nee idd. Zorg gewoon voor oppas of wacht tot papa thuis is, maar probeer geen sympathie te wekken door een lief kindje mee te sleurenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
De volgende keer als die moeder betrokken is en wil collecteren, laat ze de dreumes gewoon thuis in de wieg.
Laat me raden, dan is het WEER niet goed
hmmquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef Pulver het volgende:
Maar ik ga het aan Yska voorstellen. Ik koop een camera en ga daarmee de bruidsreportage maken.
Toch vermoed ik dat ze heel hard NEE zegt
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee idd. Zorg gewoon voor oppas of wacht tot papa thuis is, maar probeer geen sympathie te wekken door een lief kindje mee te sleuren
Idd dat had ik ook eens. Even verderop woonde een meisje in de flat waar ik kwam te wonen. Belt ze aan en ik denk leuk, bezoek. Staat ze voor mijn deur met haar klijne zusje om het woord te verkondigen want dat moest van de kerk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee idd. Zorg gewoon voor oppas of wacht tot papa thuis is, maar probeer geen sympathie te wekken door een lief kindje mee te sleuren
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
De laatste keer dat jij ging collecteren was, heb je dat ook zo op gelost.
Obelix zou zeggen: BROEVA!! HARRO!!
ik zit nog steeds te wachten op bericht van KWF of ik mág collecteren voor ze. Mocht ik dat kunnen gaan doen, dan toch zonder m'n kinderen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
De laatste keer dat jij ging collecteren was, heb je dat ook zo op gelost.
Obelix zou zeggen: BROEVA!! HARRO!!
Dan moet ik zeker mee?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten op bericht van KWF of ik mág collecteren voor ze. Mocht ik dat kunnen gaan doen, dan toch zonder m'n kinderen...
ik denk dat ik mét jan meer geld ophaal .. als ze maar van z'n gegil afzijnquote:
Haar kinderen typte ze.quote:
50 euro of ik laat hem hier achter.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik denk dat ik mét jan meer geld ophaal .. als ze maar van z'n gegil afzijn![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker mee?
Dan krijgen ze pas minder medelijden met jou.
iig niet haar kind.quote:
Ik duim voor de meest positieve uitkomst.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:46 schreef dolfina-chica het volgende:
even ter verduidelijking... ik krijg vragen....
het is of een soa of een baarmoederlijke infectie
met misschien een combinatie van blaasontsteking
zwangerschapstest moet ik doen, om uit te sluiten... waarschijnlijk ook ivm de hoge dosis antibiotica die ik moet slikken....
Nee, niet die foto.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:49 schreef DJMO het volgende:
ik vermoed dat ze het over deze foto hebben:
[ afbeelding ]
hmmm... en de meest positieve is???quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik duim voor de meest positieve uitkomst.
er gaat ineens een lampje branden bij me!quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, niet die foto.
De foto dat ze met z'n 3en op de bank zitten.
Was het maar zo gemakkelijk maar ik hoop dat je er snel vanaf bent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hmmm... en de meest positieve is???
wakker worden... en zeggen dat ik gedroomd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |