Ja, maar je mag er nu wel weer in! Dus......drankje?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:10 schreef Barbaaf het volgende:
Kan ik weer 4 topics teruglezen, Robijn is zeker weer langsgeweest?
En ja, goedgevuld weekend gehad.
Naar The Cuckoo's Nest geweest?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:10 schreef Barbaaf het volgende:
Kan ik weer 4 topics teruglezen, Robijn is zeker weer langsgeweest?
En ja, goedgevuld weekend gehad.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef Lutte het volgende:
Is Miniem er nog of loopt ie te fappen op z'n camera?
Humor, I likequote:
Yvonne leest meequote:Op maandag 25 juni 2012 19:36 schreef Lutte het volgende:
Vind het nog een beetje summier hoor Miniem, doe es meer.
Vieslakjequote:Op maandag 25 juni 2012 19:36 schreef Lutte het volgende:
Vind het nog een beetje summier hoor Miniem, doe es meer.
Ach ja, zoals de waard is........quote:
Boeken enzo? Of dit nog bovenop het wettige lesgeld?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
Echt een topschool, ons ruim 1500 euro afhandig maken maar niet de moeite nemen een mailtje daarover te beantwoorden
En docenten gaan zeker dan een dagje weer op 'studiedag' uhhuhquote:Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
Echt een topschool, ons ruim 1500 euro afhandig maken maar niet de moeite nemen een mailtje daarover te beantwoorden
Excursie die er, ondanks herhaaldelijk vragen mailen postduiven, nooit gekomen is. 25 euro pp voor drie klassenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Boeken enzo? Of dit nog bovenop het wettige lesgeld?
Werkelijk.... dat moeten ze dan toch gewoon terugbetalen lijkt me?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Excursie die er, ondanks herhaaldelijk vragen mailen postduiven, nooit gekomen is. 25 euro pp voor drie klassen :]
Hahaha, zou me niks verbazenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En docenten gaan zeker dan een dagje weer op 'studiedag' uhhuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |