Ijskoude multivit on the rocksquote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik ook wel toe ben aan een drankje, wat een dag
* Pisces29 *zoekt V&A bar*
Ik denk dat het vanavond tijd is voor een grouphugquote:Op maandag 25 juni 2012 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn dag is ook al zo lang en dan straks nog een vergadering ook. Ammejemig.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanavond tijd is voor een grouphug
Groupfuck?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanavond tijd is voor een grouphug
Met rocks is alles goed, tap je er ook eentje voor mij?quote:
Ik ben net iedereen afgeweest. Nou ja, voor jou(w) loop ik nog wel een keer!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik ook wel toe ben aan een drankje, wat een dag
* Pisces29 *zoekt V&A bar*
nope. No fussbal.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met rocks is alles goed, tap je er ook eentje voor mij?
Is er vanavond nog fusssbal? Nee he? Oh Arie kan me over de streep trekken, zie ik net
Dat zou ook een optie kunnen zijn, maar jaquote:
Thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ben net iedereen afgeweest. Nou ja, voor jou(w) loop ik nog wel een keer!
quote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met rocks is alles goed, tap je er ook eentje voor mij?
Is er vanavond nog fusssbal? Nee he? Oh Arie kan me over de streep trekken, zie ik net
Lekker en feestelijk!quote:
a) wat is er te feesten? You got laid?quote:
I... I believe you have my staplerquote:Op maandag 25 juni 2012 18:27 schreef Muis006 het volgende:
Yvonne
zwab, hadje die Swingline stapler gezien bij TG? Ik wil m
I'll set the building on fire...quote:
Ynsk, wat voor feestje heb je?quote:
Nou ik haat dat internetten op mn foon. En ik koop voorlopig ook geen nieuwe pc.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig kan ze wel op haar chachachacha
HEY daar ben je al
HOe heet dat nr nou!? Ik hoorde hem fucking laatst langskomen. Zo van er zit een krodil in mijn bil die er niet uit wil, ofzo.quote:
Het is van Mr. Polska en zoquote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
HOe heet dat nr nou!? Ik hoorde hem fucking laatst langskomen. Zo van er zit een krodil in mijn bil die er niet uit wil, ofzo.
Kak, ik heb een laptop liggen, maar die moet eerst nog gefixed worden voordat ik hem zou kunnen lenenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik haat dat internetten op mn foon. En ik koop voorlopig ook geen nieuwe pc.
Want deze dierenbeul wil eerst een megavoliere voor dr gevonden vogel kopen.
Dus ik ga maar een boek lezen
Die fapt op zijn rode roosje.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef Lutte het volgende:
Is Miniem er nog of loopt ie te fappen op z'n camera?
Overdag ben ik er welquote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef Lutte het volgende:
Kun je niks lenen bouwen huren oh-oh? Niet dat een boek niet leuk is, maar wij hebben jou ook nodig.
HALLO JE BENT IT'erquote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, ik heb een laptop liggen, maar die moet eerst nog gefixed worden voordat ik hem zou kunnen lenen
we hebben vorige week met ons team een toernooi gewonnen, dat gaan we vanavond na de training vierenmquote:
Ja maar geen geldboom gekquote:
Oh nu herinner ik het me, leukquote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
we hebben vorige week met ons team een toernooi gewonnen, dat gaan we vanavond na de training vierenm
maar dat hoort niet, al laat je em een jaar aan de stroom zittenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:38 schreef Qwea het volgende:
dr mobo is doorgebrandZe heeft hem in het stroom laten zitten hele dag, komt er rook onderuit
Wat is er stuk aan? Hejje geen onderdelen op voorraad? Nepperdquote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar geen geldboom gekNieuw huis, wat denk je wat ik uitgeef tegenwoordig
Hey dat hoor je mij ook niet zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dat hoort niet, al laat je em een jaar aan de stroom zitten
Had ik maar wat zooi op voorraadquote:Op maandag 25 juni 2012 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat is er stuk aan? Hejje geen onderdelen op voorraad? Nepperd![]()
maar je hele hut is toch al een voliere voor die vale gier....quote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik haat dat internetten op mn foon. En ik koop voorlopig ook geen nieuwe pc.
Want deze dierenbeul wil eerst een megavoliere voor dr gevonden vogel kopen.
Dus ik ga maar een boek lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |