quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:30 schreef DJMO het volgende:
Gouden regel nr 1) open dit topic niet als je aan het eten bent of iets te drinken in je handen hebt
Das voor iedereen te weinig. Slaap ze!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:48 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga mijn ogen nog even dicht doet..
aangezien ik maar 3 uurtjes slaap heb gepakt...
dus dat is score...
woensdagmorgen 9uur wakker.... tot nu ... is... 49 uur.. daarvan 6 uurtjes slaap...
pffffff te weinig voor mij
Moguh.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
Das voor iedereen te weinig. Slaap ze!
Wil jij zeggen dat je geen last hebt van het feit dat dc dan in een humeurige draak veranderd? Met zo weinig slaap ben ik namelijk op een gegeven moment niet meer leuk... dus dat is voor iedereen te weinigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:46 schreef Egberts het volgende:
[..]
Echt?
Voor mij is het genoeg als dc maar een paar uur slaapt. Als ik zelf maar wat meer kan slapen :-)
Als dat gebeurd dan geef ik haar gewoon een dreun.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:59 schreef kahlie het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je geen last hebt van het feit dat dc dan in een humeurige draak veranderd? Met zo weinig slaap ben ik namelijk op een gegeven moment niet meer leuk... dus dat is voor iedereen te weinig
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:12 schreef vannelle het volgende:
Vanochtend bij de mediator geweest ivm scheiding.
Goed gesprek geweest, er lijkt geen enkele moeilijkheid te zijn. Over een week of 12 zou alles rond moeten zijn.
Ik ben heel blij dat het op deze manier kan, niks geen ruzie maar alles in overleg.
Beter zo dan elkaar de keet uitvechten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:20 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik ben ook wel blij voor jullie dat het tenminste op een normale manier kan.
Soms duurt het heel lang voordat je de stap durft te nemen... fijn dat het zo mag gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Beter zo dan elkaar de keet uitvechten.
Alleen jammer dat we dit niet veel eerder hebben gedaan.....
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef vannelle het volgende:
Was idd een hele stap.
Normaal ben ik nergens bang voor maar hier had ik toch een beetje angst bij.
Komt voornamelijk ook omdat je met gevoelens van andere mensen te maken hebt denk ik, ik háát het om iemand verdriet te doen.
Al lijkt ze opgelucht te zijn, zegt ook wel weer genoeg denk ik.....
Moet haar alleen nog 1 ding vertellen eigenlijk.....quote:
.....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet haar alleen nog 1 ding vertellen eigenlijk.....
Denk dat ik dat ga doen ook, is wel zo eerlijk.
Is wel heel fijn idd dat het op zo'n manier kan. Toch wel veel sterkte met allesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:12 schreef vannelle het volgende:
Vanochtend bij de mediator geweest ivm scheiding.
Goed gesprek geweest, er lijkt geen enkele moeilijkheid te zijn. Over een week of 12 zou alles rond moeten zijn.
Ik ben heel blij dat het op deze manier kan, niks geen ruzie maar alles in overleg.
Het is nooit leuk om slecht nieuws te brengen maar het kan ook juist voor opluchting en duidelijkheid zorgen. Veel succes de komende maanden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef vannelle het volgende:
Was idd een hele stap.
Normaal ben ik nergens bang voor maar hier had ik toch een beetje angst bij.
Komt voornamelijk ook omdat je met gevoelens van andere mensen te maken hebt denk ik, ik háát het om iemand verdriet te doen.
Al lijkt ze opgelucht te zijn, zegt ook wel weer genoeg denk ik.....
Ditquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is nooit leuk om slecht nieuws te brengen maar het kan ook juist voor opluchting en duidelijkheid zorgen. Veel succes de komende maanden.
Hey Ruck,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als dat gebeurd dan geef ik haar gewoon een dreun.
Orde houden heet datquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hey Ruck,
Heb jij last van losse handjes? Ik zie je zo vaak dreunen uit willen dreunen?
Helemaal geen last van maar als dolfina-chica in een humeurige draak veranderd is een dreun de beste oplossing.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hey Ruck,
Heb jij last van losse handjes? Ik zie je zo vaak dreunen uit willen dreunen?
Jij begrijpt het, geen gedonder hier.quote:
Humeurig??? nooit!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Helemaal geen last van maar als dolfina-chica in een humeurige draak veranderd is een dreun de beste oplossing.
gedonder???quote:[..]
Jij begrijpt het, geen gedonder hier.
Reken maar...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, dat is nodig om de orde te houden. Er ligt nog een mooie carriere bij de Rotterdamse politie in het verschiet voor je.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, dat is nodig om de orde te houden. Er ligt nog een mooie carriere bij de Rotterdamse politie in het verschiet voor je.
Daar ben ik instucteur.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Inlognaam het volgende:
Dat had ik ook niet van jou verwacht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Humeurig??? nooit!!!
[..]
gedonder???![]()
![]()
![]()
doe ik nooit aan....![]()
![]()
Dat valt best wel mee.quote:[..]
Reken maar...
rucky moet nog wel eens een keer orde houden hier
Dat had je niet van mij verwacht?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar ben ik instucteur.
[..]
Dat had ik ook niet van jou verwacht.
[..]
Dat valt best wel mee.
Moet jij een dreun?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat had je niet van mij verwacht?whahahahahaha... iets.. mensenkennis
had je gelijk op eerste ook al moeten zien... rucky!!
meevallen?? tot nu toe wel ja![]()
als die hoofdpijn daarmee weggaat....quote:
Jij bent het lifste en meest onschuldige meisje wat ik ken ik zou jou nooit kunnen slaan ook al zou je het verdiend hebben. Ik geef je wel een paracetamolletje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als die hoofdpijn daarmee weggaat....![]()
![]()
helpt niet, die heb ik al op!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij bent het lifste en meest onschuldige meisje wat ik ken ik zou jou nooit kunnen slaan ook al zou je het verdiend hebben. Ik geef je wel een paracetamolletje.
Knietje geven is wat anders dan slaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij bent het lifste en meest onschuldige meisje wat ik ken ik zou jou nooit kunnen slaan ook al zou je het verdiend hebben. Ik geef je wel een paracetamolletje.
Ik heb wel 1000 mg paracetamol pillen die werken wel. En je hebt er geen eens een glas water bij nodig.quote:
Sst.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Knietje geven is wat anders dan slaan
laat me raden, die zijn ook goed voor je tanden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb wel 1000 mg paracetamol pillen die werken wel. En je hebt er geen eens een glas water bij nodig.
niets gelezenquote:[..]
Sst.
Nee, dat werkt alleen als ik hoofdpijn heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laat me raden, die zijn ook goed voor je tanden?
"als je me nu niet klaarzuigt... ros ik al je tanden uit je bek"
kon zijn dat je boel door elkaar haaldequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, dat werkt alleen als ik hoofdpijn heb.
Ik durf iig nog met je mee naar de dierentuin.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
eigen kleur weer terug(dus van voor het grapje van kort knippen en zwart verven
)
Dat doe ik nooit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kon zijn dat je boel door elkaar haalde
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik durf iig nog met je mee naar de dierentuin.
[..]
Dat doe ik nooit.
Hé, daar zit het woordje peuk in.quote:
Ja maar dat kan ik op mijn werk niet doen en een peuk wel.quote:
Kopen,zit er ook in. 5 letter woord nu jij weer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:55 schreef dolfina-chica het volgende:
woordje pi zit erin...
woordje ei, op, ik, in, kip, pik, kop, pok,
wie volgt?
kippen stond er niet in man!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kopen,zit er ook in. 5 letter woord nu jij weer.
Stoomlocomotief ook al niet.quote:
hmmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef Rucky het volgende:
Ik durf iig nog met je mee naar de dierentuin.
Ze heeft een speciale pas dat ze er ook weer uit mag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
je laat haar daar dan toch niet achter he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |