quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Inderdaad. Kwartiertje rijden en ik ben er
Nah, gaan we gewoon niet hand in hand zitten, lekker belangrijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hahahhahaa... Dat zou hij leuk vindenMeestal heb ik andere effectievere manieren om te zorgen dat hij niet zeurt
Maar hand in hand met iemand anders zitten vind ik not done. Het zou niet zijn eerste FOK!-meet zijn, hij zei dat hij weleens was geweest.
Sorry lieverd,quote:
20 zit ik aan te denkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
De datum hangt af van wanneer de meeste kunnen. Het enige waar ik nog mee zit is wat voor een prijskaartje kunnen we afspreken?
Ben te verlegen voor denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nah, gaan we gewoon niet hand in hand zitten, lekker belangrijk.
Zorg maar gewoon dat je er bent.
Dan moet je mensen hebben die weinig eten of mensen hebben met een makro-pas of mensen die zelf de meeste dingen in elkaar klussen... want daar red je het niet mee met een BBQ. Tenminste niet bij ons in de familie.quote:
Ja, daarom dus gewoon een aantal data prikken, tel op wanneer de meesten kunnen en dan pas ga je je begroting maken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
De datum hangt af van wanneer de meeste kunnen. Het enige waar ik nog mee zit is wat voor een prijskaartje kunnen we afspreken?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dan moet je mensen hebben die weinig eten of mensen hebben met een makro-pas of mensen die zelf de meeste dingen in elkaar klussen... want daar red je het niet mee met een BBQ. Tenminste niet bij ons in de familie.
Tuurlijk red je dat wel!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dan moet je mensen hebben die weinig eten of mensen hebben met een makro-pas of mensen die zelf de meeste dingen in elkaar klussen... want daar red je het niet mee met een BBQ. Tenminste niet bij ons in de familie.
Maar je gaat wel een hoop toffe mensen ontmoeten en niet elke meeting draait uit op een orgie.quote:
20 euro PP? daar kun je een heel weeshuis mee voedenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan het aantal maar ik wil de prijs onder de 15 euro houden. En dat moet kunnen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, daarom dus gewoon een aantal data prikken, tel op wanneer de meesten kunnen en dan pas ga je je begroting maken.
Dan komt er vanzelf wel een prijskaartje uitrollen.
ga jij maar es voor 15 euro braadworsten vreten en bier zuipen. Ik denk dat je na afloop kotsmisselijk bentquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan het aantal maar ik wil de prijs onder de 15 euro houden. En dat moet kunnen.
Terwijl het dus blijkbaar niet veel geld maar iig voldoende.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
20 euro PP? daar kun je een heel weeshuis mee voeden
Ja maar dat is dan bij Merlijn thuis.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
ga jij maar es voor 15 euro braadworsten vreten en bier zuipen. Ik denk dat je na afloop kotsmisselijk bent
koffie is koud voor ik bij Merlijn benquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:01 schreef Pulver het volgende:
Doe het dan gewoon anders.
Voor het vlees (en de salade en dergelijke) betaalt iedereen.
Ben je voor nog geen 10 euro klaar.
Drank neem je dan gewoon zelf mee.
Klaar!!!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
koffie is koud voor ik bij Merlijn ben
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky op dit moment aan het wegrennen is voor 2 mannen met een groot schepnet.
Ik dacht het zelfde.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Count me in!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
Effe wat anders want er is wel eens gesproken over een zomer meet.
Merlijn en ik hebben eens overlegt en een bbq + filmmeet is mogelijk van de zomer.![]()
![]()
Maar dat is wel in Rotterdam maar slaapplaatsen zijn voor handen. Maar nu de vraag of er voldoende animo is, dus wie meldt?
Ijskoffiequote:Op donderdag 28 juni 2012 22:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
bbq kan zelfs voor veel minder om de drempel maar ff omlaag te halenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Count me in!
15-20 euro vind ik ook wel 'n leuk bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |