Beetje vreemd dat ze dan bij een eerdere bestelling me wel direct een mailtje sturen en de order cancellen... (incl. mededeling dat ik beter een andere seller neem omdat hij voorlopig geen voorraad krijgt..) (en nee dat was echt geen translatortext)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:43 schreef mickeyD het volgende:
helaas verwar je de service die wij hier gewent zijn te krijgen in onze zeur maatschappij, met de laaggeschoolde (bijna) dwangarbeider die daar de bestellingen moet doorvoeren en misschien niet eens engels kan lezen, maar het allemaal door een translator moet halen.
het is niet zomaar dat je meestal als eerste bericht een standaard mailtje krijgt..
"hello friend!"
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
pandawill maakt het helemaal bont.
Kapot product fotograferen om een product te promoten![]()
en dan ook nog his one maybe broken by somebody, but when u ordered we definitely don't send u a broken one. No worry pls.![]()
hahah ja zag ik later ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef mickeyD het volgende:
de tikfout op het scherm van het horloge was je OOK nog niet opgevallen?
"Double coloY led"
Wat vragen ze ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef zoz het volgende:
Taobao vraagt gewoon 20.000 us dollars jaarlijks
Zie filmpje in de post boven dat horloge..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat vragen ze ?
Taobao vraagt 20.000 voor wat ?
Ik vraag me enkel af voor hoeveel productsoorten/bedrijven/fabrikanten of losse verkopers dat geldig is..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef zoz het volgende:
Taobao vraagt gewoon 20.000 us dollars jaarlijks
Bij welke seller heb jij besteld dan op MisterTao, deze of deze? Ik had bij de 1e een witte besteld maar die order werd binnen een dag gecanceld omdat de seller hem alleen in het zwart zou hebben. Wil ik hem in het zwart bestellen kan je hem niet eens in je shopping cart doen, zie dat het nu aangepast is dus maar eens opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze dan bij een eerdere bestelling me wel direct een mailtje sturen en de order cancellen... (incl. mededeling dat ik beter een andere seller neem omdat hij voorlopig geen voorraad krijgt..) (en nee dat was echt geen translatortext)
En zo heel achterlijk zijn werknemers niet (meer) in china tegenwoordig.. zeker niet de mensen met een license voor een eigen bedrijf.. (lees: bijna alle taobao sellers/agents) die gaan ook met hun tijd mee..
Helaas verwar je fabrieksarbeiders van het platteland met export agenten..
(En met "Hello friend" is niets mis als je met een totaal andere cultuur communiceert)
Grootste voordeel is dan wel dat nergens anders stock isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:40 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Bij welke seller heb jij besteld dan op MisterTao, deze of deze? Ik had bij de 1e een witte besteld maar die order werd binnen een dag gecanceld omdat de seller hem alleen in het zwart zou hebben. Wil ik hem in het zwart bestellen kan je hem niet eens in je shopping cart doen, zie dat het nu aangepast is dus maar eens opnieuw proberen.
Baal er wel van want ik ben nu soort van gebonden aan MisterTao omdat ik $170 op mijn account heb gezet en ik zie geen mogelijkheid om het weer op mijn kaart terug te krijgen zodat ik ergens anders kan bestellen.
Ik had dus bij de eerste seller hetzelfde probleem (dat ie gecancelled was)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:40 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Bij welke seller heb jij besteld dan op MisterTao, deze of deze? Ik had bij de 1e een witte besteld maar die order werd binnen een dag gecanceld omdat de seller hem alleen in het zwart zou hebben. Wil ik hem in het zwart bestellen kan je hem niet eens in je shopping cart doen, zie dat het nu aangepast is dus maar eens opnieuw proberen.
Baal er wel van want ik ben nu soort van gebonden aan MisterTao omdat ik $170 op mijn account heb gezet en ik zie geen mogelijkheid om het weer op mijn kaart terug te krijgen zodat ik ergens anders kan bestellen.
Deze verkoper had (op de taobao site) 156 stuks op voorraad op het moment dat ik mijn bestelling plaatstequote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Grootste voordeel is dan wel dat nergens anders stock is
Yep, Dealextreme. Heb beide opties geprobeerd, maar werkten helaas niet. Om deze reden heb ik afgelopen week dus inderdaad iets bij Focalprice besteld. Beviel ook primaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
dx.com ?
Chift+F5 / Ctrl+F5 al geprobeerd?
(Ohja, gewoon niet meer bij DX bestellen, kut webshop. Overstappen op Bic, Lighatke, Focalprice, PriceAngels)
De 9958 is het verschillende keren voorbij gekomen, net als de ufo van Shiz.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Syphixx het volgende:
http://www.priceangels.co(...)-Black--s583020.html
zou ook mss een heli willen halen voor in de zomer. lekker op het dak zitten en heli over tuin laten vliegen![]()
is er soms een heli topic of een site waar ik me wat ik kan lezen over heli's ?
zoveel soorten dat ik niet kan kiezen ... net als tablets
heb die paarse nog gekocht voor bday voor een vriend toen hij in promo stondquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De 9958 is het verschillende keren voorbij gekomen, net als de ufo van Shiz.
De kleine goedkpe helikopters lijken allemaal wel aardig op elkaar dacht ik (kleine verschillen). De 9958 is in ieder geval bang voor buck (een veel onderdelen te krijgen)
Bij focal hebben ze hem in het wit/rood geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:28 schreef Syphixx het volgende:
[..]
heb die paarse nog gekocht voor bday voor een vriend toen hij in promo stond
ook deze dan maar aanschaffen
kleur maakt ni uit, als ie maar werktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij focal hebben ze hem in het wit/rood geloof ik
Wij zouden natuurlijk graag meegenieten van wat je besteld hebt...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:51 schreef Locusta het volgende:
[..]
Yep, Dealextreme. Heb beide opties geprobeerd, maar werkten helaas niet. Om deze reden heb ik afgelopen week dus inderdaad iets bij Focalprice besteld. Beviel ook prima
Whut...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Wisheh het volgende:
Ik dacht even goedkoop een quadcopter bij elkaar te schrappen vanaf DX. Geintje kost me alsnog rond de ¤300,- maar dan ook helemaal compleet. Goede nieuws is dat ik eergister besteld had en er nu al dingen verzonden zijn.
Quadcopter filmpje.
Wow, dat ding ziet er wel echt ziek uit. Moet je dat zelf in elkaar zetten dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wij zouden natuurlijk graag meegenieten van wat je besteld hebt...
[..]
Whut...dat ziet er erg snel uit.... (laat shiz het maar niet zien..
)
http://www.focalprice.com(...)ash_Drive_Black.htmlquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:
Wij zouden natuurlijk graag meegenieten van wat je besteld hebt...
[..]
Jup dit gaat me eerste worden dus heb al een half gemonteerd frame besteld. Als dit een leuk project gaat worden dan word de volgende een hexacopter met een zelfbouw frame. Die kunnen wat meer gewicht liften voor een eventuele HD cam eronder etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wow, dat ding ziet er wel echt ziek uit. Moet je dat zelf in elkaar zetten dan?
Wow dat filmpje! Nu vraag ik me af waarom er nog geen kleine wendbare quadcopters worden ingezet voor militaire doeleinden enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Wisheh het volgende:
Ik dacht even goedkoop een quadcopter bij elkaar te schrappen vanaf DX. Geintje kost me alsnog rond de ¤300,- maar dan ook helemaal compleet. Goede nieuws is dat ik eergister besteld had en er nu al dingen verzonden zijn.
Quadcopter filmpje.
Worden allang ingezetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef Tjado het volgende:
[..]
Wow dat filmpje! Nu vraag ik me af waarom er nog geen kleine wendbare quadcopters worden ingezet voor militaire doeleinden enzoziet er superwendbaar uit!
Da's wel andere koek dan mijn hexa. Filmpje heb ik al eerder gezien en die man die dat bestuurt is belachelijk goed; dat doe je niet vanaf dag 1 dat je zoiets hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Wisheh het volgende:
Quadcopter filmpje.
Ik hoop voor je dat het écht 8GB is...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef Locusta het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)ash_Drive_Black.html
Voor in mijn autoradio. Overigens heb ik de 8gb-versie gekochtVerder koop ik meestal wat grappige meuk en gadgets. Vooral het feit dat je geen verzendkosten hoeft te betalen, vind ik echt een groot pluspunt! Ga nu op aanraden van tokko1 PriceAngels eens checken.
Vliegtijd is heel erg kort. De meest efficiënte multicopters halen misschien net een uur en dat is in een windstille omgeving hoveren. Meeste multicopters halen nog geen kwartier flighttime.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef Tjado het volgende:
[..]
Wow dat filmpje! Nu vraag ik me af waarom er nog geen kleine wendbare quadcopters worden ingezet voor militaire doeleinden enzoziet er superwendbaar uit!
Ik heb ook zeker geen dromen dat ik dat ding zo kan besturen. Rustig aan beginnen met bouwen, wat vlieguren maken en als alles een beetje lukt dan richting een hexa toe ivm het liftvermogen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Da's wel andere koek dan mijn hexa. Filmpje heb ik al eerder gezien en die man die dat bestuurt is belachelijk goed; dat doe je niet vanaf dag 1 dat je zoiets hebt.
Heb je ook links van alles wat je hebt besteld?
[..]
Ik hoop voor je dat het écht 8GB is...
[..]
Vliegtijd is heel erg kort. De meest efficiënte multicopters halen misschien net een uur en dat is in een windstille omgeving hoveren. Meeste multicopters halen nog geen kwartier flighttime.
En er worden al drones in gezet, maar zoiets kleins heeft tot nu toe nog niet veel nut. Zoiets kan nauwelijks iets tillen.
Volgens mij is 'ie er zelfs al, er lagen net 4 pakketbriefjes te wachten op me, want dat krijgt de shiz als 'ie twee dagen van huis is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Worden allang ingezet
Shiz, jouw quadcopter al verzonden?
De witte is volgens mij niks meer dan een concept geweest en hadden ze nooit bedacht dat mensen die ook echt zouden willen, volgens mij is alleen de hele zwarte geproduceerd. Ik krijg trouwens een halfbloedje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Grootste voordeel is dan wel dat nergens anders stock is
->quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Syphixx het volgende:
http://www.priceangels.co(...)-Black--s583020.html
zou ook mss een heli willen halen voor in de zomer. lekker op het dak zitten en heli over tuin laten vliegen![]()
is er soms een heli topic of een site waar ik me wat ik kan lezen over heli's ?
zoveel soorten dat ik niet kan kiezen ... net als tablets
_quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ligt er vooral in waar je wilt vliegen, niet iedereen heeft een voetbalveld als achtertuin. Woon je midden in de stad, wil je een helicoptertje voor binnen en misschien buiten in krappe ruimtes. Dan kom je al gauw bij een klein model uit, bovendien kunnen die ook erg leuk zijn: 9958 of een V911. Wel een uitdaging want 4CH. Maar gewoon stabilisatie ingebouwd, dus hoveren en een beetje rondvliegen geen probleem, wil je echter meer gecoördineerde patronen vliegen en echt bank aanhellen, dan kun je dat daar ook mee leren. Ze zijn goedkoper dan grote modellen, maar niet heul erg geschikt voor buiten, omdat ze inderdaad zo ligt en klein zijn dus windgevoelig.
Elk heel channel staat voor een staploze regeling. Een half channel is een aan/uit-regeling, meestal een licht ofzo. 2CH heeft een vast voorwaartse 'pitch', invalshoek en vliegt dus alleen maar vooruit, het eerste kanaal regelt je hoogte/snelheid, het tweede laat de helikopter om de rotoras draaien voor richtingbesturing. Bij 3CH maakt de fixed pitch plaats voor variable pitch, je kunt voor en achteruit vliegen. Bij 4CH voeg je daar ook nog een kanaal aan toe voor 'bank', daarmee leunt een heli een bepaalde kant op i.p.v. helemaal horizontaal om de rotoras te draaien ('yaw'). De combinatie van yawing en banking zorgt voor gecoördineerde bochten, maar dat is vrij lastig. In principe kun je een 4CH heli wel als 3CH gebruiken door de 4e channel gewoon niet te gebruiken.
Qua merken kun je gaan voor een Xieda/Great Wall, WLToys, MJX, Syma, SH, Double Horse, of wat dan ook. Die dingen vliegen ongeveer allemaal volgens hetzelfde principe, het is alleen fijn als je een model uitzoekt waar je een beetje reserve rotors e.d. voor kunt krijgen.
GODDANG IT!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Wisheh het volgende:
Quadcopter filmpje.
Nice, succes. Misschien krachten bundelen in het topic van Iemand91.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Jup dit gaat me eerste worden dus heb al een half gemonteerd frame besteld. Als dit een leuk project gaat worden dan word de volgende een hexacopter met een zelfbouw frame. Die kunnen wat meer gewicht liften voor een eventuele HD cam eronder etc.
Ja, Linkdelight is een grote in de fotografie. Ga maar eens op Ebay zoeken ook, kom je verschillende stores van hen tegen. Zo was/ben ik wel geïnteresseerd in het volgende: http://www.ebay.nl/itm/Pr(...)Tripod-/180885489675 .quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:04 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iemand bekend met deze site
http://www.linkdelight.com/
Ik kreeg deze informatie bij een bestelling
Incl een kortingskaart
[ link | afbeelding ]
Hmm, die kortingscode is tegenwoordig bij besteding vanaf 40 euro, dus het sprookje gaat niet door?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/305878/
Hm3 heeft geen plug kabel, maar ook bij Conrad te koop...
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/305377/
5 euro code erbij, voor 25 euro ben je de eigenaar.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je hebt bepaalde in-ear monitors van bijvoorbeeld Westone die klasse zijn en door professionals gebruikt worden, maar die zijn dan ook bizarduur. Maar mocht je high-end in-ears willen er is toevallig een -25% actie (coupon: RED25) op www.earphonesolutions.com (getipt door een Spaans forum).
[..]
quote:For the MEE What you will receive one of the following, selected randomly:
M21 in-ear earphone in one of four colors (regular price: $29.99)
M31 in-ear earphone in one of five colors (regular price: $34.99)
M11+ in-ear earphone in one of three colors (regular price: $44.99)
Clarity Series CW31 in-ear earphone (regular price: $29.99)
Rhythm Series R1 in-ear earphone (regular price: $39.99)
SP51 Sound Preference in-ear earphone (regular price: $59.99)
HT-21 Portable Headphone (regular price: $29.99)
Plus, some orders will randomly receive additional MEElectronics accessories!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:41 schreef Tjado het volgende:
[..]
Hmm, die kortingscode is tegenwoordig bij besteding vanaf 40 euro, dus het sprookje gaat niet door?
Voor de in-ear fanaten (het is misschien niet China, maar zijn wel goede IEMs!), Meelectronics heeft dit weekend weer de Mee-What actie, voor $22.95 inclusief shipping krijg je een random paar van hun earphones, goedkoopste met een waarde van $30,-
Link hier met kortingscode 4TH_OF_JULY
not bad, maar zijn die dingen wel degelijk? vergelijkbaar met wat je hier voor dat geld krijgt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef shiznuts het volgende:
Je betaalT, met een 't'... maar eh...
[ afbeelding ]
Our Price: $59.99
[..]
Komt nergens 22.95 uit hoor.Oh lol, ik slaap echt.
Die couponscode van je dus.
Maar ik begrijp niet wat die deal daar dan doet, waarom zou iemand die anders halen dan?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hm, een aquarium uit china laten komen (ehhehe komen ik zei komen) zal best wel duur zijn, is het niet?
Waarom gooit hij die op de grond, dan moet je ze dadelijk toch weer oprapenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:30 schreef mickeyD het volgende:
check even hoe ze met pakketjes omgaan daar..
dan komt je pakket niet eens heel china uit
Ziet er redelijk uit, heb je sku's voor het lijstjequote:Op woensdag 4 juli 2012 12:22 schreef mickeyD het volgende:
mn $143 "lucky" bag is binnen!
250GIG Xboks harddrive ¤65
wireless Xboks controller ¤44,95
1 van de aller eerste aaifone 3G klonen zo te zien.. ¤45
in ear oortjes die verzonnen zijn door een dokter ¤80
totaal NL waarde: ¤234,95
das alles..
oh en moest uiteindelijk ¤20 afrekenen aan de postbode, dus dat valt mee :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |