Ja, ik ben voor Engeland... maar alleen omdat ik voor Engeland benquote:Op zondag 24 juni 2012 23:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nog mensen die ook voetbal aan het kijken zijn?
Watch all the anime!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:12 schreef SuperPanda het volgende:
moet deze week stage lopen maar de stage begeleider zou nog bellen wanneer ik moet beginnen heeft die nog niet gedaan dus morgen maar eens bellen betekent wel nog een dag anime kijken
Ik schreeuwde als Italiaan zijnde zo hard bij die buitenspel goal, dat mijn zusje wakker werd. Parents be trippin' manquote:Op zondag 24 juni 2012 23:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik FOK! met voetbal op de achtergrond.
Zou het?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat ga je nog meer vragen voor je verjaardag?
Goede lijst overigens
http://www.sankakucomplex(...)our-life-by-missing/
(SFW, met uitzondering van de advertenties misschien).
Open dingen. Geen hakken want ik ben al langquote:Op zondag 24 juni 2012 23:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat is vreemd, maar 3 paar schoenen voor een meisje... begrijp me niet verkeerd ik ben niet van de oude stempel, maar daar kijk ik van op. Wat voor schoenen?
Hoeft niet. Je bent niet degene die om aandacht vraagt.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Open dingen. Geen hakken want ik ben al lang
Ik voel me nu een beetje een aandachtshoer, dit is een topic over anime![]()
Ga me niet zeggen dat ge ugg laarzen draagt... dat zou erg zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 23:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Open dingen. Geen hakken want ik ben al lang
Ik voel me nu een beetje een aandachtshoer, dit is een topic over anime![]()
quote:
De vader van een vriend draagt Uggs.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat ge ugg laarzen draagt... dat zou erg zijn![]()
Inderdaad feli maus... Ik was iets meer voor Engeland... maar het maakt me verder niet zoveel uit....
.
.
.
Maar goed, kijk naar mijn avatar... dan zie je voor wie ik echt ben.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat me specifiek om de laarzen. Ik heb ugg schoenen, maar deze zijn normaal. Geen lelijke laarzen.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De vader van een vriend draagt Uggs.
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het gaat me specifiek om de laarzen. Ik heb ugg schoenen, maar deze zijn normaal. Geen lelijke laarzen.
Goed, daar zal ik het mee moeten doen.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Die vader had trouwens wel de laarzen.![]()
Van Bommels![]()
Ik koop ze alleen nooit omdat het nogal misplaatst is om daar mee naar school te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat niet gebeuren hoop ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef .Cake. het volgende:
Ik dacht aan zoiets voor Klipnap d'r verjaardag:
Meisje vergeet Facebook evenement op "Prive" te zetten, staan ineesn 1500 man voor de deur!
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goed, daar zal ik het mee moeten doen.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Oh god.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin... ik heb zojuist even rondgekeken in de userfoto sectie....
In de regenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zoooo feestjeuuuhh, de vlag hangt al buiten
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha... feliquote:Op zondag 24 juni 2012 23:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tja, energydrinksquote:Op zondag 24 juni 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb ontzettende maagpijn van de energy drinks van gisterennacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |