Dit toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi, heb je ze ook nog met de exif er in?
Ze staan onlinequote:Op maandag 25 juni 2012 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je pakt de foto met de exif en die gooi je online?
he, verrek, in de foto zelf was 'ie leeg, apartquote:Op maandag 25 juni 2012 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit toch?
http://www.flickr.com/pho(...)/meta/in/photostream
Op camera klikken bij de foto ( rechts)
Woot?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
Je moet je camera eens op Aperture of Shutter Priority mode zetten, kan je een beetje spelen
Daar heb ik al mee gespeeldquote:Op maandag 25 juni 2012 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
Dat wieltje staan een A en een S op, als je em op A zet, kan je met het andere klikwieltje je diafragma regelen, kan je spelen met scherptediepte. Let wel, hoe kleiner je je driafragma maakt (hoger getal) hoe langer je sluitertijd dan wordt. Als je em op S zet kan je met dat wieltje je sluitertijd regelen. Leer je een hoop van na een beetje experimenteren, het zou een beetje zonde zijn als je em alleen op automatisch liet staan
Oh shit ik zat scheef te kijken, ik zie het staan ja, ben weer lekker bezigquote:Op maandag 25 juni 2012 18:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar heb ik al mee gespeeld
Alle foto's handmatig geschoten.
A= diafragma
S= sluitertijd
Ik geloof dat er sinds het bestaan van de V&A SC nog nooit zo'n probleem is geweest, althans... nou ja zoiets.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik lees al gewoon van het begin mee hoor, soms sla ik een topic over omdat het te snel gaat maar over het geheel lees ik mee.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit ik zat scheef te kijken, ik zie het staan ja, ben weer lekker bezig
Oeh vooral die laatstequote:
Laten we er maar van uit gaan dat negeren soms het beste is.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er sinds het bestaan van de V&A SC nog nooit zo'n probleem is geweest, althans... nou ja zoiets.
Maar laten we maar gezellig een drankje gaan doen dan ja
Waar?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:17 schreef Lutte het volgende:
Pisc!Vandaag weer gesolliciteerd, het wordt nog wel wat
Tofquote:Op maandag 25 juni 2012 18:17 schreef Lutte het volgende:
Pisc!Vandaag weer gesolliciteerd, het wordt nog wel wat
Ik heb 1 vlop gekregenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:47 schreef Qwea het volgende:
Hey pisces, hejje nou alle plaatjes? Ik heb hier nog een stapel liggen, of spaar je alleen bergkamp?
quote:
quote:een roos,
dat is wat ik je wil geven.
een roos,
dat is wat ik van jou wil krijgen
een roos,
dat is een teken van liefde.
een roos,
dat betekend veel voor mij.
een roos,
met mooie kleuren.
een roos,
een roos voor jou.
Bij de Lidlquote:Op maandag 25 juni 2012 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
Goed plan Strega
[..]
TofSpeciale lookaasssie?
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bos zei gisteren ook al dat ik niet in de Python mag
Tuurlijk, je moet gewoon meteen aan de kassaaaquote:Op maandag 25 juni 2012 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij de LidlVoor dat scannen en opruimen van magazijnen vonden ze m'n vooropleiding te hoog
_! ) en krantenwijk hoor ik komende week van, maar ga ik bij positief nieuws sowieso doen
Ik zie mezelf al helemaal zitten, beetje buurten, shine aanquote:Op maandag 25 juni 2012 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet gewoon meteen aan de kassaaaEn tof, hoop dat het allebei wat wordt
Kom je bij mij werken?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al helemaal zitten, beetje buurten, shine aanHoop het ook
![]()
Neeeeequote:
Kan niet, want ik citeer : Eerst moet die kak vogel een grotere Volièrequote:Op maandag 25 juni 2012 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze koopt maar een nieuwe, anders kan ze zich niet bewonderen in m'n sig.
Dat wordt dus toch maandag, dinsdag en woensdag werken..quote:Op maandag 25 juni 2012 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan niet, want ik citeer : Eerst moet die kak vogel een grotere Volière
Hallo, wat denk je dat ik als eerste heb gevraagdquote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wordt dus toch maandag, dinsdag en woensdag werken..
Of moeten we een fonds oprichten? Heeft ze 'm wel opgeladen? En aan staan?
Haha, slimquote:Op maandag 25 juni 2012 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, wat denk je dat ik als eerste heb gevraagdOok dr fan draait niet, niks. En hij staat ook niet in sleepmode
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan niet, want ik citeer : Eerst moet die kak vogel een grotere Volière
Mobiel online?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Mon pc est morte.... Rook uit de onderkant net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |