Eerst maar es poppetjes tellen om te kijken wat het animo isquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
bbq kan zelfs voor veel minder om de drempel maar ff omlaag te halen
De bowlingmeet was 14,50 pp inc. drankjes. Het ligt een beetje aan de animo maar ik denk dat de avond ongeveer 12 euro gaat kosten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Count me in!
15-20 euro vind ik ook wel 'n leuk bedrag.
Ik denk dat de reiskosten voor bepaalde mensen het meeste erin hakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Eerst maar es poppetjes tellen om te kijken wat het animo is
Ook niet iedereen woont in Rotterdam en reizen kost (meestal) ook geld
Daaromquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik denk dat de reiskosten voor bepaalde mensen het meeste erin hakt.
Mensen kunnen ook met elkaar meerijden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik denk dat de reiskosten voor bepaalde mensen het meeste erin hakt.
Dat kunnen we heus! Gronings/Drents is niet helemaal mijn afdeling, ik ben Fryskquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als jullie maar wel gewoon Nederlands lullen![]()
alsof jij dat altijd doetquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
pffff ziek typetje... :Squote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
godverdegodver.... Zus vertelt net dat ex naast fysieke mishandeling twee weken geleden haar bijna de berg af heeft laten donderen met de kinderen achterin de auto door de banden lek te steken....
Tjezus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
godverdegodver.... Zus vertelt net dat ex naast fysieke mishandeling twee weken geleden haar bijna de berg af heeft laten donderen met de kinderen achterin de auto door de banden lek te steken....
Ik ook van originequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat kunnen we heus! Gronings/Drents is niet helemaal mijn afdeling, ik ben Frysk
ik mag toch hopen dat hij achter slot en grendel zit wegens poging tot doodslag?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
noordelijker... maar wel een deel in lwd doorgebrachtquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh leuk! Waar ergens dan? Ik ben geboren in Leeuwarden
Grappig zegquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:24 schreef maffemuts het volgende:
[..]
noordelijker... maar wel een deel in lwd doorgebracht
Ik ook niet, westen bevalt me primaquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Grappig zegIk mis Friesland helemaal niet eigenlijk
, hoewel ik er altijd wel met plezier heb gewoond
Plat Drentsquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |