Volgens mij is 'ie er zelfs al, er lagen net 4 pakketbriefjes te wachten op me, want dat krijgt de shiz als 'ie twee dagen van huis is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Worden allang ingezet
Shiz, jouw quadcopter al verzonden?
De witte is volgens mij niks meer dan een concept geweest en hadden ze nooit bedacht dat mensen die ook echt zouden willen, volgens mij is alleen de hele zwarte geproduceerd. Ik krijg trouwens een halfbloedje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Grootste voordeel is dan wel dat nergens anders stock is
->quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Syphixx het volgende:
http://www.priceangels.co(...)-Black--s583020.html
zou ook mss een heli willen halen voor in de zomer. lekker op het dak zitten en heli over tuin laten vliegen![]()
is er soms een heli topic of een site waar ik me wat ik kan lezen over heli's ?
zoveel soorten dat ik niet kan kiezen ... net als tablets
_quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ligt er vooral in waar je wilt vliegen, niet iedereen heeft een voetbalveld als achtertuin. Woon je midden in de stad, wil je een helicoptertje voor binnen en misschien buiten in krappe ruimtes. Dan kom je al gauw bij een klein model uit, bovendien kunnen die ook erg leuk zijn: 9958 of een V911. Wel een uitdaging want 4CH. Maar gewoon stabilisatie ingebouwd, dus hoveren en een beetje rondvliegen geen probleem, wil je echter meer gecoördineerde patronen vliegen en echt bank aanhellen, dan kun je dat daar ook mee leren. Ze zijn goedkoper dan grote modellen, maar niet heul erg geschikt voor buiten, omdat ze inderdaad zo ligt en klein zijn dus windgevoelig.
Elk heel channel staat voor een staploze regeling. Een half channel is een aan/uit-regeling, meestal een licht ofzo. 2CH heeft een vast voorwaartse 'pitch', invalshoek en vliegt dus alleen maar vooruit, het eerste kanaal regelt je hoogte/snelheid, het tweede laat de helikopter om de rotoras draaien voor richtingbesturing. Bij 3CH maakt de fixed pitch plaats voor variable pitch, je kunt voor en achteruit vliegen. Bij 4CH voeg je daar ook nog een kanaal aan toe voor 'bank', daarmee leunt een heli een bepaalde kant op i.p.v. helemaal horizontaal om de rotoras te draaien ('yaw'). De combinatie van yawing en banking zorgt voor gecoördineerde bochten, maar dat is vrij lastig. In principe kun je een 4CH heli wel als 3CH gebruiken door de 4e channel gewoon niet te gebruiken.
Qua merken kun je gaan voor een Xieda/Great Wall, WLToys, MJX, Syma, SH, Double Horse, of wat dan ook. Die dingen vliegen ongeveer allemaal volgens hetzelfde principe, het is alleen fijn als je een model uitzoekt waar je een beetje reserve rotors e.d. voor kunt krijgen.
GODDANG IT!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Wisheh het volgende:
Ik dacht even goedkoop een quadcopter bij elkaar te schrappen vanaf DX. Geintje kost me alsnog rond de ¤300,- maar dan ook helemaal compleet. Goede nieuws is dat ik eergister besteld had en er nu al dingen verzonden zijn.
Quadcopter filmpje.
Nice, succes. Misschien krachten bundelen in het topic van Iemand91.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Jup dit gaat me eerste worden dus heb al een half gemonteerd frame besteld. Als dit een leuk project gaat worden dan word de volgende een hexacopter met een zelfbouw frame. Die kunnen wat meer gewicht liften voor een eventuele HD cam eronder etc.
Ja, Linkdelight is een grote in de fotografie. Ga maar eens op Ebay zoeken ook, kom je verschillende stores van hen tegen. Zo was/ben ik wel geïnteresseerd in het volgende: http://www.ebay.nl/itm/Pr(...)Tripod-/180885489675 .quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:04 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iemand bekend met deze site
http://www.linkdelight.com/
Ik kreeg deze informatie bij een bestelling
Incl een kortingskaart
[ link | afbeelding ]
Hmm, die kortingscode is tegenwoordig bij besteding vanaf 40 euro, dus het sprookje gaat niet door?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/305878/
Hm3 heeft geen plug kabel, maar ook bij Conrad te koop...
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/305377/
5 euro code erbij, voor 25 euro ben je de eigenaar.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je hebt bepaalde in-ear monitors van bijvoorbeeld Westone die klasse zijn en door professionals gebruikt worden, maar die zijn dan ook bizarduur. Maar mocht je high-end in-ears willen er is toevallig een -25% actie (coupon: RED25) op www.earphonesolutions.com (getipt door een Spaans forum).
[..]
quote:For the MEE What you will receive one of the following, selected randomly:
M21 in-ear earphone in one of four colors (regular price: $29.99)
M31 in-ear earphone in one of five colors (regular price: $34.99)
M11+ in-ear earphone in one of three colors (regular price: $44.99)
Clarity Series CW31 in-ear earphone (regular price: $29.99)
Rhythm Series R1 in-ear earphone (regular price: $39.99)
SP51 Sound Preference in-ear earphone (regular price: $59.99)
HT-21 Portable Headphone (regular price: $29.99)
Plus, some orders will randomly receive additional MEElectronics accessories!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:41 schreef Tjado het volgende:
[..]
Hmm, die kortingscode is tegenwoordig bij besteding vanaf 40 euro, dus het sprookje gaat niet door?
Voor de in-ear fanaten (het is misschien niet China, maar zijn wel goede IEMs!), Meelectronics heeft dit weekend weer de Mee-What actie, voor $22.95 inclusief shipping krijg je een random paar van hun earphones, goedkoopste met een waarde van $30,-
Link hier met kortingscode 4TH_OF_JULY
not bad, maar zijn die dingen wel degelijk? vergelijkbaar met wat je hier voor dat geld krijgt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef shiznuts het volgende:
Je betaalT, met een 't'... maar eh...
[ afbeelding ]
Our Price: $59.99
[..]
Komt nergens 22.95 uit hoor.Oh lol, ik slaap echt.
Die couponscode van je dus.
Maar ik begrijp niet wat die deal daar dan doet, waarom zou iemand die anders halen dan?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hm, een aquarium uit china laten komen (ehhehe komen ik zei komen) zal best wel duur zijn, is het niet?
Waarom gooit hij die op de grond, dan moet je ze dadelijk toch weer oprapenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:30 schreef mickeyD het volgende:
check even hoe ze met pakketjes omgaan daar..
dan komt je pakket niet eens heel china uit
Ziet er redelijk uit, heb je sku's voor het lijstjequote:Op woensdag 4 juli 2012 12:22 schreef mickeyD het volgende:
mn $143 "lucky" bag is binnen!
250GIG Xboks harddrive ¤65
wireless Xboks controller ¤44,95
1 van de aller eerste aaifone 3G klonen zo te zien.. ¤45
in ear oortjes die verzonnen zijn door een dokter ¤80
totaal NL waarde: ¤234,95
das alles..
oh en moest uiteindelijk ¤20 afrekenen aan de postbode, dus dat valt mee :-)
nee, t is net binnen, ga zo ff kijken..quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet er redelijk uit, heb je sku's voor het lijstje?
Top, dan kunnen we de echte waarde eens bekijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:39 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nee, t is net binnen, ga zo ff kijken..
de waarde is er wel gok ik, maar voor mij is t knap waardeloos, ik heb geen xBoks
controller: 51363quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet er redelijk uit, heb je sku's voor het lijstje?
¤6,46 belasting en ¤12,50 inklaring = ¤18,96 dus..quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Top, dan kunnen we de echte waarde eens bekijken20 euro valt wel mee, 7.50 BTW dus
Weet niet hoe duur de dopjes ongeveer waren, maar valt toch wat tegen (had de HDD duurder geschat). Kijk wel even hier: http://75.126.181.176/forums/Forums.dx/Forum.30815 Zijn wat problemen mee geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
controller: 51363 = $31.60
harddrive: 8030815 = $52.27 (en kan een 120 GB schijf zijn)
oortjes: geen sku sticker (het is de versie met de i er voor) http://tinyurl.com/cc5uqav ($15?)
foon: 8026015 = $54 dollar, komt uit 2009 (java, 761kb)
LOL, kwam em toevallig net tegen idd, had de "80" er ff vanaf gehaald omdat t nummer zo lang leekquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Weet niet hoe duur de dopjes ongeveer waren, maar valt toch wat tegen (had de HDD duurder geschat). Kijk wel even hier: http://75.126.181.176/forums/Forums.dx/Forum.30815 Zijn wat problemen mee geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
er zijn zat mensen die grote bakken aanbieden voor (relatief) een prikkie...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat ze in Nederlands gods duur zijn als je een grote wilt, maar dat gaat hem dus niet worden
Duidelijk nieuw op het gebied van china shopping dus, Geheugen( USBsticks, SD kaartjes of RAM, maar let ook op IPOD,MP3 players etc) moet je nooit uit china halen! Er word te vaak gesjoemeld met de echte grootte van de bijvoorbeeld de USB stick. Zo is 8 GB vaak maar een stickje van 128 MB ofzo, Doordat er in de firmware van de usbstick gerommeld is word deze door de PC gezien dus als 8GB!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef Locusta het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)ash_Drive_Black.html
Voor in mijn autoradio. Overigens heb ik de 8gb-versie gekochtVerder koop ik meestal wat grappige meuk en gadgets. Vooral het feit dat je geen verzendkosten hoeft te betalen, vind ik echt een groot pluspunt! Ga nu op aanraden van tokko1 PriceAngels eens checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |