Ik heb je nr niet (meer).quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:11 schreef dolfina-chica het volgende:
wie belt me wakker?
voorkeur rond half 10
Ligt eraan wie je boekt he.... En het bedrag is gebaseerd op de tijd die een fotograaf er aan kwijt is. Een ag fotograferen en daarna nog 1 a 2 dagen selecteren en nabewerken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vermoed dat Merlijn veel meer en leukere spontane , mooie foto's maakt dan een bruidsfotograaf ....
Ik ken een hele goede bruidsfotograaf ik wil je zijn website wel even geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je boekt he.... En het bedrag is gebaseerd op de tijd die een fotograaf er aan kwijt is. Een ag fotograferen en daarna nog 1 a 2 dagen selecteren en nabewerken.
Mijn vader is fotograaf en het was tevens een onderdeel van mn opleiding
En ik bel dolfie wel wakker denk ik :p
En ik jou zeker om 8:50.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:12 schreef DJMO het volgende:
Dan moet ik jou zeker weer om negen uur wakker bellen ?
Ik ga zometeen naar mn werk en nu douchen :p dus lijkt me niet nodig maar wel bedankt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:12 schreef DJMO het volgende:
Dan moet ik jou zeker weer om negen uur wakker bellen ?
werkse meissiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar mn werk en nu douchen :p dus lijkt me niet nodig maar wel bedankt!
hoeft niet!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je boekt he.... En het bedrag is gebaseerd op de tijd die een fotograaf er aan kwijt is. Een ag fotograferen en daarna nog 1 a 2 dagen selecteren en nabewerken.
Mijn vader is fotograaf en het was tevens een onderdeel van mn opleiding
En ik bel dolfie wel wakker denk ik :p
En daarom ben je nog eerder wakker?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:06 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb namelijk besloten, dat met 2 zware antibioticas de kans klein is dat een blaasontsteking kan overleven, mocht dat wel zo zijn... dan heb de eerst volgende dag wel zin om mijn pis in te leveren
ja volle blaas van alle colaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En daarom ben je nog eerder wakker?
* Rucky glaasje water en pijnstiller geeft.quote:
Yikes! Beterschap!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:15 schreef dolfina-chica het volgende:
plus ik pies nu puur suikerklontjes
Ja die suiker is een goede kweekbodem voor een blaasontstekingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:15 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik zat net te eten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:15 schreef dolfina-chica het volgende:
Mijn maag kan wel wat hebben maar wil je raden wat ik net zat te etenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:30 schreef DJMO het volgende:
Gouden regel nr 1) open dit topic niet als je aan het eten bent of iets te drinken in je handen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |