Wat een toeval, dat ga ik ook niet doen!quote:
Ik lag er pas om 2 uur in en ik was om half 6 wakker en kon niet meer slapen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:49 schreef Pheno het volgende:
van zo'n nacht dat je het 1:00, 2:00, 3:00, enz ziet worden. En dan net wanneer je in slaap valt gaat de wekker. Joepi!
Jaaa.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:33 schreef Lutte het volgende:
Vladoupoulos! Was jij nou fan van Selah Sue?
Die ongelooflijk irritante Giel pijpende stottersloerie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oke cool, ik ben dus niet dement
Dan liever Sanne Hans![]()
Hahaha die omschrijvingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ongelooflijk irritante Giel pijpende stottersloerie?
Hoe smakeloos zeg
Wordt in het buitenland ruimschoots gecompenseerd gelukkigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Op zangeressengebied hebben we ook erg weinig leuke. Alleen Anita Meyer zo'n beetje.
Ilse is veel leuker, en dat is eigenlijk ook maar een saai wichtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha die omschrijving
Ik vind haar leukZe kan niet tippen aan Ilse DeLange maar toch
O ja zeker! A Fine Frenzy bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wordt in het buitenland ruimschoots gecompenseerd gelukkig
Ik vind Anouk een beetje engquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ilse is veel leuker, en dat is eigenlijk ook maar een saai wicht![]()
Anouk, die is wel echt onnederlands goed.
Jaaaa!!!! Eindelijk erkenningquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja zeker! A Fine Frenzy bijvoorbeeld.
Hahaha ik hou wel van dat maffe. Ilse is al vanaf het begin precies hetzelfde, daar zit heel weinig ontwikkeling in. Anouk die gaat als een wervelwind.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind Anouk een beetje engMaar ze ja wel goed ja.
Keihard janken, Lutje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa!!!! Eindelijk erkenning
Near to you en Almost lover zijn echt m'n favorieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |