quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
* Blue_Panther_Ninja is net wakker
Nog steeds virtualdubmod gebruikenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wie weet waarmee ik wat uit mkv kan knippen om het vervolgens naar gifje te vormen?
virtualdubmod crasht
voor et eerst hier dat vbm crasht..quote:Op maandag 25 juni 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog steeds virtualdubmod gebruiken
Avisynth + MeGUI
Japan - Fascismquote:Op maandag 25 juni 2012 17:38 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Soms stond het op idle in de achtergrond, dus het is niet werkelijk 326 uur... maar toch.... wut
Ik betwijfel of ik het had kunnen omdraaien, zal me niks verbazen als dat in deze mod is vastgezet.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Japan - Fascism
Waarom verbaast me dit niets![]()
ongeloofelijk.. van 1 programma dat alles kon naar 2 (eigenlijk meer als je de tools meerekent)..quote:Op maandag 25 juni 2012 17:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar het gros van de mensheid is al heel lang overgestapt.
De ontwikkeling staat al jaren stil, dus dat is heel logisch.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ongeloofelijk.. van 1 programma dat alles kon naar 2 (eigenlijk meer als je de tools meerekent)..
nee het wordt er niet logischer, handiger, mooier of beter op..
true, maar het is een OS project... dus waarom het wiel opnieuw uitvinden..quote:Op maandag 25 juni 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De ontwikkeling staat al jaren stil, dus dat is heel logisch.
Dan is Avidemux meer wat voor jou. Dezelfde functionaliteit als VirtualDubMod, maar dan nieuwer. De Windows-versie is helaas niet zo stabiel.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:48 schreef mschol het volgende:
[..]
true, maar het is een OS project... dus waarom het wiel opnieuw uitvinden..
als ik zo vlug een tutorial door lees moet ik om een stukje te knippen eerst een avisynt script file aanmaken, om die te laden in een cutter tool om vervolgens de boel daadwerkelijk te kunnen knippen
in VDM was dat: open bestand, selecteer range, save range en dan een goeie avi -> gif converter..
Lekker man.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:38 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Soms stond het op idle in de achtergrond, dus het is niet werkelijk 326 uur... maar toch.... wut
Mijn broer heeft het net uitgespeeld met ene William the Silent of Orange.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:38 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Civilization 3? mah nigga. Op zich kun je in deze mod ook wel Nederland@1939 spelen. De mod gebruikt locked alliances, waardoor de geallieerden en de as-mogendheden meteen met elkaar in oorlog zijn. Als Nederland zijnde betekent dat dat je in 3 turns op Europese bodem bent weggevaagd, en 20 turns later ook in Nederlands Oost Indië het veld moet ruimenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn broer heeft het net uitgespeeld met ene William the Silent of Orange.
damnquote:Op maandag 25 juni 2012 17:38 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Deel vijf was het volgens mij. Nieuwste.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Civilization 3? mah nigga. Op zich kun je in deze mod ook wel Nederland@1939 spelen. De mod gebruikt locked alliances, waardoor de geallieerden en de as-mogendheden meteen met elkaar in oorlog zijn. Als Nederland zijnde betekent dat dat je in 3 turns op Europese bodem bent weggevaagd, en 20 turns later ook in Nederlands Oost Indië het veld moet ruimen
Deel vijf, nog niet gespeeld. Kun je slechts een eenheid op een tile hebben, dat klinkt gay. Dingen die ik erover lees zijn niet al te positief... ik vind zelf civ3 ook nog altijd mooier dan civ4.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Deel vijf was het volgens mij. Nieuwste.
Plaats 'm hier. NUquote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef Klipnap het volgende:
Ik schrik me elke keer dood om mijn Azumanga sms-toon
Eerste paar seconden uit de OPquote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Plaats 'm hier. NU(alsjeblieft?
)
Overigens.... Nederland faalt echt hard... Amsterdam is al zo goed als verloren.
Gggggghquote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
Mijn ringtone
Mijn sms-ringtone is gewoon die van Samsung.
Ah vandaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Eerste paar seconden uit de OP
Weet je wel als iedereen zo omhoog springt.
civ3?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:38 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |