ga je weg?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed. Het is duidelijk. Ga zo door, internetheldjes.
Wat een grove taal voor een 50+er. Foei.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gaat je geen flikker aan. Net als de rest niet.
Ik vraag het netjes, waarom begin je nu weer te schelden?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gaat je geen flikker aan. Net als de rest niet.
Dat zeg ik, zo'n type dat al jammerend over de jeugd van tegenwoordig een ander van z'n sokken rijdt met een winkelkarretjequote:Op maandag 25 juni 2012 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een grove taal voor een 50+er. Foei.
Mijn moeder had deze opmerking echt wel gewaardeerd hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zulke dingen niet zeggen, je gaat weer te ver.
Net als iedereen hier. Grenzeloos. Maar ga zo door.
Is goed, ben toch net klaar met die van Ynske iets realistischer te maken.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Muis006 het volgende:
Zwab, jij kan goed grafisch vormgeven, maak jij een Bullshit Bingo kaart?
En adios
wat wil je dat ik je in DM zeg?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit durf je wel? Als ik je rechtstreeks in DM aanspreek durf je nl. niks terug te zeggen.
Dan zoek je je kliekje weer op. Ach ach ach
En ook heb jij hebt het verkeerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zo'n type dat al jammerend over de jeugd van tegenwoordig een ander van z'n sokken rijdt met een winkelkarretje
Jij zegt niks. Enkel hier in je kliekje.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je dat ik je in DM zeg?
K zal je even vertellen wat ik ervan vind
Ik hoop niet dat ik zo in het leven sta als jij tegen de tijd dat ik 50 ben, dat meen ik oprecht. Zo wel, dan hoop ik dat onzelieveheer me voor die tijd uit m'n lijden verlost heeft.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En ook heb jij hebt het verkeerd.
En als je zelf nog eens 50 wordt, zal je dan zo over jezelf denken? Denk het niet.
Dat zijn echt de ergste smeerlappen ja, die denken dat ze enkel en alleen omdat ze goddomme maar niet doodgaan respect verdienenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zo'n type dat al jammerend over de jeugd van tegenwoordig een ander van z'n sokken rijdt met een winkelkarretje
Poeh ja zegquote:Op maandag 25 juni 2012 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik zo in het leven sta als jij tegen de tijd dat ik 50 ben, dat meen ik oprecht. Zo wel, dan hoop ik dat onzelieveheer me voor die tijd uit m'n lijden verlost heeft.
Je weet niks. Je praat vanuit je jeugdigheid nu, en je snapt er nog niks van.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik zo in het leven sta als jij tegen de tijd dat ik 50 ben, dat meen ik oprecht. Zo wel, dan hoop ik dat onzelieveheer me voor die tijd uit m'n lijden verlost heeft.
Nog te lui om een beurtbalkje neer te leggen, maar je wel uitschelden voor 'asociaal' als je weigert het pak bloem dat zij uit hun handen laten donderen op te rapen nadat zij zeggen 'Pak dat eens voor me op'quote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn echt de ergste smeerlappen ja, die denken dat ze enkel en alleen omdat ze goddomme maar niet doodgaan respect verdienen
That's Robijn jaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nog te lui om een beurtbalkje neer te leggen, maar je wel uitschelden voor 'asociaal' als je weigert het pak bloem dat zij uit hun handen laten donderen op te rapen nadat zij zeggen 'Pak dat eens voor me op'
Je weet t wel te brengen he, fuifnummerquote:
Prima. Je kent me niet, je snapt niks, maar je hebt blijkbaar niks anders te doen.quote:
Ik zou zeggen: grenzeloos.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima. Je kent me niet, je snapt niks, maar je hebt blijkbaar niks anders te doen.
En dat terwijl je op je werk zit, zoals je zelf zegt. Gatverdamme.
Jawel, jij bent echt best een open boek, je laat jezelf goed kennen, dus je maakt een verpletterende indruk op ons allen, slimmerikjequote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima. Je kent me niet, je snapt niks, maar je hebt blijkbaar niks anders te doen.
En dat terwijl je op je werk zit, zoals je zelf zegt. Gatverdamme.
Nee, dat vind ik niet eerlijk van je oh-ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig, 6 topics gelee liep ze tegen mij hetzelfde te lullen, nu flikt ze het bij jou?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:00 schreef Ynske het volgende:
Ow om t ook maar even hier te doen.
Robijn, laat me met rusten hou op met dat gezeur, en gescheld via DM
Begin t nu behoorlijk zat te worden.
Ja, of een ban, want crew.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je iemand niet blokkeren voor DM? Dat kan met PM wel...
Why doe joe need one?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Muis006 het volgende:
Zwab, jij kan goed grafisch vormgeven, maak jij een Bullshit Bingo kaart?
En adios
quote:
Je snapt niet dat hoe meer jij zeurt hoe langer hij blijft staan he?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef Robijn48 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 juni 2012 16:00 schreef Ynske het volgende:
Ow om t ook maar even hier te doen.
Robijn, laat me met rusten hou op met dat gezeur, en gescheld via DM
Begin t nu behoorlijk zat te worden.
[/qjiJ B
JIJ begint het zat te worden?
En WIE heeft er een quote over iemand in haar ondertitel?
Mijn god, dom kind.
Als je die quote uberhaupt weghaalt kom ik je opzoekenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je snapt niet dat hoe meer jij zeurt hoe langer hij blijft staan he?
T is een leuke quote, zie t probleem niet
Is dat niet gewoon de Clubman?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Miniem:
[ afbeelding ]
Weer een nieuw model of zo?
Je laat em maar staan. Ik ken Fok onderhand langer dan vandaag.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je snapt niet dat hoe meer jij zeurt hoe langer hij blijft staan he?
T is een leuke quote, zie t probleem niet
Die heb je al eens gespot voor mequote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Miniem:
[ afbeelding ]
Weer een nieuw model of zo?
Nee nee nee, deze is boller dan die lijkenwagenclubman hoorquote:
Dat heb je al gedaan, en nog een keer gedaan, en nog een keer en nog een keer en nog een keer etc.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je laat em maar staan. Ik ken Fok onderhand langer dan vandaag.
Maar ik wilde het wél even gezegd hebben.
aah okequote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die heb je al eens gespot voor medat model dan
Is een countryman.
Ah ja, andere kleur was dat he? Deze zag er net weer anders uit.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die heb je al eens gespot voor medat model dan
Is een countryman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |