een meteen ook een coolbox van maakt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wat Shiz zegt...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:39 schreef jopiede het volgende:
[..]
Dat over die van conrad heb ik een tijdje gevolgd, is ie 100% identiek? Geen andere drivers? Wat bedoel je met die "5 euro code erbij"? Want hij is namelijk op conrad 15 euro
Echt bewijs dat het identieke drivers zijn heb ik nooit gezien, mijn verstand zegt dat het identiek is. Maakt eigenlijk weinig uit want voor deze prijs zijn het leuke koptelefoons.![]()
Geannuleerd op jouw aanraden, ik zoek wel even verder bedanktquote:![]()
Edit:
Meteen gaan bieden op zo'n X2
[ Bericht 5% gewijzigd door davedavy op 30-06-2012 21:59:16 ]![]()
Ik hebn de Conrad Hm3 en ik moet zeggen, klinkt echt heel goed voor het geld. Zeker als je er nog een fiio e6je tussen hangt.
Binnenkort maar eens een e17 scoren @mp4nation.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Wat waren de laatste ervaringen met Fedex + MP4? Mijn MH5 gaat met Fed (gratis), maar daar heb ik nog niet eerder gebruik van gemaakt.
Zag laatst wel zo'n busje hier langs mijn huis crossen dus ik denk/hoop dat ze het niet aan PostNL/TNT/selectvracht uitbesteden...
Verwacht wel een lekkere rekening op dat pakketje, MH5 + stand + fiio E6 + M2 + kabeltje
![]()
On other news:
Vanavond voor het eerst eens buiten gevlogen met mijn 9958 helicoptertje. Ging prima, was eerst altijd een beetje bang om buiten te vliegen maar had ik het maar eerder gedaan!
Helikopter kalibreren wil niet 100%, soms lijkt het net dat het niks uithaalt blijft waar dan ook altijd een kleine spin of roll naar links houden.
Maar vanavond dus buiten, lekker de ruimte dus veel minder crashen. Daardoor leer je veel sneller met dat ding om te gaan dan binnen. Wind is wel een spelbreker, maar met het briesje van vanavond kon ik hem nog prima onder controle houden.
Ook nog altijd blij dat ik er 2 extra batterijtjes bij heb gehaald. 8 minuten vliegen is echt niks
Heli
Batterij
Shiz nog bedankt voor de tip van het kopenAls je het onder de knie hebt echt 10x leuker dan die 3ch dingen
Mijn ervaring van MP4nation's HM3 via EMS (ook priority shipping.. binnen paar dagen) was dat er op het pakket stond "USB DRIVE, VALUE 25 USD" --> geen belasting oid.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:18 schreef RobertNL het volgende:
Wat waren de laatste ervaringen met Fedex + MP4? Mijn MH5 gaat met Fed (gratis), maar daar heb ik nog niet eerder gebruik van gemaakt.
Zag laatst wel zo'n busje hier langs mijn huis crossen dus ik denk/hoop dat ze het niet aan PostNL/TNT/selectvracht uitbesteden...
Verwacht wel een lekkere rekening op dat pakketje, MH5 + stand + fiio E6 + M2 + kabeltje
![]()
On other news:
Vanavond voor het eerst eens buiten gevlogen met mijn 9958 helicoptertje. Ging prima, was eerst altijd een beetje bang om buiten te vliegen maar had ik het maar eerder gedaan!
Helikopter kalibreren wil niet 100%, soms lijkt het net dat het niks uithaalt blijft waar dan ook altijd een kleine spin of roll naar links houden.
Maar vanavond dus buiten, lekker de ruimte dus veel minder crashen. Daardoor leer je veel sneller met dat ding om te gaan dan binnen. Wind is wel een spelbreker, maar met het briesje van vanavond kon ik hem nog prima onder controle houden.
Ook nog altijd blij dat ik er 2 extra batterijtjes bij heb gehaald. 8 minuten vliegen is echt niks
Heli
Batterij
Shiz nog bedankt voor de tip van het kopenAls je het onder de knie hebt echt 10x leuker dan die 3ch dingen
Qua Fedex, KUT verdeling met betrekking tot afhaal plekken .. maar als je belt kan je vaak wel regelen hoelaat ze komen. Was hier een meneer in een mini auto (niet beletterd met fedex, vast privé) die een van me pakketjes langs kwam brengen. Dus dat was wel service
Qua belasting weet ik het bij FedEx niet als ze de real value opschrijven.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Amersfoort is niet om de hoekquote:Op zondag 1 juli 2012 01:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mijn ervaring van MP4nation's HM3 via EMS (ook priority shipping.. binnen paar dagen) was dat er op het pakket stond "USB DRIVE, VALUE 25 USD" --> geen belasting oid.
Qua Fedex, KUT verdeling met betrekking tot afhaal plekken .. maar als je belt kan je vaak wel regelen hoelaat ze komen. Was hier een meneer in een mini auto (niet beletterd met fedex, vast privé) die een van me pakketjes langs kwam brengen. Dus dat was wel service
Qua belasting weet ik het bij FedEx niet als ze de real value opschrijven.hopen dat ze hem dan brengen als er iemand is (of ergens in de buurt willen bezorgen
). Bedankt voor de info.
iemand ze 138$ bag al binnen? ben benieuwd wat ze daar allemaal hebben in ge propt..
btw die minitake.. allemaal namaakspul/veboden spul! pas op mensen!Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
nee, want moest formulier op de post doen, en daar zit een weekend tussen, dus dat duurt dus nog wel ff.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Eerste order van deze maand maar weer de deur uit gedaanHelaas wel een dag te laat voor de win een coupon/points/item actie
Eens kijken of dat goed gaat(laatste 2 orders hadden beiden 1 foute sku bij focalprice, dus dit wordt een uitdaging
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nieuwe heli was geen betere optie?
iets bij ownta besteld op de 21e maar nog steeds niet verstuurd... reageren ook niet op mijn cancel mailtjes wat nu?![]()
Voorraadje aanleggen, gaat vast nog wel een keer gebeurenquote:(zijn nu 2 dingetjes stuk).
Zie dat ik ook nog iets vergeten ben ook
alweer 1quote:Op maandag 2 juli 2012 00:24 schreef Miniem het volgende:
goedkope oordopjes met goede kwaliteit
Iets voor shizzie om te beantwoorden? eerder deze dag ook al
Oordopjes
(daar heb ik Shiz al even gepost)
God vragen om wat meer voorspoed...quote:Op maandag 2 juli 2012 00:19 schreef teknu het volgende:
iets bij ownta besteld op de 21e maar nog steeds niet verstuurd... reageren ook niet op mijn cancel mailtjes wat nu?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voorraadje aanleggen, gaat vast nog wel een keer gebeuren(zijn nu 2 dingetjes stuk).
Zie dat ik ook nog iets vergeten ben ookJe kunt niks vergeten als je gewoon een tweede bestelt, toch?
Is dat qua prijs niet zo'n beetje hetzelfde.
Nee, ik help alleen mensen die dat verdienen of er erg lief om vragen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:24 schreef Miniem het volgende:
goedkope oordopjes met goede kwaliteit
Iets voor shizzie om te beantwoorden
Ik ook...!quote:
Bij Mistertao schiet het ook niet echt op.. Die van mij staat al sinds de 28e op 30% purchasing... terwijl ik al 2 fotos van het hoesje heb...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
"mijn" aliexpress seller gaat speciaal voor mij de telefoon toevoegenEn omdat ik haar attent heb gemaakt krijg ik hem voor bijna de kostprijs
(aka even duur als MisterTao, dus ze pakt een dollar of 7
)
Dollar koers gaat ook de goede kant op dusnog maar even wachten met het kopen van mijn phone @ MisterTao
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:02 schreef RobertNL het volgende:
Eerste order van deze maand maar weer de deur uit gedaanHelaas wel een dag te laat voor de win een coupon/points/item actie
[ afbeelding ]
Eens kijken of dat goed gaat(laatste 2 orders hadden beiden 1 foute sku bij focalprice, dus dit wordt een uitdaging
)
Ook maar even weer wat delen gekocht... w.o. 3x main rotorhead, 5x blades, en een accu (1tje word wat minder nu..)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vlieg hem zonder tail fin btw...die zit namelijk in de wash van de tailrotor, waardoor er verschil zit in links/rechtsom draaien... (al zou zoiets ook een oplossing zijn)
[ Bericht 1% gewijzigd door Zolderkamer op 02-07-2012 11:27:02 ]![]()
De mijne is 'allegedly' vrijdag verstuurd en heb een HK-tracknummer nu.Na een hoop mooi weer praatjes, maar geen actie toch maar gisteren eens wat creatieve druk gezet door te zeggen dat een kennis van me in Hong Kong was en woensdag zou terugvliegen en ik m'n order best eens zou kunnen cancellen en die kennis er dan daar lokaal eentje voor me op de kop zou tikken en mee zou brengen voor me.
schande shiz, nu moeten die slechtbetaalde chineesjes nog harder werken om jou order voor elkaar te maken!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:50 schreef shiznuts het volgende:
De mijne is 'allegedly' vrijdag verstuurd en heb een HK-tracknummer nu.Na een hoop mooi weer praatjes, maar geen actie toch maar gisteren eens wat creatieve druk gezet door te zeggen dat een kennis van me in Hong Kong was en woensdag zou terugvliegen en ik m'n order best eens zou kunnen cancellen en die kennis er dan daar lokaal eentje voor me op de kop zou tikken en mee zou brengen voor me.
![]()
![]()
![]()
As if I care, I'm the center of the universe, not them.Zonder tailfin vliegen?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik vlieg hem zonder tail fin btw...die zit namelijk in de wash van de tailrotor, waardoor er verschil zit in links/rechtsom draaien... (al zou zoiets ook een oplossing zijn)Ben er zelf niet zo'n fan van, maar ja de propwash is geen mythe natuurlijk, al zou het nooit storend merkbaar moeten zijn. De fin helpt tijdens het vliegen om de staart in-line te laten met de vliegrichting, vliegt wat stabieler dus. Bovendien wordt daardoor de tailmotor beschermt van impact.
Laat hem ook mooi zitten, verder niet te veel last van geloof ikquote:Op maandag 2 juli 2012 12:14 schreef shiznuts het volgende:
As if I care, I'm the center of the universe, not them.
[..]
Zonder tailfin vliegen?Ben er zelf niet zo'n fan van, maar ja de propwash is geen mythe natuurlijk, al zou het nooit storend merkbaar moeten zijn. De fin helpt tijdens het vliegen om de staart in-line te laten met de vliegrichting, vliegt wat stabieler dus. Bovendien wordt daardoor de tailmotor beschermt van impact.
Bij welke sellel had jij hem gekochtquote:Op maandag 2 juli 2012 11:50 schreef shiznuts het volgende:
? dan daar maar eens kijken
Er blijkt nergens stock
of zeer weinig
(wel een goed teken
, populair = community = roms ))
Jeuj, kan weer spulletjes kopen uit China.......... (
)
Net de program card gekocht. Komt uit Engeland via Royal Mail Airmail (Small Packets) dus hopelijk vrijdag of zaterdag binnen?
Verder nog even gekeken hoe ik mijn Raspberry Pi bij onze tv wil hebben (of achterop de tv of in tv-meubel eronder.)
Pi in TV-meubel is afgevallen; ik wil de Pi voeden met de USB-poort van de TV dus dan zouden er zowel een HDMI-kabel als een USB-kabel naar beneden de tv-meubel in moeten;; dat wordt een beetje een kabelbende.
Dan de Pi achterop; eerst wilde ik de Pi aan 90 degree HDMI-adapter ophangen (Pi weeg niet veel) maar bij onze tv is dat onmogelijk (met 2x 90 graden adapter komt de Pi te dicht op de tv te hangen; past niet):
...dus dat wordt dubbelzijdig tape en 2 héél korte HDMI- en USB-kabeltjes. Een metertje ethernet naar switch in tv-meubel en gaan met die banaan.
Dus nu even 3 kabeltjes scoren.
Oh, en McBub; waar blijft mijn ES800M!(7 juni besteld; 12 juni verzonden). Klote dopjes die ik nu heb zijn niets (deze).
En Ebay; ik wil mijn MHL-adapter!![]()
En er zijn hier in de nacht van zaterdag op zondag in 't dorp heel veel inbraken gepleegd (in 5-6 plekken; uniek in zo'n klein dorp) dus bijna een IP-cam kopen hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 02-07-2012 16:43:21 ]![]()
Helemaal vergeten mijn lucky bag te melden:
Lucky bag 2 ( 57 USD)
- B door Die dokter (koptelefoon versie)- 22 USD
- Key finder- 13,50 USD
- Een nieuw toetsenbord voor een blackberry in de kleur roze?? USD
- Glow in de dark sleutelhanger2 USD
- Nintendo DS adapter naar Micro SD?? USD
Conclusie: Nee, niet nog eens
edit: Die Beats waren trouwens best wel goed!
[ Bericht 1% gewijzigd door Skippy_ball op 02-07-2012 20:12:28 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Geen sku op de DS en BB tobo?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:54 schreef Skippy_ball het volgende:
Lucky bag 2 ( 57 USD)
- y door T (koptelefoon):D - 22 USD
- Key finder- 13,50 USD
edit: Die Years! waren trouwens best wel goed!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja, hier gaan lopen uithangen dat je neppe headphones hebt gekregen...
over ip cams gesproken,
1 is verzonden..
andere nog steeds niet..
beide op zelfde datum en tijdstip betaald .. ff mailtje sturen dus !:z![]()
Vind het niet eens de moeite meer om de prijzen op te gaan zoeken. Ben net blij met de headset op zich, maar de rest is gewoon troep.quote:
Hier kan DX in ieder geval weer een jaar op teren.Welke heb je besteld? Ben ook van plan tzt eens eentje te laten komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef Downstar het volgende:
over ip cams gesproken,
1 is verzonden..
andere nog steeds niet..
beide op zelfde datum en tijdstip betaald .. ff mailtje sturen dus !:zDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Op 5-6 in de TomTop ebay store een ipad hoes voor m'n tante besteld. Op 7-6 verzendbevestiging...
Ik begon me afgelopen week al af te vragen waar het hoesje bleef.
Vandaag zat het in de bus. Wat blijkt? Postdatum op het pakket 23-6! Hebben ze maar eventjes meer dan 2 weken gewacht om het te versturen. Dat heb ik op ebay nog nooit meegemaakt.
Zou ik lastig doen?
jaja, en azo...![]()
Wansview NCB541/wquote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Vind het niet eens de moeite meer om de prijzen op te gaan zoeken. Ben net blij met de headset op zich, maar de rest is gewoon troep.
Hier kan DX in ieder geval weer een jaar op teren.
[..]
Welke heb je besteld? Ben ook van plan tzt eens eentje te laten komen.
zie ook mijn reviews in het reviewtopic![]()
![]()
Nee natuurlijk niet manquote:Op maandag 2 juli 2012 20:16 schreef thecuriousone het volgende:
Op 5-6 in de TomTop ebay store een ipad hoes voor m'n tante besteld. Op 7-6 verzendbevestiging...
Ik begon me afgelopen week al af te vragen waar het hoesje bleef.
Vandaag zat het in de bus. Wat blijkt? Postdatum op het pakket 23-6! Hebben ze maar eventjes meer dan 2 weken gewacht om het te versturen. Dat heb ik op ebay nog nooit meegemaakt.
Zou ik lastig doen?Je moet maar geduld hebben en volgende keer maar ergens anders bestellen als je het zo'n probleem vindt
Zo werkt Chinashopping nou eenmaal he
![]()
![]()
zal ff je bag toevoegen op chinesewebshops.comquote:Op maandag 2 juli 2012 18:54 schreef Skippy_ball het volgende:
Lucky bag 2 ( 57 USD)
- Die dokter (koptelefoon versie)- 22 USD
- Key finder- 13,50 USD
edit: Die Beats waren trouwens best wel goed!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Mits goede kwaliteit alles beter dan die prullaria van de andere bags die ontvangen zijn...quote:Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef shiznuts het volgende:
Ja, hier gaan lopen uithangen dat je neppe headphones hebt gekregen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je linkjes naar die kabeltjes?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:20 schreef Iemand91 het volgende:
Jeuj, kan weer spulletjes kopen uit China.......... (
)
Net de program card gekocht. Komt uit Engeland via Royal Mail Airmail (Small Packets) dus hopelijk vrijdag of zaterdag binnen?
Verder nog even gekeken hoe ik mijn Raspberry Pi bij onze tv wil hebben (of achterop de tv of in tv-meubel eronder.)
Pi in TV-meubel is afgevallen; ik wil de Pi voeden met de USB-poort van de TV dus dan zouden er zowel een HDMI-kabel als een USB-kabel naar beneden de tv-meubel in moeten;; dat wordt een beetje een kabelbende.
Dan de Pi achterop; eerst wilde ik de Pi aan 90 degree HDMI-adapter ophangen (Pi weeg niet veel) maar bij onze tv is dat onmogelijk (met 2x 90 graden adapter komt de Pi te dicht op de tv te hangen; past niet):
[ afbeelding ]
...dus dat wordt dubbelzijdig tape en 2 héél korte HDMI- en USB-kabeltjes. Een metertje ethernet naar switch in tv-meubel en gaan met die banaan.
Dus nu even 3 kabeltjes scoren.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, en McBub; waar blijft mijn ES800M!(7 juni besteld; 12 juni verzonden). Klote dopjes die ik nu heb zijn niets (deze).
En Ebay; ik wil mijn MHL-adapter!![]()
En er zijn hier in de nacht van zaterdag op zondag in 't dorp heel veel inbraken gepleegd (in 5-6 plekken; uniek in zo'n klein dorp) dus bijna een IP-cam kopen hier![]()
Ik bestel regelmatig bij Dealextreme, maar sinds een week geeft de website bij mij geen afbeeldingen meer weer. Ik gebruik Chrome, maar ook bij FF en IE geeft hij diezelfde "bug". Heeft iemand hetzelfde probleem? Uiteraard heb ik ook al een reboot geprobeerd, maar helaas mocht dat ook niet baten.... Iemand de gouden tip?
Het is wel lastig om meuk/gadgets te zoeken zonder plaatjes![]()
![]()
dx.com ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:28 schreef Locusta het volgende:
Ik bestel regelmatig bij Dealextreme, maar sinds een week geeft de website bij mij geen afbeeldingen meer weer. Ik gebruik Chrome, maar ook bij FF en IE geeft hij diezelfde "bug". Heeft iemand hetzelfde probleem? Uiteraard heb ik ook al een reboot geprobeerd, maar helaas mocht dat ook niet baten.... Iemand de gouden tip?
Het is wel lastig om meuk/gadgets te zoeken zonder plaatjes
Chift+F5 / Ctrl+F5 al geprobeerd?
(Ohja, gewoon niet meer bij DX bestellen, kut webshop. Overstappen op Bic, Lighatke, Focalprice, PriceAngels)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Tenga egg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:59 schreef SuperChips het volgende:
Weet iemand nog een leuk gimmik om te bestelle?![]()
Zo.. fijne lui daar bij Mistertao..........![]()
Staat mn phone al sinds de 28ste op status purchasing 30%
Dus ik vraag:
Hello dear friend,
How long does it take to purchase the phone..? I see no movement, is that normal or should i take action..?
Thank you in advance.. RedbeardNL
Krijg ik als antwoord:
Dear Customer
The supplier just have black color for this item,do you want black one or cancel this order?
Sorry for the issue。
Danny
Dus ik weer:
Well I want A Black one... thats no problem,
What IS a problem is that i have to ask about my order myself after a week of no movement at all..
i find it very dissapointing that you guys didnt tell me earlier..
so please hurry !
RedbeardNL
Fijne agent..... Mistertao regelt dus vrijwel niets... en komt nu over op mij als een dozenschuiver zonder enige service..![]()
En ik had bij mn order duidelijk genoeg vermeld dat als de zwart/witte niet op voorraad was, de 2e keus zwart was...![]()
![]()
je vergeet dat wij als nederlanders niet de enige zijn die bestellen bij zo'n sjaak he..
dus die beste vent/meid daar krijgt per dag iets meer bestellingen binnen dan alleen die van FOK! users.
die leest: ahh bestelling No.3724!
gooit het luik open en roept: 1 babi pangang , en gaat verder met de volgende 5000 bestellingen..
wat jij er bij geschreven hebt, dat is toch niet bij te houden?
[ Bericht 2% gewijzigd door mickeyD op 03-07-2012 11:42:48 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
bied dan niet de mogelijkheid commentaar te geven bij een orderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:37 schreef mickeyD het volgende:
je vergeet dat wij als nederlanders niet de enige zijn die bestellen bij zo'n sjaak he..
dus die beste vent/meid daar krijgt per dag iets meer bestellingen binnen dan alleen die van FOK! users.
gooit het luik open en roept: 1 babi pangang , en gaat verder met de volgende 5000 bestellingen..
wat jij er bij geschreven hebt, dat is toch niet bij te houden?![]()
![]()
Al verkochten ze 500 miljoen items per dag...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:37 schreef mickeyD het volgende:
wat jij er bij geschreven hebt, dat is toch niet bij te houden?
Bij de mcdonalds heb je toch ook de keuze in diverse smaken milkshakes?
Daar kun je ook vertellen welke soort je wilt.... is die er niet, dan gaan ze je toch ook niet stilzwijgend aan staan kijken tot je vraagt of er iets is..?
Nee... dan word er gezegd sorry die is op.. wilt u een andere smaak?
En kun je dus lekker hard zuigen aan een ander smaakje.. (die toch ook wel lekker blijkt)![]()
helaas verwar je de service die wij hier gewent zijn te krijgen in onze zeur maatschappij, met de laaggeschoolde (bijna) dwangarbeider die daar de bestellingen moet doorvoeren en misschien niet eens engels kan lezen, maar het allemaal door een translator moet halen.
het is niet zomaar dat je meestal als eerste bericht een standaard mailtje krijgt..
"hello friend!"Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Beetje vreemd dat ze dan bij een eerdere bestelling me wel direct een mailtje sturen en de order cancellen... (incl. mededeling dat ik beter een andere seller neem omdat hij voorlopig geen voorraad krijgt..) (en nee dat was echt geen translatortext)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:43 schreef mickeyD het volgende:
helaas verwar je de service die wij hier gewent zijn te krijgen in onze zeur maatschappij, met de laaggeschoolde (bijna) dwangarbeider die daar de bestellingen moet doorvoeren en misschien niet eens engels kan lezen, maar het allemaal door een translator moet halen.
het is niet zomaar dat je meestal als eerste bericht een standaard mailtje krijgt..
"hello friend!"
En zo heel achterlijk zijn werknemers niet (meer) in china tegenwoordig.. zeker niet de mensen met een license voor een eigen bedrijf.. (lees: bijna alle taobao sellers/agents) die gaan ook met hun tijd mee..
Helaas verwar je fabrieksarbeiders van het platteland met export agenten..
(En met "Hello friend" is niets mis als je met een totaal andere cultuur communiceert)
(ik weet ook wel dat er verschil bestaat tussen service hier en service daar...maar aangezien ze een dochter zijn van bic had ik dezelfde goede snelle service verwacht...)
[ Bericht 3% gewijzigd door Zolderkamer op 03-07-2012 14:18:41 ]![]()
![]()
pandawill maakt het helemaal bont.
Kapot product fotograferen om een product te promoten![]()
en dan ook nog his one maybe broken by somebody, but when u ordered we definitely don't send u a broken one. No worry pls.![]()
![]()
![]()
de tikfout op het scherm van het horloge was je OOK nog niet opgevallen?
"Double coloY led"Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
pandawill maakt het helemaal bont.
Kapot product fotograferen om een product te promoten![]()
en dan ook nog his one maybe broken by somebody, but when u ordered we definitely don't send u a broken one. No worry pls.![]()
![]()
Ook leuk die stiksels aan 1 kant...
(daar krijgt iemand ongelofelijk op zn flikker...)![]()
hahah ja zag ik later ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef mickeyD het volgende:
de tikfout op het scherm van het horloge was je OOK nog niet opgevallen?
"Double coloY led"![]()
![]()
Wat vragen ze ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef zoz het volgende:
Taobao vraagt gewoon 20.000 us dollars jaarlijks
Taobao vraagt 20.000 voor wat ?
Weet wel zeker dat niet iedereen zoveel moet betalen, anders zou er geen kip wat te koop aan bieden.. en daarnaast staat taobao vol met namaak artikellen, die volgens de taobao wet niet mogen worden verkocht. Met het risico dat het account word gesloten..
Denk dat maar weinig mensen dat risico wil lopen om 20.000 te riskeren voor wat namaak troep
[ Bericht 24% gewijzigd door Downstar op 03-07-2012 17:19:35 ]![]()
Zie filmpje in de post boven dat horloge..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat vragen ze ?
Taobao vraagt 20.000 voor wat ?Ik vraag me enkel af voor hoeveel productsoorten/bedrijven/fabrikanten of losse verkopers dat geldig is..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef zoz het volgende:
Taobao vraagt gewoon 20.000 us dollars jaarlijks
Lijkt me sterk dat als ping 1 banaan te koop wil zetten dat ie daar $20.000,- voor neer moet leggen..
[ Bericht 21% gewijzigd door Zolderkamer op 03-07-2012 17:13:15 ]![]()
Bij welke seller heb jij besteld dan op MisterTao, deze of deze? Ik had bij de 1e een witte besteld maar die order werd binnen een dag gecanceld omdat de seller hem alleen in het zwart zou hebben. Wil ik hem in het zwart bestellen kan je hem niet eens in je shopping cart doen, zie dat het nu aangepast is dus maar eens opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze dan bij een eerdere bestelling me wel direct een mailtje sturen en de order cancellen... (incl. mededeling dat ik beter een andere seller neem omdat hij voorlopig geen voorraad krijgt..) (en nee dat was echt geen translatortext)
En zo heel achterlijk zijn werknemers niet (meer) in china tegenwoordig.. zeker niet de mensen met een license voor een eigen bedrijf.. (lees: bijna alle taobao sellers/agents) die gaan ook met hun tijd mee..
Helaas verwar je fabrieksarbeiders van het platteland met export agenten..
(En met "Hello friend" is niets mis als je met een totaal andere cultuur communiceert)
Baal er wel van want ik ben nu soort van gebonden aan MisterTao omdat ik $170 op mijn account heb gezet en ik zie geen mogelijkheid om het weer op mijn kaart terug te krijgen zodat ik ergens anders kan bestellen.![]()
Grootste voordeel is dan wel dat nergens anders stock isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:40 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Bij welke seller heb jij besteld dan op MisterTao, deze of deze? Ik had bij de 1e een witte besteld maar die order werd binnen een dag gecanceld omdat de seller hem alleen in het zwart zou hebben. Wil ik hem in het zwart bestellen kan je hem niet eens in je shopping cart doen, zie dat het nu aangepast is dus maar eens opnieuw proberen.
Baal er wel van want ik ben nu soort van gebonden aan MisterTao omdat ik $170 op mijn account heb gezet en ik zie geen mogelijkheid om het weer op mijn kaart terug te krijgen zodat ik ergens anders kan bestellen.
Ik had dus bij de eerste seller hetzelfde probleem (dat ie gecancelled was)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:40 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Bij welke seller heb jij besteld dan op MisterTao, deze of deze? Ik had bij de 1e een witte besteld maar die order werd binnen een dag gecanceld omdat de seller hem alleen in het zwart zou hebben. Wil ik hem in het zwart bestellen kan je hem niet eens in je shopping cart doen, zie dat het nu aangepast is dus maar eens opnieuw proberen.
Baal er wel van want ik ben nu soort van gebonden aan MisterTao omdat ik $170 op mijn account heb gezet en ik zie geen mogelijkheid om het weer op mijn kaart terug te krijgen zodat ik ergens anders kan bestellen.
Heb hem toen hier besteld
Ik baal er ook van...we zitten een beetje in hetzelfde schuitje geloof ik... Kon deze eerst enkel ook in zwart/wit bestellen.... En nu is ie dus enkel in het zwart te krijgen, terwijl dat eerst geen optie was..
Volgens mij kun je wel vragen om het geld terug te laten boeken.. maar dan ben je wel de fee's kwijt..
Ik heb opzich wel geduld hoor, das geen probleem... maar dan wil ik wel zeker weten of ie komt..
Deze verkoper had (op de taobao site) 156 stuks op voorraad op het moment dat ik mijn bestelling plaatstequote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Grootste voordeel is dan wel dat nergens anders stock is![]()
http://www.priceangels.co(...)-Black--s583020.html
zou ook mss een heli willen halen voor in de zomer. lekker op het dak zitten en heli over tuin laten vliegen![]()
is er soms een heli topic of een site waar ik me wat ik kan lezen over heli's ?
zoveel soorten dat ik niet kan kiezen ... net als tablets![]()
![]()
Yep, Dealextreme. Heb beide opties geprobeerd, maar werkten helaas niet. Om deze reden heb ik afgelopen week dus inderdaad iets bij Focalprice besteld. Beviel ook primaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
dx.com ?
Chift+F5 / Ctrl+F5 al geprobeerd?
(Ohja, gewoon niet meer bij DX bestellen, kut webshop. Overstappen op Bic, Lighatke, Focalprice, PriceAngels)![]()
![]()
De 9958 is het verschillende keren voorbij gekomen, net als de ufo van Shiz.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Syphixx het volgende:
zou ook mss een heli willen halen voor in de zomer. lekker op het dak zitten en heli over tuin laten vliegen![]()
zoveel soorten dat ik niet kan kiezen ... net als tablets
De kleine goedkpe helikopters lijken allemaal wel aardig op elkaar dacht ik (kleine verschillen). De 9958 is in ieder geval bang voor buck (een veel onderdelen te krijgen)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
heb die paarse nog gekocht voor bday voor een vriend toen hij in promo stondquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De 9958 is het verschillende keren voorbij gekomen, net als de ufo van Shiz.
De kleine goedkpe helikopters lijken allemaal wel aardig op elkaar dacht ik (kleine verschillen). De 9958 is in ieder geval bang voor buck (een veel onderdelen te krijgen)
ook deze dan maar aanschaffen![]()
![]()
Bij focal hebben ze hem in het wit/rood geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:28 schreef Syphixx het volgende:
[..]
heb die paarse nog gekocht voor bday voor een vriend toen hij in promo stond
ook deze dan maar aanschaffen
kleur maakt ni uit, als ie maar werktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij focal hebben ze hem in het wit/rood geloof ik![]()
![]()
Ik dacht even goedkoop een quadcopter bij elkaar te schrappen vanaf DX. Geintje kost me alsnog rond de ¤300,- maar dan ook helemaal compleet. Goede nieuws is dat ik eergister besteld had en er nu al dingen verzonden zijn.
Quadcopter filmpje.
![]()
Wij zouden natuurlijk graag meegenieten van wat je besteld hebt...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:51 schreef Locusta het volgende:
[..]
Yep, Dealextreme. Heb beide opties geprobeerd, maar werkten helaas niet. Om deze reden heb ik afgelopen week dus inderdaad iets bij Focalprice besteld. Beviel ook prima
Whut...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Wisheh het volgende:
Ik dacht even goedkoop een quadcopter bij elkaar te schrappen vanaf DX. Geintje kost me alsnog rond de ¤300,- maar dan ook helemaal compleet. Goede nieuws is dat ik eergister besteld had en er nu al dingen verzonden zijn.
Quadcopter filmpje.dat ziet er erg snel uit.... (laat shiz het maar niet zien..
)
[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 03-07-2012 20:24:43 ]![]()
Wow, dat ding ziet er wel echt ziek uit. Moet je dat zelf in elkaar zetten dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wij zouden natuurlijk graag meegenieten van wat je besteld hebt...
[..]
Whut...dat ziet er erg snel uit.... (laat shiz het maar niet zien..
)
![]()
Iemand bekend met deze site
http://www.linkdelight.com/
Ik kreeg deze informatie bij een bestelling
Incl een kortingskaart![]()
![]()
http://www.focalprice.com(...)ash_Drive_Black.htmlquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:
Wij zouden natuurlijk graag meegenieten van wat je besteld hebt...
[..]
Voor in mijn autoradio. Overigens heb ik de 8gb-versie gekochtVerder koop ik meestal wat grappige meuk en gadgets. Vooral het feit dat je geen verzendkosten hoeft te betalen, vind ik echt een groot pluspunt! Ga nu op aanraden van tokko1 PriceAngels eens checken.
![]()
Jup dit gaat me eerste worden dus heb al een half gemonteerd frame besteld. Als dit een leuk project gaat worden dan word de volgende een hexacopter met een zelfbouw frame. Die kunnen wat meer gewicht liften voor een eventuele HD cam eronder etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wow, dat ding ziet er wel echt ziek uit. Moet je dat zelf in elkaar zetten dan?![]()
Wow dat filmpje! Nu vraag ik me af waarom er nog geen kleine wendbare quadcopters worden ingezet voor militaire doeleinden enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Wisheh het volgende:
Quadcopter filmpje.ziet er superwendbaar uit!
![]()
Worden allang ingezetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef Tjado het volgende:
[..]
Wow dat filmpje! Nu vraag ik me af waarom er nog geen kleine wendbare quadcopters worden ingezet voor militaire doeleinden enzoziet er superwendbaar uit!
Shiz, jouw quadcopter al verzonden?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Da's wel andere koek dan mijn hexa. Filmpje heb ik al eerder gezien en die man die dat bestuurt is belachelijk goed; dat doe je niet vanaf dag 1 dat je zoiets hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Wisheh het volgende:
Quadcopter filmpje.
Heb je ook links van alles wat je hebt besteld?
Ik hoop voor je dat het écht 8GB is...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef Locusta het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)ash_Drive_Black.html
Voor in mijn autoradio. Overigens heb ik de 8gb-versie gekochtVerder koop ik meestal wat grappige meuk en gadgets. Vooral het feit dat je geen verzendkosten hoeft te betalen, vind ik echt een groot pluspunt! Ga nu op aanraden van tokko1 PriceAngels eens checken.
Vliegtijd is heel erg kort. De meest efficiënte multicopters halen misschien net een uur en dat is in een windstille omgeving hoveren. Meeste multicopters halen nog geen kwartier flighttime.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef Tjado het volgende:
[..]
Wow dat filmpje! Nu vraag ik me af waarom er nog geen kleine wendbare quadcopters worden ingezet voor militaire doeleinden enzoziet er superwendbaar uit!
En er worden al drones in gezet, maar zoiets kleins heeft tot nu toe nog niet veel nut. Zoiets kan nauwelijks iets tillen.![]()
Ik heb ook zeker geen dromen dat ik dat ding zo kan besturen. Rustig aan beginnen met bouwen, wat vlieguren maken en als alles een beetje lukt dan richting een hexa toe ivm het liftvermogen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Da's wel andere koek dan mijn hexa. Filmpje heb ik al eerder gezien en die man die dat bestuurt is belachelijk goed; dat doe je niet vanaf dag 1 dat je zoiets hebt.
Heb je ook links van alles wat je hebt besteld?
[..]
Ik hoop voor je dat het écht 8GB is...
[..]
Vliegtijd is heel erg kort. De meest efficiënte multicopters halen misschien net een uur en dat is in een windstille omgeving hoveren. Meeste multicopters halen nog geen kwartier flighttime.
En er worden al drones in gezet, maar zoiets kleins heeft tot nu toe nog niet veel nut. Zoiets kan nauwelijks iets tillen.
Zal straks is eens een lijstje neerzetten wat ik gehaald heb. Vrij basic spul maar het gaat ook me eerste quad projectje worden.![]()
Okay, misschien domme vraag van het jaar, maar naar aanleiding van het Conrad headphones verhaal - wat is de kortingscode? Ben nu té nieuwsgierig naar die headphones haha.
edit: aanmelden voor de nieuwsbrief dushaha.
[ Bericht 33% gewijzigd door Tjado op 03-07-2012 23:24:13 ]![]()
Volgens mij is 'ie er zelfs al, er lagen net 4 pakketbriefjes te wachten op me, want dat krijgt de shiz als 'ie twee dagen van huis is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Worden allang ingezet
Shiz, jouw quadcopter al verzonden?Morgen maar ff ophalen en kijken wat het is.
Een UPS zending, zal wel ibood zijn, dan waarschijnlijk de SoundMagics van MP4Nation, ik geloof dat dat ene tracknummer van m'n Novo7 Aurora is en dan nog een onbekende zending. Sowieso kunnen morgen nog wel andere pakjes komen.
Whehe.
De witte is volgens mij niks meer dan een concept geweest en hadden ze nooit bedacht dat mensen die ook echt zouden willen, volgens mij is alleen de hele zwarte geproduceerd. Ik krijg trouwens een halfbloedje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Grootste voordeel is dan wel dat nergens anders stock isZwart voor, wit achter en is onderweg, 'volgens zeggen' uiteraard.
->quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Syphixx het volgende:
zoveel soorten dat ik niet kan kiezen ... net als tablets_quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ligt er vooral in waar je wilt vliegen, niet iedereen heeft een voetbalveld als achtertuin. Woon je midden in de stad, wil je een helicoptertje voor binnen en misschien buiten in krappe ruimtes. Dan kom je al gauw bij een klein model uit, bovendien kunnen die ook erg leuk zijn: 9958 of een V911. Wel een uitdaging want 4CH. Maar gewoon stabilisatie ingebouwd, dus hoveren en een beetje rondvliegen geen probleem, wil je echter meer gecoördineerde patronen vliegen en echt bank aanhellen, dan kun je dat daar ook mee leren. Ze zijn goedkoper dan grote modellen, maar niet heul erg geschikt voor buiten, omdat ze inderdaad zo ligt en klein zijn dus windgevoelig.
Elk heel channel staat voor een staploze regeling. Een half channel is een aan/uit-regeling, meestal een licht ofzo. 2CH heeft een vast voorwaartse 'pitch', invalshoek en vliegt dus alleen maar vooruit, het eerste kanaal regelt je hoogte/snelheid, het tweede laat de helikopter om de rotoras draaien voor richtingbesturing. Bij 3CH maakt de fixed pitch plaats voor variable pitch, je kunt voor en achteruit vliegen. Bij 4CH voeg je daar ook nog een kanaal aan toe voor 'bank', daarmee leunt een heli een bepaalde kant op i.p.v. helemaal horizontaal om de rotoras te draaien ('yaw'). De combinatie van yawing en banking zorgt voor gecoördineerde bochten, maar dat is vrij lastig. In principe kun je een 4CH heli wel als 3CH gebruiken door de 4e channel gewoon niet te gebruiken.
Qua merken kun je gaan voor een Xieda/Great Wall, WLToys, MJX, Syma, SH, Double Horse, of wat dan ook. Die dingen vliegen ongeveer allemaal volgens hetzelfde principe, het is alleen fijn als je een model uitzoekt waar je een beetje reserve rotors e.d. voor kunt krijgen.GODDANG IT!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Wisheh het volgende:
Quadcopter filmpje.
Nice, succes. Misschien krachten bundelen in het topic van Iemand91.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Jup dit gaat me eerste worden dus heb al een half gemonteerd frame besteld. Als dit een leuk project gaat worden dan word de volgende een hexacopter met een zelfbouw frame. Die kunnen wat meer gewicht liften voor een eventuele HD cam eronder etc.Ja, Linkdelight is een grote in de fotografie. Ga maar eens op Ebay zoeken ook, kom je verschillende stores van hen tegen. Zo was/ben ik wel geïnteresseerd in het volgende: http://www.ebay.nl/itm/Pr(...)Tripod-/180885489675 .quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:04 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iemand bekend met deze site
http://www.linkdelight.com/
Ik kreeg deze informatie bij een bestelling
Incl een kortingskaart
[ link | afbeelding ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmm, die kortingscode is tegenwoordig bij besteding vanaf 40 euro, dus het sprookje gaat niet door?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/305878/
5 euro code erbij, voor 25 euro ben je de eigenaar.
Voor de in-ear fanaten (het is misschien niet China, maar zijn wel goede IEMs!), Meelectronics heeft dit weekend weer de Mee-What actie, voor $22.95 inclusief shipping krijg je een random paar van hun earphones, goedkoopste met een waarde van $30,-
Link hier met kortingscode 4TH_OF_JULY
[ Bericht 20% gewijzigd door Tjado op 04-07-2012 00:06:42 ]![]()
Goddang it, zeg zulke dingen nou toch niet. Je weet toch dat we suckers zijn voor random koopjes.
En ik dacht dat juni een dure maand was, juli begint ook al lekker.
- Wacht eens, die in-ears zien er niet eens tof uit en je betaalt in bijna alle gevallen meer dan normaal?-
Oh en dit voor de mensen die echt geld teveel hebben:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je hebt bepaalde in-ear monitors van bijvoorbeeld Westone die klasse zijn en door professionals gebruikt worden, maar die zijn dan ook bizarduur. Maar mocht je high-end in-ears willen er is toevallig een -25% actie (coupon: RED25) op www.earphonesolutions.com (getipt door een Spaans forum).
[..]
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 04-07-2012 00:26:40 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het is bij die actie $22.95 inclusief shipping, terwijl de goedkoopste normaal $30,- excl shipping isje betaald dus sowieso minder dan normaal
Niet in slaap vallen shiz![]()
![]()
Je betaalT, met een 't'... maar eh...
Our Price: $59.99quote:For the MEE What you will receive one of the following, selected randomly:
M21 in-ear earphone in one of four colors (regular price: $29.99)
M31 in-ear earphone in one of five colors (regular price: $34.99)
M11+ in-ear earphone in one of three colors (regular price: $44.99)
Clarity Series CW31 in-ear earphone (regular price: $29.99)
Rhythm Series R1 in-ear earphone (regular price: $39.99)
SP51 Sound Preference in-ear earphone (regular price: $59.99)
HT-21 Portable Headphone (regular price: $29.99)
Plus, some orders will randomly receive additional MEElectronics accessories!
Komt nergens 22.95 uit hoor.Oh lol, ik slaap echt.
Die couponscode van je dus.
Maar ik begrijp niet wat die deal daar dan doet, waarom zou iemand die anders halen dan?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:41 schreef Tjado het volgende:
[..]
Hmm, die kortingscode is tegenwoordig bij besteding vanaf 40 euro, dus het sprookje gaat niet door?
Voor de in-ear fanaten (het is misschien niet China, maar zijn wel goede IEMs!), Meelectronics heeft dit weekend weer de Mee-What actie, voor $22.95 inclusief shipping krijg je een random paar van hun earphones, goedkoopste met een waarde van $30,-
Link hier met kortingscode 4TH_OF_JULY
ik wil oordopjes hebben (heel toevallig zijn die van mij aan het overlijden) en 18eur is niet slecht als het degelijke dopjes zijn![]()
not bad, maar zijn die dingen wel degelijk? vergelijkbaar met wat je hier voor dat geld krijgt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef shiznuts het volgende:
Je betaalT, met een 't'... maar eh...
[ afbeelding ]
Our Price: $59.99
[..]
Komt nergens 22.95 uit hoor.Oh lol, ik slaap echt.
Die couponscode van je dus.
Maar ik begrijp niet wat die deal daar dan doet, waarom zou iemand die anders halen dan?![]()
Nou ja, ga eens braaf de linkjes onderaan deze post. De vergelijkingstopics van ljokerl en ClieOS en Head-fi zelf sowieso. Best lovende woorden over MEEelectronics. Ik heb er zelf geen ervaring mee, mee heb gehoord dat ze vrij aardig zijn. Zal wel richting Brainwavz/Soundmagics etc zijn.Lijken nogal wat OEM-designs in huis te hebben. Ben eerder benieuwd naar die headphone.
Hm, een aquarium uit china laten komen (ehhehe komen ik zei komen) zal best wel duur zijn, is het niet?![]()
In het algemeen zijn grote items wel wat duurder ja. Een simpel plastic aquarium voor een goudvisje is niet het het probleem qua gewicht en fragielheid maar een glazen aquarium met alles erop/eraan des te meer. Zou ook niet weten waarom je bedenkt uitgerekend dat ook uit China te willen halen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hm, een aquarium uit china laten komen (ehhehe komen ik zei komen) zal best wel duur zijn, is het niet?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
check even hoe ze met pakketjes omgaan daar..
dan komt je pakket niet eens heel china uit
Waarom gooit hij die op de grond, dan moet je ze dadelijk toch weer oprapenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:30 schreef mickeyD het volgende:
check even hoe ze met pakketjes omgaan daar..
dan komt je pakket niet eens heel china uit![]()
![]()
Hahaha ik hoor al die tablets al rinkelen. Als je dat ziet valt het nog reuze mee met de pakketjes die hier binnenkomen!![]()
mn $143 "lucky" bag is binnen!
250GIG Xboks harddrive ¤65
wireless Xboks controller ¤44,95
1 van de aller eerste aaifone 3G klonen zo te zien.. ¤45
in ear oortjes die verzonnen zijn door een dokter ¤80
totaal NL waarde: ¤234,95
das alles..
oh en moest uiteindelijk ¤20 afrekenen aan de postbode, dus dat valt mee :-)
[ Bericht 7% gewijzigd door mickeyD op 04-07-2012 12:27:36 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ziet er redelijk uit, heb je sku's voor het lijstjequote:Op woensdag 4 juli 2012 12:22 schreef mickeyD het volgende:
mn $143 "lucky" bag is binnen!
250GIG Xboks harddrive ¤65
wireless Xboks controller ¤44,95
1 van de aller eerste aaifone 3G klonen zo te zien.. ¤45
in ear oortjes die verzonnen zijn door een dokter ¤80
totaal NL waarde: ¤234,95
das alles..
oh en moest uiteindelijk ¤20 afrekenen aan de postbode, dus dat valt mee :-)?
nee, t is net binnen, ga zo ff kijken..quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet er redelijk uit, heb je sku's voor het lijstje?
de waarde is er wel gok ik, maar voor mij is t knap waardeloos, ik heb geen xBoks
Top, dan kunnen we de echte waarde eens bekijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:39 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nee, t is net binnen, ga zo ff kijken..
de waarde is er wel gok ik, maar voor mij is t knap waardeloos, ik heb geen xBoks20 euro valt wel mee, 7.50 BTW dus
controller: 51363quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet er redelijk uit, heb je sku's voor het lijstje?
harddrive: 30815
oortjes: geen sku sticker (het is de versie met de i er voor) http://tinyurl.com/cc5uqav
foon: 26015
[ Bericht 2% gewijzigd door mickeyD op 04-07-2012 13:06:41 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
das bijzonder: als ik de SKU van de controller intik in google, kom ik uit op: product.madeinchina.com met een dealextreme foto er bij.
Genuine Wireless Game Controller for White 2 AA 10/lot $330
dus ongeveer $33 per stuk
de rest van de sku's is onvindbaar op google
[ Bericht 10% gewijzigd door mickeyD op 04-07-2012 13:04:55 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
¤6,46 belasting en ¤12,50 inklaring = ¤18,96 dus..quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Top, dan kunnen we de echte waarde eens bekijken20 euro valt wel mee, 7.50 BTW dus
Weet niet hoe duur de dopjes ongeveer waren, maar valt toch wat tegen (had de HDD duurder geschat). Kijk wel even hier: http://75.126.181.176/forums/Forums.dx/Forum.30815 Zijn wat problemen mee geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
controller: 51363 = $31.60
harddrive: 8030815 = $52.27 (en kan een 120 GB schijf zijn)
oortjes: geen sku sticker (het is de versie met de i er voor) http://tinyurl.com/cc5uqav ($15?)
foon: 8026015 = $54 dollar, komt uit 2009 (java, 761kb)
LOL, kwam em toevallig net tegen idd, had de "80" er ff vanaf gehaald omdat t nummer zo lang leekquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Weet niet hoe duur de dopjes ongeveer waren, maar valt toch wat tegen (had de HDD duurder geschat). Kijk wel even hier: http://75.126.181.176/forums/Forums.dx/Forum.30815 Zijn wat problemen mee geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
er zijn zat mensen die grote bakken aanbieden voor (relatief) een prikkie...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat ze in Nederlands gods duur zijn als je een grote wilt, maar dat gaat hem dus niet worden
MP staat er vol mee..
nieuw zou ik niet doen iig.. zeker niet als ik zie wat mijn ouders betaald hebben voor een volledig gevulde bak met vissen en apparatuur![]()
Duidelijk nieuw op het gebied van china shopping dus, Geheugen( USBsticks, SD kaartjes of RAM, maar let ook op IPOD,MP3 players etc) moet je nooit uit china halen! Er word te vaak gesjoemeld met de echte grootte van de bijvoorbeeld de USB stick. Zo is 8 GB vaak maar een stickje van 128 MB ofzo, Doordat er in de firmware van de usbstick gerommeld is word deze door de PC gezien dus als 8GB!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef Locusta het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)ash_Drive_Black.html
oftewel je zou dus maar 128 MB op de stick kunnen zetten ipv de 8 GB die je PC aangeeft.
ga er ook niet vanuit dat als de website meld dat het gaat om een Genuine product dat hij ook daadwerkelijk origineel is!
Mocht het wel zo zijn dat de stick echt 8GB heeft, dan is het vaak zulk langzaam geheugen dat het opzetten van bestanden groter dan 500 MB echt gigantisch lang gaat duren!
Daarnaast wat is je reden om geheugen sticks uit china te halen? die dingen kosten hier in NL niks meer!
Een 8 GB stickje kost bij bijvoorbeeld de mediamarkt vaak nog maar 7 euro ofzo..
en ze zullen vast in verschillende webshops (zie pricewatch van tweakers) nog goedkoper worden aangeboden!
Kortom; haal je geheugen toestanden in NL voor een scherpe prijs, en je bent er van verzekerd dat je de echte opslagcapaciteit krijg, een redelijke tot snelle snelheidsoverdracht en je hebt hem sowieso sneller in huis dan 1 uit china![]()
Update; ik weet niet hoeveel je voor je stick betaald hebt, en of je de order nog kan cancellen.
maar bij een betrouwbare shop hier in NL kost hij inclusief verzending ¤9,20.
http://www.dataio.nl/shop(...)zer-fit-sandisk.html
vandaag voor 16.00 besteld is morgen in huis!![]()
Ik begrijp zulke lui ook nooit.
nee zie mijn update; voor 9,20 heb je hem morgen in huis en weet je zeker dat je echt geheugen hebtquote:, en ik denk zelfs dat de china prijs nog hoger dan die 9,20 is uit NL
echter kan ik het product in 8GB variant niet op FP vinden..![]()
Je weet toch wel dat die oortjes niet ¤80,- waard zijn? Dit zijn nepperds, maximaal een tientje waard.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
controller: 51363
harddrive: 30815
oortjes: geen sku sticker (het is de versie met de i er voor) http://tinyurl.com/cc5uqav
foon: 26015![]()
NEEEE, dat meen je niet?!?
Potverredomme hebben ze nog opgelicht ook!quote:
ik stel voor om een week lang niks te bestellen bij de chinese webshops!
dat zal die bamibakkers leren!![]()
![]()
ja wat denk je zelf?
Nouja zoals jij die prijzen brengt kan die lucky bag wel uit, maar als er vanuit gaat dat die krengen veel minder waard zijn ziet het voor (eventuele) andere kopers veel minder aantrekkelijk uitquote:![]()
![]()
we waren er al een week of wat uit dat we NOOIT meer lucky bags of iets wat er op lijkt gaan bestellen..
daarom wordt t ook allemaal bijgehouden "for future reference"Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Heb net de MHL-adapter voor m'n telefoon binnengekregen. En gelukkig; het werkt!![]()
Is toch wel erg gaf/bizar om je telefoonscherm op zo'n groot scherm te zien. Super aankoop geweest.
EDIT: pics:
Hierin kwam het; 't is maar verbazend klein. (In de bruine envelop dus; in de witte zaten 2 sd-cards voor de Raspberry):
Screenshots aangesloten:
Input op tv is 720p, 60Hz.
Zie zo eigenlijk nog geen nut voor dit ding, maar cool is het wel.![]()
Grappig is, als ik 'm aansluit op m'n HTC Desire start de telefoon navigatie op, Desire ondersteunt dus geen MHL...
[ Bericht 25% gewijzigd door Iemand91 op 04-07-2012 15:31:25 ]![]()
Denk dat ik geluk hebquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:56 schreef mickeyD het volgende:
we waren er al een week of wat uit dat we NOOIT meer lucky bags of iets wat er op lijkt gaan bestellen..
daarom wordt t ook allemaal bijgehouden "for future reference"! DX doet nu een manual tracking voor mijn 143 dollar bag, denk dat het geld terug komt
(en met wat geluk de bag over een maand of 3/4 een keer
, al twee keer eerder gehad bij een pakketje wat niet te traceren was. De ene kwam naar 2.5 maand aan en de andere naar 4 maanden
).
De telefoon was ook (alweer) geannuleerd. Nog maar weer een andere seller proberen(en anders geld maar terug storten)
Heb ook zo'n kabeltje. Sony heeft een speciale interface voor je TV, ziet er ook wel vet uitquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:01 schreef Iemand91 het volgende:
Heb net de MHL-adapter voor m'n telefoon binnengekregen. En gelukkig; het werkt!![]()
Is toch wel erg gaf/bizar om je telefoonscherm op zo'n groot scherm te zien. Super aankoop geweest.
als ze het volgend jaar weer proberen bij DX, dan spam ik dat hele forum vol met bewijzen waarom NIEMAND een bag moet bestellen in het engels, russisch, portugees en nederlands.
eens kijken wie de langste adem heeft
[ Bericht 8% gewijzigd door mickeyD op 04-07-2012 14:29:51 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Vet! Is dit ook mogelijk met een Galaxy S Plus i9001 en/of iPhone 4S?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:01 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: pics:
Hierin kwam het; 't is maar verbazend klein. (In de bruine envelop dus; in de witte zaten 2 sd-cards voor de Raspberry):
[ afbeelding ]
Screenshots aangesloten:
en heb je een linkie?GGGG![]()
Lol, hoe duur was dat geintje dan en hoe werkt het precies qua aansluitingen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Want ik kan me voorstellen dat ik er eentje haal, een bluetooth keyboard bij doe en ik overal waar een tv en stroom is, ik m'n telefoon aansluit als miniPC, hoef ik geen tablet/laptop mee.
iPhone heeft ook wel adapters, maar of die werken weet ik niet; geen ervaring mee. Moet je maar even zoeken op google naar dit soort dingen voor de iPhone aangezien Apple daar dingen anders organiseert.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:44 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Vet! Is dit ook mogelijk met een Galaxy S Plus i9001 en/of iPhone 4S?
en heb je een linkie?
De Galaxy S Plus weet ik zo niet; bij de Ebay listing staat ie er niet bij. Maar ik kan vanavond wel eens proberen met die van m'n broer (hij heeft de S Plus).$5.94 thuisgebracht!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lol, hoe duur was dat geintje dan en hoe werkt het precies qua aansluitingen?
Want ik kan me voorstellen dat ik er eentje haal, een bluetooth keyboard bij doe en ik overal waar een tv en stroom is, ik m'n telefoon aansluit als miniPC, hoef ik geen tablet/laptop mee.![]()
Ik zal zo in het reviewtopic wel even uitgebreider op terugkomen.![]()
HIer nog iemand die graag wil weten waar je die MHL adapter vandaan hebt
Beschik over een grijze One X dus dit moet ook met mijn tv werken![]()
![]()
Enorm bedankt voor de moeite!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
iPhone heeft ook wel adapters, maar of die werken weet ik niet; geen ervaring mee. Moet je maar even zoeken op google naar dit soort dingen voor de iPhone aangezien Apple daar dingen anders organiseert.
De Galaxy S Plus weet ik zo niet; bij de Ebay listing staat ie er niet bij. Maar ik kan vanavond wel eens proberen met die van m'n broer (hij heeft de S Plus).GGGG![]()
Dank u besteld
Ondertussen ga ik weer verder genieten van mijn Syma S107 helicopter (18,99 dollar) die binnen is gekomen![]()
![]()
Telefoon met MHL is nodig, verder nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Want ik kan me voorstellen dat ik er eentje haal, een bluetooth keyboard bij doe en ik overal waar een tv en stroom is, ik m'n telefoon aansluit als miniPC, hoef ik geen tablet/laptop mee.
Zo:quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef shiznuts het volgende:
HDMI-kabel in de tv valt net buiten de foto; kabel zit in de HDMI-ingang die er net niet meer opstaat. De kabel die je in de tv ziet zitten is de USB-voeding voor de adapter.Zoiets kan dus in theorie geloof ik wel ja. Moet je even kijken of je keyboard werkt met de telefoon en of het genoeg nut heeft (qua apps enzo). Maar je kan bijvoorbeeld GTA3 op de telefoon zetten en met een bluetooth controller spelen. Op die manier kun je dus heel groot GTA3 spelen voor weinig.quote:Want ik kan me voorstellen dat ik er eentje haal, een bluetooth keyboard bij doe en ik overal waar een tv en stroom is, ik m'n telefoon aansluit als miniPC, hoef ik geen tablet/laptop mee.
Ik heb de witte, dus jouw grijze moet zeker werken!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:57 schreef Eastertide het volgende:
HIer nog iemand die graag wil weten waar je die MHL adapter vandaan hebt
Beschik over een grijze One X dus dit moet ook met mijn tv werken
Dit dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Telefoon met MHL is nodig, verder niet
Hier een korte review van de adapter.
(Als m'n broers vanavond even willen meewerken kan ik testen of hun Samsung Galaxy S Plus en HTC Sensation XE er ook mee werken)
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 04-07-2012 15:33:48 ]![]()
Ik wou op eBay ook eens zo'n case voor me mobiel , maar is het normaal dat als je een kleur kiest , dat er 1 Dollar extra in rekening word gebracht?eBay is trouwens vaak wel goedkoper dan de shop's kwam ik achter
![]()
![]()
Depends. Waarschijnlijk is die 1 dollar voor shipping. Ebay is inderdaad vaak goedkoper, en altijd veiliger. Zodra je een negatieve rating plaatst doen ze er alles voor om die rating positief te krijgen. Je krijgt dus altijd je geld terug bij een klacht (mits je het in de termijn van 45 dagen plaatst).quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef davedavy het volgende:
Ik wou op eBay ook eens zo'n case voor me mobiel , maar is het normaal dat als je een kleur kiest , dat er 1 Dollar extra in rekening word gebracht?eBay is trouwens vaak wel goedkoper dan de shop's kwam ik achter
![]()
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hm, een aquarium uit china laten komen (ehhehe komen ik zei komen) zal best wel duur zijn, is het niet?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar er stond "Shipping Free" dus ik denk dat het goedkoper is als ze een random kleur sturen , maar wie wilt dat nu , heb gewoon die dollar extra betaaldquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:01 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Depends. Waarschijnlijk is die 1 dollar voor shipping. Ebay is inderdaad vaak goedkoper, en altijd veiliger. Zodra je een negatieve rating plaatst doen ze er alles voor om die rating positief te krijgen. Je krijgt dus altijd je geld terug bij een klacht (mits je het in de termijn van 45 dagen plaatst).![]()
![]()
kan iemand mij het verschil uitleggen tussen deze 2 links ?
http://www.buyincoins.com(...)n-product-17010.html
http://www.buyincoins.com(...)n-product-17010.html
ene $155, de andere $130 ?![]()
![]()
![]()
SKU Product or Service Name Ordered Qty Gift Qty Shipped Qty Price
Order:# 1,20702E+17 Date:2-7-2012 15:06:08 GrandTotal:"" 13
67108 Nylon 9 x 5E Propellers for Quadkopter - Black (5-Piece) 1 0 0 $13,00
Order:# 1,20702E+17 Date:1-7-2012 19:36:29 GrandTotal:"" 4
11985 300mm 3-Pin Servo Leads Connection Extension Cables (10-Pack) 1 0 1 $4,00
Order:# 1,20702E+17 Date:1-7-2012 19:33:07 GrandTotal:"" 3
35609 11.1V Battery Alarm Buzzer for RC Helicopter 1 0 1 $3,00
Order:# 1,20702E+17 Date:1-7-2012 19:30:01 GrandTotal:"" 36
35190 iMAX B6 2.5" LCD RC Lipo Battery Balance Charger for R/C Helicopters (100~240V/US Plug) 1 0 0 $36,00
Order:# 1,20702E+17 Date:1-7-2012 19:20:29 GrandTotal:"" 24
41156 Mystery 11.1V 2800mAh 30C Rechargeable Li-Po Battery for R/C Helicopters 1 0 0 $24,00
Order:# 1,20702E+17 Date:1-7-2012 18:40:36 GrandTotal:"" 11
67106 Nylon 8 x 4E Propellers for Quadkopter - Black (5-Piece) 1 0 1 $11,00
Order:# 1,20702E+17 Date:1-7-2012 18:08:03 GrandTotal:"" 27
13028 Mystery Programmable BEC ESC for Brushless Motors (2607-30A 5-10 NC\2-3Lipo) 2 0 0 $13,00
Order:# 1,20702E+17 Date:1-7-2012 18:07:24 GrandTotal:"" 27
13028 Mystery Programmable BEC ESC for Brushless Motors (2607-30A 5-10 NC\2-3Lipo) 2 0 0 $13,00
Order:# 1,20701E+17 Date:1-7-2012 17:45:37 GrandTotal:"" 25
35706 Mystery A2212-15 930KV Outrunner Brushless Motor 2 0 2 $12,00
Order:# 1,20701E+17 Date:1-7-2012 17:44:39 GrandTotal:"" 27
107408 KK MultiCopter Controller Full Set 1 0 1 $27,00
Order:# 1,20701E+17 Date:1-7-2012 17:41:37 GrandTotal:"" 25
35706 Mystery A2212-15 930KV Outrunner Brushless Motor 2 0 2 $12,00
Order:# 1,20701E+17 Date:1-7-2012 17:12:06 GrandTotal:"" 27
124486 4-Axis HJ450 Multi Flame Wheel Flame Strong Smooth KK MK MWC Quadcopter Kit - Red + Black 1 0 1 $27,00
Total: $195,00
Quadcopter van DX
Wel komen er nog wat losse kabel en plugjes etc bij en de RX en TX maar die bestel ik ergens anders.![]()
heeft iemand hier wel eens zo'n afstandbediening gekocht:
http://www.dealextreme.co(...)r-for-pc-2-aaa-27596
ik wil namelijk m'n HTPC met m'n harmony one grotendeels kunnen besturen, nu moet ik nog een gamepad erbij hebben namelijk.
wie weet of dat een beetje werkt (vooral die muis besturing)
![]()
Geen idee of de muis besturing werkt, maar ziet er naar mijn idee prima uit voor de prijsquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier wel eens zo'n afstandbediening gekocht:
http://www.dealextreme.co(...)r-for-pc-2-aaa-27596
ik wil namelijk m'n HTPC met m'n harmony one grotendeels kunnen besturen, nu moet ik nog een gamepad erbij hebben namelijk.
wie weet of dat een beetje werkt (vooral die muis besturing)
@Wisheh, hou ons op de hoogte!
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Jongens wat is ookalweer die generieke tracking site?
http://www.packagetrackr.com/ bedoelde ik
[ Bericht 56% gewijzigd door Skiet op 04-07-2012 19:46:34 ]![]()
Dát dus!quote:-> http://www.17track.netquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef Skiet het volgende:
Jongens wat is ookalweer die generieke tracking site?
http://www.packagetrackr.com/ bedoelde ikGebruik ik het liefst.
Kom eens met wat nieuwe prullaria DX en consortenik heb alles nu wel gezien
There are only 151 Pokémon.![]()
Als je hem heel eruit krijgt is dit ook wel wat misschien:quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
Kom eens met wat nieuwe prullaria DX en consortenik heb alles nu wel gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n SoundMagic PL20 van MP4Nation opgehaald.Plug en middenstukje zijn een stuk steviger dan andere oortjes, komt met koordclip, gemonteerde S en bijgeleverde M en L silicontips. Geluid is best aardig. Wel goed helder en scherp, misschien wel iets aan de te scherpe kant, mag van mij wat ronder/warmer. Had niet echt adequate bass verwacht, maar die is er verrassend genoeg wel. Niet slecht voor $9.50. Richting AWEI ES800M maar dan wat helderder/scherper, waar de ES800M een stuk ronder en voller is.
De 7" Ainol Novo7 Aurora II Android 4.0 Cortex A9 Dual Core 1.5GHz Tablet PC 16GB 1G RAM IPS Screen was een veel besproken tablet als ik me niet vergis of was dat een andere van Ainol ? en waar kan je die dan het beste bestelen
edit :
ik zie ook bijv. deze :
http://www.minitake.com/p(...)907mb-ram8gb%29-3183 wat is het verschil op de 8 vs 16 gb na ?![]()
Bitte alles rondom tablets in het tablettopic: Android tablet discussie topic #24 - Steeds betere prijzen en Nexus!
Aliexpress, zelf heb ik hem van ainol.tmall.com en dan via MisterTao (vanmiddag opgehaald van het postkantoor), anders een van de sites hier genoemd of Buyincoins (met zomerkortingbon) of bij Pandawill (panda4fok coupon).
@ edit: alles zo'n beetje. Resolutie, schermtechnologie, cameraresolutie, processor, videokaart, HDMI, [..] prijs.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
haha ik zal daar is gaan rond neuzen thnx ! niet echt een tablet nodig dus is meer als speelgoed![]()
welke versie heb jij gehaald? of moet ik dat in het andere topic vragen haha
![]()
Dat hoef je niet te vragen, daar dat zo'n beetje in de meest recente post in dat topic te lezen is.
de 800m blijft dus koningquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:44 schreef shiznuts het volgende:
M'n SoundMagic PL20 van MP4Nation opgehaald.Plug en middenstukje zijn een stuk steviger dan andere oortjes, komt met koordclip, gemonteerde S en bijgeleverde M en L silicontips. Geluid is best aardig. Wel goed helder en scherp, misschien wel iets aan de te scherpe kant, mag van mij wat ronder/warmer. Had niet echt adequate bass verwacht, maar die is er verrassend genoeg wel. Niet slecht voor $9.50. Richting AWEI ES800M maar dan wat helderder/scherper, waar de ES800M een stuk ronder en voller is.
en het is ook nog eens goedkoper
There are only 151 Pokémon.![]()
hele suffe vraag waarschijnlijk: wat is het verschil tussen dealextreme.com en dx.com?
aangezien ik daar verschillende producten zie staan die wel op elkaar lijken![]()
Komt het inderdaad op neer ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
de 800m blijft dus koningen het is ook nog eens goedkoper
dealextreme = oud, dx = hippe korte naam en gerevampte stijl/uiterlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef mschol het volgende:
hele suffe vraag waarschijnlijk: wat is het verschil tussen dealextreme.com en dx.com?
aangezien ik daar verschillende producten zie staan die wel op elkaar lijken
De service blijft natuurlijk ruk hoe je het bekijkt, maar het is gewoon dezelfde store dus.
Pfff, als ik nu bij de China gang wil horen moet ik LED pigs, tablets, quad/hexacopters en een IP camera hebben
Geez zie veel nutteloze shit voorbij komen haha
Vergeet de tenga eggs, 3600 Lumen flashlights en de brainwavz oordopjes niet!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:27 schreef bobbernaut het volgende:
Pfff, als ik nu bij de China gang wil horen moet ik LED pigs, tablets, quad/hexacopters en een IP camera hebben
Geez zie veel nutteloze shit voorbij komen haha![]()
Stomme zooi . Een uur geleden waren de brainwavz hm3 bij mp4 nog 35. Nu zijn ze weer twee keer zo duur.....
Zijn er nog andere goede headphonedeals?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Wat heeft Fedex een bar slecht tracing-systeem , eerst staat er dat het vandaag kwam , gister stond er dat het maandag kwam, en nu werkt me traceringscode niet meer![]()
![]()
![]()
Austria - View Report - 5-Jul-2012 The item (RC123456789HK) was posted on 5-Jul-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
Yeheas! Ziet er naar uit alsof 'ie dan echt onderweg is nu, de Jiayu JY-G2.
Hier nog maar eens voor de liefhebbers:
› Site manufacturer: hier.
› Korte samenvatting en info: hier.
› Meer afbeeldingen: hier.
Verkrijgbaar via Taobao (MisterTao/Zarmark/..), Aliexpress, DHGate, etc.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ziet er niet verkeerd uit
Fijn is datquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:57 schreef davedavy het volgende:
Wat heeft Fedex een bar slecht tracing-systeem , eerst staat er dat het vandaag kwam , gister stond er dat het maandag kwam, en nu werkt me traceringscode niet meerdie van mij stond op afleveren vrijdag maar is verplaatst naar maandag. Mag toch hopen dat ik hem voor mijn vanakntie nog heb
(Dat vewacht ik wel van express shipping)
Mooi is datquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:09 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Austria - View Report - 5-Jul-2012 The item (RC123456789HK) was posted on 5-Jul-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
Verkrijgbaar via Taobao (MisterTao/Zarmark/..), Aliexpress, DHGate, etc.gewoon een pre-tracking geven (om je bezig te houden) en dan pas later inleveren. Tot zover ''we have stock''
Mocht je de witte achterkant toch mooier vinden: http://www.mistertao.com/(...)tem-15172406725.html
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 05-07-2012 11:41:14 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die van mij is ook verplaatst naar maandag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fijn is datdie van mij stond op afleveren vrijdag maar is verplaatst naar maandag. Mag toch hopen dat ik hem voor mijn vanakntie nog heb
(Dat vewacht ik wel van express shipping)
[..]Die telefoons lijken wel verdomd veel op die van Samsung , maar het zijn dan ook wel mooie modellenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:09 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Austria - View Report - 5-Jul-2012 The item (RC123456789HK) was posted on 5-Jul-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
Verkrijgbaar via Taobao (MisterTao/Zarmark/..), Aliexpress, DHGate, etc.![]()
![]()
rij net naar de c1000 toe om even boodschappen te doen, en zag toevallig de bus al voor staan van de POSTNL, zag mijn vaste postbezorgster al lopen en ze groette me even.
Zelf had ik verwacht dat ze me nu inmiddels van gezicht wel kende door de vele pakketten, maar ze kwam al gelijk naar me toe om mijn pakketje af te leveren
Mijn postbezorgster![]()
Overigens waren het geen producten die ik voor me zelf had besteld![]()
![]()
Mja, daar ging ik eigenlijk ook vanuit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mooi is datgewoon een pre-tracking geven (om je bezig te houden) en dan pas later inleveren. Tot zover ''we have stock''
Vind ik mooier, maar hij komt dan ook als zwart/wit.quote:Mocht je de witte achterkant toch mooier vinden: http://www.mistertao.com/(...)tem-15172406725.htmlHelemaal wit lijkt helemaal niet te bestaan.
Post van PostNL.
Ik vroeg me al af waar mijn pakketje bleef. Reden mag hier uiteraard niet besproken worden.![]()
Mijn zoon had een koptelefoon besteld Tiny pijs was nog geen 7 Euro.
Vandaag staat mn maat van postnl voor de deur met een factuur van 25,99.
De koptelefoon heeft een douanewaarde van 71 Euro , nu was het volgens die gasten 13,49 btw bij ivoer en 12,50 inklaringskosten.
Sporen niet die gasten.
Wie weet of het de moeite is om een bezwaarschrift in te dienen?![]()
Een koptelefoon, klinkt als een bekende..quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:33 schreef Paauwtje het volgende:
Mijn zoon had een koptelefoon besteld Tiny pijs was nog geen 7 Euro.
Vandaag staat mn maat van postnl voor de deur met een factuur van 25,99.
De koptelefoon heeft een douanewaarde van 71 Euro , nu was het volgens die gasten 13,49 btw bij ivoer en 12,50 inklaringskosten.
Sporen niet die gasten.
Wie weet of het de moeite is om een bezwaarschrift in te dienen?
als het namaak is mag je nog blij zijn dat je het überhaupt hebt gekregen.. en dat zonder boete/rechtzaak.
als het een niet gaat om namaak, heb ik natuurlijk niks gezegd en zou ik zeker een bezwaarschrift indienen met de bij behorende factuur van die koptelefoon!![]()
Post eens een link van die koptelefoon?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
daar staat uiteraard een rode B op voor die (NL) prijs.
wel bijzonder dat ze hem hebben opengemaakt..
mijn pakket was gewoon dicht en hun vroegen mij te vertellen wat er in zat.
mijn advies: niet aannemen, en bericht sturen aan de webshop dat je pakket is tegengehouden door de douane ivm vervalsing ofzo
en een nieuwe vragen of je $7 terugLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
luie hondquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef bobbernaut het volgende:
Post eens een link van die koptelefoon?![]()
hiero, merkloos ding
http://www.tinydeal.com/3(...)headset-p-58137.html
er is ook nog een duurdere versie zie ik
http://www.tinydeal.com/f(...)rphones-p-59400.htmlLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Als er een rode kabel aan vast zat en zo'n merkding was dan had de douane er vast niet van gemaakt 'De koptelefoon heeft een douanewaarde van 71 Euro', hadden ze die opengemaakt.
Lijkt me eerder dat gewoon op de 'declaration' zo'n hoog bedrag stond, wat natuurlijk wel stom zou zijn.Merkloos.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:26 schreef mickeyD het volgende:
[..]
luie hond![]()
hiero, merkloos ding
<knip>
<knip>Je begrijpt dat de logo's zijn weggesoept, hè?
ssssst!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:28 schreef shiznuts het volgende:
Als er een rode kabel aan vast zat en zo'n merkding was dan had de douane er vast niet van gemaakt 'De koptelefoon heeft een douanewaarde van 71 Euro', hadden ze die opengemaakt.
Lijkt me eerder dat gewoon op de 'declaration' zo'n hoog bedrag stond, wat natuurlijk wel stom zou zijn.
[..]
Merkloos.Je begrijpt dat de logo's zijn weggesoept, hè?
ik probeerde t nog een beetje underkoffer te houden zodat de mods niet meteen mn post zouden aanpassen, want F.A.K.E. ja
ps: idd, ¤71 is wat weinig, maargoed, misschien zijn t wel oortjes ipv headphones.. geen idee
[ Bericht 4% gewijzigd door mickeyD op 05-07-2012 14:35:40 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
1. Op mobiel zoeken is lastig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:26 schreef mickeyD het volgende:
[..]
luie hond![]()
hiero, merkloos ding
http://www.tinydeal.com/3(...)headset-p-58137.html
http://www.tinydeal.com/f(...)rphones-p-59400.html
2. Beats koptelefoons zijn in NL 180¤.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ja, verkoop winkelwaarde, niet inkoopwaarde.. dat scheelt vaak de helftLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Heb een Mini X Android besteld via Pandawill, met de fok korting maar 73 dollar
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
A10 chip is dat toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:55 schreef W00fer het volgende:
Heb een Mini X Android besteld via Pandawill, met de fok korting maar 73 dollar
Vond zelf deze bij DX wel grappig, maar er staat geen proccesor bij: http://www.dealextreme.co(...)-4gb-141172?item=716 - Denk dat het geen Allwinner is
Ook besteld, telefoon was niet geannuleerd deze keer!:
http://www.mistertao.com/(...)tem-15172406725.html - wit
http://www.mistertao.com/(...)tem-16029319467.html - wit
[ Bericht 19% gewijzigd door RobertNL op 05-07-2012 16:25:25 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nou het moet niet gekker worden met die dealextreme lucky bag.
Mijn 18$ bag is ondertussen weer terug in china...
Via 17track.net heb ik kunnen achterhalen dat mijn pakketje de volgende weg heeft afgelegd:
Jul 3, 2012 6:03:00 AM Status:Final Delivery, Location:SHANGHAI
Jun 21, 2012 7:45:00 PM Status:Unsuccessful Delivery, Location:NETHERLANDS
Jun 19, 2012 7:29:00 AM Status:Arrival at inward office of exchange, Location:AMSTERDAM
Jun 15, 2012 6:20:00 AM Status:Departure from outward office of exchange, Location:SHANGHAI
Jun 14, 2012 12:32:00 PM Status:Posting, Location:SHANGHAI
Dus ik maar dealextreme gemaild, dit was hun reactie:Gezien de geweldige inhoud van de vele andere lucky bags heb ik maar voor een refund gekozen.quote:Dear customer,
Yes,it returned to us as what the tracking number said.
Really sorry for the inconvenience caused to you.
Do you need to resend or refund?
Resending needs a long time and still 1 week to find the stock, or you can choose refund. Please tell us your choice.
Ik vind het toch een vreemde zaak dat een pakket gewoon weer retour gestuurd is.
Dus voor de mensen die ook nog hun lucky bag missen, probeer de track n trace code op 17track.net want misschien is ook jouw paket wel retour naar china.Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com![]()
Huh, maar toen ik hem bestelde zat dat logo er helemaal niet op meneer!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:28 schreef shiznuts het volgende:
Lijkt me eerder dat gewoon op de 'declaration' zo'n hoog bedrag stond, wat natuurlijk wel stom zou zijn.
[..]
Merkloos.Je begrijpt dat de logo's zijn weggesoept, hè?
![]()
![]()
Dan had jij een uitzonderingquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:49 schreef Skiet het volgende:
[..]
Huh, maar toen ik hem bestelde zat dat logo er helemaal niet op meneer!![]()
![]()
Vraagje.
Ik heb al enkele malen wat gekocht bij buyincoins en focal price.
Ging alle keren perfect en tussen de 2 en 3 weken binnen.
Gisteren heb ik weer een bestelling geplaatst bij buyincoins, maar in plaats van in te loggen met me account heb ik de bestelling afgerond door op de knop "paypal checkout" te klikken.
Ik heb een betaal bevestiging ontvangen van paypal, waarin het juiste bedrag staat en een betaal referentie wordt opgegeven. Hier staat alleen niets vermeld over het gekochte item.
Wat ik nog steeds niet heb ik ontvangen is een order bevestiging van buyincoins.
Weet iemand of dit nog goed komt?
Doordat ik niet heb ingelogd is de bestelling ook niet te zien bij mijn bestel history.
Ik heb nu zeg maar nergens een bevestiging van het gekochte item. alleen een betaal bevestiging van paypal.![]()
Is het toch ook?
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Geen slowchat dit is gewoon pure discussie.
Overigens poster van de koptelefoon je zoon is gewoon pauper dom fake is fake en dan moet je achter af niet gaan zeiken. Als ie niet nep is gewoon paypal factuur er bij doen.
Verder ziet die telefoon er goed uit shizz. Hoe duur was hij?
Ik zit nog steeds te wachten op mijn novo elf 2
Maar ik moet niet zeiken want hij is pas de 17e verzonden![]()
Ik blijf het toch gek vinden bij bic want normaal heb ik stuff van bic binnen 10/12 dagen
BAM dit is 3KB![]()
Telefoon is +-180 dollarquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:31 schreef Loll het volgende:
Overigens poster van de koptelefoon je zoon is gewoon pauper dom fake is fake en dan moet je achter af niet gaan zeiken. Als ie niet nep is gewoon paypal factuur er bij doen.
Ik zit nog steeds te wachten op mijn novo elf 2
Ik blijf het toch gek vinden bij bic want normaal heb ik stuff van bic binnen 10/12 dagen
Ach ja het blijft China shopping, pakketjes komen wanneer ze zin hebben
Vandaag een dock voor mijn telefoon binnen gekregen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Made by, wut?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door RobertNL op 05-07-2012 22:58:03 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Een CE Keur!
Dat niet alleen:quote:
Reasearch in motion maakt/ontwikkeld een ander soort telefoons
oh...
Al sla je me dood!![]()
Nu op bedTrusten
Heb all-in uiteindelijk 187 usd betaald, 150,- euro dus. Meer dan 200,- wilde ik niet uitgeven, dus dat is mooi gelukt. Ben het crashen van de Sense UI op m'n HTC Desire Z een beetje zat wel, komt door verrotte 2.3.x Android. Een smartphone op 4.x is natuurlijk een droom. Is 'ie ook nog snel, met dualcore en 1GB RAM, heeft 'ie een mooi IPS scherm en is 'ie dualSIM. Perfect om te proberen, je zou verwachten dat daar weinig mis mee kan zijn. Wilde eigenlijk de complete witte versie, maar die heb ik nog nergens in het echt voorbij zien komen. Kijken of de zwarte front meevalt, ik vind die chromen lijst om die navigatieknop zo storend brekend.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:31 schreef Loll het volgende:
[..]Ja, ik mag altijd graag wat te zeuren hebben.
Mijn Aurora II was de 20e verzonden van MisterTao en was er de 3e. Zal een dezer dagen wel binnenkomen... of een brief van PostNL.quote:Ik zit nog steeds te wachten op mijn novo elf 2
Zojuist nog ff twee OEM EU chargers + micro usb kabel van Ebay gehaald. Die zijn echt fijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Telefoon is +-180 dollar
Ach ja het blijft China shopping, pakketjes komen wanneer ze zin hebben
Vandaag een dock voor mijn telefoon binnen gekregen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het GTA logo doet het hemSPOILER: Made by, wut?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
BIC heeft voor mij weer een snelheids-record30 Juni verzonden , vandaag aangekomen
Wel jammer dat van de 5 sleutelhangers die ik bestelde er 3 rose waren , voor de rest een gasbrander en USB hub besteld
![]()
![]()
Jaaa...! Er zit nu ook schot in mijn telefoon.. (70%)
Hij ligt in stock bij Mistertao...
Nu moeten ze hem alleen nog ff verzendklaar maken..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit is geen smartphone... Dit is een "intelligent mobile phone"![]()
Btw komt Bobbert geen lapo doen...?
[ Bericht 6% gewijzigd door Zolderkamer op 06-07-2012 12:10:28 ]![]()
Nee dat doe ik niet, zoals je misschien gemerkt heb post ik minder in dit topic.
Hoewel t topic alsnog snel gaat is dat niet mijn schuld.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
muismat en remote gescoord bij DX , ik ben benieuwd..(vooral naar die muismat, die schijn echt groot te zijn (wat ook wel mag voor die prijs
))
![]()
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:09 schreef shiznuts het volgende:
Verkrijgbaar via Taobao (MisterTao/Zarmark/..), Aliexpress, DHGate, etc.
Wilde zelf eigenlijk ook een nieuwe phone (loop nog met een HTC Hero uit het stenen tijdperk rond).
Mag niet te veel kosten, dus dan is 150 euro heel schappelijk.
Laat het ff weten als je hem hebt en of het wat is![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: