Neuh heb ik niet, ik zag je net op FB, moet je er een hebben of heb je m zelf al?quote:
als t goed is heb ik er 1 van bij mn oudersquote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh heb ik niet, ik zag je net op FB, moet je er een hebben of heb je m zelf al?
Nou zal het me werkelijk jeuken of mensen me doodwensen of niet, maar als jij telkens meeleest, waarom grijp je niet in dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik lees al gewoon van het begin mee hoor, soms sla ik een topic over omdat het te snel gaat maar over het geheel lees ik mee.
Ah ok, collegae hebben m wel, dus anders moet je ff een gil gevenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
als t goed is heb ik er 1 van bij mn ouders
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Eventjes heen en weer lopen, als de boel hier implodeerd krijg ik dan een adreswijziging van onze nieuwe SC locatie?
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Miniem het volgende:
Yns, wat doe jij met slechte/onscherpe foto's? gooi jij die weg of bewaar jij die?
wat ik op camera zie gaat meteen wegquote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Miniem het volgende:
Yns, wat doe jij met slechte/onscherpe foto's? gooi jij die weg of bewaar jij die?
ahzoquote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik op camera zie gaat meteen weg
alles wat op pc staat blijft
Ik heb de pasta uit de vriezer getrokkenquote:
Zou zeer onterecht zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou, mochten we dalijk dicht zijn, tot op FB dan maar he, vriendjes en vriendinnetjes
Tja, tis wel Fok! heaquote:
Oh ach, FB is toch ook gewoon leuk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |