PG afdeling it is then.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die vergeet dat echt meteen hoor, daarom herhaalt ze ook de hele tijd wat ze zegt, weet zij veel
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
QWEAAAAAAAAAAAAMAIL
Thanks Q
Ik denk dat ze je bus eindelijk geleegd hebben
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef Strega het volgende:
Liefjes, denk ik op een druilerige maandag even lekker bij te lezen, zijn jullie allemaal die arme Robijntje48 aan het plagen![]()
Hier viel net een vlop im de brievenbus van een kruidenleverancier, met zaadjes van Chinees Onsterfelijkheidskruid. Zal ik ook een plantje opkweken voor Robijn?,
dat van Q is echt erg hequote:
JEZUS. EINDELIJKquote:Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
QWEAAAAAAAAAAAAMAIL
Thanks Q
Ik denk dat ze je bus eindelijk geleegd hebben
nee, echt nietquote:Op maandag 25 juni 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]Volgens mij is ze dit weekend gewoon naar de brievenbus gegaan dr mee
Maar wel echt cute, zo fout dat het cute isquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:26 schreef Lutte het volgende:
Kan niet eens meer ff rustig naar de tandartsAlles was kuis en rustig
En heb met m'n stomme hoofd nog teruggelezen ook, tranen over m'n wangen!
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wel echt cute, zo fout dat het cute is![]()
Echt hanepoten
We're here to serve.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:26 schreef Lutte het volgende:
En heb met m'n stomme hoofd nog teruggelezen ook, tranen over m'n wangen!
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet echt altijd lachen om post van Q, als ie eindelijk es komt![]()
Pis, waren jouwwwww zegels wel gestempeld???
quote:25/06/2012 15:36 BRUSSELS, BE ARRIVAL SCAN
25/06/2012 05:00 TAMWORTH, GB DEPARTURE SCAN
23/06/2012 01:30 TAMWORTH, GB UNLOAD SCAN
22/06/2012 23:35 TAMWORTH, GB ARRIVAL SCAN
22/06/2012 20:30 SEDGEFIELD, GB DEPARTURE SCAN
22/06/2012 14:39 SEDGEFIELD, GB PICKUP SCAN
Othello heeft er jaren geleden ook last van gehad. Ik heb hem toen na overleg met DA Westerhuis, homeopathisch behandeld, met Hepar Sulferis, hij heeft na gebruik van zo'n drie maanden nooit meer last gehad.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef Qwea het volgende:
Oeh en Baloe had weeeer last van zijn anaalklieren. AB maar weer gekregen. Operatie moeten we niet doen, kans dat hij nooit meer bijkomt is te grootDus preventief 1x per maand uitdrukken maar
Is dat wat ik toen ook voor Billy gehaald had of is dat weer wat anders?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Othello heeft er jaren geleden ook last van gehad. Ik heb hem toen na overleg met DA Westerhuis, homeopathisch behandels met Hepar Sulferis, hij heeft na gebruik van zo'n drie maanden nooit meer last gehad.
quote:
Ik geloof niet in homeopatische rotzooiquote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Othello heeft er jaren geleden ook last van gehad. Ik heb hem toen na overleg met DA Westerhuis, homeopathisch behandels met Hepar Sulferis, hij heeft na gebruik van zo'n drie maanden nooit meer last gehad.
Wegklikken?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga door, meisje. Prima. Maar ik klik dit topic weg.
Anaalabces, jochie.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
Dit topic had ook even last van een anaalklier, maar die is ook vanzelf verdwenen
Maar de geur blijft lang hangenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
Dit topic had ook even last van een anaalklier, maar die is ook vanzelf verdwenen
Werkt hartversterkend, ik ga het kweken voor Pagan, bij m'n kruidencollectie.quote:
zo zoet?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Lutte het volgende:
En weer eentje.. Half uur geleden zei de tandarts nog dat m'n tanden prima in orde waren maar ze vallen nu toch bijna rot uit m'n mond hoor.
Tof!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Werkt hartversterkend, ik ga het kweken voor Pagan, bij m'n kruidencollectie.
Dom Kind!quote:
Whehehehehehequote:
Ja, dat was nog weer anders, bij Bill was het echt een abces toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat wat ik toen ook voor Billy gehaald had of is dat weer wat anders?
Billy zn achterste is echt dramatisch ook weer
Ja nu is gewoon zn hele achterkant ontstoken ben ik bang.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat was nog weer anders, bij Bill was het echt een abces toch?
Fijn is dat he, hier is Kundun ook weer Boss. Hij was na de dood van Othello echt een poos uit zijn doen. Gelukkig weer bijgetrokken, ik wil m'n beertje nog lang niet kwijt.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Chico zn hart gaat trouwens weer beter![]()
Geen wegtrekkers meer gehad
Zwart dacht ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik geloof je zo ook wel, was wel andere keur toch?
Da fuck zeg, wat is dit nu weer?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als dit een afzeiktopic gaat worden over en weer dan zijn we snel klaar met de SC. Sowieso is de steun voor een SC in V&A erg gering maar als we dan ook steeds hier moeten babysitten om TT en gebitch dan zijn we snel klaar ermee
Kijk uiteraard wat jullie met deze info doen maar probeer het gezellig te houden
Kom op zegquote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als dit een afzeiktopic gaat worden over en weer dan zijn we snel klaar met de SC. Sowieso is de steun voor een SC in V&A erg gering maar als we dan ook steeds hier moeten babysitten om TT en gebitch dan zijn we snel klaar ermee
Kijk uiteraard wat jullie met deze info doen maar probeer het gezellig te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |