My sidesquote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klipnap is bijna legaal ? fijn dat jullie het zo aankondigingen
OMDAT, ik boodschappen doen was, de hond heb uitgelaten en het huis schoongemaakt. Mijn moeder had een slechte dag met haar rug, dus ik dacht ik ga even de ideale zoon zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef Arashimashou het volgende:
Waarom is het ineens zo stil.
Chuu chuu chuu?
En ik maar zeurenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
OMDAT, ik boodschappen doen was, de hond heb uitgelaten en het huis schoongemaakt. Mijn moeder had een slechte dag met haar rug, dus ik dacht ik ga even de ideale zoon zijn
Ach, stofzuigen, afwassen en afstoffen. Boodschappen is zo gepiept want hoef alleen maar aardappels, groente en vlees te kopen. Misschien moet ik ook nog zelf koken, maar dan doe ik dat wel wat laterquote:Op maandag 25 juni 2012 14:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En ik maar zeuren![]()
Hm.. de ideale zoon huh...
Ikzelf: awesome, vet, nice, tof (die is wel ouderwets)quote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens... welk woord gebruikt men nu voor 'cool'?
Gedwongen seks is op geen enkele leeftijd legaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gok eens hoe oud ik ben.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey Lithia, jij bent toch best wel oud?
Ja geen idee ik bedenk mij net dat ik je volgens mij verwar met Karina.quote:
25.... totale gok. Heb volgens mij wel een keer een foto gezien, maar totaal vergeten.quote:
Epic (soms episch) is redelijk populair.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
Truequote:Op maandag 25 juni 2012 14:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Epic (soms episch) is redelijk populair.
quote:
Waarom zou Klipnap iemand daartoe dwingen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gedwongen seks is op geen enkele leeftijd legaal.
Toe nouquote:Op maandag 25 juni 2012 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Waarom zou Klipnap iemand daartoe dwingen?
Wat ga je ermee doen dan? Een blad schrijven ofwat?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef Arashimashou het volgende:
Hm... epic is nog in? pfff. oke. dank.
[..]
Met de wijsheid van 25. oid
ofzo
misschien.
Ik gebruik het woord ''puik'', maar ik noem mijn neefje ook altijd een ''vlerk'', gewoon omdat dat grappig klinktquote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
Nee, m'n moeder vroeg het me, en ik had geen idee. Dus ik dacht, ik vraag het eens hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen dan? Een blad schrijven ofwat?
Best... maar doe wel je best!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben kinderachtig aan het doen laat me.
ohh okequote:Op maandag 25 juni 2012 14:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder vroeg het me, en ik had geen idee. Dus ik dacht, ik vraag het eens hier.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus zelfs nadat jeElfen Lied is in feite chobits met een beetje bloed. Ik begrijp ook niet waarom vele het zo'n geweldige serie vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb je moeite met de nagelscene? Hmmm.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
tof, nicequote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
Ik kijk nu beide series tegelijk. Het enige verschil is dat Chi "Chi" zegt en Lucy "Nyu".quote:Op maandag 25 juni 2012 15:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Elfen Lied is in feite chobits met een beetje bloed. Ik begrijp ook niet waarom vele het zo'n geweldige serie vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |