rucky moet eerder oppassen dat blijdorp hem niet wil houden als dorpsgek bij de mensapenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
je laat haar daar dan toch niet achter he
![]()
Die tweede fout haal ik er thuis wel uit als ik hem zie. Nu begint het weekend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef Inlognaam het volgende:
Twee spelfouten dus!
Ik kan gvd mn oom niet bereiken om een slaapplaats te regelenGrrrrr
Je kan moedertje ook eens een keer laten barsten. Een dagje eerder of later maakt ook niet oud, alhoewel die oudjes wel zeikerds kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef vannelle het volgende:
Ik ga zo eens richting moedertje, slechts 250 kilometer......
En áltijd is ze tijdens de TT jarig, is gewoon om mij te pesten volgens mij.
waar wil je slapen dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef Inlognaam het volgende:
Twee spelfouten dus!
Ik kan gvd mn oom niet bereiken om een slaapplaats te regelenGrrrrr
hahahahahahaha... knap.. trouwens aangezien TT altijd verspringtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef vannelle het volgende:
Ik ga zo eens richting moedertje, slechts 250 kilometer......
En áltijd is ze tijdens de TT jarig, is gewoon om mij te pesten volgens mij.
Da kan heul nie!! Blijft wel moedertje he?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je kan moedertje ook eens een keer laten barsten. Een dagje eerder of later maakt ook niet oud, alhoewel die oudjes wel zeikerds kunnen zijn.
Haar verjaardag viert ze ook variabel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahaha... knap.. trouwens aangezien TT altijd verspringt
Naast een heel lief meisje, maar dat zit er niet in want die is er niet:(quote:
En moedertje kan natuurlijk ook wel eens een keer wat begrip voor zoonlief opbrengen he, als ie aangeeft dat ie dit jaar voor de verandering eens niet kan komen op dr verjaardag zelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da kan heul nie!! Blijft wel moedertje he?
[..]
Haar verjaardag viert ze ook variabel.
Het is gewoon 1 groot complot!
[/quote]quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Naast een heel lief meisje, maar dat zit er niet in want die is er niet:(
Nee, wil naar Concert at sea eigenlijk en dan pitten bij mn oom in Zierikzee. Maar voordat ik daar 65km heen ga fietsen, wil ik wel eerst zeker zijn dat ie er is en we daar kunnen pitten. Net als afgelopen jaren eigenlijk.
hahahahahahaha... knap.. trouwens aangezien TT altijd verspringt
quote:
quote:
Da's voor volgend jaar, dit keer wordt ze 70 en viert dat groots voor haar doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En moedertje kan natuurlijk ook wel eens een keer wat begrip voor zoonlief opbrengen he, als ie aangeeft dat ie dit jaar voor de verandering eens niet kan komen op dr verjaardag zelf.
Klinkt wel erg leuk. Maaruh, gefeliciteerd met je ouwe!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's voor volgend jaar, dit keer wordt ze 70 en viert dat groots voor haar doen.
Karten, bowlen en dat soort dingen.
* vannelle neemt extra pijnstillers mee
Nog steeds?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]jij hebt nog steeds DJMO's avatar op mijn tablet.
De enige overeenkomst tussen jullie avatars is dat ik ze allebij gemaakt heb. Thuis toch even uitzoeken hoe dat kan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog steeds?
Kennelijk heb ik een gespleten persoonlijkheid
Dat was een bestaand gifje die ik naar een avatar verbouwd heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:26 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, was jij dat? Ik heb 'm ooit laten verkleinen in het avatar-topic en daar was jij ook actief in. Dat weet ik nog. Maar bedankt, hij doet het nog steeds. Ding zelf heb ik gejat van een Amerikaan.
Die van jou is trouwens best wel goed gelukt. Waar komt ie vandaan?
Tot later.quote:
Ik zal zo wel even uitzoeken hoe het zit. Maar je kan mij weer bereiken als het goed is want mijn nieuwe telefoon is binnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:15 schreef DJMO het volgende:
[..]jij hebt nog steeds DJMO's avatar op mijn tablet.
even je cache flushen
Kolere, ik zou me het leplazerus schrikken als ik jou tegenkwam.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb foto binnen, met mijn stap outfit van afgelopen woensdag
[ afbeelding ]
dat was de opzet ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kolere, ik zou me het leplazerus schrikken als ik jou tegenkwam.
Of de dierenambulance bellen vanwege een verwilderde kat in een uitgaansgelegenheid
Ik herken je niet eens.quote:
hadden meer last vanquote:
Of ik haal je in de war met Ehhe dat kan ook.quote:
lol... ik was degene die aan het verven was met yskaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of ik haal je in de war met Ehhe dat kan ook.
Dan haal ik je toch niet in de war.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
lol... ik was degene die aan het verven was met yska
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan haal ik je toch niet in de war.![]()
Wat een verschil.
En niets zeggen over dat ik weer nieuwe mobiel heb.quote:
yihaaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
En niets zeggen over dat ik weer nieuwe mobiel heb.
Probeer eerst maar eens even of die het doet.quote:
Nee hoor ik had even andere dingen te doen dus misschien ben ik de killer wel.quote:
???quote:
Het blijkt dat ik de nieuwe vriend van Ingrid ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |