Admiraal_Anaal, ik heb een klacht over de TT en de ondertitels hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als dit een afzeiktopic gaat worden over en weer dan zijn we snel klaar met de SC. Sowieso is de steun voor een SC in V&A erg gering maar als we dan ook steeds hier moeten babysitten om TT en gebitch dan zijn we snel klaar ermee
Kijk uiteraard wat jullie met deze info doen maar probeer het gezellig te houden
Hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef Miniem het volgende:
Verdomme, mijn sd-kaart zit vast in mijn kaartlezer.
Oh please zegquote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Admiraal_Anaal, ik heb een klacht over de TT en de ondertitels hier.
Ik heb geprobeerd inhoudelijk te reageren maar ze wilt niet omdat ik uit 1989 ben en blijkbaar niet slim of oud genoeg.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als dit een afzeiktopic gaat worden over en weer dan zijn we snel klaar met de SC. Sowieso is de steun voor een SC in V&A erg gering maar als we dan ook steeds hier moeten babysitten om TT en gebitch dan zijn we snel klaar ermee
Kijk uiteraard wat jullie met deze info doen maar probeer het gezellig te houden
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef Miniem het volgende:
Verdomme, mijn sd-kaart zit vast in mijn kaartlezer.
niet omgekeerd er in gepropt?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die kaartlezer is nogal strak, nu zit hij vast![]()
Niet meer doen dus
H'e. Wat is dit nu? Er komt iemand sfeer verpesten en dan dit?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kom op zegbabysitten
1 iemand verpest het hele boeltje en het is gelijk een afzeiktopic.
Yvonne@fok.nlquote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik lees al gewoon van het begin mee hoor, soms sla ik een topic over omdat het te snel gaat maar over het geheel lees ik mee.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie hier nooit een mod, en nu ineens wordt er gedreigd met sluiten?
Lekker dan hoor.
Dat mag je in V&A Feedback doenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar je grijpt NOOIT in.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik lees al gewoon van het begin mee hoor, soms sla ik een topic over omdat het te snel gaat maar over het geheel lees ik mee.
Primaquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat mag je in V&A Feedback doen
Nou, dan weet je dus ook dat er normaal gesproken goed met elkaar omgegaan word in dit topic.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik lees al gewoon van het begin mee hoor, soms sla ik een topic over omdat het te snel gaat maar over het geheel lees ik mee.
Neuh heb ik niet, ik zag je net op FB, moet je er een hebben of heb je m zelf al?quote:
als t goed is heb ik er 1 van bij mn oudersquote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh heb ik niet, ik zag je net op FB, moet je er een hebben of heb je m zelf al?
Nou zal het me werkelijk jeuken of mensen me doodwensen of niet, maar als jij telkens meeleest, waarom grijp je niet in dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ah ok, collegae hebben m wel, dus anders moet je ff een gil gevenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
als t goed is heb ik er 1 van bij mn ouders
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Eventjes heen en weer lopen, als de boel hier implodeerd krijg ik dan een adreswijziging van onze nieuwe SC locatie?
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Miniem het volgende:
Yns, wat doe jij met slechte/onscherpe foto's? gooi jij die weg of bewaar jij die?
wat ik op camera zie gaat meteen wegquote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Miniem het volgende:
Yns, wat doe jij met slechte/onscherpe foto's? gooi jij die weg of bewaar jij die?
ahzoquote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik op camera zie gaat meteen weg
alles wat op pc staat blijft
Ik heb de pasta uit de vriezer getrokkenquote:
Zou zeer onterecht zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou, mochten we dalijk dicht zijn, tot op FB dan maar he, vriendjes en vriendinnetjes
Tja, tis wel Fok! heaquote:
Oh ach, FB is toch ook gewoon leuk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |