Komt eraan! Proostquote:
Drankje doen?quote:
Doe maar een borreltje van het een of anderquote:
Reikt een lekkere tequila aan! Proost!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe maar een borreltje van het een of ander
Not this shit, againquote:Op maandag 25 juni 2012 17:40 schreef Robijn48 het volgende:
Ik zou dus vriendelijk willen vragen of de ondertitels die mijn naam dragen-Ynske dus- verwijderd worden.
Thanks! * achterover gooitquote:Op maandag 25 juni 2012 17:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Reikt een lekkere tequila aan! Proost!
Kook ze?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kook ze?
Pan met water opzetten, macaroni erin flikkeren, saus ontdooien, opscheppen.![]()
/lui
Was wel even nodig, nu dan maar een witte wijn voor de lekker!quote:
NIET HATENquote:
Boeit me geen reetquote:Welk merk ben je van?
Ik breng je een " Skuumkoppe" !quote:
Onkruid vergaat niet!quote:
Die zijn echt zo bazig lekker!@quote:
Mooi! Ik zei gisteren nog tegen Pagan, ik zou willen dat Zwab een theremin voor me kan maken met zijn 3D printer!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
kijk eens wat mooi![]()
[ afbeelding ]
http://silodrome.com/tt-d(...)cer-lc-fabrications/
Die roos is ook echt mooi Miniem!quote:
Jah! Die zijn loeilekker als het 25 graden isquote:
Mmmmm, in België hadden ze jaren geleden ook Marsbier van La Chouffe, heb het nooit in NL kunnen vinden. Was ook zo lekker, net als Popperings Hommel.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah! Die zijn loeilekker als het 25 graden is
Ik haat niet, zou niet durven!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
NIET HATEN
[..]
Boeit me geen reetZolang het geen
brand
is.
Jep.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi, heb je ze ook nog met de exif er in?
Nee, zie mijn sig(s)quote:Op maandag 25 juni 2012 17:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee Yvonne, ook jou maakt dat blijkbaar niet uit..prima dan hoor.
Mooiquote:
Dit toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi, heb je ze ook nog met de exif er in?
Ze staan onlinequote:Op maandag 25 juni 2012 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je pakt de foto met de exif en die gooi je online?
he, verrek, in de foto zelf was 'ie leeg, apartquote:Op maandag 25 juni 2012 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit toch?
http://www.flickr.com/pho(...)/meta/in/photostream
Op camera klikken bij de foto ( rechts)
Woot?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
Je moet je camera eens op Aperture of Shutter Priority mode zetten, kan je een beetje spelen
Daar heb ik al mee gespeeldquote:Op maandag 25 juni 2012 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
Dat wieltje staan een A en een S op, als je em op A zet, kan je met het andere klikwieltje je diafragma regelen, kan je spelen met scherptediepte. Let wel, hoe kleiner je je driafragma maakt (hoger getal) hoe langer je sluitertijd dan wordt. Als je em op S zet kan je met dat wieltje je sluitertijd regelen. Leer je een hoop van na een beetje experimenteren, het zou een beetje zonde zijn als je em alleen op automatisch liet staan
Oh shit ik zat scheef te kijken, ik zie het staan ja, ben weer lekker bezigquote:Op maandag 25 juni 2012 18:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar heb ik al mee gespeeld
Alle foto's handmatig geschoten.
A= diafragma
S= sluitertijd
Ik geloof dat er sinds het bestaan van de V&A SC nog nooit zo'n probleem is geweest, althans... nou ja zoiets.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik lees al gewoon van het begin mee hoor, soms sla ik een topic over omdat het te snel gaat maar over het geheel lees ik mee.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit ik zat scheef te kijken, ik zie het staan ja, ben weer lekker bezig
Oeh vooral die laatstequote:
Laten we er maar van uit gaan dat negeren soms het beste is.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er sinds het bestaan van de V&A SC nog nooit zo'n probleem is geweest, althans... nou ja zoiets.
Maar laten we maar gezellig een drankje gaan doen dan ja
Waar?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:17 schreef Lutte het volgende:
Pisc!Vandaag weer gesolliciteerd, het wordt nog wel wat
Tofquote:Op maandag 25 juni 2012 18:17 schreef Lutte het volgende:
Pisc!Vandaag weer gesolliciteerd, het wordt nog wel wat
Ik heb 1 vlop gekregenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:47 schreef Qwea het volgende:
Hey pisces, hejje nou alle plaatjes? Ik heb hier nog een stapel liggen, of spaar je alleen bergkamp?
quote:
quote:een roos,
dat is wat ik je wil geven.
een roos,
dat is wat ik van jou wil krijgen
een roos,
dat is een teken van liefde.
een roos,
dat betekend veel voor mij.
een roos,
met mooie kleuren.
een roos,
een roos voor jou.
Bij de Lidlquote:Op maandag 25 juni 2012 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
Goed plan Strega
[..]
TofSpeciale lookaasssie?
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bos zei gisteren ook al dat ik niet in de Python mag
Tuurlijk, je moet gewoon meteen aan de kassaaaquote:Op maandag 25 juni 2012 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij de LidlVoor dat scannen en opruimen van magazijnen vonden ze m'n vooropleiding te hoog
_! ) en krantenwijk hoor ik komende week van, maar ga ik bij positief nieuws sowieso doen
Ik zie mezelf al helemaal zitten, beetje buurten, shine aanquote:Op maandag 25 juni 2012 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet gewoon meteen aan de kassaaaEn tof, hoop dat het allebei wat wordt
Kom je bij mij werken?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al helemaal zitten, beetje buurten, shine aanHoop het ook
![]()
Neeeeequote:
Kan niet, want ik citeer : Eerst moet die kak vogel een grotere Volièrequote:Op maandag 25 juni 2012 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze koopt maar een nieuwe, anders kan ze zich niet bewonderen in m'n sig.
Dat wordt dus toch maandag, dinsdag en woensdag werken..quote:Op maandag 25 juni 2012 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan niet, want ik citeer : Eerst moet die kak vogel een grotere Volière
Hallo, wat denk je dat ik als eerste heb gevraagdquote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wordt dus toch maandag, dinsdag en woensdag werken..
Of moeten we een fonds oprichten? Heeft ze 'm wel opgeladen? En aan staan?
Haha, slimquote:Op maandag 25 juni 2012 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, wat denk je dat ik als eerste heb gevraagdOok dr fan draait niet, niks. En hij staat ook niet in sleepmode
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan niet, want ik citeer : Eerst moet die kak vogel een grotere Volière
Mobiel online?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Mon pc est morte.... Rook uit de onderkant net
Ijskoude multivit on the rocksquote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik ook wel toe ben aan een drankje, wat een dag
* Pisces29 *zoekt V&A bar*
Ik denk dat het vanavond tijd is voor een grouphugquote:Op maandag 25 juni 2012 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn dag is ook al zo lang en dan straks nog een vergadering ook. Ammejemig.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanavond tijd is voor een grouphug
Groupfuck?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanavond tijd is voor een grouphug
Met rocks is alles goed, tap je er ook eentje voor mij?quote:
Ik ben net iedereen afgeweest. Nou ja, voor jou(w) loop ik nog wel een keer!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik ook wel toe ben aan een drankje, wat een dag
* Pisces29 *zoekt V&A bar*
nope. No fussbal.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met rocks is alles goed, tap je er ook eentje voor mij?
Is er vanavond nog fusssbal? Nee he? Oh Arie kan me over de streep trekken, zie ik net
Dat zou ook een optie kunnen zijn, maar jaquote:
Thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ben net iedereen afgeweest. Nou ja, voor jou(w) loop ik nog wel een keer!
quote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met rocks is alles goed, tap je er ook eentje voor mij?
Is er vanavond nog fusssbal? Nee he? Oh Arie kan me over de streep trekken, zie ik net
Lekker en feestelijk!quote:
a) wat is er te feesten? You got laid?quote:
I... I believe you have my staplerquote:Op maandag 25 juni 2012 18:27 schreef Muis006 het volgende:
Yvonne
zwab, hadje die Swingline stapler gezien bij TG? Ik wil m
I'll set the building on fire...quote:
Ynsk, wat voor feestje heb je?quote:
Nou ik haat dat internetten op mn foon. En ik koop voorlopig ook geen nieuwe pc.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig kan ze wel op haar chachachacha
HEY daar ben je al
HOe heet dat nr nou!? Ik hoorde hem fucking laatst langskomen. Zo van er zit een krodil in mijn bil die er niet uit wil, ofzo.quote:
Het is van Mr. Polska en zoquote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
HOe heet dat nr nou!? Ik hoorde hem fucking laatst langskomen. Zo van er zit een krodil in mijn bil die er niet uit wil, ofzo.
Kak, ik heb een laptop liggen, maar die moet eerst nog gefixed worden voordat ik hem zou kunnen lenenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik haat dat internetten op mn foon. En ik koop voorlopig ook geen nieuwe pc.
Want deze dierenbeul wil eerst een megavoliere voor dr gevonden vogel kopen.
Dus ik ga maar een boek lezen
Die fapt op zijn rode roosje.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef Lutte het volgende:
Is Miniem er nog of loopt ie te fappen op z'n camera?
Overdag ben ik er welquote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef Lutte het volgende:
Kun je niks lenen bouwen huren oh-oh? Niet dat een boek niet leuk is, maar wij hebben jou ook nodig.
HALLO JE BENT IT'erquote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, ik heb een laptop liggen, maar die moet eerst nog gefixed worden voordat ik hem zou kunnen lenen
we hebben vorige week met ons team een toernooi gewonnen, dat gaan we vanavond na de training vierenmquote:
Ja maar geen geldboom gekquote:
Oh nu herinner ik het me, leukquote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
we hebben vorige week met ons team een toernooi gewonnen, dat gaan we vanavond na de training vierenm
maar dat hoort niet, al laat je em een jaar aan de stroom zittenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:38 schreef Qwea het volgende:
dr mobo is doorgebrandZe heeft hem in het stroom laten zitten hele dag, komt er rook onderuit
Wat is er stuk aan? Hejje geen onderdelen op voorraad? Nepperdquote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar geen geldboom gekNieuw huis, wat denk je wat ik uitgeef tegenwoordig
Hey dat hoor je mij ook niet zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dat hoort niet, al laat je em een jaar aan de stroom zitten
Had ik maar wat zooi op voorraadquote:Op maandag 25 juni 2012 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat is er stuk aan? Hejje geen onderdelen op voorraad? Nepperd![]()
maar je hele hut is toch al een voliere voor die vale gier....quote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik haat dat internetten op mn foon. En ik koop voorlopig ook geen nieuwe pc.
Want deze dierenbeul wil eerst een megavoliere voor dr gevonden vogel kopen.
Dus ik ga maar een boek lezen
Ja, maar je mag er nu wel weer in! Dus......drankje?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:10 schreef Barbaaf het volgende:
Kan ik weer 4 topics teruglezen, Robijn is zeker weer langsgeweest?
En ja, goedgevuld weekend gehad.
Naar The Cuckoo's Nest geweest?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:10 schreef Barbaaf het volgende:
Kan ik weer 4 topics teruglezen, Robijn is zeker weer langsgeweest?
En ja, goedgevuld weekend gehad.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef Lutte het volgende:
Is Miniem er nog of loopt ie te fappen op z'n camera?
Humor, I likequote:
Yvonne leest meequote:Op maandag 25 juni 2012 19:36 schreef Lutte het volgende:
Vind het nog een beetje summier hoor Miniem, doe es meer.
Vieslakjequote:Op maandag 25 juni 2012 19:36 schreef Lutte het volgende:
Vind het nog een beetje summier hoor Miniem, doe es meer.
Ach ja, zoals de waard is........quote:
Boeken enzo? Of dit nog bovenop het wettige lesgeld?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
Echt een topschool, ons ruim 1500 euro afhandig maken maar niet de moeite nemen een mailtje daarover te beantwoorden
En docenten gaan zeker dan een dagje weer op 'studiedag' uhhuhquote:Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
Echt een topschool, ons ruim 1500 euro afhandig maken maar niet de moeite nemen een mailtje daarover te beantwoorden
Excursie die er, ondanks herhaaldelijk vragen mailen postduiven, nooit gekomen is. 25 euro pp voor drie klassenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Boeken enzo? Of dit nog bovenop het wettige lesgeld?
Werkelijk.... dat moeten ze dan toch gewoon terugbetalen lijkt me?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Excursie die er, ondanks herhaaldelijk vragen mailen postduiven, nooit gekomen is. 25 euro pp voor drie klassen :]
Hahaha, zou me niks verbazenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En docenten gaan zeker dan een dagje weer op 'studiedag' uhhuh
Hey, de mijne doet het beter. De mijne belt me, belooft me terug te bellen, en terug te mailen op mijn mails, 100x niks gehoordquote:Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:
Aangetekende brief sturenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Excursie die er, ondanks herhaaldelijk vragen mailen postduiven, nooit gekomen is. 25 euro pp voor drie klassen
Lijkt me wel jaquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Werkelijk.... dat moeten ze dan toch gewoon terugbetalen lijkt me?
Oh lekker dan, voor rekeningen weten ze je wel te vinden!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, de mijne doet het beter. De mijne belt me, belooft me terug te bellen, en terug te mailen op mijn mails, 100x niks gehoordsturen ze ook nog eens aanmaningen die ik niet betaal, dreigen ze met incasso, betaal nog steeds geen cent, niks meer van gehoord
Ja, dat zei ik al, maar daar ging ze selectief omheen lullenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh lekker dan, voor rekeningen weten ze je wel te vinden!
Wat een beautyquote:Op maandag 25 juni 2012 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
kijk eens wat mooi![]()
[ afbeelding ]
http://silodrome.com/tt-d(...)cer-lc-fabrications/
Zal weinig anders meer opzitten.. Maar zou fijn zijn als ik wat medestand kreeg, niemand kan het blijkbaar schelen of zo.quote:
Gelijk heb je, de groetenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al, maar daar ging ze selectief omheen lullenIk ben er klaar mee, ik neem ook geen contact meer op. De groeten
Belachelijk. Hebben ze mooi 1500 euro binnenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zal weinig anders meer opzitten.. Maar zou fijn zijn als ik wat medestand kreeg, niemand kan het blijkbaar schelen of zo.![]()
Morgen eerst mama laten bellen, die maakt hopelijk wat meer indruk dan ik
Kun je veel leuke dingen mee doenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Belachelijk. Hebben ze mooi 1500 euro binnen
Ja zeg dat wel, en met 25 euro ook hoor..quote:
Anders weet Oh-Oh wel een goede advocaatquote:Op maandag 25 juni 2012 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel, en met 25 euro ook hoor..
Nu is het wel handig een advocaat in de dop op de bank te hebben zitten, die kan mooi helpen
Voor jou altijd! Met een parasolletje!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:08 schreef indaha het volgende:
Zo en volgende keer als ik eens een middagje weg ben niet gelijk drie topics volmaken zegen nu wil ik ook wel een drankje
Haha, zijn we die 1500 euro meteen weer kwijtquote:Op maandag 25 juni 2012 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anders weet Oh-Oh wel een goede advocaat
Pisces toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:13 schreef Qwea het volgende:
Spaart iemand hier die AH voetbalplaatjes troep zooi nog?
Nee alleen die enequote:
kom ik verdomme nog niet van die takke bende afquote:
Dat moment op een plaatjequote:
Ik dacht eerst ook aan een droge koppelingquote:Op maandag 25 juni 2012 20:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat een beauty![]()
, met lekker ouderwetse cantilever voorvork, klepstoterstangen en uitwendige koppeling.
edit: volgens de comments is dat een remtrommel... ik zou er eens van dichtbij naar moeten kijken
En ze weten al lang dat je vaste klant bent, wat een lutsers danquote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh en die teringlijers bij zooplus doen ook net of ze achterlijk zijn zeg...
Die gaan ook ruzie zoeken over zes euro, met hun kapotte rommel die ze versturen....
Ja nou ik ben wel klaar met bestellen daar zeg, wat een service....quote:Op maandag 25 juni 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ze weten al lang dat je vaste klant bent, wat een lutsers dan
Dat was echt soppenquote:
Ja, totdat ie had gemist, netzoals de vorige xquote:
Ik zit op FB te kijken, bedoel je Fok FBquote:Op maandag 25 juni 2012 20:47 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme, mijn IP is gelockt op fokTijdelijke ban vanwege veel verzoeken (zie FB topic voor de boosdoener
) ben benieuwd hoelang die temp ban duurt
Korte tijd staat er op de pagina
jaquote:Op maandag 25 juni 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit op FB te kijken, bedoel je Fok FB
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef omearos het volgende:
Paar maanden niet ingelogd en ik sta nog in de OP hier
Half jaartje denk ik?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef omearos het volgende:
Heeeeey!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef omearos het volgende:
Lutte!quote:
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef Miniem het volgende:
Ik was 2 weken geleden in Enschede, en moest aan omi denken
had best gemogenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zat er nog aan te denken, om je een smsje te sturen.
Maar toch maar niet gedaan
Hoe is het?
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:44 schreef Barbaaf het volgende:
Een chick met een bike
a/s/l?
edit: ik bedoel, wat voor motor heb je?
een naakte Honda oldtimerquote:Op maandag 25 juni 2012 21:44 schreef Barbaaf het volgende:
Een chick met een bike
a/s/l?
edit: ik bedoel, wat voor motor heb je?
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef omearos het volgende:
[..]
een naakte Honda oldtimer![]()
heb ik je aandacht nou nog meer?
Nou jij nog en we kunnen een clubje oprichtenquote:
zeg t eens?quote:
Wilde je wat foto's laten zien die ik gemaakt had, maar ik zit nu mobielquote:
ja is goed, ik ookquote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wilde je wat foto's laten zien die ik gemaakt had, maar ik zit nu mobiel
En data stuur je morgen door?
Lekker gefeest?of moet je nog beginnen?
Wat een toeval, dat ga ik ook niet doen!quote:
Ik lag er pas om 2 uur in en ik was om half 6 wakker en kon niet meer slapen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:49 schreef Pheno het volgende:
van zo'n nacht dat je het 1:00, 2:00, 3:00, enz ziet worden. En dan net wanneer je in slaap valt gaat de wekker. Joepi!
Jaaa.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:33 schreef Lutte het volgende:
Vladoupoulos! Was jij nou fan van Selah Sue?
Die ongelooflijk irritante Giel pijpende stottersloerie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oke cool, ik ben dus niet dement
Dan liever Sanne Hans![]()
Hahaha die omschrijvingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ongelooflijk irritante Giel pijpende stottersloerie?
Hoe smakeloos zeg
Wordt in het buitenland ruimschoots gecompenseerd gelukkigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Op zangeressengebied hebben we ook erg weinig leuke. Alleen Anita Meyer zo'n beetje.
Ilse is veel leuker, en dat is eigenlijk ook maar een saai wichtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha die omschrijving
Ik vind haar leukZe kan niet tippen aan Ilse DeLange maar toch
O ja zeker! A Fine Frenzy bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wordt in het buitenland ruimschoots gecompenseerd gelukkig
Ik vind Anouk een beetje engquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ilse is veel leuker, en dat is eigenlijk ook maar een saai wicht![]()
Anouk, die is wel echt onnederlands goed.
Jaaaa!!!! Eindelijk erkenningquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja zeker! A Fine Frenzy bijvoorbeeld.
Hahaha ik hou wel van dat maffe. Ilse is al vanaf het begin precies hetzelfde, daar zit heel weinig ontwikkeling in. Anouk die gaat als een wervelwind.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind Anouk een beetje engMaar ze ja wel goed ja.
Keihard janken, Lutje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa!!!! Eindelijk erkenning
Near to you en Almost lover zijn echt m'n favorieten
Dat klopt wel, die nieuwe van Ilse, iets met een Hurricane, is gewoon al het oude in de mixquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha ik hou wel van dat maffe. Ilse is al vanaf het begin precies hetzelfde, daar zit heel weinig ontwikkeling in. Anouk die gaat als een wervelwind.
Toen ze begonnen alletwee werkte ik bij Virgin en kwam je ze overal tegen. Ik vond Anouk toen maar een arrogant meisje, en Ilse dan zo een braaf provinciaaltje.
Ondertussen vind ik Ilse dus saaiig, en Anouk heeft dr arro status wel verdiend by now.
Want damn, wat een strot zit daarop, en wat een variatie
Ja echt hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Keihard janken, Lutje.![]()
Verder is Ingrid Michaelson misschien wel de beste singer/songwriter op de wereld.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef Qwea het volgende:
Ipv dat Baloe omloopt naar het oploop/opstapje, neeeeuj hij moet erop springen (verhoging achterthuis.) nou toen ging ie op zijn muil
echtquote:
Arm dingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef Qwea het volgende:
Ipv dat Baloe omloopt naar het oploop/opstapje, neeeeuj hij moet erop springen (verhoging achterthuis.) nou toen ging ie op zijn muil
Zeker noteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja echt hoor
Die ken ik nietFf noteren
Haha ja maar dat is echt Ilse.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hurricane is weer terug bij af voor Ilse. Beetje jammer.
In dat nieuwe programma over singer songwriters was gisteren zo'n jongen, en die zong wat in het Nederlands, zo'n leuk liedjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef oh-oh het volgende:
De beste singer songwriter is en blijft natuurlijk Suzanne Vega
Ja nou als ze nederlands zingen dan haak ik af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
In dat nieuwe programma over singer songwriters was gisteren zo'n jongen, en die zong wat in het Nederlands, zo'n leuk liedje
Je kent de meesten die ik ken niet eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef oh-oh het volgende:
De beste singer songwriter is en blijft natuurlijk Suzanne Vega
Nee ik ben niet zo alwetendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kent de meesten die ik ken niet eens.
Geile Rubenquote:
Haha, dat begin 'zo is ze al 10 minuten bezig'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Dit bv, dat zie ik toch weinig zangeressen maar zo neerzetten op de vroege ochtend hoor
Echt goed hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, dat begin 'zo is ze al 10 minuten bezig'![]()
Ff zo in zijn geheel kieken.
Dat kapsel, die pony, zeg me dat het niet zo isquote:
Ik vind het nummer niet zo, maar wel goed gedaan ja. Maar dat begin vind ik dan om te gillen in combi met die tekst van Gielquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt goed hoor![]()
Over goed gesproken, Pharell en Snoop op de radio nu
Ilse was op dr leukst die nacht in het glazen huis, hakkend met Paul Rabberingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kapsel, die pony, zeg me dat het niet zo is![]()
![]()
![]()
Die blonde vrouw rechts op de bank, die blikIlse d'r muziek is niet mijn ding. Maar toen ik een jaar geleden(?) een verslag van haar zag in Amerika vond ik het wel leuk om te kijken
Ik vind down and dirty geloof ik echt dr fijnste nummer, lekker funkyyyyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niet zo, maar wel goed gedaan ja. Maar dat begin vind ik dan om te gillen in combi met die tekst van Giel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |