houdt niet in dat ik nooit gedronken hebquote:
vrouw naar mijn hart!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:24 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, was gewoon een beetje minder. Vooral ook omdat vrouwen en mannen ook wel andere dingen moesten doen en wat doe je danBij de opdrachten in je eentje he - samen deed ik gewoon wat de man moest doen.
Ach, je krijgt gewoon altijd gemiep op het moment zelf - de volgende dag een berichtje ala: "Ik voel me weer helemaal Zen"![]()
Nu lekker rustig avondje - maar geen biertje voor mij. Hou niet van. Wel lekkere whiskey gekocht, maar dat is het verjaardagskado.
Hehehe *schenkt een glaasje Blair Athol* in. Mooie Single Malt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:28 schreef dolfina-chica het volgende:
vrouw naar mijn hart!!!
half glaasje aub .. 1drupje water.. (echt een drup uit de kraan)
oeee.... traktatie!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:32 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hehehe *schenkt een glaasje Blair Athol* in. Mooie Single Malt.
* Rucky trein pakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oeee.... traktatie!!!
heeel heeel heeel heeel af en toe pak ik een halve borreltje wiskey... heb thuis ook een wis staan van 25jaar... heb ik al anderhalf jaar staan...
Nu weet ik weer waarom ik nooit student ben geworden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:24 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, was gewoon een beetje minder. Vooral ook omdat vrouwen en mannen ook wel andere dingen moesten doen en wat doe je danBij de opdrachten in je eentje he - samen deed ik gewoon wat de man moest doen.
Ach, je krijgt gewoon altijd gemiep op het moment zelf - de volgende dag een berichtje ala: "Ik voel me weer helemaal Zen"![]()
Nu lekker rustig avondje - maar geen biertje voor mij. Hou niet van. Wel lekkere whiskey gekocht, maar dat is het verjaardagskado.
* Rucky op dit moment aan het wegrennen is voor 2 mannen met een groot schepnet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:47 schreef komrad het volgende:
wat is er met Rucky aan de hand? ivm gekte enzo
Je mot ook gewoon een kaartje kopen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky op dit moment aan het wegrennen is voor 2 mannen met een groot schepnet.
Jij hebt ervaring?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je mot ook gewoon een kaartje kopen!
quote:
Vergeet de geurvreters voor in je onderbroek nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:57 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is er weer vandoor...
pijnstillers mee...
en toch vanweer een
maken!
waarom?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vergeet de geurvreters voor in je onderbroek niet
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
even voor de beeldvorming...
een ontsteking... of een soa... kan GEURTJES achterlaten....
Deze doet het zeker weten!!
Het zijn haar eigen woorden hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:04 schreef Pulver het volgende:
Wat een gelul!
Een beetje soa ruik je niet.
Sterker, daar krijg je pas last van, als ze er achter komt dat je telefoonnummer niet eens bestaat
Of je penning netjes om je ketting dragen... heb je er ook geen last vanquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky op dit moment aan het wegrennen is voor 2 mannen met een groot schepnet.
Heb liever pizza dan bradwurstquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:07 schreef Pulver het volgende:
GDVERDEGODVERDEGODVERDDDDDDDDRRRRR!!!!!!!
1 - 0
Wat heeft zwangerschapsyoga en massage met studenten te maken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik nooit student ben geworden.
Ik gun het meer aan onze Duitse vrienden die ons misschien ooit eens in het verleden toen de wereld er heel anders uitzag (aanviel hoort hier) dan aan die vieze vuile spagetti vretende klote italianen!quote:
Zo, daar zat geen woord Frans tussenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik gun het meer aan onze Duitse vrienden die ons misschien ooit eens in het verleden toen de wereld er heel anders uitzag (aanviel hoort hier) dan aan die vieze vuile spagetti vretende klote italianen!
Het maakt toch geen klote uit, want Duitsland wint toch.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef kahlie het volgende:
Tja, EK Supporter Nijntje en Voetbal Nijntje liggen hier, maar ik kijk dus niet, want het kan me niets schelen.
Nee, het maakte ook niets uit. Maar supporter Nijntje kwam te laat aan voor NL-DU en toen zei ik dus 's middags beetje chaggo: "Nou, die verliezen we dus, want m'n Nijntje is er niet". Waren wat vrienden niet blij mee toen we ook daadwerkelijk verloren....quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het maakt toch geen klote uit, want Duitsland wint toch.
Ik voorspel beter dan een spaanse octopus.
Duitsland laat nu het koppie even hangen, maar komt in de tweede helft terug.
Ja.... achteraf wel ja... Maar ja - nu heb ik wel twee lieve Nijntje erbij! Dat is het enige positieve aan dit EKquote:
Ik ben nog nooit op een FOK! meet geweest en ik ben meestal niet zo actief. Dus op mij hoef je denk ik niet te rekenen. Sorry.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
Effe wat anders want er is wel eens gesproken over een zomer meet.
Merlijn en ik hebben eens overlegt en een bbq + filmmeet is mogelijk van de zomer.![]()
![]()
Maar dat is wel in Rotterdam maar slaapplaatsen zijn voor handen. Maar nu de vraag of er voldoende animo is, dus wie meldt?
Hangt er helemaal vanaf hoe alles hier loopt, miss hou ik t op n bakkie doen en rij weer naar huis, slapen is iig geen optie voor mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
Merlijn en ik hebben eens overlegt en een bbq + filmmeet is mogelijk van de zomer.![]()
![]()
Maar dat is wel in Rotterdam maar slaapplaatsen zijn voor handen. Maar nu de vraag of er voldoende animo is, dus wie meldt?
Hangt helemaal van de datum af. Ik zou zeggen... knutsel een avondje in elkaar, prik daar 3 verschillende data voor en laat iedereen (die wil komen) maar aangeven op welke van die 3 data ze WEL kunnenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
![]()
Eens moet de 1e keer zijn. Wordt het voor mij ook dus we houden elkaars handje wel vast.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:33 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een FOK! meet geweest en ik ben meestal niet zo actief. Dus op mij hoef je denk ik niet te rekenen. Sorry.
Ik heb 2x een succesvolle bowlingmeet geregelt. En toen zagen de meeste ook elkaar voor het eerst maar het was binnen 2 min. gezellig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:33 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een FOK! meet geweest en ik ben meestal niet zo actief. Dus op mij hoef je denk ik niet te rekenen. Sorry.
Hehehe. Ik denk niet dat mijn partner dat leuk vindtquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eens moet de 1e keer zijn. Wordt het voor mij ook dus we houden elkaars handje wel vast.
Ik zorg voor de Duct-tape.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hehehe. Ik denk niet dat mijn partner dat leuk vindt![]()
Zeker niet als hij dan naast me zit
quote:Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 21.1 kilometer.
Kijk regelmatig op http://www.eenhoornloop.nl voor de laatste informatie over de 15e Eenhoornloop.
Op de wedstrijddag ligt het startnummer voor u klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Hahahhahaa... Dat zou hij leuk vindenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zorg voor de Duct-tape.
Binnen 5 minuten heb je geen kind meer aan je mannetje
De datum hangt af van wanneer de meeste kunnen. Het enige waar ik nog mee zit is wat voor een prijskaartje kunnen we afspreken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de datum af. Ik zou zeggen... knutsel een avondje in elkaar, prik daar 3 verschillende data voor en laat iedereen (die wil komen) maar aangeven op welke van die 3 data ze WEL kunnen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Inderdaad. Kwartiertje rijden en ik ben er
Nah, gaan we gewoon niet hand in hand zitten, lekker belangrijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hahahhahaa... Dat zou hij leuk vindenMeestal heb ik andere effectievere manieren om te zorgen dat hij niet zeurt
Maar hand in hand met iemand anders zitten vind ik not done. Het zou niet zijn eerste FOK!-meet zijn, hij zei dat hij weleens was geweest.
Sorry lieverd,quote:
20 zit ik aan te denkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
De datum hangt af van wanneer de meeste kunnen. Het enige waar ik nog mee zit is wat voor een prijskaartje kunnen we afspreken?
Ben te verlegen voor denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nah, gaan we gewoon niet hand in hand zitten, lekker belangrijk.
Zorg maar gewoon dat je er bent.
Dan moet je mensen hebben die weinig eten of mensen hebben met een makro-pas of mensen die zelf de meeste dingen in elkaar klussen... want daar red je het niet mee met een BBQ. Tenminste niet bij ons in de familie.quote:
Ja, daarom dus gewoon een aantal data prikken, tel op wanneer de meesten kunnen en dan pas ga je je begroting maken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
De datum hangt af van wanneer de meeste kunnen. Het enige waar ik nog mee zit is wat voor een prijskaartje kunnen we afspreken?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dan moet je mensen hebben die weinig eten of mensen hebben met een makro-pas of mensen die zelf de meeste dingen in elkaar klussen... want daar red je het niet mee met een BBQ. Tenminste niet bij ons in de familie.
Tuurlijk red je dat wel!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dan moet je mensen hebben die weinig eten of mensen hebben met een makro-pas of mensen die zelf de meeste dingen in elkaar klussen... want daar red je het niet mee met een BBQ. Tenminste niet bij ons in de familie.
Maar je gaat wel een hoop toffe mensen ontmoeten en niet elke meeting draait uit op een orgie.quote:
20 euro PP? daar kun je een heel weeshuis mee voedenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan het aantal maar ik wil de prijs onder de 15 euro houden. En dat moet kunnen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, daarom dus gewoon een aantal data prikken, tel op wanneer de meesten kunnen en dan pas ga je je begroting maken.
Dan komt er vanzelf wel een prijskaartje uitrollen.
ga jij maar es voor 15 euro braadworsten vreten en bier zuipen. Ik denk dat je na afloop kotsmisselijk bentquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan het aantal maar ik wil de prijs onder de 15 euro houden. En dat moet kunnen.
Terwijl het dus blijkbaar niet veel geld maar iig voldoende.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
20 euro PP? daar kun je een heel weeshuis mee voeden
Ja maar dat is dan bij Merlijn thuis.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
ga jij maar es voor 15 euro braadworsten vreten en bier zuipen. Ik denk dat je na afloop kotsmisselijk bent
koffie is koud voor ik bij Merlijn benquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:01 schreef Pulver het volgende:
Doe het dan gewoon anders.
Voor het vlees (en de salade en dergelijke) betaalt iedereen.
Ben je voor nog geen 10 euro klaar.
Drank neem je dan gewoon zelf mee.
Klaar!!!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
koffie is koud voor ik bij Merlijn ben
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik dacht het zelfde.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Count me in!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
![]()
Ijskoffiequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
bbq kan zelfs voor veel minder om de drempel maar ff omlaag te halenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Count me in!
15-20 euro vind ik ook wel 'n leuk bedrag.
Eerst maar es poppetjes tellen om te kijken wat het animo isquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
bbq kan zelfs voor veel minder om de drempel maar ff omlaag te halen
De bowlingmeet was 14,50 pp inc. drankjes. Het ligt een beetje aan de animo maar ik denk dat de avond ongeveer 12 euro gaat kosten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Count me in!
15-20 euro vind ik ook wel 'n leuk bedrag.
Ik denk dat de reiskosten voor bepaalde mensen het meeste erin hakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Eerst maar es poppetjes tellen om te kijken wat het animo is
Ook niet iedereen woont in Rotterdam en reizen kost (meestal) ook geld
Daaromquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik denk dat de reiskosten voor bepaalde mensen het meeste erin hakt.
Mensen kunnen ook met elkaar meerijden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik denk dat de reiskosten voor bepaalde mensen het meeste erin hakt.
Dat kunnen we heus! Gronings/Drents is niet helemaal mijn afdeling, ik ben Fryskquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als jullie maar wel gewoon Nederlands lullen![]()
alsof jij dat altijd doetquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
pffff ziek typetje... :Squote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
godverdegodver.... Zus vertelt net dat ex naast fysieke mishandeling twee weken geleden haar bijna de berg af heeft laten donderen met de kinderen achterin de auto door de banden lek te steken....
Tjezus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
godverdegodver.... Zus vertelt net dat ex naast fysieke mishandeling twee weken geleden haar bijna de berg af heeft laten donderen met de kinderen achterin de auto door de banden lek te steken....
Ik ook van originequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat kunnen we heus! Gronings/Drents is niet helemaal mijn afdeling, ik ben Frysk
ik mag toch hopen dat hij achter slot en grendel zit wegens poging tot doodslag?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
noordelijker... maar wel een deel in lwd doorgebrachtquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh leuk! Waar ergens dan? Ik ben geboren in Leeuwarden
Grappig zegquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:24 schreef maffemuts het volgende:
[..]
noordelijker... maar wel een deel in lwd doorgebracht
Ik ook niet, westen bevalt me primaquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Grappig zegIk mis Friesland helemaal niet eigenlijk
, hoewel ik er altijd wel met plezier heb gewoond
Plat Drentsquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |