Kusje er op?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hmmm... en de meest positieve is???
wakker worden... en zeggen dat ik gedroomd heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
daar wil jij met je snuit niet tussenquote:
We hoeven niet alles van je te weten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar wil jij met je snuit niet tussen
even voor de beeldvorming...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
We hoeven niet alles van je te weten.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef dolfina-chica het volgende:
in het kader.... ik heb een goed fototoestel en mijn vriendin kan goed foto's maken....
overigens met speciale telelens gemaakt!!wil ik weten wat dit is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
geen idee...quote:
* vannelle zet wasknijper op neus en kust voor het goede doelquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar wil jij met je snuit niet tussen
Gefeliciteerd, nu heb jij het ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle zet wasknijper op neus en kust voor het goede doel
nog zo'n nieuwsgierig ding...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:04 schreef Papabear het volgende:
Ik kom weer es precies op het verkeerde moment hier binnen vallen![]()
* DJMO bakkie troost aangeeftquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:04 schreef Papabear het volgende:
Ik kom weer es precies op het verkeerde moment hier binnen vallen![]()
Ik heb toch wat meer nodig. * Rucky mompelt iets met alcohol.quote:
wat zit er in zo'n bakkie dan??quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn paar biertjes openmaakt....
Wie wilt?
YO!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef Merlijn het volgende:
Wie wilt?
nee dank je...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef Merlijn het volgende:
Wie wilt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2012 20:10:41 ]
Mijn bier slaat dood, lul.quote:
jaaaa!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:07 schreef Merlijn het volgende:
Wie wilt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Maakt niet uit, komt wel op.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee dank je...
ik drink niet...
en al zou ik drinken, dan mag ik niet drinken... antibiotica....
kloothoofd.. ik doe het nog netjes onder een spoiler...quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
jaaaa!!!als je dan zonodig bier wil.. drink dan ECHT bier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
was ik ook niet bang voorquote:
Jij snapt het tenminste.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je dan zonodig bier wil.. drink dan ECHT bier!
jij koos ervoor om die spoiler open te maken....quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:11 schreef kahlie het volgende:
G'avond. Net thuis. Middagje shoppen met tante, dus verjaardagskado gekocht en thee voor op het werk. En daarna zwangerschapsyoga. My god... en ik was natuurlijk de enige niet-partner. En toen moest ik ook nog masseren![]()
![]()
![]()
M'n zus: "HA, ik heb wel de goede meegebracht"![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
bavaria 0.0 lemon... pak dan citroen limonadequote:
Ik vind het cool... als in de zin... ik zou het tof vinden als ik mee mocht...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:11 schreef kahlie het volgende:
G'avond. Net thuis. Middagje shoppen met tante, dus verjaardagskado gekocht en thee voor op het werk. En daarna zwangerschapsyoga. My god... en ik was natuurlijk de enige niet-partner. En toen moest ik ook nog masseren![]()
![]()
![]()
M'n zus: "HA, ik heb wel de goede meegebracht"![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
Nee, maar wel netjes geschoren toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij koos ervoor om die spoiler open te maken....
Ik heb geen keuze om tegen je anus aan te kijken...
ik vind wel dat je hem nodig moet bleken... hij ziet een beetje rossig/bruin...
veel wortelen gegeten?
heb je haar op je anus groeien dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, maar wel netjes geschoren toch?
Dat is zeker niet grappig als je weet dat ze al bijna elke 3weken langs kwam voor een massage.quote:
Het is ook wel tof, maar niet als de juf continu zegt: "En nu doet de man dit - en nu doet de man dat".quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik vind het cool... als in de zin... ik zou het tof vinden als ik mee mocht...
maar goed wie ben ik
Idd drink bier met alcohol of frisdrank.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bavaria 0.0 lemon... pak dan citroen limonade
verkeerde insteek van docent dan...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat is zeker niet grappig als je weet dat ze al bijna elke 3weken langs kwam voor een massage.
[..]
Het is ook wel tof, maar niet als de juf continu zegt: "En nu doet de man dit - en nu doet de man dat".
En als je gaat masseren en ze heel pijnlijk gaat kijken en je gewoon weet dat als we op de praktijk hadden gezeten ze lekker had gezeurd! Dat kon natuurlijk niet want ze moest stil blijven deze keer. Dus dat was wel gna gna gna aan mijn kant.![]()
![]()
Daar offer je dan je vrije avond voor op... zeg maar... Ik voelde me gewoon
of sterke drank....quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd drink bier met alcohol of frisdrank.
Gevaarlijk spul dat zaad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:46 schreef dolfina-chica het volgende:
even ter verduidelijking... ik krijg vragen....
het is of een soa of een baarmoederlijke infectie
met misschien een combinatie van blaasontsteking
zwangerschapstest moet ik doen, om uit te sluiten... waarschijnlijk ook ivm de hoge dosis antibiotica die ik moet slikken....
Wie zaait zal oogsten.quote:
?? wat is zeeienquote:
Moet jij een dreun?quote:
Ja dus, ik zie je dinsdag iig.quote:
Maar ik wel.quote:
Ja, was gewoon een beetje minder. Vooral ook omdat vrouwen en mannen ook wel andere dingen moesten doen en wat doe je danquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
verkeerde insteek van docent dan...
maar zussen mag je af en toe zo pesten/pijnigen
en zaterdag ook alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |