Dat klopt wel, die nieuwe van Ilse, iets met een Hurricane, is gewoon al het oude in de mixquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha ik hou wel van dat maffe. Ilse is al vanaf het begin precies hetzelfde, daar zit heel weinig ontwikkeling in. Anouk die gaat als een wervelwind.
Toen ze begonnen alletwee werkte ik bij Virgin en kwam je ze overal tegen. Ik vond Anouk toen maar een arrogant meisje, en Ilse dan zo een braaf provinciaaltje.
Ondertussen vind ik Ilse dus saaiig, en Anouk heeft dr arro status wel verdiend by now.
Want damn, wat een strot zit daarop, en wat een variatie
Ja echt hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Keihard janken, Lutje.![]()
Verder is Ingrid Michaelson misschien wel de beste singer/songwriter op de wereld.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef Qwea het volgende:
Ipv dat Baloe omloopt naar het oploop/opstapje, neeeeuj hij moet erop springen (verhoging achterthuis.) nou toen ging ie op zijn muil
echtquote:
Arm dingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef Qwea het volgende:
Ipv dat Baloe omloopt naar het oploop/opstapje, neeeeuj hij moet erop springen (verhoging achterthuis.) nou toen ging ie op zijn muil
Zeker noteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja echt hoor
Die ken ik nietFf noteren
Haha ja maar dat is echt Ilse.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hurricane is weer terug bij af voor Ilse. Beetje jammer.
In dat nieuwe programma over singer songwriters was gisteren zo'n jongen, en die zong wat in het Nederlands, zo'n leuk liedjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef oh-oh het volgende:
De beste singer songwriter is en blijft natuurlijk Suzanne Vega
Ja nou als ze nederlands zingen dan haak ik af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
In dat nieuwe programma over singer songwriters was gisteren zo'n jongen, en die zong wat in het Nederlands, zo'n leuk liedje
Je kent de meesten die ik ken niet eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef oh-oh het volgende:
De beste singer songwriter is en blijft natuurlijk Suzanne Vega
Nee ik ben niet zo alwetendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kent de meesten die ik ken niet eens.
Geile Rubenquote:
Haha, dat begin 'zo is ze al 10 minuten bezig'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Dit bv, dat zie ik toch weinig zangeressen maar zo neerzetten op de vroege ochtend hoor
Echt goed hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, dat begin 'zo is ze al 10 minuten bezig'![]()
Ff zo in zijn geheel kieken.
Dat kapsel, die pony, zeg me dat het niet zo isquote:
Ik vind het nummer niet zo, maar wel goed gedaan ja. Maar dat begin vind ik dan om te gillen in combi met die tekst van Gielquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt goed hoor![]()
Over goed gesproken, Pharell en Snoop op de radio nu
Ilse was op dr leukst die nacht in het glazen huis, hakkend met Paul Rabberingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kapsel, die pony, zeg me dat het niet zo is![]()
![]()
![]()
Die blonde vrouw rechts op de bank, die blikIlse d'r muziek is niet mijn ding. Maar toen ik een jaar geleden(?) een verslag van haar zag in Amerika vond ik het wel leuk om te kijken
Ik vind down and dirty geloof ik echt dr fijnste nummer, lekker funkyyyyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niet zo, maar wel goed gedaan ja. Maar dat begin vind ik dan om te gillen in combi met die tekst van Giel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |