quote:Op maandag 25 juni 2012 18:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bos zei gisteren ook al dat ik niet in de Python mag
Tuurlijk, je moet gewoon meteen aan de kassaaaquote:Op maandag 25 juni 2012 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij de LidlVoor dat scannen en opruimen van magazijnen vonden ze m'n vooropleiding te hoog
_! ) en krantenwijk hoor ik komende week van, maar ga ik bij positief nieuws sowieso doen
Ik zie mezelf al helemaal zitten, beetje buurten, shine aanquote:Op maandag 25 juni 2012 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet gewoon meteen aan de kassaaaEn tof, hoop dat het allebei wat wordt
Kom je bij mij werken?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al helemaal zitten, beetje buurten, shine aanHoop het ook
![]()
Neeeeequote:
Kan niet, want ik citeer : Eerst moet die kak vogel een grotere Volièrequote:Op maandag 25 juni 2012 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze koopt maar een nieuwe, anders kan ze zich niet bewonderen in m'n sig.
Dat wordt dus toch maandag, dinsdag en woensdag werken..quote:Op maandag 25 juni 2012 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan niet, want ik citeer : Eerst moet die kak vogel een grotere Volière
Hallo, wat denk je dat ik als eerste heb gevraagdquote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wordt dus toch maandag, dinsdag en woensdag werken..
Of moeten we een fonds oprichten? Heeft ze 'm wel opgeladen? En aan staan?
Haha, slimquote:Op maandag 25 juni 2012 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, wat denk je dat ik als eerste heb gevraagdOok dr fan draait niet, niks. En hij staat ook niet in sleepmode
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan niet, want ik citeer : Eerst moet die kak vogel een grotere Volière
Mobiel online?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Mon pc est morte.... Rook uit de onderkant net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |