quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:30 schreef vannelle het volgende:
Wanneer is je verjaardag eigenlijk? Heb nog steeds geen uitnodiging gehad....
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:30 schreef vannelle het volgende:
Wanneer is je verjaardag eigenlijk? Heb nog steeds geen uitnodiging gehad....
Nee, snap geen zak van beeldspraak. Net zoals van cynisme en sarcasme.quote:
in hun vel .. als ze er niet uitgesprongen zijn.quote:
Twee luiers?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
in hun vel .. als ze er niet uitgesprongen zijn.
ik had twee luiers te verschonen en daarvoor heb ik iemand de huid volgescholden .
Yeah!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 04:58 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zooooooooooooo ben ik weer!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weer een lekker nachtje hoor!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was blij dat het droog bleefquote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:00 schreef Inlognaam het volgende:
![]()
Ik vind het eerder een k*tnacht. Veels te warm
ben alleen stuk nu... en moet voor half 11 nog lang dokterquote:
onder pijnstillers geen last...quote:
Wil je wel wakker houden tot die tijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:11 schreef dolfina-chica het volgende:
wie belt me wakker?
voorkeur rond half 10
noway... ik ga slapen...quote:
Tja, kan ik ook niet beloven om je wakker te bellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
noway... ik ga slapen...
laatste 45uur.. heb ik maar 3 uurtjes geslapen, ik vind het mooi geweest
Ik heb je nr niet (meer).quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:11 schreef dolfina-chica het volgende:
wie belt me wakker?
voorkeur rond half 10
Ligt eraan wie je boekt he.... En het bedrag is gebaseerd op de tijd die een fotograaf er aan kwijt is. Een ag fotograferen en daarna nog 1 a 2 dagen selecteren en nabewerken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vermoed dat Merlijn veel meer en leukere spontane , mooie foto's maakt dan een bruidsfotograaf ....
Ik ken een hele goede bruidsfotograaf ik wil je zijn website wel even geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je boekt he.... En het bedrag is gebaseerd op de tijd die een fotograaf er aan kwijt is. Een ag fotograferen en daarna nog 1 a 2 dagen selecteren en nabewerken.
Mijn vader is fotograaf en het was tevens een onderdeel van mn opleiding
En ik bel dolfie wel wakker denk ik :p
En ik jou zeker om 8:50.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:12 schreef DJMO het volgende:
Dan moet ik jou zeker weer om negen uur wakker bellen ?
Ik ga zometeen naar mn werk en nu douchen :p dus lijkt me niet nodig maar wel bedankt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:12 schreef DJMO het volgende:
Dan moet ik jou zeker weer om negen uur wakker bellen ?
werkse meissiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar mn werk en nu douchen :p dus lijkt me niet nodig maar wel bedankt!
hoeft niet!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je boekt he.... En het bedrag is gebaseerd op de tijd die een fotograaf er aan kwijt is. Een ag fotograferen en daarna nog 1 a 2 dagen selecteren en nabewerken.
Mijn vader is fotograaf en het was tevens een onderdeel van mn opleiding
En ik bel dolfie wel wakker denk ik :p
En daarom ben je nog eerder wakker?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:06 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb namelijk besloten, dat met 2 zware antibioticas de kans klein is dat een blaasontsteking kan overleven, mocht dat wel zo zijn... dan heb de eerst volgende dag wel zin om mijn pis in te leveren
ja volle blaas van alle colaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En daarom ben je nog eerder wakker?
* Rucky glaasje water en pijnstiller geeft.quote:
Yikes! Beterschap!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:15 schreef dolfina-chica het volgende:
plus ik pies nu puur suikerklontjes
Ja die suiker is een goede kweekbodem voor een blaasontstekingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:15 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik zat net te eten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:15 schreef dolfina-chica het volgende:
Mijn maag kan wel wat hebben maar wil je raden wat ik net zat te etenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:30 schreef DJMO het volgende:
Gouden regel nr 1) open dit topic niet als je aan het eten bent of iets te drinken in je handen hebt
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:30 schreef DJMO het volgende:
Gouden regel nr 1) open dit topic niet als je aan het eten bent of iets te drinken in je handen hebt
Das voor iedereen te weinig. Slaap ze!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:48 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga mijn ogen nog even dicht doet..
aangezien ik maar 3 uurtjes slaap heb gepakt...
dus dat is score...
woensdagmorgen 9uur wakker.... tot nu ... is... 49 uur.. daarvan 6 uurtjes slaap...
pffffff te weinig voor mij
Moguh.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
Das voor iedereen te weinig. Slaap ze!
Wil jij zeggen dat je geen last hebt van het feit dat dc dan in een humeurige draak veranderd? Met zo weinig slaap ben ik namelijk op een gegeven moment niet meer leuk... dus dat is voor iedereen te weinigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:46 schreef Egberts het volgende:
[..]
Echt?
Voor mij is het genoeg als dc maar een paar uur slaapt. Als ik zelf maar wat meer kan slapen :-)
Als dat gebeurd dan geef ik haar gewoon een dreun.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:59 schreef kahlie het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je geen last hebt van het feit dat dc dan in een humeurige draak veranderd? Met zo weinig slaap ben ik namelijk op een gegeven moment niet meer leuk... dus dat is voor iedereen te weinig
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:12 schreef vannelle het volgende:
Vanochtend bij de mediator geweest ivm scheiding.
Goed gesprek geweest, er lijkt geen enkele moeilijkheid te zijn. Over een week of 12 zou alles rond moeten zijn.
Ik ben heel blij dat het op deze manier kan, niks geen ruzie maar alles in overleg.
Beter zo dan elkaar de keet uitvechten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:20 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik ben ook wel blij voor jullie dat het tenminste op een normale manier kan.
Soms duurt het heel lang voordat je de stap durft te nemen... fijn dat het zo mag gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Beter zo dan elkaar de keet uitvechten.
Alleen jammer dat we dit niet veel eerder hebben gedaan.....
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef vannelle het volgende:
Was idd een hele stap.
Normaal ben ik nergens bang voor maar hier had ik toch een beetje angst bij.
Komt voornamelijk ook omdat je met gevoelens van andere mensen te maken hebt denk ik, ik háát het om iemand verdriet te doen.
Al lijkt ze opgelucht te zijn, zegt ook wel weer genoeg denk ik.....
Moet haar alleen nog 1 ding vertellen eigenlijk.....quote:
.....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet haar alleen nog 1 ding vertellen eigenlijk.....
Denk dat ik dat ga doen ook, is wel zo eerlijk.
Is wel heel fijn idd dat het op zo'n manier kan. Toch wel veel sterkte met allesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:12 schreef vannelle het volgende:
Vanochtend bij de mediator geweest ivm scheiding.
Goed gesprek geweest, er lijkt geen enkele moeilijkheid te zijn. Over een week of 12 zou alles rond moeten zijn.
Ik ben heel blij dat het op deze manier kan, niks geen ruzie maar alles in overleg.
Het is nooit leuk om slecht nieuws te brengen maar het kan ook juist voor opluchting en duidelijkheid zorgen. Veel succes de komende maanden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef vannelle het volgende:
Was idd een hele stap.
Normaal ben ik nergens bang voor maar hier had ik toch een beetje angst bij.
Komt voornamelijk ook omdat je met gevoelens van andere mensen te maken hebt denk ik, ik háát het om iemand verdriet te doen.
Al lijkt ze opgelucht te zijn, zegt ook wel weer genoeg denk ik.....
Ditquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is nooit leuk om slecht nieuws te brengen maar het kan ook juist voor opluchting en duidelijkheid zorgen. Veel succes de komende maanden.
Hey Ruck,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als dat gebeurd dan geef ik haar gewoon een dreun.
Orde houden heet datquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hey Ruck,
Heb jij last van losse handjes? Ik zie je zo vaak dreunen uit willen dreunen?
Helemaal geen last van maar als dolfina-chica in een humeurige draak veranderd is een dreun de beste oplossing.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hey Ruck,
Heb jij last van losse handjes? Ik zie je zo vaak dreunen uit willen dreunen?
Jij begrijpt het, geen gedonder hier.quote:
Humeurig??? nooit!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Helemaal geen last van maar als dolfina-chica in een humeurige draak veranderd is een dreun de beste oplossing.
gedonder???quote:[..]
Jij begrijpt het, geen gedonder hier.
Reken maar...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, dat is nodig om de orde te houden. Er ligt nog een mooie carriere bij de Rotterdamse politie in het verschiet voor je.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, dat is nodig om de orde te houden. Er ligt nog een mooie carriere bij de Rotterdamse politie in het verschiet voor je.
Daar ben ik instucteur.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Inlognaam het volgende:
Dat had ik ook niet van jou verwacht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Humeurig??? nooit!!!
[..]
gedonder???![]()
![]()
![]()
doe ik nooit aan....![]()
![]()
Dat valt best wel mee.quote:[..]
Reken maar...
rucky moet nog wel eens een keer orde houden hier
Dat had je niet van mij verwacht?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar ben ik instucteur.
[..]
Dat had ik ook niet van jou verwacht.
[..]
Dat valt best wel mee.
Moet jij een dreun?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat had je niet van mij verwacht?whahahahahaha... iets.. mensenkennis
had je gelijk op eerste ook al moeten zien... rucky!!
meevallen?? tot nu toe wel ja![]()
als die hoofdpijn daarmee weggaat....quote:
Jij bent het lifste en meest onschuldige meisje wat ik ken ik zou jou nooit kunnen slaan ook al zou je het verdiend hebben. Ik geef je wel een paracetamolletje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als die hoofdpijn daarmee weggaat....![]()
![]()
helpt niet, die heb ik al op!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij bent het lifste en meest onschuldige meisje wat ik ken ik zou jou nooit kunnen slaan ook al zou je het verdiend hebben. Ik geef je wel een paracetamolletje.
Knietje geven is wat anders dan slaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij bent het lifste en meest onschuldige meisje wat ik ken ik zou jou nooit kunnen slaan ook al zou je het verdiend hebben. Ik geef je wel een paracetamolletje.
Ik heb wel 1000 mg paracetamol pillen die werken wel. En je hebt er geen eens een glas water bij nodig.quote:
Sst.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Knietje geven is wat anders dan slaan
laat me raden, die zijn ook goed voor je tanden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb wel 1000 mg paracetamol pillen die werken wel. En je hebt er geen eens een glas water bij nodig.
niets gelezenquote:[..]
Sst.
Nee, dat werkt alleen als ik hoofdpijn heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laat me raden, die zijn ook goed voor je tanden?
"als je me nu niet klaarzuigt... ros ik al je tanden uit je bek"
kon zijn dat je boel door elkaar haaldequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, dat werkt alleen als ik hoofdpijn heb.
Ik durf iig nog met je mee naar de dierentuin.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
eigen kleur weer terug(dus van voor het grapje van kort knippen en zwart verven
)
Dat doe ik nooit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kon zijn dat je boel door elkaar haalde
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik durf iig nog met je mee naar de dierentuin.
[..]
Dat doe ik nooit.
Hé, daar zit het woordje peuk in.quote:
Ja maar dat kan ik op mijn werk niet doen en een peuk wel.quote:
Kopen,zit er ook in. 5 letter woord nu jij weer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:55 schreef dolfina-chica het volgende:
woordje pi zit erin...
woordje ei, op, ik, in, kip, pik, kop, pok,
wie volgt?
kippen stond er niet in man!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kopen,zit er ook in. 5 letter woord nu jij weer.
Stoomlocomotief ook al niet.quote:
hmmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef Rucky het volgende:
Ik durf iig nog met je mee naar de dierentuin.
Ze heeft een speciale pas dat ze er ook weer uit mag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
je laat haar daar dan toch niet achter he
![]()
rucky moet eerder oppassen dat blijdorp hem niet wil houden als dorpsgek bij de mensapenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
je laat haar daar dan toch niet achter he
![]()
Die tweede fout haal ik er thuis wel uit als ik hem zie. Nu begint het weekend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef Inlognaam het volgende:
Twee spelfouten dus!
Ik kan gvd mn oom niet bereiken om een slaapplaats te regelenGrrrrr
Je kan moedertje ook eens een keer laten barsten. Een dagje eerder of later maakt ook niet oud, alhoewel die oudjes wel zeikerds kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef vannelle het volgende:
Ik ga zo eens richting moedertje, slechts 250 kilometer......
En áltijd is ze tijdens de TT jarig, is gewoon om mij te pesten volgens mij.
waar wil je slapen dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef Inlognaam het volgende:
Twee spelfouten dus!
Ik kan gvd mn oom niet bereiken om een slaapplaats te regelenGrrrrr
hahahahahahaha... knap.. trouwens aangezien TT altijd verspringtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef vannelle het volgende:
Ik ga zo eens richting moedertje, slechts 250 kilometer......
En áltijd is ze tijdens de TT jarig, is gewoon om mij te pesten volgens mij.
Da kan heul nie!! Blijft wel moedertje he?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je kan moedertje ook eens een keer laten barsten. Een dagje eerder of later maakt ook niet oud, alhoewel die oudjes wel zeikerds kunnen zijn.
Haar verjaardag viert ze ook variabel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahaha... knap.. trouwens aangezien TT altijd verspringt
Naast een heel lief meisje, maar dat zit er niet in want die is er niet:(quote:
En moedertje kan natuurlijk ook wel eens een keer wat begrip voor zoonlief opbrengen he, als ie aangeeft dat ie dit jaar voor de verandering eens niet kan komen op dr verjaardag zelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da kan heul nie!! Blijft wel moedertje he?
[..]
Haar verjaardag viert ze ook variabel.
Het is gewoon 1 groot complot!
[/quote]quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Naast een heel lief meisje, maar dat zit er niet in want die is er niet:(
Nee, wil naar Concert at sea eigenlijk en dan pitten bij mn oom in Zierikzee. Maar voordat ik daar 65km heen ga fietsen, wil ik wel eerst zeker zijn dat ie er is en we daar kunnen pitten. Net als afgelopen jaren eigenlijk.
hahahahahahaha... knap.. trouwens aangezien TT altijd verspringt
quote:
quote:
Da's voor volgend jaar, dit keer wordt ze 70 en viert dat groots voor haar doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En moedertje kan natuurlijk ook wel eens een keer wat begrip voor zoonlief opbrengen he, als ie aangeeft dat ie dit jaar voor de verandering eens niet kan komen op dr verjaardag zelf.
Klinkt wel erg leuk. Maaruh, gefeliciteerd met je ouwe!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's voor volgend jaar, dit keer wordt ze 70 en viert dat groots voor haar doen.
Karten, bowlen en dat soort dingen.
* vannelle neemt extra pijnstillers mee
Nog steeds?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]jij hebt nog steeds DJMO's avatar op mijn tablet.
De enige overeenkomst tussen jullie avatars is dat ik ze allebij gemaakt heb. Thuis toch even uitzoeken hoe dat kan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog steeds?
Kennelijk heb ik een gespleten persoonlijkheid
Dat was een bestaand gifje die ik naar een avatar verbouwd heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:26 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, was jij dat? Ik heb 'm ooit laten verkleinen in het avatar-topic en daar was jij ook actief in. Dat weet ik nog. Maar bedankt, hij doet het nog steeds. Ding zelf heb ik gejat van een Amerikaan.
Die van jou is trouwens best wel goed gelukt. Waar komt ie vandaan?
Tot later.quote:
Ik zal zo wel even uitzoeken hoe het zit. Maar je kan mij weer bereiken als het goed is want mijn nieuwe telefoon is binnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef DJMO het volgende:
[..]jij hebt nog steeds DJMO's avatar op mijn tablet.
even je cache flushen
Kolere, ik zou me het leplazerus schrikken als ik jou tegenkwam.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb foto binnen, met mijn stap outfit van afgelopen woensdag
[ afbeelding ]
dat was de opzet ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kolere, ik zou me het leplazerus schrikken als ik jou tegenkwam.
Of de dierenambulance bellen vanwege een verwilderde kat in een uitgaansgelegenheid
Ik herken je niet eens.quote:
hadden meer last vanquote:
Of ik haal je in de war met Ehhe dat kan ook.quote:
lol... ik was degene die aan het verven was met yskaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of ik haal je in de war met Ehhe dat kan ook.
Dan haal ik je toch niet in de war.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
lol... ik was degene die aan het verven was met yska
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan haal ik je toch niet in de war.![]()
Wat een verschil.
En niets zeggen over dat ik weer nieuwe mobiel heb.quote:
yihaaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
En niets zeggen over dat ik weer nieuwe mobiel heb.
Probeer eerst maar eens even of die het doet.quote:
Nee hoor ik had even andere dingen te doen dus misschien ben ik de killer wel.quote:
???quote:
Het blijkt dat ik de nieuwe vriend van Ingrid ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |