oh....quote:Op maandag 25 juni 2012 13:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Another werd beschreven als horror, maar was eigenlijk een lachertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kinkyquote:
Nee ik kijk in de spoiler van de post voor me.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm? Nagelscene? Ben je Higurashi aan 't kijken? Ik moet er ook een keer verder mee
Dus zelfs nadat jequote:Op maandag 25 juni 2012 13:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee ik kijk in de spoiler van de post voor me.
Ik zie teveel tegen de nagelscene op om de serie te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb je moeite met de nagelscene? Hmmm.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus zelfs nadat jeWat? Welke Nana?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb je moeite met de nagelscene? Hmmm.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus zelfs nadat jemaar dat was gewoon net eff te "grappig" gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb je moeite met de nagelscene? Hmmm.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat was gewoon net eff te "grappig" gebracht
Filmpke? Hm... ik weet niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet.
Oh wacht dat filmpje? Dat was niet eng!
dat hondje vond ik niet zo tof.. die actie daarna daarin tegenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]na episode 1 kon ik er eigenlijk bijna alleen nog om lachen.
Overigens... de vinger worden er gewoon afgehakt zie ik, toch wel een verschil.
defineer legaal?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klipnap is bijna legaal ? fijn dat jullie het zo aankondigingen
Ik dacht echt: godver, hoe kunnen kinderen zo akelig zijn... ah nu komt het! aaaah jaaaa fuck yes..... feels goooood man.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hondje vond ik niet zo tof.. die actie daarna daarin tegen
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
My sidesquote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
OMDAT, ik boodschappen doen was, de hond heb uitgelaten en het huis schoongemaakt. Mijn moeder had een slechte dag met haar rug, dus ik dacht ik ga even de ideale zoon zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef Arashimashou het volgende:
Waarom is het ineens zo stil.
Chuu chuu chuu?
En ik maar zeurenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
OMDAT, ik boodschappen doen was, de hond heb uitgelaten en het huis schoongemaakt. Mijn moeder had een slechte dag met haar rug, dus ik dacht ik ga even de ideale zoon zijn
Ach, stofzuigen, afwassen en afstoffen. Boodschappen is zo gepiept want hoef alleen maar aardappels, groente en vlees te kopen. Misschien moet ik ook nog zelf koken, maar dan doe ik dat wel wat laterquote:Op maandag 25 juni 2012 14:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En ik maar zeuren![]()
Hm.. de ideale zoon huh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |