Jij ook.quote:
Wie denk je hier blij te maken met een dooie mus ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:03 schreef Papabear het volgende:
Bah, het blijft maar vies benauwd buiten...
[ afbeelding ]
Had je dat nou niet in een spoiler kunnen zetten?quote:
Ben jij nou de hele tijd met jezelf in disucussiequote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef Pulver het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/woordhoek/2006/07/24/mussen-van-het-dak/
Daar dan!!
als je maandag nou ook vrij neemt, heb je ook lang weekendquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had je dat nou niet in een spoiler kunnen zetten?
Nee, maar wel met me mutsjequote:Op donderdag 28 juni 2012 23:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ben jij nou de hele tijd met jezelf in disucussie![]()
Had ik kunnen doen idd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had je dat nou niet in een spoiler kunnen zetten?
Pulver is er anders best wel zoet meequote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wie denk je hier blij te maken met een dooie mus ?
Niet eens, heb geen mobiele airco, maar eentje met zo'n buiten unit, vast aan de muur. En behoorlijk stil. prijs viel mee 1200 euro.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Niet eens. Veels te duur en klere herrie. Gewoon goed geisoleerd en heftige grote kruipruimte die weleens vochtig is vanwege sloot verderop.
Voor 1200 euro koop ik een auto met een jaar aircoquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Niet eens, heb geen mobiele airco, maar eentje met zo'n buiten unit, vast aan de muur. En behoorlijk stil. prijs viel mee 1200 euro.
Dat magquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:18 schreef Ehhe het volgende:
Voor die paar keer per jaar dat het zo warm is vind ik het best veel geld
Gelukkig gaat dit langer dan een jaar mee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor 1200 euro koop ik een auto met een jaar airco
een kinderhand is gauw gevuldquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Pulver is er anders best wel zoet mee
Ik moet een beetje zuinig zijn met mijn vrije dagen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je maandag nou ook vrij neemt, heb je ook lang weekend
daarom vind ik het ook zo lief dat je zo continu klaar staat als ik je nodig hebquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet een beetje zuinig zijn met mijn vrije dagen.
precies zoals het er staat lieve pulverquote:
Ik heb geen kinderhanden hoor, maar een stel grote klote klauwenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
precies zoals het er staat lieve pulver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |