houdt niet in dat ik nooit gedronken hebquote:
vrouw naar mijn hart!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:24 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, was gewoon een beetje minder. Vooral ook omdat vrouwen en mannen ook wel andere dingen moesten doen en wat doe je danBij de opdrachten in je eentje he - samen deed ik gewoon wat de man moest doen.
Ach, je krijgt gewoon altijd gemiep op het moment zelf - de volgende dag een berichtje ala: "Ik voel me weer helemaal Zen"![]()
Nu lekker rustig avondje - maar geen biertje voor mij. Hou niet van. Wel lekkere whiskey gekocht, maar dat is het verjaardagskado.
Hehehe *schenkt een glaasje Blair Athol* in. Mooie Single Malt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:28 schreef dolfina-chica het volgende:
vrouw naar mijn hart!!!
half glaasje aub .. 1drupje water.. (echt een drup uit de kraan)
oeee.... traktatie!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:32 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hehehe *schenkt een glaasje Blair Athol* in. Mooie Single Malt.
* Rucky trein pakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oeee.... traktatie!!!
heeel heeel heeel heeel af en toe pak ik een halve borreltje wiskey... heb thuis ook een wis staan van 25jaar... heb ik al anderhalf jaar staan...
Nu weet ik weer waarom ik nooit student ben geworden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:24 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, was gewoon een beetje minder. Vooral ook omdat vrouwen en mannen ook wel andere dingen moesten doen en wat doe je danBij de opdrachten in je eentje he - samen deed ik gewoon wat de man moest doen.
Ach, je krijgt gewoon altijd gemiep op het moment zelf - de volgende dag een berichtje ala: "Ik voel me weer helemaal Zen"![]()
Nu lekker rustig avondje - maar geen biertje voor mij. Hou niet van. Wel lekkere whiskey gekocht, maar dat is het verjaardagskado.
* Rucky op dit moment aan het wegrennen is voor 2 mannen met een groot schepnet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:47 schreef komrad het volgende:
wat is er met Rucky aan de hand? ivm gekte enzo
Je mot ook gewoon een kaartje kopen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky op dit moment aan het wegrennen is voor 2 mannen met een groot schepnet.
Jij hebt ervaring?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je mot ook gewoon een kaartje kopen!
quote:
Vergeet de geurvreters voor in je onderbroek nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:57 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is er weer vandoor...
pijnstillers mee...
en toch vanweer een
maken!
waarom?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vergeet de geurvreters voor in je onderbroek niet
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
even voor de beeldvorming...
een ontsteking... of een soa... kan GEURTJES achterlaten....
Deze doet het zeker weten!!
Het zijn haar eigen woorden hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:04 schreef Pulver het volgende:
Wat een gelul!
Een beetje soa ruik je niet.
Sterker, daar krijg je pas last van, als ze er achter komt dat je telefoonnummer niet eens bestaat
Of je penning netjes om je ketting dragen... heb je er ook geen last vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky op dit moment aan het wegrennen is voor 2 mannen met een groot schepnet.
Heb liever pizza dan bradwurstquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:07 schreef Pulver het volgende:
GDVERDEGODVERDEGODVERDDDDDDDDRRRRR!!!!!!!
1 - 0
Wat heeft zwangerschapsyoga en massage met studenten te maken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik nooit student ben geworden.
Ik gun het meer aan onze Duitse vrienden die ons misschien ooit eens in het verleden toen de wereld er heel anders uitzag (aanviel hoort hier) dan aan die vieze vuile spagetti vretende klote italianen!quote:
Zo, daar zat geen woord Frans tussenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik gun het meer aan onze Duitse vrienden die ons misschien ooit eens in het verleden toen de wereld er heel anders uitzag (aanviel hoort hier) dan aan die vieze vuile spagetti vretende klote italianen!
Het maakt toch geen klote uit, want Duitsland wint toch.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef kahlie het volgende:
Tja, EK Supporter Nijntje en Voetbal Nijntje liggen hier, maar ik kijk dus niet, want het kan me niets schelen.
Nee, het maakte ook niets uit. Maar supporter Nijntje kwam te laat aan voor NL-DU en toen zei ik dus 's middags beetje chaggo: "Nou, die verliezen we dus, want m'n Nijntje is er niet". Waren wat vrienden niet blij mee toen we ook daadwerkelijk verloren....quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het maakt toch geen klote uit, want Duitsland wint toch.
Ik voorspel beter dan een spaanse octopus.
Duitsland laat nu het koppie even hangen, maar komt in de tweede helft terug.
Ja.... achteraf wel ja... Maar ja - nu heb ik wel twee lieve Nijntje erbij! Dat is het enige positieve aan dit EKquote:
Ik ben nog nooit op een FOK! meet geweest en ik ben meestal niet zo actief. Dus op mij hoef je denk ik niet te rekenen. Sorry.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
Effe wat anders want er is wel eens gesproken over een zomer meet.
Merlijn en ik hebben eens overlegt en een bbq + filmmeet is mogelijk van de zomer.![]()
![]()
Maar dat is wel in Rotterdam maar slaapplaatsen zijn voor handen. Maar nu de vraag of er voldoende animo is, dus wie meldt?
Hangt er helemaal vanaf hoe alles hier loopt, miss hou ik t op n bakkie doen en rij weer naar huis, slapen is iig geen optie voor mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
Merlijn en ik hebben eens overlegt en een bbq + filmmeet is mogelijk van de zomer.![]()
![]()
Maar dat is wel in Rotterdam maar slaapplaatsen zijn voor handen. Maar nu de vraag of er voldoende animo is, dus wie meldt?
Hangt helemaal van de datum af. Ik zou zeggen... knutsel een avondje in elkaar, prik daar 3 verschillende data voor en laat iedereen (die wil komen) maar aangeven op welke van die 3 data ze WEL kunnenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
![]()
Eens moet de 1e keer zijn. Wordt het voor mij ook dus we houden elkaars handje wel vast.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:33 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een FOK! meet geweest en ik ben meestal niet zo actief. Dus op mij hoef je denk ik niet te rekenen. Sorry.
Ik heb 2x een succesvolle bowlingmeet geregelt. En toen zagen de meeste ook elkaar voor het eerst maar het was binnen 2 min. gezellig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:33 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een FOK! meet geweest en ik ben meestal niet zo actief. Dus op mij hoef je denk ik niet te rekenen. Sorry.
Hehehe. Ik denk niet dat mijn partner dat leuk vindtquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eens moet de 1e keer zijn. Wordt het voor mij ook dus we houden elkaars handje wel vast.
Ik zorg voor de Duct-tape.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hehehe. Ik denk niet dat mijn partner dat leuk vindt![]()
Zeker niet als hij dan naast me zit
quote:Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 21.1 kilometer.
Kijk regelmatig op http://www.eenhoornloop.nl voor de laatste informatie over de 15e Eenhoornloop.
Op de wedstrijddag ligt het startnummer voor u klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Hahahhahaa... Dat zou hij leuk vindenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zorg voor de Duct-tape.
Binnen 5 minuten heb je geen kind meer aan je mannetje
De datum hangt af van wanneer de meeste kunnen. Het enige waar ik nog mee zit is wat voor een prijskaartje kunnen we afspreken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de datum af. Ik zou zeggen... knutsel een avondje in elkaar, prik daar 3 verschillende data voor en laat iedereen (die wil komen) maar aangeven op welke van die 3 data ze WEL kunnen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Inderdaad. Kwartiertje rijden en ik ben er
Nah, gaan we gewoon niet hand in hand zitten, lekker belangrijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hahahhahaa... Dat zou hij leuk vindenMeestal heb ik andere effectievere manieren om te zorgen dat hij niet zeurt
Maar hand in hand met iemand anders zitten vind ik not done. Het zou niet zijn eerste FOK!-meet zijn, hij zei dat hij weleens was geweest.
Sorry lieverd,quote:
20 zit ik aan te denkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
De datum hangt af van wanneer de meeste kunnen. Het enige waar ik nog mee zit is wat voor een prijskaartje kunnen we afspreken?
Ben te verlegen voor denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nah, gaan we gewoon niet hand in hand zitten, lekker belangrijk.
Zorg maar gewoon dat je er bent.
Dan moet je mensen hebben die weinig eten of mensen hebben met een makro-pas of mensen die zelf de meeste dingen in elkaar klussen... want daar red je het niet mee met een BBQ. Tenminste niet bij ons in de familie.quote:
Ja, daarom dus gewoon een aantal data prikken, tel op wanneer de meesten kunnen en dan pas ga je je begroting maken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
De datum hangt af van wanneer de meeste kunnen. Het enige waar ik nog mee zit is wat voor een prijskaartje kunnen we afspreken?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dan moet je mensen hebben die weinig eten of mensen hebben met een makro-pas of mensen die zelf de meeste dingen in elkaar klussen... want daar red je het niet mee met een BBQ. Tenminste niet bij ons in de familie.
Tuurlijk red je dat wel!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dan moet je mensen hebben die weinig eten of mensen hebben met een makro-pas of mensen die zelf de meeste dingen in elkaar klussen... want daar red je het niet mee met een BBQ. Tenminste niet bij ons in de familie.
Maar je gaat wel een hoop toffe mensen ontmoeten en niet elke meeting draait uit op een orgie.quote:
20 euro PP? daar kun je een heel weeshuis mee voedenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan het aantal maar ik wil de prijs onder de 15 euro houden. En dat moet kunnen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, daarom dus gewoon een aantal data prikken, tel op wanneer de meesten kunnen en dan pas ga je je begroting maken.
Dan komt er vanzelf wel een prijskaartje uitrollen.
ga jij maar es voor 15 euro braadworsten vreten en bier zuipen. Ik denk dat je na afloop kotsmisselijk bentquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan het aantal maar ik wil de prijs onder de 15 euro houden. En dat moet kunnen.
Terwijl het dus blijkbaar niet veel geld maar iig voldoende.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
20 euro PP? daar kun je een heel weeshuis mee voeden
Ja maar dat is dan bij Merlijn thuis.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
ga jij maar es voor 15 euro braadworsten vreten en bier zuipen. Ik denk dat je na afloop kotsmisselijk bent
koffie is koud voor ik bij Merlijn benquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:01 schreef Pulver het volgende:
Doe het dan gewoon anders.
Voor het vlees (en de salade en dergelijke) betaalt iedereen.
Ben je voor nog geen 10 euro klaar.
Drank neem je dan gewoon zelf mee.
Klaar!!!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
koffie is koud voor ik bij Merlijn ben
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik dacht het zelfde.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Count me in!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
![]()
Ijskoffiequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
bbq kan zelfs voor veel minder om de drempel maar ff omlaag te halenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Count me in!
15-20 euro vind ik ook wel 'n leuk bedrag.
Eerst maar es poppetjes tellen om te kijken wat het animo isquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
bbq kan zelfs voor veel minder om de drempel maar ff omlaag te halen
De bowlingmeet was 14,50 pp inc. drankjes. Het ligt een beetje aan de animo maar ik denk dat de avond ongeveer 12 euro gaat kosten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Count me in!
15-20 euro vind ik ook wel 'n leuk bedrag.
Ik denk dat de reiskosten voor bepaalde mensen het meeste erin hakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Eerst maar es poppetjes tellen om te kijken wat het animo is
Ook niet iedereen woont in Rotterdam en reizen kost (meestal) ook geld
Daaromquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik denk dat de reiskosten voor bepaalde mensen het meeste erin hakt.
Mensen kunnen ook met elkaar meerijden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik denk dat de reiskosten voor bepaalde mensen het meeste erin hakt.
Dat kunnen we heus! Gronings/Drents is niet helemaal mijn afdeling, ik ben Fryskquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als jullie maar wel gewoon Nederlands lullen![]()
alsof jij dat altijd doetquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
pffff ziek typetje... :Squote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
godverdegodver.... Zus vertelt net dat ex naast fysieke mishandeling twee weken geleden haar bijna de berg af heeft laten donderen met de kinderen achterin de auto door de banden lek te steken....
Tjezus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
godverdegodver.... Zus vertelt net dat ex naast fysieke mishandeling twee weken geleden haar bijna de berg af heeft laten donderen met de kinderen achterin de auto door de banden lek te steken....
Ik ook van originequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat kunnen we heus! Gronings/Drents is niet helemaal mijn afdeling, ik ben Frysk
ik mag toch hopen dat hij achter slot en grendel zit wegens poging tot doodslag?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
noordelijker... maar wel een deel in lwd doorgebrachtquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh leuk! Waar ergens dan? Ik ben geboren in Leeuwarden
Grappig zegquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:24 schreef maffemuts het volgende:
[..]
noordelijker... maar wel een deel in lwd doorgebracht
Ik ook niet, westen bevalt me primaquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Grappig zegIk mis Friesland helemaal niet eigenlijk
, hoewel ik er altijd wel met plezier heb gewoond
Plat Drentsquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Dan ben ik bang dat je ook thuis moet blijvenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als jij niet gaat ga ik ook niet hoor!!!
Hoe laat moeten ze je ophalen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:38 schreef DJMO het volgende:
aangezien die bbq zo ongeveer in mijn achtertuin plaatsvindt .. ben ik wel van de partij!
die 900 meter loop ik welquote:
2,50 bedoel jequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ooohw, dan redden we het wel met 5 euro de man
het was mijn aanbod ook niet hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pulver, ik denk dat ik je fotografie aanbod laat voor wat het isen bij bruidsfotografie moet je al meer aan d 750 euro en meer denken
ik vermoed dat Merlijn veel meer en leukere spontane , mooie foto's maakt dan een bruidsfotograaf ....quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pulver, ik denk dat ik je fotografie aanbod laat voor wat het isen bij bruidsfotografie moet je al meer aan d 750 euro en meer denken
* t-i-m dan wel hulpje wil zijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef DJMO het volgende:
ik vermoed dat Merlijn veel meer en leukere spontane , mooie foto's maakt dan een bruidsfotograaf ....
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:03 schreef Papabear het volgende:
Bah, het blijft maar vies benauwd buiten...
[ afbeelding ]
Aaaaw. Hier is het lekker koel in huis. Ik had opeens bezoek en nu ga ik m'n bedje in. Truste iedereen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:03 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
Lang leve airco.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Aaaaw. Hier is het lekker koel in huis. Ik had opeens bezoek en nu ga ik m'n bedje in. Truste iedereen!
Je doelt toch niet op dat de mussen van het dak af vallen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:03 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
welnee, hoe kom je dáár nou weer bij?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op dat de mussen van het dak af vallen?
Omdat het Musen zijn....geen mussen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
welnee, hoe kom je dáár nou weer bij?
Laat ik dat ook maar doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Aaaaw. Hier is het lekker koel in huis. Ik had opeens bezoek en nu ga ik m'n bedje in. Truste iedereen!
Niet eens. Veels te duur en klere herrie. Gewoon goed geisoleerd en heftige grote kruipruimte die weleens vochtig is vanwege sloot verderop.quote:
Jij ook.quote:
Wie denk je hier blij te maken met een dooie mus ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:03 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
Had je dat nou niet in een spoiler kunnen zetten?quote:
Ben jij nou de hele tijd met jezelf in disucussiequote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef Pulver het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/woordhoek/2006/07/24/mussen-van-het-dak/
Daar dan!!
als je maandag nou ook vrij neemt, heb je ook lang weekendquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had je dat nou niet in een spoiler kunnen zetten?
Nee, maar wel met me mutsjequote:Op donderdag 28 juni 2012 23:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ben jij nou de hele tijd met jezelf in disucussie![]()
Had ik kunnen doen idd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had je dat nou niet in een spoiler kunnen zetten?
Pulver is er anders best wel zoet meequote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wie denk je hier blij te maken met een dooie mus ?
Niet eens, heb geen mobiele airco, maar eentje met zo'n buiten unit, vast aan de muur. En behoorlijk stil. prijs viel mee 1200 euro.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Niet eens. Veels te duur en klere herrie. Gewoon goed geisoleerd en heftige grote kruipruimte die weleens vochtig is vanwege sloot verderop.
Voor 1200 euro koop ik een auto met een jaar aircoquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Niet eens, heb geen mobiele airco, maar eentje met zo'n buiten unit, vast aan de muur. En behoorlijk stil. prijs viel mee 1200 euro.
Dat magquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:18 schreef Ehhe het volgende:
Voor die paar keer per jaar dat het zo warm is vind ik het best veel geld
Gelukkig gaat dit langer dan een jaar mee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor 1200 euro koop ik een auto met een jaar airco
een kinderhand is gauw gevuldquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Pulver is er anders best wel zoet mee
Ik moet een beetje zuinig zijn met mijn vrije dagen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je maandag nou ook vrij neemt, heb je ook lang weekend
daarom vind ik het ook zo lief dat je zo continu klaar staat als ik je nodig hebquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet een beetje zuinig zijn met mijn vrije dagen.
precies zoals het er staat lieve pulverquote:
Ik heb geen kinderhanden hoor, maar een stel grote klote klauwenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
precies zoals het er staat lieve pulver
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:30 schreef vannelle het volgende:
Wanneer is je verjaardag eigenlijk? Heb nog steeds geen uitnodiging gehad....
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:30 schreef vannelle het volgende:
Wanneer is je verjaardag eigenlijk? Heb nog steeds geen uitnodiging gehad....
Nee, snap geen zak van beeldspraak. Net zoals van cynisme en sarcasme.quote:
in hun vel .. als ze er niet uitgesprongen zijn.quote:
Twee luiers?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
in hun vel .. als ze er niet uitgesprongen zijn.
ik had twee luiers te verschonen en daarvoor heb ik iemand de huid volgescholden .
Yeah!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 04:58 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zooooooooooooo ben ik weer!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weer een lekker nachtje hoor!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was blij dat het droog bleefquote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:00 schreef Inlognaam het volgende:
![]()
Ik vind het eerder een k*tnacht. Veels te warm
ben alleen stuk nu... en moet voor half 11 nog lang dokterquote:
onder pijnstillers geen last...quote:
Wil je wel wakker houden tot die tijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:11 schreef dolfina-chica het volgende:
wie belt me wakker?
voorkeur rond half 10
noway... ik ga slapen...quote:
Tja, kan ik ook niet beloven om je wakker te bellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
noway... ik ga slapen...
laatste 45uur.. heb ik maar 3 uurtjes geslapen, ik vind het mooi geweest
Ik heb je nr niet (meer).quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:11 schreef dolfina-chica het volgende:
wie belt me wakker?
voorkeur rond half 10
Ligt eraan wie je boekt he.... En het bedrag is gebaseerd op de tijd die een fotograaf er aan kwijt is. Een ag fotograferen en daarna nog 1 a 2 dagen selecteren en nabewerken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vermoed dat Merlijn veel meer en leukere spontane , mooie foto's maakt dan een bruidsfotograaf ....
Ik ken een hele goede bruidsfotograaf ik wil je zijn website wel even geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je boekt he.... En het bedrag is gebaseerd op de tijd die een fotograaf er aan kwijt is. Een ag fotograferen en daarna nog 1 a 2 dagen selecteren en nabewerken.
Mijn vader is fotograaf en het was tevens een onderdeel van mn opleiding
En ik bel dolfie wel wakker denk ik :p
En ik jou zeker om 8:50.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:12 schreef DJMO het volgende:
Dan moet ik jou zeker weer om negen uur wakker bellen ?
Ik ga zometeen naar mn werk en nu douchen :p dus lijkt me niet nodig maar wel bedankt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:12 schreef DJMO het volgende:
Dan moet ik jou zeker weer om negen uur wakker bellen ?
werkse meissiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar mn werk en nu douchen :p dus lijkt me niet nodig maar wel bedankt!
hoeft niet!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je boekt he.... En het bedrag is gebaseerd op de tijd die een fotograaf er aan kwijt is. Een ag fotograferen en daarna nog 1 a 2 dagen selecteren en nabewerken.
Mijn vader is fotograaf en het was tevens een onderdeel van mn opleiding
En ik bel dolfie wel wakker denk ik :p
En daarom ben je nog eerder wakker?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:06 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb namelijk besloten, dat met 2 zware antibioticas de kans klein is dat een blaasontsteking kan overleven, mocht dat wel zo zijn... dan heb de eerst volgende dag wel zin om mijn pis in te leveren
ja volle blaas van alle colaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En daarom ben je nog eerder wakker?
* Rucky glaasje water en pijnstiller geeft.quote:
Yikes! Beterschap!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:15 schreef dolfina-chica het volgende:
plus ik pies nu puur suikerklontjes
Ja die suiker is een goede kweekbodem voor een blaasontstekingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:15 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik zat net te eten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:15 schreef dolfina-chica het volgende:
Mijn maag kan wel wat hebben maar wil je raden wat ik net zat te etenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:30 schreef DJMO het volgende:
Gouden regel nr 1) open dit topic niet als je aan het eten bent of iets te drinken in je handen hebt
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:30 schreef DJMO het volgende:
Gouden regel nr 1) open dit topic niet als je aan het eten bent of iets te drinken in je handen hebt
Das voor iedereen te weinig. Slaap ze!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:48 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga mijn ogen nog even dicht doet..
aangezien ik maar 3 uurtjes slaap heb gepakt...
dus dat is score...
woensdagmorgen 9uur wakker.... tot nu ... is... 49 uur.. daarvan 6 uurtjes slaap...
pffffff te weinig voor mij
Moguh.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
Das voor iedereen te weinig. Slaap ze!
Wil jij zeggen dat je geen last hebt van het feit dat dc dan in een humeurige draak veranderd? Met zo weinig slaap ben ik namelijk op een gegeven moment niet meer leuk... dus dat is voor iedereen te weinigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:46 schreef Egberts het volgende:
[..]
Echt?
Voor mij is het genoeg als dc maar een paar uur slaapt. Als ik zelf maar wat meer kan slapen :-)
Als dat gebeurd dan geef ik haar gewoon een dreun.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:59 schreef kahlie het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je geen last hebt van het feit dat dc dan in een humeurige draak veranderd? Met zo weinig slaap ben ik namelijk op een gegeven moment niet meer leuk... dus dat is voor iedereen te weinig
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:12 schreef vannelle het volgende:
Vanochtend bij de mediator geweest ivm scheiding.
Goed gesprek geweest, er lijkt geen enkele moeilijkheid te zijn. Over een week of 12 zou alles rond moeten zijn.
Ik ben heel blij dat het op deze manier kan, niks geen ruzie maar alles in overleg.
Beter zo dan elkaar de keet uitvechten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:20 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik ben ook wel blij voor jullie dat het tenminste op een normale manier kan.
Soms duurt het heel lang voordat je de stap durft te nemen... fijn dat het zo mag gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Beter zo dan elkaar de keet uitvechten.
Alleen jammer dat we dit niet veel eerder hebben gedaan.....
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef vannelle het volgende:
Was idd een hele stap.
Normaal ben ik nergens bang voor maar hier had ik toch een beetje angst bij.
Komt voornamelijk ook omdat je met gevoelens van andere mensen te maken hebt denk ik, ik háát het om iemand verdriet te doen.
Al lijkt ze opgelucht te zijn, zegt ook wel weer genoeg denk ik.....
Moet haar alleen nog 1 ding vertellen eigenlijk.....quote:
.....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet haar alleen nog 1 ding vertellen eigenlijk.....
Denk dat ik dat ga doen ook, is wel zo eerlijk.
Is wel heel fijn idd dat het op zo'n manier kan. Toch wel veel sterkte met allesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:12 schreef vannelle het volgende:
Vanochtend bij de mediator geweest ivm scheiding.
Goed gesprek geweest, er lijkt geen enkele moeilijkheid te zijn. Over een week of 12 zou alles rond moeten zijn.
Ik ben heel blij dat het op deze manier kan, niks geen ruzie maar alles in overleg.
Het is nooit leuk om slecht nieuws te brengen maar het kan ook juist voor opluchting en duidelijkheid zorgen. Veel succes de komende maanden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef vannelle het volgende:
Was idd een hele stap.
Normaal ben ik nergens bang voor maar hier had ik toch een beetje angst bij.
Komt voornamelijk ook omdat je met gevoelens van andere mensen te maken hebt denk ik, ik háát het om iemand verdriet te doen.
Al lijkt ze opgelucht te zijn, zegt ook wel weer genoeg denk ik.....
Ditquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is nooit leuk om slecht nieuws te brengen maar het kan ook juist voor opluchting en duidelijkheid zorgen. Veel succes de komende maanden.
Hey Ruck,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als dat gebeurd dan geef ik haar gewoon een dreun.
Orde houden heet datquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hey Ruck,
Heb jij last van losse handjes? Ik zie je zo vaak dreunen uit willen dreunen?
Helemaal geen last van maar als dolfina-chica in een humeurige draak veranderd is een dreun de beste oplossing.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hey Ruck,
Heb jij last van losse handjes? Ik zie je zo vaak dreunen uit willen dreunen?
Jij begrijpt het, geen gedonder hier.quote:
Humeurig??? nooit!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Helemaal geen last van maar als dolfina-chica in een humeurige draak veranderd is een dreun de beste oplossing.
gedonder???quote:[..]
Jij begrijpt het, geen gedonder hier.
Reken maar...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, dat is nodig om de orde te houden. Er ligt nog een mooie carriere bij de Rotterdamse politie in het verschiet voor je.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, dat is nodig om de orde te houden. Er ligt nog een mooie carriere bij de Rotterdamse politie in het verschiet voor je.
Daar ben ik instucteur.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Inlognaam het volgende:
Dat had ik ook niet van jou verwacht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Humeurig??? nooit!!!
[..]
gedonder???![]()
![]()
![]()
doe ik nooit aan....![]()
![]()
Dat valt best wel mee.quote:[..]
Reken maar...
rucky moet nog wel eens een keer orde houden hier
Dat had je niet van mij verwacht?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar ben ik instucteur.
[..]
Dat had ik ook niet van jou verwacht.
[..]
Dat valt best wel mee.
Moet jij een dreun?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat had je niet van mij verwacht?whahahahahaha... iets.. mensenkennis
had je gelijk op eerste ook al moeten zien... rucky!!
meevallen?? tot nu toe wel ja![]()
als die hoofdpijn daarmee weggaat....quote:
Jij bent het lifste en meest onschuldige meisje wat ik ken ik zou jou nooit kunnen slaan ook al zou je het verdiend hebben. Ik geef je wel een paracetamolletje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als die hoofdpijn daarmee weggaat....![]()
![]()
helpt niet, die heb ik al op!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij bent het lifste en meest onschuldige meisje wat ik ken ik zou jou nooit kunnen slaan ook al zou je het verdiend hebben. Ik geef je wel een paracetamolletje.
Knietje geven is wat anders dan slaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij bent het lifste en meest onschuldige meisje wat ik ken ik zou jou nooit kunnen slaan ook al zou je het verdiend hebben. Ik geef je wel een paracetamolletje.
Ik heb wel 1000 mg paracetamol pillen die werken wel. En je hebt er geen eens een glas water bij nodig.quote:
Sst.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Knietje geven is wat anders dan slaan
laat me raden, die zijn ook goed voor je tanden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb wel 1000 mg paracetamol pillen die werken wel. En je hebt er geen eens een glas water bij nodig.
niets gelezenquote:[..]
Sst.
Nee, dat werkt alleen als ik hoofdpijn heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laat me raden, die zijn ook goed voor je tanden?
"als je me nu niet klaarzuigt... ros ik al je tanden uit je bek"
kon zijn dat je boel door elkaar haaldequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, dat werkt alleen als ik hoofdpijn heb.
Ik durf iig nog met je mee naar de dierentuin.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
eigen kleur weer terug(dus van voor het grapje van kort knippen en zwart verven
)
Dat doe ik nooit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kon zijn dat je boel door elkaar haalde
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik durf iig nog met je mee naar de dierentuin.
[..]
Dat doe ik nooit.
Hé, daar zit het woordje peuk in.quote:
Ja maar dat kan ik op mijn werk niet doen en een peuk wel.quote:
Kopen,zit er ook in. 5 letter woord nu jij weer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:55 schreef dolfina-chica het volgende:
woordje pi zit erin...
woordje ei, op, ik, in, kip, pik, kop, pok,
wie volgt?
kippen stond er niet in man!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kopen,zit er ook in. 5 letter woord nu jij weer.
Stoomlocomotief ook al niet.quote:
hmmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef Rucky het volgende:
Ik durf iig nog met je mee naar de dierentuin.
Ze heeft een speciale pas dat ze er ook weer uit mag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
je laat haar daar dan toch niet achter he
![]()
rucky moet eerder oppassen dat blijdorp hem niet wil houden als dorpsgek bij de mensapenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
je laat haar daar dan toch niet achter he
![]()
Die tweede fout haal ik er thuis wel uit als ik hem zie. Nu begint het weekend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef Inlognaam het volgende:
Twee spelfouten dus!
Ik kan gvd mn oom niet bereiken om een slaapplaats te regelenGrrrrr
Je kan moedertje ook eens een keer laten barsten. Een dagje eerder of later maakt ook niet oud, alhoewel die oudjes wel zeikerds kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef vannelle het volgende:
Ik ga zo eens richting moedertje, slechts 250 kilometer......
En áltijd is ze tijdens de TT jarig, is gewoon om mij te pesten volgens mij.
waar wil je slapen dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef Inlognaam het volgende:
Twee spelfouten dus!
Ik kan gvd mn oom niet bereiken om een slaapplaats te regelenGrrrrr
hahahahahahaha... knap.. trouwens aangezien TT altijd verspringtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef vannelle het volgende:
Ik ga zo eens richting moedertje, slechts 250 kilometer......
En áltijd is ze tijdens de TT jarig, is gewoon om mij te pesten volgens mij.
Da kan heul nie!! Blijft wel moedertje he?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je kan moedertje ook eens een keer laten barsten. Een dagje eerder of later maakt ook niet oud, alhoewel die oudjes wel zeikerds kunnen zijn.
Haar verjaardag viert ze ook variabel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahaha... knap.. trouwens aangezien TT altijd verspringt
Naast een heel lief meisje, maar dat zit er niet in want die is er niet:(quote:
En moedertje kan natuurlijk ook wel eens een keer wat begrip voor zoonlief opbrengen he, als ie aangeeft dat ie dit jaar voor de verandering eens niet kan komen op dr verjaardag zelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da kan heul nie!! Blijft wel moedertje he?
[..]
Haar verjaardag viert ze ook variabel.
Het is gewoon 1 groot complot!
[/quote]quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Naast een heel lief meisje, maar dat zit er niet in want die is er niet:(
Nee, wil naar Concert at sea eigenlijk en dan pitten bij mn oom in Zierikzee. Maar voordat ik daar 65km heen ga fietsen, wil ik wel eerst zeker zijn dat ie er is en we daar kunnen pitten. Net als afgelopen jaren eigenlijk.
hahahahahahaha... knap.. trouwens aangezien TT altijd verspringt
quote:
quote:
Da's voor volgend jaar, dit keer wordt ze 70 en viert dat groots voor haar doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En moedertje kan natuurlijk ook wel eens een keer wat begrip voor zoonlief opbrengen he, als ie aangeeft dat ie dit jaar voor de verandering eens niet kan komen op dr verjaardag zelf.
Klinkt wel erg leuk. Maaruh, gefeliciteerd met je ouwe!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's voor volgend jaar, dit keer wordt ze 70 en viert dat groots voor haar doen.
Karten, bowlen en dat soort dingen.
* vannelle neemt extra pijnstillers mee
Nog steeds?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]jij hebt nog steeds DJMO's avatar op mijn tablet.
De enige overeenkomst tussen jullie avatars is dat ik ze allebij gemaakt heb. Thuis toch even uitzoeken hoe dat kan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog steeds?
Kennelijk heb ik een gespleten persoonlijkheid
Dat was een bestaand gifje die ik naar een avatar verbouwd heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:26 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, was jij dat? Ik heb 'm ooit laten verkleinen in het avatar-topic en daar was jij ook actief in. Dat weet ik nog. Maar bedankt, hij doet het nog steeds. Ding zelf heb ik gejat van een Amerikaan.
Die van jou is trouwens best wel goed gelukt. Waar komt ie vandaan?
Tot later.quote:
Ik zal zo wel even uitzoeken hoe het zit. Maar je kan mij weer bereiken als het goed is want mijn nieuwe telefoon is binnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef DJMO het volgende:
[..]jij hebt nog steeds DJMO's avatar op mijn tablet.
even je cache flushen
Kolere, ik zou me het leplazerus schrikken als ik jou tegenkwam.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb foto binnen, met mijn stap outfit van afgelopen woensdag
[ afbeelding ]
dat was de opzet ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kolere, ik zou me het leplazerus schrikken als ik jou tegenkwam.
Of de dierenambulance bellen vanwege een verwilderde kat in een uitgaansgelegenheid
Ik herken je niet eens.quote:
hadden meer last vanquote:
Of ik haal je in de war met Ehhe dat kan ook.quote:
lol... ik was degene die aan het verven was met yskaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of ik haal je in de war met Ehhe dat kan ook.
Dan haal ik je toch niet in de war.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
lol... ik was degene die aan het verven was met yska
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan haal ik je toch niet in de war.![]()
Wat een verschil.
En niets zeggen over dat ik weer nieuwe mobiel heb.quote:
yihaaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
En niets zeggen over dat ik weer nieuwe mobiel heb.
Probeer eerst maar eens even of die het doet.quote:
Nee hoor ik had even andere dingen te doen dus misschien ben ik de killer wel.quote:
???quote:
Het blijkt dat ik de nieuwe vriend van Ingrid ben.quote:
Hoeveel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |