Dom dom kindquote:
Kijk maar in foboquote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ja, andere kleur was dat he? Deze zag er net weer anders uit.
Wat wil je ik kom uit 1989, was blijkbaar een slecht wijnjaar. Ook al doe ik een engineering opleiding, ik ben blijkbaar te dom voor onze almachtige edelsteen.quote:
Klets maar door, het interesseert me niet, en dat schijnt niemand hier te snappen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat wil je ik kom uit 1989, was blijkbaar een slecht wijnjaar. Ook al doe ik een engineering opleiding, ik ben blijkbaar te dom voor onze almachtige edelsteen.
Ja ik geloof je zo ook wel, was wel andere keur toch?quote:
Dat weten we, dat heb je al honderd keer gezegd, maar je bent nog steeds niet weg, ga dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klets maar door, het interesseert me niet, en dat schijnt niemand hier te snappen.
Ik was hier voor de grenzeloosheid van ene Ynske. En nu: veel plezier nog.
die ben ik nog aan t bewerken, dag 1 loopt nu door PSquote:
doei robijnquote:Op maandag 25 juni 2012 16:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klets maar door, het interesseert me niet, en dat schijnt niemand hier te snappen.
Ik was hier voor de grenzeloosheid van ene Ynske. En nu: veel plezier nog.
ooh, dan wacht ik nog ffquote:Op maandag 25 juni 2012 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
die ben ik nog aan t bewerken, dag 1 loopt nu door PS
Je houdt toch niet van mensen die in een groep handelen, waarom moeten wij dan als 'kliekje' bemoeien met jouw kwestie?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:12 schreef Robijn48 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ja. En daar is door niemand van dit kliekje op in gegaan.
Jij hebt geen recht van spreken op het gebied van niet op dingen ingaanquote:Op maandag 25 juni 2012 16:12 schreef Robijn48 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat weten we, dat heb je al honderd keer gezegd, maar je bent nog steeds niet weg, ga dan.
[/quote
Ja. En daar is door niemand van dit kliekje op in gegaan.
komt vanavond pas online schat ikquote:
Daar was ik al op johquote:Op maandag 25 juni 2012 16:12 schreef Ynske het volgende:
Kom jongens, laten we t gezellig houden en maar over gaan op de negeertoer.
Waar heb je het over, echt waar. Maar ik laat het maar zoals het is.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je houdt toch niet van mensen die in een groep handelen, waarom moeten wij dan als 'kliekje' bemoeien met jouw kwestie?
Ja dat vraag ik me ook al een tijdje af.quote:
NOOOOOES NIET UIT HET KLIEKJEquote:Op maandag 25 juni 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Hey Q. jullie zijn wel heel dik zeg, pas op, we schoppen je zo uit onze kliek hoor, met je dag meisje
Dit is al de 4de keer dat je dag zegtquote:Op maandag 25 juni 2012 16:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waar heb je het over, echt waar. Maar ik laat het maar zoals het is.
Ik heb die Ynske gesproken, en daar ging het me om. Niet dat ze er iets van snapt, maar goed.
Veel plezier nog allen.
Je moet wel de goede kant kiezen heaquote:
Ik krijg echt de schijt van jouwww en jou doppen.quote:
Het is zonder w, dommerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg echt de schijt van jouwww en jou doppen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg echt de schijt van jouwww en jou doppen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest echt hard nadenken en corrigeren om die fout even dom te krijgen als Robijn, respect hoor, ouwe
I swear, tis niet zo simpel als het lijkt allemaal, echtquote:
Ga door, meisje. Prima. Maar ik klik dit topic weg.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest echt hard nadenken en corrigeren om die fout even dom te krijgen als Robijn, respect hoor, ouwe
X X X X X X X X X X X X /turfjesquote:Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga door, meisje. Prima. Maar ik klik dit topic weg.
jezus, eindelijkquote:Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga door, meisje. Prima. Maar ik klik dit topic weg.
quote:
Tadaaaaaaquote:
Je speelt wel vals, je ging ons wegklikken en je bent er nogquote:Op maandag 25 juni 2012 16:22 schreef Robijn48 het volgende:
Zet er maar wel geld op. Ik ben niet geinteresseerd wat jullie te roddelen hebben. Goodbye
Ja maar die vergeet dat echt meteen hoor, daarom herhaalt ze ook de hele tijd wat ze zegt, weet zij veelquote:Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je speelt wel vals, je ging ons wegklikken en je bent er nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |