nee, t is net binnen, ga zo ff kijken..quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet er redelijk uit, heb je sku's voor het lijstje?
Top, dan kunnen we de echte waarde eens bekijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:39 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nee, t is net binnen, ga zo ff kijken..
de waarde is er wel gok ik, maar voor mij is t knap waardeloos, ik heb geen xBoks
controller: 51363quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet er redelijk uit, heb je sku's voor het lijstje?
¤6,46 belasting en ¤12,50 inklaring = ¤18,96 dus..quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Top, dan kunnen we de echte waarde eens bekijken20 euro valt wel mee, 7.50 BTW dus
Weet niet hoe duur de dopjes ongeveer waren, maar valt toch wat tegen (had de HDD duurder geschat). Kijk wel even hier: http://75.126.181.176/forums/Forums.dx/Forum.30815 Zijn wat problemen mee geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
controller: 51363 = $31.60
harddrive: 8030815 = $52.27 (en kan een 120 GB schijf zijn)
oortjes: geen sku sticker (het is de versie met de i er voor) http://tinyurl.com/cc5uqav ($15?)
foon: 8026015 = $54 dollar, komt uit 2009 (java, 761kb)
LOL, kwam em toevallig net tegen idd, had de "80" er ff vanaf gehaald omdat t nummer zo lang leekquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Weet niet hoe duur de dopjes ongeveer waren, maar valt toch wat tegen (had de HDD duurder geschat). Kijk wel even hier: http://75.126.181.176/forums/Forums.dx/Forum.30815 Zijn wat problemen mee geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
er zijn zat mensen die grote bakken aanbieden voor (relatief) een prikkie...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat ze in Nederlands gods duur zijn als je een grote wilt, maar dat gaat hem dus niet worden
Duidelijk nieuw op het gebied van china shopping dus, Geheugen( USBsticks, SD kaartjes of RAM, maar let ook op IPOD,MP3 players etc) moet je nooit uit china halen! Er word te vaak gesjoemeld met de echte grootte van de bijvoorbeeld de USB stick. Zo is 8 GB vaak maar een stickje van 128 MB ofzo, Doordat er in de firmware van de usbstick gerommeld is word deze door de PC gezien dus als 8GB!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef Locusta het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)ash_Drive_Black.html
Voor in mijn autoradio. Overigens heb ik de 8gb-versie gekochtVerder koop ik meestal wat grappige meuk en gadgets. Vooral het feit dat je geen verzendkosten hoeft te betalen, vind ik echt een groot pluspunt! Ga nu op aanraden van tokko1 PriceAngels eens checken.
nee zie mijn update; voor 9,20 heb je hem morgen in huis en weet je zeker dat je echt geheugen hebtquote:
Je weet toch wel dat die oortjes niet ¤80,- waard zijn? Dit zijn nepperds, maximaal een tientje waard.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
controller: 51363
harddrive: 30815
oortjes: geen sku sticker (het is de versie met de i er voor) http://tinyurl.com/cc5uqav
foon: 26015
Potverredomme hebben ze nog opgelicht ook!quote:
Nouja zoals jij die prijzen brengt kan die lucky bag wel uit, maar als er vanuit gaat dat die krengen veel minder waard zijn ziet het voor (eventuele) andere kopers veel minder aantrekkelijk uitquote:
Denk dat ik geluk hebquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:56 schreef mickeyD het volgende:
we waren er al een week of wat uit dat we NOOIT meer lucky bags of iets wat er op lijkt gaan bestellen..
daarom wordt t ook allemaal bijgehouden "for future reference"
Heb ook zo'n kabeltje. Sony heeft een speciale interface voor je TV, ziet er ook wel vet uitquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:01 schreef Iemand91 het volgende:
Heb net de MHL-adapter voor m'n telefoon binnengekregen. En gelukkig; het werkt!![]()
Is toch wel erg gaf/bizar om je telefoonscherm op zo'n groot scherm te zien. Super aankoop geweest.
Vet! Is dit ook mogelijk met een Galaxy S Plus i9001 en/of iPhone 4S?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:01 schreef Iemand91 het volgende:
Heb net de MHL-adapter voor m'n telefoon binnengekregen. En gelukkig; het werkt!![]()
Is toch wel erg gaf/bizar om je telefoonscherm op zo'n groot scherm te zien. Super aankoop geweest.
EDIT: pics:
Hierin kwam het; 't is maar verbazend klein. (In de bruine envelop dus; in de witte zaten 2 sd-cards voor de Raspberry):
[ afbeelding ]
Screenshots aangesloten:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Input op tv is 720p, 60Hz.
Zie zo eigenlijk nog geen nut voor dit ding, maar cool is het wel.![]()
Lol, hoe duur was dat geintje dan en hoe werkt het precies qua aansluitingen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Input op tv is 720p, 60Hz.
Zie zo eigenlijk nog geen nut voor dit ding, maar cool is het wel.![]()
iPhone heeft ook wel adapters, maar of die werken weet ik niet; geen ervaring mee. Moet je maar even zoeken op google naar dit soort dingen voor de iPhone aangezien Apple daar dingen anders organiseert.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:44 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Vet! Is dit ook mogelijk met een Galaxy S Plus i9001 en/of iPhone 4S?
en heb je een linkie?
$5.94 thuisgebracht!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lol, hoe duur was dat geintje dan en hoe werkt het precies qua aansluitingen?
Want ik kan me voorstellen dat ik er eentje haal, een bluetooth keyboard bij doe en ik overal waar een tv en stroom is, ik m'n telefoon aansluit als miniPC, hoef ik geen tablet/laptop mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |