SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.![]()
Hoezo zou je trouwens dingen als zo'n butane lighter willen hebben? Vroeg ik mij ook wel eens af, die dingen lijken mij hondsgevaarlijk.![]()
![]()
Nee hoor, heb er al een paar gehadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:36 schreef Xetran het volgende:
Hoezo zou je trouwens dingen als zo'n butane lighter willen hebben? Vroeg ik mij ook wel eens af, die dingen lijken mij hondsgevaarlijk.(nja mijn broer eigk
)
Alleen sommige zijn wel snel kwetsbaar, dus als er zand ergens in komt is ie kapot..
Ze zijn legaal, komen wel leeg aan
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
M'n telefoon is weer binnen (nauwelijks wat uitgemaakt) maar m'n MHL-kabeltje van Ebay is nog steeds niet binnen. Net als de ES800M van McBub; ik wil weer goeie dopjes hebben!
![]()
![]()
![]()
Maar straks weer Chinees spul bestellen, óf
- 1.20 meter USB-kabel, 25cm netwerkkabel. HDMI-kabel van Action
of
- 15 cm. USB-kabel, 2x 90 graden HDMI-adapters, 1 meter netwekkabel.
En bovenstaande eventueel keer 2.
En 2 SDcards ergens vandaan...![]()
Heeft iemand nog een Fiio S9 over?Volgende week op vakantie en zoek iets draagbaars voor geluid, maar als ik hem uit China koop is ie nooit op tijd hier.
![]()
sowieso namaak al
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
1e plaatje, " Microsoft"Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
misschien stomme of irritante vraag, maar wat zijn nu de manieren om kortingen te krijgen bij mistertao?![]()
Volgens mij was ik een van de weinigen die destijds NIET zo'n ding gekocht heeft hahaha. Kan ik je helaas dus niet mee helpen. Hangen sowieso weinig oldbies uit die tijd nog in dit topic rond.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft iemand nog een Fiio S9 over?Volgende week op vakantie en zoek iets draagbaars voor geluid, maar als ik hem uit China koop is ie nooit op tijd hier.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Jahoor, kabelbreuk treed op bij m'n iPod headphones.
Na even op BIC gekeken denk ik dat deze een goede keus is, omdat deze in NL duurder zijn. (Westerse kwaliteit)
Of zijn er betere suggesties voor onder de 10¤ ?![]()
Laatst een iPod digitizer bestelt op Focalprice met traceercode. Was er binnen 9 dagen en werd overigens ook nog via de pakketdienst thuis bezorgd, terwijl het een envelop van 10x15x2cm was.![]()
Komt dat gewoon omdat ik hem met traceercode had verzonden?![]()
namaakquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:36 schreef CraHeX het volgende:
Jahoor, kabelbreuk treed op bij m'n iPod headphones.
Na even op BIC gekeken denk ik dat deze een goede keus is, omdat deze in NL duurder zijn. (Westerse kwaliteit)
Of zijn er betere suggesties voor onder de 10¤ ?
wss omdat ze hem als kenmerk pakket hebben verzonden en niet als briefquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:37 schreef Moos. het volgende:
Laatst een iPod digitizer bestelt op Focalprice met traceercode. Was er binnen 9 dagen en werd overigens ook nog via de pakketdienst thuis bezorgd, terwijl het een envelop van 10x15x2cm was.![]()
Komt dat gewoon omdat ik hem met traceercode had verzonden?![]()
![]()
Staat Creative opquote:
Zal wel niet anders kunnen als je een traceercode wilt. Normaal krijg je iets anders klein gewoon via brievenbuspost.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
wss omdat ze hem als kenmerk pakket hebben verzonden en niet als brief![]()
My godquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:45 schreef pazara het volgende:
iemand nog tips voor het kopen bij happydeal?![]()
![]()
Maar dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat het namaak is?quote:
En anders, ken jij nog betere oordopjes?![]()
Het isn namaak, boeit mij niet als je m koopt, maar namaak is slechtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef CraHeX het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat het namaak is?
En anders, ken jij nog betere oordopjes?
Kan je beter voor een Chinees merk gaan ofzo
En nee ik heb geen oortjes uit China gekocht, maar sommige in dit topic hebben genoeg gekocht om te weten welke je moet hebben *Kuch* Shiz *kuch*Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jup,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef CraHeX het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat het namaak is?
En anders, ken jij nog betere oordopjes?
Awei, kanen, brainwavs, soundmagic
Awei bijvoorbeeld ES800M of 900I, Brainwavz Alpha
Kijk maar eens bij MP4nation.net of MCbub (voor de awei)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
is de kwaliteit van die eigenlijk vergelijkbaar met als ik hier oortjes van een euro of 20 koop? Ik moet nieuwe hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup,
Awei, kanen, brainwavs, soundmagic
Awei bijvoorbeeld ES800M of 900I, Brainwavz Alpha
Kijk maar eens bij MP4nation.net of MCbub (voor de awei)
Ik had laatst een Kanen gekocht(1 of 2 dollar maar, echter) en die hield er na 2 keer al op door een los contact.![]()
jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:45 schreef pazara het volgende:
iemand nog tips voor het kopen bij happydeal?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Zou zelf voor de Awei gaan danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
is de kwaliteit van die eigenlijk vergelijkbaar met als ik hier oortjes van een euro of 20 koop? Ik moet nieuwe hebben eigenlijk
Ik had laatst een Kanen gekocht(1 of 2 dollar maar, echter) en die hield er na 2 keer al op door een los contact.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
1) bestel wat je hebben wilt
2) betaal met paypal niet met een credit card
3) wacht 1 tot 5 weken geduldig op je spullen
4) als je na 5 weken nog niets hebt ontvangen, paypal dispuut aanmaken en je geld terug eisen.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
› http://www.mp4nation.netquote:Hong Kong is celebrating its 15th HK SAR Establishment Day. We're celebrating by having a rather kick ass sale
Today till Tuesday you can pick up the following:
Earphones & Cables:
1.3m Toslink Optical Cable just $0.70
Brainwavz Alpha Earphones just $11.50
Brainwavz Beta Earphones just $15.00
Brainwavz HM3 Headphones just $35.00
Brainwavz M2 Earphones just $39.50
Brainwavz M3 Earphones just $69.00
Brainwavz HM5 Headphones with Pillar Stand & FiiO E6 amp just $139.50
Dunu DN-12 Earphones just $29.50
SoundMagic E10 Earphones (Silver-black) just $29.50
Headphone Accessories
Pillar Headphone Stand just $15.00
Traditional Headphone Stand just $16.50
Amps & Dacs:
Topping D1 Mark 2 USB Dac & Amp just $69.50
Topping TP30 USB Dac & Amp just $89.50
Verder: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic () OordopjesThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik bedoel tips voor handige productenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef mickeyD het volgende:
4) als je na 5 weken nog niets hebt ontvangen, paypal dispuut aanmaken en je geld terug eisen.![]()
![]()
was dat nou weer voor domme vraag, alsof ik mn glazen bol ga misbruiken om te kijken wat JIJ "handige spullen" vindt.quote:
noem wat, roep wat.. moet je van je geld af?
koop een lucky bag op DX
zit je krap? koop goedkope oordopjesLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
t is in iedergeval $2 dollar goedkoper dan op dealextremequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:20 schreef CraHeX het volgende:
http://www.ahappydeal.com/product-73529.html
Goed of niet goed?
(Headphones en winkel?)
van t merk weet ik niets, ben geen oordopjes deskundige
*edit, klote webshop, komt nog $1,80 shipping bij
lekker wegblijven daar dus.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hoeveel marge heeft MP4Nation wel niet op die Beta's als ze hem zo vaak afprijzen van 28,50 USD naar 15 / 18 USD?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› http://www.mp4nation.net
Verder: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic () Oordopjes![]()
![]()
Als je nou eens had opgelet en m'n post had gelezen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:20 schreef CraHeX het volgende:
http://www.ahappydeal.com/product-73529.html
Goed of niet goed?
(Headphones en winkel?)
't Zijn trouwens geen headphones, maar earphones.
Kunt allerlei info over de ES900i terugvinden eerder in de topicreeks: http://www.google.nl/sear(...)webshops+awei+es900i
Samenvatting: wil je een earphone met een mic en veel bass, dan is dat een erg goede. Let wel, de bass is misschien te overweldigend voor je smaak. Wil je iets meer gebalanceerd, maar toch met een aardige basskick en betere details, kun je zonder mic, dan ga je voor de ES800M. Of een andere earphone, van bijvoorbeeld Brainwavz of bij MP4Nation weg of uit deze post dus.Ik heb de Alpha's ooit voor $4,- in huis gehaald en de M2 voor $24,50...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef Moos. het volgende:
[..]
Hoeveel marge heeft MP4Nation wel niet op die Beta's als ze hem zo vaak afprijzen van 28,50 USD naar 15 / 18 USD?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
echt he..
luister eens lampekap..
schuif je scherm naar boven, kijk bij VRAAG en ANTWOORD en klik op de 3e SPOILER
en klik vooral ook die 30 andere spoilers ff aan voor je een ban krijgt hierLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:39 schreef pazara het volgende:
hoelang duurt de verzending bij happydeal?
iemand ervaring?![]()
Ergens tussen de 8 en 80+ dagen net als bij 90% van de andere Chinese webshops.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:39 schreef pazara het volgende:
iemand ervaring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
oke baasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ergens tussen de 8 en 80+ dagen net als bij 90% van de andere Chinese webshops.![]()
Moet dat nou? Op de rand van deze al zo dure maandquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› http://www.mp4nation.net
Verder: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic () Oordopjes![]()
Baal nog steeds dat ik mijn M1's kwijt benvoor 24 dollar waren dat zeer vette dopjes, nu dan maar de M2 proberen? ... en meteen maar een setje alpha's erbij
Hoe het kan weet ik niet (vermoed dat ik wat hulp kreeg van een familie lid dat af en toe dopjes ''leent'') maar ben echt al 2/3 paar kwijt afgelopen maanden (daarvoor nooit 1 setje kwijt geraakt)
Niet meteen voor 'Brainwavz HM5 Headphones with Pillar Stand & FiiO E6 amp just $139.50' gaan maar?
@ pazara: uitzonderingen bevestigen maar weer eens de regel die luidt: domme vragen bestaan niet.
Stiekem hoop ik gewoon dat je aan het trollen was, want anders is het wel erg triest.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
dduckfacequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:47 schreef shiznuts het volgende:
Niet meteen voor 'Brainwavz HM5 Headphones with Pillar Stand & FiiO E6 amp just $139.50' gaan maar?
@ pazara: uitzonderingen bevestigen maar weer eens de regel die luidt: domme vragen bestaan niet.
Stiekem hoop ik gewoon dat je aan het trollen was, want anders is het wel erg triest.![]()
![]()
![]()
daaaaag!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ja hoi, lees eerst de OP nog eens goed door.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:39 schreef pazara het volgende:
iemand ervaring?
Daarbij post je al wat topics mee, dus je bent genoeg op de hoogte hoe dat wisselt.
Qua bestellen:Dit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:06 schreef mickeyD het volgende:
4) als je na 5 weken nog niets hebt ontvangen, paypal dispuut aanmaken en je geld terug eisen.
Dus nokken met miepen, users zijn hier niet om alles voor jou te bedenken en uit te zoeken.
dank voor de medewerking.lolwut![]()
Shiz, ik meen me te herinneren dat jij van die doorzichtige bakjes hebt waar je je oortjes instopt. Heb je daar een pic van en waar koop je deze?![]()
Ebay.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Ik zoek losse ledjes, bij voorkeur multi-color.
Iemand een tip?![]()
Spanning opbouwen hier...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
Daar hebben we wat aan...![]()
vermeld op zijn minst wat je hebt besteld..
Telefoon houder voor de auto, zuignapstatief en klein waterpassertje voor m'n camera.![]()
![]()
Niks geen spanning opbouwend, we hebben tegenwoordig al genoeg slowchatters die het topic hier vol komen spammen met vragen die of in de OP staan, die allemaal in 1 reactie kunnen worden gesteld, Mensen die blijven zeuren waar ze Raybans, de bekende oortjes met een b erop kunnen bestellen, en mensen die vragen stellen over hele andere dingen dan hier in dit topic relevant isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:58 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Spanning opbouwen hier...
Telefoon houder voor de auto, zuignapstatief en klein waterpassertje voor m'n camera.
( o.a of webshops (UIT NEDERLAND!) betrouwbaar zijn etc..)
Om zelf geen nutteloze post te plaatsen;
2 ip camera's weer besteld, 1 was gelijk ook verzonden door Lightake.. andere blijkbaar niet![]()
![]()
Nou mooi is dat, Mistertao heeft mijn order van de telefoon gecanceld; The supplier do not have white,they just have black. Beetje vreemd want ik had bij deze verkoper besteld en in het zwart kan je hem daar niet eens in je shopping cart doen. Ga het nu maar bij die andere proberen.![]()
Die andere heeft ook geen stockquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef Miffy1 het volgende:
Nou mooi is dat, Mistertao heeft mijn order van de telefoon gecanceld; The supplier do not have white,they just have black. Beetje vreemd want ik had bij deze verkoper besteld en in het zwart kan je hem daar niet eens in je shopping cart doen. Ga het nu maar bij die andere proberen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:32 schreef Miniem het volgende:
Shiz, ik meen me te herinneren dat jij van die doorzichtige bakjes hebt waar je je oortjes instopt. Heb je daar een pic van en waar koop je deze?Was ik niet. Ik heb spijkers in een wand zitten, waar ze allemaal aan hangen, de zogenaamde 'wall of doom', 't zijn er namelijk een stuk of 25 inmiddels, als het niet meer is.
![]()
Vier dagen geleden nog SoundMAGIC PL20 naar me verzonden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Raznov het volgende:
In reply op Shiz, een topicje terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met mijn copmply's <3 (S-400's)
[ afbeelding ]
even een waarschuwing voor alle mensen die denken "hey die earphones zijn goedkoop daar!"
PAS OP: op den duur ga je zelfs boxen aanschaffen voor de overige plugjes...
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je waarschuwing komt te laaten er zijn nog veel meer dozen...
GODDANG IT!quote:
Dat zeiden die lui op Aliexpress al: je kunt wel ergens anders bestellen, maar ga er maar vanuit dat nergens stock is. Wij hebben de zwarte, als de betaling rond is, gaat 'ie meteen de deur uit. Alleen dat 'meteen' is wel erg flexibel bij ze...
[ Bericht 41% gewijzigd door shiz op 29-06-2012 21:47:10 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb me gelukkig in kunnen houden op die Soundmagic's maar nu vind ik het wel jammer![]()
Ah het was Monkeybrain dus.
Zou ook wel zon ding willen.![]()
Ik ook wel. Als ik logees heb en ik ruim de boel op, dan wil ik niet een wand vol hebben hangen met oortjes. Dus die ruim ik dan op in een tupperware bakkie. Maar ja, da's daarna een grote wirwar tuulk.
Iemand had weleens een case met vakjes besteld, maar die bleek dan erg mini, dus goed op het formaat letten. Zou gewoon ff bij de Praxis, Formido, of een Xenos, Blokker e.d. kijken.Theedoos wil ook wel misschien.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als je creatief bent kun je er best iets mee doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:49 schreef shiznuts het volgende:
Ik ook wel. Als ik logees heb en ik ruim de boel op, dan wil ik niet een wand vol hebben hangen met oortjes.![]()
![]()
Laat ik dan ook nog maar even een ei leggen over de oordopjesIk gebruik nou al een tijdje de Soundmagic PL-21 dopjes... beste dopjes die ik ooit gehad heb
Wel even de kanttekening plaatsen dat ik echt goedkope rommel gewend was, maar het geluid van de soundmagic's is voor mij goed genoeg. Oordopjes hebben immers nog wel eens de neiging om te sneuvelen en dan vind ik het zonde om hele dure doppen te hebben. Bouwkwaliteit van de PL-21 is ook in orde, nog geen problemen mee gehad.
Laatst voor de heb ook een setje Awei ES900i gekocht, wat me opvalt is dat deze wel een stuk beter afsluiten dan de PL-21. Zit wat fijner dus... en de bas is een stuk sterker. Vind persoonlijk dat rock-muziek beter uitkomt op de Soundmagic en dat dance/trance e.d. weer wat beter klinkt op de Awei's. Ik weet niet of dat ook jullie ervaring is?![]()
![]()
nou zijn jullie vast ook geen experts op RC gebied, maar mij lijkt het dat hoe groter een heli is, hoe stabieler hij is te vliegen?
waarom gaan jullie voor van die kleintjes?
het lijkt me best leuk om met een heli te vliegen, nou ja, goed oefenen ik weet het..
maar die kleintjes zijn toch zo onstabiel als wat?
ik zie op die chinese sites en ebay ook alleen maar voornamelijk kleinere modellen voorbijkomen..
okay, toegegeven, ik heb niet shiz zn zoekskillz, maar ben ook niet geheel achterlijk qua zoeken..
kan iemand me een beetje wijsmaken in de materie of ik geheel poep praat? (dmv en link, filmpje what ever?)
ik wil er niet binnen mee vliegen, maar buiten als t ff kan.
thanks!
zoiets dus, alleen dan wat kleiner.. (de 26"inch lijkt me wel okay qua maat)
deze zijn alleen 3.5 channel (das een nadeel?)
53"inch http://www.ebay.com/itm/53-QS8006-GYRO-3-5-Channel-3-5CH-Metal-RC-Helicopter-GT-Model-FREE-PARTS-/160832590362?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item25725e921a
of 42"inch http://www.ebay.com/itm/Big-Huge-Gigantic-RC-Helicopter-42-SkyKing-H-785G-3-5-Channel-w-Gyro-3D-Flight-/261054460145?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item3cc80ef0f1
26"inch http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Genuine-Double-Horse-9053-3-5CH-26-Inches-Metal-Gyro-RC-Helicopter-/230816532217?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item35bdbcc6f9
[ Bericht 14% gewijzigd door mickeyD op 30-06-2012 01:00:27 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hoe groter, hoe minder last die dingen van wind hebben. En -vaak- is groter ook een betere kwaliteit in dit geval.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef mickeyD het volgende:
nou zijn jullie vast ook geen experts op RC gebied, maar mij lijkt het dat hoe groter een heli is, hoe stabieler hij is te vliegen?
het lijkt me best leuk om met een heli te vliegen, nou ja, goed oefenen ik weet het..
ik zie op die chinese sites en ebay ook alleen maar voornamelijk kleinere modellen voorbijkomen..
okay, toegegeven, ik heb niet shiz zn zoekskillz, maar ben ook niet geheel achterlijk qua zoeken..
kan iemand me een beetje wijsmaken in de materie of ik geheel poep praat? (dmv en link, filmpje what ever?)
thanks!
zoiets dus, alleen dan wat kleiner.. (de 26"inch lijkt me wel okay qua maat)
deze zijn alleen 3.5 channel (das een nadeel?)
53"inch http://www.ebay.com/itm/53-QS8006-GYRO-3-5-Channel-3-5CH-Metal-RC-Helicopter-GT-Model-FREE-PARTS-/160832590362?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item25725e921a
of 42"inch http://www.ebay.com/itm/Big-Huge-Gigantic-RC-Helicopter-42-SkyKing-H-785G-3-5-Channel-w-Gyro-3D-Flight-/261054460145?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item3cc80ef0f1
26"inch http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Genuine-Double-Horse-9053-3-5CH-26-Inches-Metal-Gyro-RC-Helicopter-/230816532217?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item35bdbcc6f9
Waarom we toch voor klein gaan?
Omdat we gewoon een gadget zoeken, geen opbergruimte hebben, en last but not least: de prijs.Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
t is in iedergeval goedkoper dan een luckybag 3
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=QS8005&rt=nc
maargoed heb wat filmpjes bekeken.. beter niet kunnen doen want heb nu al weer mn bedenkingen
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Klopt, dat komt omdat de Soundmagics wat neutraler zijn en dus meer geschikt voor songs met enige nuance en detail. Wil je een soort clubfeeling met lots of bass, dan zijn de ES900i wel prima, maar het zijn daardoor niet echt allrounders. De ES800M dan eerder wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:30 schreef lezut het volgende:
Laat ik dan ook nog maar even een ei leggen over de oordopjesIk gebruik nou al een tijdje de Soundmagic PL-21 dopjes... beste dopjes die ik ooit gehad heb
Wel even de kanttekening plaatsen dat ik echt goedkope rommel gewend was, maar het geluid van de soundmagic's is voor mij goed genoeg. Oordopjes hebben immers nog wel eens de neiging om te sneuvelen en dan vind ik het zonde om hele dure doppen te hebben. Bouwkwaliteit van de PL-21 is ook in orde, nog geen problemen mee gehad.
Laatst voor de heb ook een setje Awei ES900i gekocht, wat me opvalt is dat deze wel een stuk beter afsluiten dan de PL-21. Zit wat fijner dus... en de bas is een stuk sterker. Vind persoonlijk dat rock-muziek beter uitkomt op de Soundmagic en dat dance/trance e.d. weer wat beter klinkt op de Awei's. Ik weet niet of dat ook jullie ervaring is?
De Brainwavz M2 zijn ongeslagen op bass-niveau denk ik, ook de details en treble zijn wel aardig. Favoriete in-ears nog altijd de Xears XT2 Pro (nieuwe versie is XT3 met betere kabel) van Thomas (xears.com - coupon: KLANGFUZZIS -> alle in-ears 30,- euro/stuk excl. verz). Ik heb deze maand ook z'n nieuwe XPA's mogen ontvangen, duurste dopjes die hij ooit had, met uitwisselbare filters en gele kabel. Die filters maken echt een boel verschil, had ik niet verwacht (zie nu dat 'ie uit de shop verdwenen is).
De Brainwavz-serie is over het algemeen de tofste qua variatie, helaas zijn de prijzen erg gestegen naarmate de populariteit opliep. Daardoor zijn de AWEI's denk ik momenteel de beste bang-for-buck wil je op de budgettour. Verder heb je natuurlijk nog Soundmagic, Dunu, Sunrise Audio, etc.In principe wel, omdat zwaarte een soort van 'logheid' of 'traagheid' en automatisch stabiliteit met zich meebrengt. Maar ligt vooral ook aan het design van het toestel, hoe gevoelig is de besturing, hoe goed zijn de accelerometers en de computergestuurde stabilisatie? Een QS8005 bijvoorbeeld is erg groot (105cm) maar de inputs zijn nogal weinig elegant.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef mickeyD het volgende:
thanks!
-
Ligt er vooral in waar je wilt vliegen, niet iedereen heeft een voetbalveld als achtertuin. Woon je midden in de stad, wil je een helicoptertje voor binnen en misschien buiten in krappe ruimtes. Dan kom je al gauw bij een klein model uit, bovendien kunnen die ook erg leuk zijn: 9958 of een V911. Wel een uitdaging want 4CH. Maar gewoon stabilisatie ingebouwd, dus hoveren en een beetje rondvliegen geen probleem, wil je echter meer gecoördineerde patronen vliegen en echt bank aanhellen, dan kun je dat daar ook mee leren. Ze zijn goedkoper dan grote modellen, maar niet heul erg geschikt voor buiten, omdat ze inderdaad zo ligt en klein zijn dus windgevoelig.
Elk heel channel staat voor een staploze regeling. Een half channel is een aan/uit-regeling, meestal een licht ofzo. 2CH heeft een vast voorwaartse 'pitch', invalshoek en vliegt dus alleen maar vooruit, het eerste kanaal regelt je hoogte/snelheid, het tweede laat de helikopter om de rotoras draaien voor richtingbesturing. Bij 3CH maakt de fixed pitch plaats voor variable pitch, je kunt voor en achteruit vliegen. Bij 4CH voeg je daar ook nog een kanaal aan toe voor 'bank', daarmee leunt een heli een bepaalde kant op i.p.v. helemaal horizontaal om de rotoras te draaien ('yaw'). De combinatie van yawing en banking zorgt voor gecoördineerde bochten, maar dat is vrij lastig. In principe kun je een 4CH heli wel als 3CH gebruiken door de 4e channel gewoon niet te gebruiken.
Qua merken kun je gaan voor een Xieda/Great Wall, WLToys, MJX, Syma, SH, Double Horse, of wat dan ook. Die dingen vliegen ongeveer allemaal volgens hetzelfde principe, het is alleen fijn als je een model uitzoekt waar je een beetje reserve rotors e.d. voor kunt krijgen.
"mijn" aliexpress seller gaat speciaal voor mij de telefoon toevoegenquote:En omdat ik haar attent heb gemaakt krijg ik hem voor bijna de kostprijs
(aka even duur als MisterTao, dus ze pakt een dollar of 7
)
Dollar koers gaat ook de goede kant op dusnog maar even wachten met het kopen van mijn phone @ MisterTao
[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 30-06-2012 11:08:56 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Voel me heel erg aangesprokenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niks geen spanning opbouwend, we hebben tegenwoordig al genoeg slowchatters die het topic hier vol komen spammen met vragen die of in de OP staan, die allemaal in 1 reactie kunnen worden gesteld, Mensen die blijven zeuren waar ze Raybans, de bekende oortjes met een b erop kunnen bestellen, en mensen die vragen stellen over hele andere dingen dan hier in dit topic relevant is
( o.a of webshops (UIT NEDERLAND!) betrouwbaar zijn etc..)
Om zelf geen nutteloze post te plaatsen;
2 ip camera's weer besteld, 1 was gelijk ook verzonden door Lightake.. andere blijkbaar niet
Op raybans en B headphones na
Als je de heli gaat ophalen wel ja. Maar op de $100 voor de heli komt in al die gevallen nog shipping er bovenop, bij sommige van die heli's nog wel $70.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:23 schreef mickeyD het volgende:
t is in iedergeval goedkoper dan een luckybag 3
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=QS8005&rt=nc
maargoed heb wat filmpjes bekeken.. beter niet kunnen doen want heb nu al weer mn bedenkingenMijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
zo'n beetje al die nep zonnebrillen zijn verwijderd omdat paypal dat eiste.
dus op naar je lokale zonnebrillenboer, en ¤100 per stuk aftikkenLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
heb je alle shops in de OP al bekeken?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Praxis. Bakjes in alle maten. Heb voor mijn dopjes de kleinste bakjes genomen, ergens 2,95 voor 18 vakken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:32 schreef Miniem het volgende:
Shiz, ik meen me te herinneren dat jij van die doorzichtige bakjes hebt waar je je oortjes instopt. Heb je daar een pic van en waar koop je deze?![]()
Misschien dat als je bij Chinaprices.us "sunglasses" intypt je resultaten krijgt?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Die doorzichtige sorteerbakken koop je bij deze winkel, verschillende maten voor zo'n ¤1,75.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:32 schreef Miniem het volgende:
Shiz, ik meen me te herinneren dat jij van die doorzichtige bakjes hebt waar je je oortjes instopt. Heb je daar een pic van en waar koop je deze?
Je hebt ze ook bij de bekende bouwmarkten voor de driedubbele prijs.
http://www.vancranenbroek.com/
Is er nog een goede coupon voor mp4nation? De fokme werkt niet op de nieuwe website.
Kan iemand met facebook even deze code checken, ik doe niet aan Mossad Facebook![]()
https://www.facebook.com/mp4nation/app_107611949261673![]()
code is : fb2012fiverquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die doorzichtige sorteerbakken koop je bij deze winkel, verschillende maten voor zo'n ¤1,75.
Je hebt ze ook bij de bekende bouwmarkten voor de driedubbele prijs.
http://www.vancranenbroek.com/
Is er nog een goede coupon voor mp4nation? De fokme werkt niet op de nieuwe website.
Kan iemand met facebook even deze code checken, ik doe niet aan Mossad Facebook![]()
https://www.facebook.com/mp4nation/app_107611949261673![]()
![]()
Iemand enig idee of dit iets is?: Komt rond de 138,- uit met coupon...
http://www.mp4nation.net/(...)z-1gb-ram-hdmi-2160p![]()
Is dat beter dan deze dan? https://online.kruidvat.n(...)0TabletPC10inch.htmlquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:50 schreef Hydrogeny het volgende:
http://www.mp4nation.net/(...)z-1gb-ram-hdmi-2160p![]()
Je moet bij MP4Nation niet zijn voor hun randproducten, hun ding is audio, met name Brainwavz, naar hebben ze goede connecties en banden. De rest kopen ze gewoon in als iedere andere verkoper maar zijn dan vaak wat duurder. Sowieso, wil je nu liever kijken naar dualcore etc voor dat geld.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:50 schreef Hydrogeny het volgende:
http://www.mp4nation.net/(...)z-1gb-ram-hdmi-2160p
Ga hier: Android tablet discussie topic #23 - waar Ainol de baas is! verder als je meer over tablets wilt weten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mp4nation/app_107611949261673...
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
FB?
Ik zie op het forum van mp4nation niets...quote:Op zondag 25 maart 2012 13:57 schreef Fifut het volgende:
De coupon code voor 5% korting op de hele MP4nation site van facebook is: fb2012fiver.
Hoeven jullie niet meer op "vind ik leuk" te drukken
[ Bericht 28% gewijzigd door shiz op 30-06-2012 16:01:55 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gezellig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef monkeybrain het volgende:
Zal ik even langskomen in OostenrijkKleed je wel zomers, het is hoogzomer hier (35'C !).
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:00 schreef bobbernaut het volgende:
Misschien dat als je bij Chinaprices.us "sunglasses" intypt je resultaten krijgt?Kijk Bobbert. Dat zijn de betere reacties. Je begint het te begrijpen.
Wat worden ze toch snel groot hè...Over duurste maand: CC-rekening (ok, met andere shizzle erbij, niet alleen China, bijna 800,- euro lichter, niet inbegrepen de Jiayu JY-G2)
Briljant ding is het, voor die $30 incl. verzending geeft ie echt tof geluid. Ze zijn nu helaas niet overal meer leverbaar en ik heb nog geen opvolger gespot die rond dezelfde prijs zit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik een van de weinigen die destijds NIET zo'n ding gekocht heeft hahaha. Kan ik je helaas dus niet mee helpen. Hangen sowieso weinig oldbies uit die tijd nog in dit topic rond.![]()
Duitsland... Of de Fiio N3. Anders X-mini's of deze: http://www.mobilefun.nl/3(...)er-phone---zwart.htm .
Of als het wat meer mag kosten: http://www.google.nl/#q=l(...):70,p_ord:p&tbm=shopThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kom de 12e/13e die kant op, bewaar je even wat warmtequote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gezellig.Kleed je wel zomers, het is hoogzomer hier (35'C !).
? (NL --> Salzburg --> Siofok)
When you think all hope is gonequote:[..]Kijk Bobbert. Dat zijn de betere reacties. Je begint het te begrijpen.
Wat worden ze toch snel groot hè...Hier niet veel andersquote:Over duurste maand: CC-rekening (ok, met andere shizzle erbij, niet alleen China, bijna 800,- euro lichter, niet inbegrepen de Jiayu JY-G2)
![]()
![]()
750 dollar na refunds
Iemand die al goed is met het vliegen van rc heli's en het een grotere uitdaging wilt maken knal dan nu u helikopter uit de lucht :
http://priceangels.com/DH(...)l--Red--s970377.html![]()
![]()
Don't do it braw. =>quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:29 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Die net gekocht, zal wel neet veel kwaliteit zijn maar toch handig voor op het strandquote:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:10 schreef shiznuts het volgende:
'k Zou je deze aanraden: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=X+mini+speaker (X2)
Je kunt het natuurlijk niet goed beoordelen, omdat het geluid is ontvangen met een camera en jij het weer afspeelt op jouw speakersysteem, maar goed genoeg om te zien dat ze redelijker zijn dan die andere.Lijken op zoiets dat ik ook heb gehad van Medion.
Topspul. (Beter is natuurlijk zoals Techmoan zegt de X-mini's II meteen kopen)
Deze zou ik dan weer laten staan (is geloof ik die van BIC):_quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef shiznuts het volgende:
Over Raz gesproken...
[..]
Kan me niet voorstellen dat het een tof dingetje is voor de prijs, niet na Techmoans video en reviews van dezelfde hamburgerspeaker op DX. Dat 'ie portable en handig is kan zijn, maar als ik goed begreep geen volume control, maar alleen aan/uit en de bass en dat de overal geluidkwaliteit vergelijkbaar zou zijn met die van een telefoon. Nou, joepie.En zo zijn geloof ik al die speakertjes van rond de $5,-. Koop gewoon een X-mini of iets vergelijkbaars. Liefste eentje met twee speakertjes (zoals die ik heb liggen van de ALDI (¤15,-)).
Dat verkooppraatje doet 'et 'em ook gewoon...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:52 schreef Ryan93 het volgende:
Iemand die al goed is met het vliegen van rc heli's en het een grotere uitdaging wilt maken knal dan nu u helikopter uit de lucht :
http://priceangels.com/DH(...)l--Red--s970377.htmlMja, kan wel zonder... Liever een quadcopter: www.banggood.com/Wholesal(...)Ufo-Rtf-p-46172.htmlquote:Once every hit, the helicopter lights will flash once before, and then instantly drop, the third hit , the helicopter drop! How fantastic!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
lol dat had ik niet eens gelezen haha , iemand bekend met : http://www.minitake.com ? Nog niet eerder voorbij zien komen, op een of andere manier ben ik nu net op deze site beland haha![]()
Nee, die spamsite kwam ik tegen in m'n mail the other day.
Zullen wel weer e-mails verkocht zijn door een of andere gare chinashop.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
hahah al die namen altijd ook..
Lightinthebox.com
miniinthebox.com
lightake.com
en nu dus weer minitake.com
![]()
![]()
Weet iemand of de Brainwavz HM3 uitneembare audio kabel hebben? Na het sneuvelen van 2 sennheisers met kabel breuk ben ik nu opzoek naar degelijke (liefs over ear) koptelefoons met uitneembare jack kabel ala Dre's. Iemand suggesties?![]()
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/305878/quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:26 schreef jopiede het volgende:
Weet iemand of de Brainwavz HM3 uitneembare audio kabel hebben? Na het sneuvelen van 2 sennheisers met kabel breuk ben ik nu opzoek naar degelijke (liefs over ear) koptelefoons met uitneembare jack kabel ala Dre's. Iemand suggesties?
Hm3 heeft geen plug kabel, maar ook bij Conrad te koop...
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/305377/
5 euro code erbij, voor 25 euro ben je de eigenaar.![]()
Dat over die van conrad heb ik een tijdje gevolgd, is ie 100% identiek? Geen andere drivers? Wat bedoel je met die "5 euro code erbij"? Want hij is namelijk op conrad 15 euroquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/305878/
Hm3 heeft geen plug kabel, maar ook bij Conrad te koop...
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/305377/
5 euro code erbij, voor 25 euro ben je de eigenaar.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: