Hey, de mijne doet het beter. De mijne belt me, belooft me terug te bellen, en terug te mailen op mijn mails, 100x niks gehoordquote:Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
Echt een topschool, ons ruim 1500 euro afhandig maken maar niet de moeite nemen een mailtje daarover te beantwoorden
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:
Aangetekende brief sturenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Excursie die er, ondanks herhaaldelijk vragen mailen postduiven, nooit gekomen is. 25 euro pp voor drie klassen
Lijkt me wel jaquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Werkelijk.... dat moeten ze dan toch gewoon terugbetalen lijkt me?
Oh lekker dan, voor rekeningen weten ze je wel te vinden!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, de mijne doet het beter. De mijne belt me, belooft me terug te bellen, en terug te mailen op mijn mails, 100x niks gehoordsturen ze ook nog eens aanmaningen die ik niet betaal, dreigen ze met incasso, betaal nog steeds geen cent, niks meer van gehoord
Ja, dat zei ik al, maar daar ging ze selectief omheen lullenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh lekker dan, voor rekeningen weten ze je wel te vinden!
Wat een beautyquote:Op maandag 25 juni 2012 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
kijk eens wat mooi![]()
[ afbeelding ]
http://silodrome.com/tt-d(...)cer-lc-fabrications/
Zal weinig anders meer opzitten.. Maar zou fijn zijn als ik wat medestand kreeg, niemand kan het blijkbaar schelen of zo.quote:
Gelijk heb je, de groetenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al, maar daar ging ze selectief omheen lullenIk ben er klaar mee, ik neem ook geen contact meer op. De groeten
Belachelijk. Hebben ze mooi 1500 euro binnenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zal weinig anders meer opzitten.. Maar zou fijn zijn als ik wat medestand kreeg, niemand kan het blijkbaar schelen of zo.![]()
Morgen eerst mama laten bellen, die maakt hopelijk wat meer indruk dan ik
Kun je veel leuke dingen mee doenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Belachelijk. Hebben ze mooi 1500 euro binnen
Ja zeg dat wel, en met 25 euro ook hoor..quote:
Anders weet Oh-Oh wel een goede advocaatquote:Op maandag 25 juni 2012 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel, en met 25 euro ook hoor..
Nu is het wel handig een advocaat in de dop op de bank te hebben zitten, die kan mooi helpen
Voor jou altijd! Met een parasolletje!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:08 schreef indaha het volgende:
Zo en volgende keer als ik eens een middagje weg ben niet gelijk drie topics volmaken zegen nu wil ik ook wel een drankje
Haha, zijn we die 1500 euro meteen weer kwijtquote:Op maandag 25 juni 2012 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anders weet Oh-Oh wel een goede advocaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |