Hoeft niet. Je bent niet degene die om aandacht vraagt.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Open dingen. Geen hakken want ik ben al lang
Ik voel me nu een beetje een aandachtshoer, dit is een topic over anime![]()
Ga me niet zeggen dat ge ugg laarzen draagt... dat zou erg zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Open dingen. Geen hakken want ik ben al lang
Ik voel me nu een beetje een aandachtshoer, dit is een topic over anime![]()
quote:
De vader van een vriend draagt Uggs.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat ge ugg laarzen draagt... dat zou erg zijn![]()
Inderdaad feli maus... Ik was iets meer voor Engeland... maar het maakt me verder niet zoveel uit....
.
.
.
Maar goed, kijk naar mijn avatar... dan zie je voor wie ik echt ben.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat me specifiek om de laarzen. Ik heb ugg schoenen, maar deze zijn normaal. Geen lelijke laarzen.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De vader van een vriend draagt Uggs.
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het gaat me specifiek om de laarzen. Ik heb ugg schoenen, maar deze zijn normaal. Geen lelijke laarzen.
Goed, daar zal ik het mee moeten doen.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Die vader had trouwens wel de laarzen.![]()
Van Bommels![]()
Ik koop ze alleen nooit omdat het nogal misplaatst is om daar mee naar school te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat niet gebeuren hoop ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef .Cake. het volgende:
Ik dacht aan zoiets voor Klipnap d'r verjaardag:
Meisje vergeet Facebook evenement op "Prive" te zetten, staan ineesn 1500 man voor de deur!
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goed, daar zal ik het mee moeten doen.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Oh god.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin... ik heb zojuist even rondgekeken in de userfoto sectie....
In de regenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zoooo feestjeuuuhh, de vlag hangt al buiten
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha... feliquote:Op zondag 24 juni 2012 23:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tja, energydrinksquote:Op zondag 24 juni 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb ontzettende maagpijn van de energy drinks van gisterennacht.
Foto?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Haha... feli
Wauw... wat laten veel mensen hier hun foto achter... Robin, Maus, zelfs klipnap met hond, hoewel die foto twee jaar geleden al 2.5 jaar oud was.
[..]
Tja, energydrinks![]()
Dat was echt zo'n mooie bal ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Foto?![]()
Die panenka van Pirlo was zo baas, zag die keeper vliegen dan
Welke foto bedoel je van mij?quote:
Die van Robin heb ik al gezien maar Klipnap en Mauskoekwous? Waar? Niet in deze reeks toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Haha... feli
Wauw... wat laten veel mensen hier hun foto achter... Robin, Maus, zelfs klipnap met hond, hoewel die foto twee jaar geleden al 2.5 jaar oud was.
[..]
Tja, energydrinks![]()
Ach so, vond het wel een leuke fotoquote:Op zondag 24 juni 2012 23:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Userfoto's #265
Nee nee, ik gebruik de search functie.... hmm Repelsteeltju....volgende
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ach so, vond het wel een leuke foto
Ach, zo'n foto kun je in principe nog wel plaatsen. Natuurlijk kunnen mensen er misbruik van gaan maken, maar die kans lijkt me zo klein.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]zeker.
Hm... Repelsteeltju blijkt te wijs. .Cake. ook.
Hmm, die van mij heb ik wel ergens in deze reeks (anime) gepost. Kan nog wel een keer doen als er behoefte is aan mijn schönheit?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]zeker.
Hm... Repelsteeltju blijkt te wijs. .Cake. ook.
Inderdaad. Best een toffe foto.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ach so, vond het wel een leuke foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |