Ik blaas je van het strandquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:29 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Die net gekocht, zal wel neet veel kwaliteit zijn maar toch handig voor op het strand
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:22 schreef shiznuts het volgende:
Ik zie er een markt voor als je er een meteen ook een coolbox van maakt.
[ afbeelding ]
Wat Shiz zegt...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:39 schreef jopiede het volgende:
[..]
Dat over die van conrad heb ik een tijdje gevolgd, is ie 100% identiek? Geen andere drivers? Wat bedoel je met die "5 euro code erbij"? Want hij is namelijk op conrad 15 euro
Geannuleerd op jouw aanraden, ik zoek wel even verder bedanktquote:
Mijn ervaring van MP4nation's HM3 via EMS (ook priority shipping.. binnen paar dagen) was dat er op het pakket stond "USB DRIVE, VALUE 25 USD" --> geen belasting oid.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:18 schreef RobertNL het volgende:
Wat waren de laatste ervaringen met Fedex + MP4? Mijn MH5 gaat met Fed (gratis), maar daar heb ik nog niet eerder gebruik van gemaakt.
Zag laatst wel zo'n busje hier langs mijn huis crossen dus ik denk/hoop dat ze het niet aan PostNL/TNT/selectvracht uitbesteden...
Verwacht wel een lekkere rekening op dat pakketje, MH5 + stand + fiio E6 + M2 + kabeltje
![]()
On other news:
Vanavond voor het eerst eens buiten gevlogen met mijn 9958 helicoptertje. Ging prima, was eerst altijd een beetje bang om buiten te vliegen maar had ik het maar eerder gedaan!
Helikopter kalibreren wil niet 100%, soms lijkt het net dat het niks uithaalt blijft waar dan ook altijd een kleine spin of roll naar links houden.
Maar vanavond dus buiten, lekker de ruimte dus veel minder crashen. Daardoor leer je veel sneller met dat ding om te gaan dan binnen. Wind is wel een spelbreker, maar met het briesje van vanavond kon ik hem nog prima onder controle houden.
Ook nog altijd blij dat ik er 2 extra batterijtjes bij heb gehaald. 8 minuten vliegen is echt niks
Heli
Batterij
Shiz nog bedankt voor de tip van het kopenAls je het onder de knie hebt echt 10x leuker dan die 3ch dingen
Amersfoort is niet om de hoekquote:Op zondag 1 juli 2012 01:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mijn ervaring van MP4nation's HM3 via EMS (ook priority shipping.. binnen paar dagen) was dat er op het pakket stond "USB DRIVE, VALUE 25 USD" --> geen belasting oid.
Qua Fedex, KUT verdeling met betrekking tot afhaal plekken .. maar als je belt kan je vaak wel regelen hoelaat ze komen. Was hier een meneer in een mini auto (niet beletterd met fedex, vast privé) die een van me pakketjes langs kwam brengen. Dus dat was wel service
Qua belasting weet ik het bij FedEx niet als ze de real value opschrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Voorraadje aanleggen, gaat vast nog wel een keer gebeurenquote:
alweer 1quote:Op maandag 2 juli 2012 00:24 schreef Miniem het volgende:
goedkope oordopjes met goede kwaliteit
Iets voor shizzie om te beantwoorden
God vragen om wat meer voorspoed...quote:Op maandag 2 juli 2012 00:19 schreef teknu het volgende:
iets bij ownta besteld op de 21e maar nog steeds niet verstuurd... reageren ook niet op mijn cancel mailtjes wat nu?
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voorraadje aanleggen, gaat vast nog wel een keer gebeuren(zijn nu 2 dingetjes stuk).
Zie dat ik ook nog iets vergeten ben ook
Nee, ik help alleen mensen die dat verdienen of er erg lief om vragen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:24 schreef Miniem het volgende:
goedkope oordopjes met goede kwaliteit
Iets voor shizzie om te beantwoorden
Ik ook...!quote:
Bij Mistertao schiet het ook niet echt op.. Die van mij staat al sinds de 28e op 30% purchasing... terwijl ik al 2 fotos van het hoesje heb...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
"mijn" aliexpress seller gaat speciaal voor mij de telefoon toevoegenEn omdat ik haar attent heb gemaakt krijg ik hem voor bijna de kostprijs
(aka even duur als MisterTao, dus ze pakt een dollar of 7
)
Dollar koers gaat ook de goede kant op dusnog maar even wachten met het kopen van mijn phone @ MisterTao
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:02 schreef RobertNL het volgende:
Eerste order van deze maand maar weer de deur uit gedaanHelaas wel een dag te laat voor de win een coupon/points/item actie
[ afbeelding ]
Eens kijken of dat goed gaat(laatste 2 orders hadden beiden 1 foute sku bij focalprice, dus dit wordt een uitdaging
)
Ook maar even weer wat delen gekocht... w.o. 3x main rotorhead, 5x blades, en een accu (1tje word wat minder nu..)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vlieg hem zonder tail fin btw...die zit namelijk in de wash van de tailrotor, waardoor er verschil zit in links/rechtsom draaien... (al zou zoiets ook een oplossing zijn)
[ Bericht 1% gewijzigd door Zolderkamer op 02-07-2012 11:27:02 ]
schande shiz, nu moeten die slechtbetaalde chineesjes nog harder werken om jou order voor elkaar te maken!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:50 schreef shiznuts het volgende:
De mijne is 'allegedly' vrijdag verstuurd en heb een HK-tracknummer nu.Na een hoop mooi weer praatjes, maar geen actie toch maar gisteren eens wat creatieve druk gezet door te zeggen dat een kennis van me in Hong Kong was en woensdag zou terugvliegen en ik m'n order best eens zou kunnen cancellen en die kennis er dan daar lokaal eentje voor me op de kop zou tikken en mee zou brengen voor me.
Zonder tailfin vliegen?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik vlieg hem zonder tail fin btw...die zit namelijk in de wash van de tailrotor, waardoor er verschil zit in links/rechtsom draaien... (al zou zoiets ook een oplossing zijn)
Laat hem ook mooi zitten, verder niet te veel last van geloof ikquote:Op maandag 2 juli 2012 12:14 schreef shiznuts het volgende:
As if I care, I'm the center of the universe, not them.
[..]
Zonder tailfin vliegen?Ben er zelf niet zo'n fan van, maar ja de propwash is geen mythe natuurlijk, al zou het nooit storend merkbaar moeten zijn. De fin helpt tijdens het vliegen om de staart in-line te laten met de vliegrichting, vliegt wat stabieler dus. Bovendien wordt daardoor de tailmotor beschermt van impact.
Bij welke sellel had jij hem gekochtquote:Op maandag 2 juli 2012 11:50 schreef shiznuts het volgende:
De mijne is 'allegedly' vrijdag verstuurd en heb een HK-tracknummer nu.Na een hoop mooi weer praatjes, maar geen actie toch maar gisteren eens wat creatieve druk gezet door te zeggen dat een kennis van me in Hong Kong was en woensdag zou terugvliegen en ik m'n order best eens zou kunnen cancellen en die kennis er dan daar lokaal eentje voor me op de kop zou tikken en mee zou brengen voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |