In plaatjesvorm of in het eggie? in plaatjesvorm moet dat nog wel lukkenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
We moeten iets groots doen voor Klipnap verjaardag. Ik denk aan: Bier en Tieten.
QB verbieden.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee QB heeft een slechte invloed op haar.
Haten op Javaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je dat in Java doet ken ik je niet meer. Oke, cool.
Wat ga je nog meer vragen voor je verjaardag?quote:
aight gundam seedquote:Op zondag 24 juni 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat ga je nog meer vragen voor je verjaardag?
Goede lijst overigens
http://www.sankakucomplex(...)our-life-by-missing/
(SFW, met uitzondering van de advertenties misschien).
Geldquote:Op zondag 24 juni 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goede lijst overigens
Tjonge wat typisch... ga je schamenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geld
Het maakt me eigenlijk niet uit, ik heb al genoeg sieraden. Geld is het meest praktische naar mijn mening
Eens.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geld
Het maakt me eigenlijk niet uit, ik heb al genoeg sieraden. Geld is het meest praktische naar mijn mening
Ik heb 2 paar laarzen en een paar schoenen. Ben ik nu raar?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tjonge wat typisch... ga je schamen
(Niet dat ik het met je oneens ben, maar toch)
Ik FOK! met voetbal op de achtergrond.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nog mensen die ook voetbal aan het kijken zijn?
Ja, dat is vreemd, maar 3 paar schoenen voor een meisje... begrijp me niet verkeerd ik ben niet van de oude stempel, maar daar kijk ik van op. Wat voor schoenen?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar laarzen en een paar schoenen. Ben ik nu raar?
Ja, ik ben voor Engeland... maar alleen omdat ik voor Engeland benquote:Op zondag 24 juni 2012 23:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nog mensen die ook voetbal aan het kijken zijn?
Watch all the anime!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:12 schreef SuperPanda het volgende:
moet deze week stage lopen maar de stage begeleider zou nog bellen wanneer ik moet beginnen heeft die nog niet gedaan dus morgen maar eens bellen betekent wel nog een dag anime kijken
Ik schreeuwde als Italiaan zijnde zo hard bij die buitenspel goal, dat mijn zusje wakker werd. Parents be trippin' manquote:Op zondag 24 juni 2012 23:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik FOK! met voetbal op de achtergrond.
Zou het?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goede lijst overigens
Open dingen. Geen hakken want ik ben al langquote:Op zondag 24 juni 2012 23:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat is vreemd, maar 3 paar schoenen voor een meisje... begrijp me niet verkeerd ik ben niet van de oude stempel, maar daar kijk ik van op. Wat voor schoenen?
Hoeft niet. Je bent niet degene die om aandacht vraagt.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Open dingen. Geen hakken want ik ben al lang
Ik voel me nu een beetje een aandachtshoer, dit is een topic over anime![]()
Ga me niet zeggen dat ge ugg laarzen draagt... dat zou erg zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Open dingen. Geen hakken want ik ben al lang
Ik voel me nu een beetje een aandachtshoer, dit is een topic over anime![]()
quote:
De vader van een vriend draagt Uggs.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat ge ugg laarzen draagt... dat zou erg zijn![]()
Inderdaad feli maus... Ik was iets meer voor Engeland... maar het maakt me verder niet zoveel uit....
.
.
.
Maar goed, kijk naar mijn avatar... dan zie je voor wie ik echt ben.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat me specifiek om de laarzen. Ik heb ugg schoenen, maar deze zijn normaal. Geen lelijke laarzen.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De vader van een vriend draagt Uggs.
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het gaat me specifiek om de laarzen. Ik heb ugg schoenen, maar deze zijn normaal. Geen lelijke laarzen.
Goed, daar zal ik het mee moeten doen.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Die vader had trouwens wel de laarzen.![]()
Van Bommels![]()
Ik koop ze alleen nooit omdat het nogal misplaatst is om daar mee naar school te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat niet gebeuren hoop ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef .Cake. het volgende:
Ik dacht aan zoiets voor Klipnap d'r verjaardag:
Meisje vergeet Facebook evenement op "Prive" te zetten, staan ineesn 1500 man voor de deur!
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goed, daar zal ik het mee moeten doen.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Oh god.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin... ik heb zojuist even rondgekeken in de userfoto sectie....
In de regenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zoooo feestjeuuuhh, de vlag hangt al buiten
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha... feliquote:Op zondag 24 juni 2012 23:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tja, energydrinksquote:Op zondag 24 juni 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb ontzettende maagpijn van de energy drinks van gisterennacht.
Foto?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Haha... feli
Wauw... wat laten veel mensen hier hun foto achter... Robin, Maus, zelfs klipnap met hond, hoewel die foto twee jaar geleden al 2.5 jaar oud was.
[..]
Tja, energydrinks![]()
Dat was echt zo'n mooie bal ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Foto?![]()
Die panenka van Pirlo was zo baas, zag die keeper vliegen dan
Welke foto bedoel je van mij?quote:
Die van Robin heb ik al gezien maar Klipnap en Mauskoekwous? Waar? Niet in deze reeks toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Haha... feli
Wauw... wat laten veel mensen hier hun foto achter... Robin, Maus, zelfs klipnap met hond, hoewel die foto twee jaar geleden al 2.5 jaar oud was.
[..]
Tja, energydrinks![]()
Ach so, vond het wel een leuke fotoquote:Op zondag 24 juni 2012 23:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Userfoto's #265
Nee nee, ik gebruik de search functie.... hmm Repelsteeltju....volgende
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ach so, vond het wel een leuke foto
Ach, zo'n foto kun je in principe nog wel plaatsen. Natuurlijk kunnen mensen er misbruik van gaan maken, maar die kans lijkt me zo klein.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]zeker.
Hm... Repelsteeltju blijkt te wijs. .Cake. ook.
Hmm, die van mij heb ik wel ergens in deze reeks (anime) gepost. Kan nog wel een keer doen als er behoefte is aan mijn schönheit?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]zeker.
Hm... Repelsteeltju blijkt te wijs. .Cake. ook.
Inderdaad. Best een toffe foto.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ach so, vond het wel een leuke foto
Hmmm, dan is het effect een beetje wegquote:Op zondag 24 juni 2012 23:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, die van mij heb ik wel ergens in deze reeks (anime) gepost. Kan nog wel een keer doen als er behoefte is aan mijn schönheit?
Ach ja, het staat je altijd vrij natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm, dan is het effect een beetje wegIk ga niet expliciet vragen naar foto's, ander verwacht men een straks nog dat ik een foto ga maken.
Dat is ook mijn profiel foto, uit Januari 2011quote:Op maandag 25 juni 2012 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Best een toffe foto.
Jullie herinneren me er aan dat mijn Facebook-profielfoto al een jaar oud is ongeveer. Begint tijd voor een nieuwe te worden.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn profiel foto, uit Januari 2011Beetje oud.
Same.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ach ja. Ik laat haast nooit foto's van me maken. Als ik thuis lekker narcistisch doe en lach voor de spiegel gaat het vaak best goed, maar op foto's gaat het vaak mis.
Ooooh die heb ik meerdere kansen gegeven, maar ik vond het zo saaiquote:Op maandag 25 juni 2012 02:38 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ben net aan Black Butler begonnen, de eerste episode heeft me erg nieuwsgierig gemaakt! Love it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog niet zoveel series gezien maar ik zou hem op dit moment tussen Death Note en Monster plaatsen. Death Note was pure klasse en Monster was goed maar haperde tegen het einde aan.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Veel ouder denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 23:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Haha... feli
[..]
Tja, energydrinks![]()
Uit 2004 ongeveer dus 8 jaarquote:Op maandag 25 juni 2012 10:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmmm...(2+2.5)*2?
Naja... vandaag belooft een mooie dag te worden. ofzo....
op Zipang na heb ik ze allen gezienquote:Op maandag 25 juni 2012 10:48 schreef Arashimashou het volgende:
Wat gebeurde er in 2004....pfff geen idee. Om een beetje ontopic te blijven: het blijkt dat Elfen Lied uit 2004 komt, samen met onder andere Futakoi, Rozen maiden, School Rumble en..... Zipang. Geen slecht jaar.
De tsunami toch? Of vergis ik me?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:48 schreef Arashimashou het volgende:
Wat gebeurde er in 2004....pfff geen idee. Om een beetje ontopic te blijven: het blijkt dat Elfen Lied uit 2004 komt, samen met onder andere Futakoi, Rozen maiden, School Rumble en..... Zipang. Geen slecht jaar.
je vergist je niet:quote:
quote:
Fu inderdaad, dat was er ook.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je vergist je niet:
http://en.wikipedia.org/w(...)rthquake_and_tsunami
dat is trouwens ook lang geleden alweer
nog meer:quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Fu inderdaad, dat was er ook.
quote:January 24 – NASA's MER-B (Opportunity) lands on Mars at 05:05 UTC.
Ja eigenlijk was dat best wel een jaartje zegquote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
nog meer:
[..]al 8 jaar aan het rondtuffen daaro..
Wat is er nu mooier dan 1993?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:07 schreef robin007bond het volgende:
Mijn geboortejaar was natuurlijk het beste jaar dat de wereld ooit gekend heeft. Niet alleen om mijn geboorte.
"The incident was the largest mass murder in Canadian history, and the deadliest aviation disaster to occur over a body of water."quote:Op maandag 25 juni 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
in mijn geboorte jaar is niet zoveel gebeurd..
beetje jammer dat op mijn geboortedag wel een vliegtuig geexplodeerd is:
– Air India Flight 182, a Boeing 747, blows up 31,000 feet (9,500 m) above the Atlantic Ocean, south of Ireland, killing all 329 aboard.
ow, en de titanic is ontdekt in september van dat jaar
En zij moet daarop trakteren!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
We moeten iets groots doen voor Klipnap verjaardag. Ik denk aan: Bier en Tieten.
Omdat de hammarmotten in de bananentrossen overwinteren, vandaar die bolling!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Klipnap het volgende:
Een 4,7 voor maatschappijwetenschappen en een 5 voor filosofie
Ik heb het wel aan mijzelf te danken, was na 20 van de 100 minuten bij filosofie weg en keek liever Gosick dan dat ik leerde voor maatschappijwetenschappen.
Mijn leraar: ''Waarom heb je niet geleerd?''
''Euhm...... Waarom zijn de bananen krom?![]()
''
Grmlbmrlbrml nee.quote:
Maar goed, dat wist je alquote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Klipnap het volgende:
Een 4,7 voor maatschappijwetenschappen en een 5 voor filosofie
Ik heb het wel aan mijzelf te danken, was na 20 van de 100 minuten bij filosofie weg en keek liever Gosick dan dat ik leerde voor maatschappijwetenschappen.
Mijn leraar: ''Waarom heb je niet geleerd?''
''Euhm...... Waarom zijn de bananen krom?![]()
''
Oh in 1996 dit nummer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anotherquote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef blessed19 het volgende:
Is er de laatste tijd nog een mooie horror serie/film uitgekomen? Beetje in de stijl van higurashi na koro ni?
1983, toen illegaal nog legaal was...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
1986 joh!
daar kreeg je notabene een grote vuurwerkshow
Another werd beschreven als horror, maar was eigenlijk een lachertjequote:
oh....quote:Op maandag 25 juni 2012 13:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Another werd beschreven als horror, maar was eigenlijk een lachertje
Nee ik kijk in de spoiler van de post voor me.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm? Nagelscene? Ben je Higurashi aan 't kijken? Ik moet er ook een keer verder mee
Dus zelfs nadat jequote:Op maandag 25 juni 2012 13:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee ik kijk in de spoiler van de post voor me.
Ik zie teveel tegen de nagelscene op om de serie te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb je moeite met de nagelscene? Hmmm.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus zelfs nadat jeWat? Welke Nana?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb je moeite met de nagelscene? Hmmm.
[..]
Dus zelfs nadat jemaar dat was gewoon net eff te "grappig" gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb je moeite met de nagelscene? Hmmm.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat was gewoon net eff te "grappig" gebracht
Filmpke? Hm... ik weet niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet.
Oh wacht dat filmpje? Dat was niet eng!
dat hondje vond ik niet zo tof.. die actie daarna daarin tegenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]na episode 1 kon ik er eigenlijk bijna alleen nog om lachen.
Overigens... de vinger worden er gewoon afgehakt zie ik, toch wel een verschil.
defineer legaal?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klipnap is bijna legaal ? fijn dat jullie het zo aankondigingen
Ik dacht echt: godver, hoe kunnen kinderen zo akelig zijn... ah nu komt het! aaaah jaaaa fuck yes..... feels goooood man.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hondje vond ik niet zo tof.. die actie daarna daarin tegen
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
My sidesquote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
OMDAT, ik boodschappen doen was, de hond heb uitgelaten en het huis schoongemaakt. Mijn moeder had een slechte dag met haar rug, dus ik dacht ik ga even de ideale zoon zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef Arashimashou het volgende:
Waarom is het ineens zo stil.
Chuu chuu chuu?
En ik maar zeurenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
OMDAT, ik boodschappen doen was, de hond heb uitgelaten en het huis schoongemaakt. Mijn moeder had een slechte dag met haar rug, dus ik dacht ik ga even de ideale zoon zijn
Ach, stofzuigen, afwassen en afstoffen. Boodschappen is zo gepiept want hoef alleen maar aardappels, groente en vlees te kopen. Misschien moet ik ook nog zelf koken, maar dan doe ik dat wel wat laterquote:Op maandag 25 juni 2012 14:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En ik maar zeuren![]()
Hm.. de ideale zoon huh...
Ikzelf: awesome, vet, nice, tof (die is wel ouderwets)quote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens... welk woord gebruikt men nu voor 'cool'?
Gedwongen seks is op geen enkele leeftijd legaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gok eens hoe oud ik ben.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey Lithia, jij bent toch best wel oud?
Ja geen idee ik bedenk mij net dat ik je volgens mij verwar met Karina.quote:
25.... totale gok. Heb volgens mij wel een keer een foto gezien, maar totaal vergeten.quote:
Epic (soms episch) is redelijk populair.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
Truequote:Op maandag 25 juni 2012 14:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Epic (soms episch) is redelijk populair.
quote:
Waarom zou Klipnap iemand daartoe dwingen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gedwongen seks is op geen enkele leeftijd legaal.
Toe nouquote:Op maandag 25 juni 2012 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Waarom zou Klipnap iemand daartoe dwingen?
Wat ga je ermee doen dan? Een blad schrijven ofwat?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef Arashimashou het volgende:
Hm... epic is nog in? pfff. oke. dank.
[..]
Met de wijsheid van 25. oid
ofzo
misschien.
Ik gebruik het woord ''puik'', maar ik noem mijn neefje ook altijd een ''vlerk'', gewoon omdat dat grappig klinktquote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
Nee, m'n moeder vroeg het me, en ik had geen idee. Dus ik dacht, ik vraag het eens hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen dan? Een blad schrijven ofwat?
Best... maar doe wel je best!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben kinderachtig aan het doen laat me.
ohh okequote:Op maandag 25 juni 2012 14:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder vroeg het me, en ik had geen idee. Dus ik dacht, ik vraag het eens hier.
[..]
Dus zelfs nadat jeElfen Lied is in feite chobits met een beetje bloed. Ik begrijp ook niet waarom vele het zo'n geweldige serie vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb je moeite met de nagelscene? Hmmm.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
tof, nicequote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
Ik kijk nu beide series tegelijk. Het enige verschil is dat Chi "Chi" zegt en Lucy "Nyu".quote:Op maandag 25 juni 2012 15:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Elfen Lied is in feite chobits met een beetje bloed. Ik begrijp ook niet waarom vele het zo'n geweldige serie vinden.
Ja, dat dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kijk nu beide series tegelijk. Het enige verschil is dat Chi "Chi" zegt en Lucy "Nyu".
Kan je beter school days kijken!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef SuperPanda het volgende:
moet nog aan elfen lied beginnen maar blijkbaar heeft mijn kleine zusje het al afgekeken
Fate/Zero en Sakamichi no Apollon.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:17 schreef blessed19 het volgende:
Maar om even terug te komen op mijn vraag... Ik kan ervan uit gaan dat er sinds Steins;gate er totaal geen boeiende serie meer is uitgekomen?
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Elfen Lied is in feite chobits met een beetje bloed. Ik begrijp ook niet waarom vele het zo'n geweldige serie vinden.
Trailer doet me denken aan Beck, dus ik ga het sowieso een kans geven!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:26 schreef Klipnap het volgende:
Sakamichi? Beste van het seizoen, maar ik zou hem niet superbijzonderlegendarisch noemen. Wel goed.
Ben benieuwd!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Fate/Zero en Sakamichi no Apollon.
Jormungand, beetje Black Lagoon achtig.
Ik kan m morgen pas kijken! Morgenavond! Moet nu teveel shit regelen en straks weer werken...quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Allemaal Tasogare Otome x Amnesia kijken, NUTEARS.
*kijkt pas alssie klaar is..quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Allemaal Tasogare Otome x Amnesia kijken, NUTEARS.
ik ga maar eens kijkenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Arashimashou het volgende:
Even kijken of ik Robin naar Zipang kan lokken
Dit was de laatste aflevering. Veel plezier met kijken!quote:
moet ik em eerst binnen hengelenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit was de laatste aflevering. Veel plezier met kijken!
Net wakker? okeeeeequote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
* Blue_Panther_Ninja is net wakker
Zijn ritme is nonexistent.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Net wakker? okeeeee
Of was het een middagdutje?
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
* Blue_Panther_Ninja is net wakker
Nog steeds virtualdubmod gebruikenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wie weet waarmee ik wat uit mkv kan knippen om het vervolgens naar gifje te vormen?
virtualdubmod crasht
voor et eerst hier dat vbm crasht..quote:Op maandag 25 juni 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog steeds virtualdubmod gebruiken
Avisynth + MeGUI
Japan - Fascismquote:Op maandag 25 juni 2012 17:38 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Soms stond het op idle in de achtergrond, dus het is niet werkelijk 326 uur... maar toch.... wut
Ik betwijfel of ik het had kunnen omdraaien, zal me niks verbazen als dat in deze mod is vastgezet.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Japan - Fascism
Waarom verbaast me dit niets![]()
ongeloofelijk.. van 1 programma dat alles kon naar 2 (eigenlijk meer als je de tools meerekent)..quote:Op maandag 25 juni 2012 17:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar het gros van de mensheid is al heel lang overgestapt.
De ontwikkeling staat al jaren stil, dus dat is heel logisch.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ongeloofelijk.. van 1 programma dat alles kon naar 2 (eigenlijk meer als je de tools meerekent)..
nee het wordt er niet logischer, handiger, mooier of beter op..
true, maar het is een OS project... dus waarom het wiel opnieuw uitvinden..quote:Op maandag 25 juni 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De ontwikkeling staat al jaren stil, dus dat is heel logisch.
Dan is Avidemux meer wat voor jou. Dezelfde functionaliteit als VirtualDubMod, maar dan nieuwer. De Windows-versie is helaas niet zo stabiel.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:48 schreef mschol het volgende:
[..]
true, maar het is een OS project... dus waarom het wiel opnieuw uitvinden..
als ik zo vlug een tutorial door lees moet ik om een stukje te knippen eerst een avisynt script file aanmaken, om die te laden in een cutter tool om vervolgens de boel daadwerkelijk te kunnen knippen
in VDM was dat: open bestand, selecteer range, save range en dan een goeie avi -> gif converter..
Lekker man.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:38 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Soms stond het op idle in de achtergrond, dus het is niet werkelijk 326 uur... maar toch.... wut
Mijn broer heeft het net uitgespeeld met ene William the Silent of Orange.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:38 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Civilization 3? mah nigga. Op zich kun je in deze mod ook wel Nederland@1939 spelen. De mod gebruikt locked alliances, waardoor de geallieerden en de as-mogendheden meteen met elkaar in oorlog zijn. Als Nederland zijnde betekent dat dat je in 3 turns op Europese bodem bent weggevaagd, en 20 turns later ook in Nederlands Oost Indië het veld moet ruimenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn broer heeft het net uitgespeeld met ene William the Silent of Orange.
damnquote:Op maandag 25 juni 2012 17:38 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Deel vijf was het volgens mij. Nieuwste.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Civilization 3? mah nigga. Op zich kun je in deze mod ook wel Nederland@1939 spelen. De mod gebruikt locked alliances, waardoor de geallieerden en de as-mogendheden meteen met elkaar in oorlog zijn. Als Nederland zijnde betekent dat dat je in 3 turns op Europese bodem bent weggevaagd, en 20 turns later ook in Nederlands Oost Indië het veld moet ruimen
Deel vijf, nog niet gespeeld. Kun je slechts een eenheid op een tile hebben, dat klinkt gay. Dingen die ik erover lees zijn niet al te positief... ik vind zelf civ3 ook nog altijd mooier dan civ4.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Deel vijf was het volgens mij. Nieuwste.
Plaats 'm hier. NUquote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef Klipnap het volgende:
Ik schrik me elke keer dood om mijn Azumanga sms-toon
Eerste paar seconden uit de OPquote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Plaats 'm hier. NU(alsjeblieft?
)
Overigens.... Nederland faalt echt hard... Amsterdam is al zo goed als verloren.
Gggggghquote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
Mijn ringtone
Mijn sms-ringtone is gewoon die van Samsung.
Ah vandaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Eerste paar seconden uit de OP
Weet je wel als iedereen zo omhoog springt.
civ3?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:38 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Civ3 ja. World war 2 Global Gold mod. Voor de grap ga ik nu als Nederland spelen... kijken hoe lang het duurt voordat ik ben weggevaagd. Tot nu toe komen de Fransen en de Engelsen wel te hulp.quote:
heb het een paar keer geprobeerd in Hearts of iron 3 met nederland en in Victoaria 2 duurde niet al te lang voordat ik was weggevaagd in europa door duitsland.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Civ3 ja. World war 2 Global Gold mod. Voor de grap ga ik nu als Nederland spelen... kijken hoe lang het duurt voordat ik ben weggevaagd. Tot nu toe komen de Fransen en de Engelsen wel te hulp.
Hm, dat moet ik een keer bekijken...quote:Op maandag 25 juni 2012 19:01 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
heb het een paar keer geprobeerd in Hearts of iron 3 met nederland en in Victoaria 2 duurde niet al te lang voordat ik was weggevaagd in europa door duitsland.
nee was best machtig speel nu wel als zweden dat is pas een machtig landquote:Op maandag 25 juni 2012 19:21 schreef mschol het volgende:
nederland in Empire total war is overigens ook kansloos
nederland zelf werd bij mij geregeld of door duitsland of door frankrijk onder de voet gelopen... daar kon je echt niks aan doen, nederlands indie enzo had je wel meer kans, maar die waren ook niet geweldig..quote:Op maandag 25 juni 2012 19:25 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
nee was best machtig speel nu wel als zweden dat is pas een machtig land
Ik denk dat ik dat een ovaal noem. Of bedoel je de kana? Of bedoel je een intermission?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
He, weten jullie hoe die plaatjes/stukjes heten in het midden van de aflevering?
Deze:
[ afbeelding ]
Intermission dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat een ovaal noem. Of bedoel je de kana? Of bedoel je een intermission?
plaatje voor de reclamequote:Op maandag 25 juni 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
He, weten jullie hoe die plaatjes/stukjes heten in het midden van de aflevering?
Deze:
[ afbeelding ]
In mediatermen heet dat een bumper. Dat wordt gebruikt voor als je vast loopt met je verhaal (voor editors) of als je een intermission hebt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Oke, een bumper dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
In mediatermen heet dat een bumper. Dat wordt gebruikt voor als je vast loopt met je verhaal (voor editors) of als je een intermission hebt.
Hm... wellichtquote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
Wil iemand rond half 9 osu'en?
Want straks begint GTST.
Ik wil wel. Ik denk dat Arashi ook wel wil.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
Want straks begint GTST.
osu?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
Want straks begint GTST.
Awesome!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://osu.ppy.sh/
Game met vooral animeliedjes en j-pop.
Pfff. morgen...quote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Awesome!
Ik zal me er morgen even over inlezen, ben benieuwd!
3. Niet carenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:19 schreef De_Ilias het volgende:
FMA voor de 2e keer uitgekeken, sorry dat ik het zeg, dit is gewoon een WREEDE anime. Ik heb het voor mn 2e keer gekeken en ik vond hem leuker dan dan de 1e keer, dat komt denk ik vooral door het feit dat ik nu alles achter elkaar kan kijken, en toen ik het voor mn eerste keer zag keek ik het om de week uiteraard. IIG
Wie Fullmetal alchemist nog niet heeft gezien (brotherhood uiteraard) mag 2 dingen doen:
1. Zich diep schamen.![]()
2. Zo snel mogelijk je torrent aanzetten.
Eensquote:Op maandag 25 juni 2012 20:19 schreef De_Ilias het volgende:
FMA voor de 2e keer uitgekeken, sorry dat ik het zeg, dit is gewoon een WREEDE anime. Ik heb het voor mn 2e keer gekeken en ik vond hem leuker dan dan de 1e keer, dat komt denk ik vooral door het feit dat ik nu alles achter elkaar kan kijken, en toen ik het voor mn eerste keer zag keek ik het om de week uiteraard. IIG
Wie Fullmetal alchemist nog niet heeft gezien (brotherhood uiteraard) mag 2 dingen doen:
Ik schaam me.. :C Ik heb hem al wel gedownload tho.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Waarom leave je de room, Klipnap?
[..]
Eens
Het is wel een strak geschreven serie maar veel is me er eigenlijk niet van bij gebleven.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:19 schreef De_Ilias het volgende:
Dan zou ik het nog een keer kijken als ik jou was, een serie dat tenminste een goede einde heeft, niet zon cliffhanger, goede actie goede emotie, dit is niet voor niets 1 van de best gerankeerde serie ooit.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is wel een strak geschreven serie maar veel is me er eigenlijk niet van bij gebleven.
Heb je Neon Genesis Evangelion al gezien?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dan zou ik het nog een keer kijken als ik jou was, een serie dat tenminste een goede einde heeft, niet zon cliffhanger, goede actie goede emotie, dit is niet voor niets 1 van de best gerankeerde serie ooit.
Interesseer jij je ook voor de series die duidelijk beïnvloed zijn door NGE?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je Neon Genesis Evangelion al gezien?
Omake?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Een beetje.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Interesseer jij je ook voor de series die duidelijk beïnvloed zijn door NGE?
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Interesseer jij je ook voor de series die duidelijk beïnvloed zijn door NGE?
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:38 schreef SuperPanda het volgende:
dat hoofdJe bent toch niet aan het streamen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:38 schreef SuperPanda het volgende:
dat hoofdStreamen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nops was er ooit aan begonnen maar het sprak me niet zo aan, ik heb wel Rahxephon gezien en dat vond ik wel een leuke (moeilijke) anime, maar was goed aan te zien.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je Neon Genesis Evangelion al gezien?
Zoiets jaquote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bereid je maar voor...
[ afbeelding ]
...hier zijn ze weer hoor!
Zet je microfoon op in bf3 en scheld Duitse jochies van 12 uit tot ze huilen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hmm, nog ff battlefield 3.. of toch maar FMA:B gaan kijken..
Waz met jou.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zet je microfoon op in bf3 en scheld Duitse jochies van 12 uit tot ze huilen.
Ik speel toevallig tegen ene ''ichliebebraadworst98''quote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zet je microfoon op in bf3 en scheld Duitse jochies van 12 uit tot ze huilen.
MOLOTOV RIBBENTROPPACT OTTO VON SCHWARZENEGGER DRIES ROELVINK BILDERBERG ANDRE ROUVOET PIET PAULUSMA JOHAN BOS FRIETVORKJE AARDAPPELSCHILMESJEquote:
hmmm, dat zou wat zijn tijdens de game zelf. LALALA AFLEIDING.quote:
sounds legit.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik speel toevallig tegen ene ''ichliebebraadworst98''
jajaja haitla und so.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
MOLOTOV RIBBENTROPPACT OTTO VON SCHWARZENEGGER DRIES ROELVINK BILDERBERG ANDRE ROUVOET PIET PAULUSMA JOHAN BOS FRIETVORKJE AARDAPPELSCHILMESJE
breng 'm nou niet op ideeën.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Zou je kunnen doen door middel van Skype
Moar liek euro van kok.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef Klipnap het volgende:
THOMAS JEFFERSON BURRHUS SKINNER JOHN LOCKE SILVERLADY MARIJKE ALETTA JACOBS KWARTJE VAN KOK ADOLF HITLER BLIEP TUUT
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Zou je kunnen doen door middel van Skype
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Klipnap het volgende:
Mijn laatste post als vijftienjarige.
In zo'n kuttopic.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
MOLOTOV RIBBENTROPPACT OTTO VON SCHWARZENEGGER DRIES ROELVINK BILDERBERG ANDRE ROUVOET PIET PAULUSMA JOHAN BOS FRIETVORKJE AARDAPPELSCHILMESJE
Help! Klipnap is kapot. En jarig. Jarig kapot!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef Klipnap het volgende:
THOMAS JEFFERSON BURRHUS SKINNER JOHN LOCKE SILVERLADY MARIJKE ALETTA JACOBS KWARTJE VAN KOK ADOLF HITLER BLIEP TUUT
QB is ook goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Moeten we nu het internet afstruinen op zoek naar shirtloze bishi's die elkaar smachtend aankijken?
Zoals onze verjaardagstraditie is?
Klipnap heeft niet echt een husbando, dus het is lastig uitzoeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Moeten we nu het internet afstruinen op zoek naar shirtloze bishi's die elkaar smachtend aankijken?
Zoals onze verjaardagstraditie is?
Dat tweede plaatje... ik had het niet gedurfd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QB SPAM BINNENKOMEND!
HAVE FUN, daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
FMA:B episode 1, doelstelling is 8 eps vannacht
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef De_Ilias het volgende:
Klopt en dat heb ik ook gedaan uiteraard. Goed dat je het zegt want ik was dat vergeten te melden.
Voordat men Brotherhood kijkt, kijk liever dan eerst gewoon de eerste seizoen. En daarna pas overgaan op brotherhood.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
1e seizoen was retesaai, dus Brotherhood mag wel beter zijn. Ik heb het wel gezien, maar dat was 2 jaar terug.
Wat was er dan zo 'saai' aan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat is mijn mening he, ik vond er geen drol aan. Brotherhood is so far so good, maar dat is ook nog maar de 2e ep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |