Er komt uit nu eenmaal geen Spa Rood uit de kraan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Paxcon het volgende:
Flesjes water kopenDan ben je echt de grootste idioot die er bestaat.
De naam negerzoenen bestaat toch niet meer?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Geen negerzoenen, wel hun eigen merk 'negerzoenen'.![]()
Hoe neem jij je water mee als je een dag weg gaat!? Ik vind het wel handig als ik dan gewoon wat flesjes water heb staan die ik in mijn tas kan stoppen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Paxcon het volgende:
Wat mij betreft heten die dingen gewoon negerzoenen. Aan die publiciteitsstunt ga ik niet meedoen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:15 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
De naam negerzoenen bestaat toch niet meer?
paupertjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Tocadisco het volgende:
Ga gewoon naar de Lidl/Aldi in Duitsland, veel goedkoper en kwalitatief ook beter als wat je hier bij de AH of Jumbo krijgt.
Beetje ver fietsen vanuit Alkmaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Tocadisco het volgende:
Ga gewoon naar de Lidl/Aldi in Duitsland, veel goedkoper en kwalitatief ook beter als wat je hier bij de AH of Jumbo krijgt.
Volgens mij ben jij zo iemand die overal waar hij is zo'n flesje water op tafel heeft staan voor het geval je ineens dorst krijgt. Wat overdreven.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe neem jij je water mee als je een dag weg gaat!? Ik vind het wel handig als ik dan gewoon wat flesjes water heb staan die ik in mijn tas kan stoppen.
Ik zeg niet dat het water beter is dan kraanwater, maar zo'n plastic flesje kun je maar een beperkt aantal keren hervullen, dus soms koop je dan even nieuwe flesjes water.
me too, Wat voor naam gebruiken ze die bij AH?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat mij betreft heten die dingen gewoon negerzoenen. Aan die publiciteitsstunt ga ik niet meedoen.
Geen idee...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:21 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
me too, Wat voor naam gebruiken ze die bij AH?
Kom op zeg, je gaat toch geen negerzoenen kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee...
Over negerzoenen gesproken, die prijs is ook in achterlijk tempo omhoog geschoten de laatste tijd, van 1 gulden 79 naar 89 eurocent naar nu iets van 1,39 of zelfs 1,49 (!)
Koude SPA blauw uit de koelkast is vele malen lekkerder dan kraanwater.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:14 schreef Nobu het volgende:
Mensen die in Nederland flesjes water kopen verdienen het om afgezet te worden. Verder gewoon een terechte klacht. Helaas kunnen ze dat maken omdat AH zich als kanker door het land verspreidt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:21 schreef noescom2 het volgende:
Dat je een flesje water beperkt opnieuw kan vullen is flauwekul.
http://www.greenjump.nl/B(...)ter-in-een-fles.aspxquote:Water zelf tappen uit je kraan is goedkoper, gezond en een stuk minder milieubelastend.
Gelukkig zijn steeds meer Nederlanders zich daarvan bewust en kiezen ervoor om water uit de kraan te drinken. Het hervullen van een plastic waterflesje is alleen niet zo verstandig, ze zijn niet gemaakt voor hergebruik en het is zeer onhygiënisch.
De NFI deed onderzoek naar aanleiding van eerder onderzoek door microbioloog Rijkelt Beumer, verbonden aan de Universiteit Wageningen. In opdracht van het consumenten programma Kassa toonde hij vorig jaar aan dat het hervullen van flesjes erg onhygiënisch is. “De kwaliteit van het water stond gelijk aan slootwater”, vertelt Beumer. Na elke slok blijven er voedselresten en speeksel achter in het flesje. Er zouden daarnaast ook vooral darmbacteriën in de zelf gevulde flesjes voorkomen. “Er zitten meer bacteriën in hervulde flesjes water dan er in bedorven voedsel zitten”, stelt Beumer. Je wordt daar niet snel ziek van omdat het je eigen bacteriën zijn, maar een fris idee is het allerminst. Daarnaast is het ook zonde van de goede kwaliteit kraanwater die teniet wordt gedaan als je een vies flesje opnieuw vult.
Flesjes goed afwassen dus! Er zijn trouwens milieuvriendelijkere alternatieven die ook nog eens een stuk makkelijker schoon te maken zijn. De rvs flessen van Klean Kanteen bijvoorbeeld hebben een grote opening (waar zelfs je afwasborstel in kan),afgeronde hoekjes zodat er geen bacteriën kunnen blijven zitten in randjes en zijn heel glad van binnen zodat je ze eenvoudig uitspoelt. De ongekleurde kun je zelfs gewoon in de vaatwasser doen, de gekleurde kun je beter met de hand afwassen dan blijven ze langer mooi.
Dat is dus het probleem grapjas, elke winkel verandert zo langzamerhand in een AH.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:19 schreef noescom2 het volgende:
@Nobu
Nou nou nou, verspreid zich als kanker. Voel je je nu stoer?
Als je de AH geen fijne winkel vind, dan ga je toch naar een andere winkel? Ik snap het probleem niet.
Wat is er mis met negerzoenen!? Beetje aan de bovenkant zo'n gaatje maken met je tong in dat chocoladelaagje, en dan met je tong erin gaan roeren en al die room eruit likken. Heerlijk toch!?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:23 schreef Internepper het volgende:
[..]
Kom op zeg, je gaat toch geen negerzoenen kopen
Ik vind die onderkanten altijd zo taai..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat is er mis met negerzoenen!? Beetje aan de bovenkant zo'n gaatje maken met je tong in dat chocoladelaagje, en dan met je tong erin gaan roeren en al die room eruit likken. Heerlijk toch!?
...of een Jumbo, wat OOK een kutwinkel is.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem grapjas, elke winkel verandert zo langzamerhand in een AH.
Je wordt er niet ziek van. Ik drink soms 2 jaar uit hetzelfde flesje.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
http://www.greenjump.nl/B(...)ter-in-een-fles.aspx
Ik verkondig nooit flauwekul.
Nee. Daar hoeven we het verder ook niet over te hebben, aangezien kraanwater en bronwater in Nederland exact hetzelfde zijn. Al zijn de kwaliteitseisen voor kraanwater wel wat scherper.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Koude SPA blauw uit de koelkast is vele malen lekkerder dan kraanwater.
Misschien heb jij een goede weerstand. Als je rookt betekent het ook niet automatisch dat je kanker krijgt, maar het is ook niet gezond.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:26 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je wordt er niet ziek van. Ik drink soms 2 jaar uit hetzelfde flesje.
...en nu zijn ze minder lekker, omdat...!?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Negerzoenen
Dat kocht ik toen ik 12 was.
... Ik niet meer van die zoetigheid hou.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...en nu zijn ze minder lekker, omdat...!?
Ik zeg ook niet dat ik ze wekelijks wil halen, maar soms was het wel lekker, maar wanneer ik dan nu de nieuwe prijs zie, dan laat ik ze gewoon liggen.
Ditquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:28 schreef Under_Score het volgende:
een beetje weerstand opbouwen is sowieso niet verkeerd, al die overdreven hygiene meuk van tegenwoordig. met als hoogtepunt het hands free zeeppompje, want stel je voor dat je vieze handen krijgt vlak voor je ze wast!![]()
Ik heb ook niets tegen weerstand opbouwen, maar 2 jaar doen met hetzelfde plastic flesje is wel weer het andere uiterste...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:28 schreef Under_Score het volgende:
een beetje weerstand opbouwen is sowieso niet verkeerd, al die overdreven hygiene meuk van tegenwoordig. met als hoogtepunt het hands free zeeppompje, want stel je voor dat je vieze handen krijgt vlak voor je ze wast!![]()
gwn duurzaamheid niks mis meequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen weerstand opbouwen, maar 2 jaar doen met hetzelfde plastic flesje is wel weer het andere uiterste...
Het zijn toch je eigen bacterien. Zolang er niemand anders uit drinkt is het goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen weerstand opbouwen, maar 2 jaar doen met hetzelfde plastic flesje is wel weer het andere uiterste...
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:33 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het zijn toch je eigen bacterien. Zolang er niemand anders uit drinkt is het goed.
omgquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:33 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het zijn toch je eigen bacterien. Zolang er niemand anders uit drinkt is het goed.
Hoe kan je zien wanneer je de totale hervulcapaciteit van het flesje benut hebt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe neem jij je water mee als je een dag weg gaat!? Ik vind het wel handig als ik dan gewoon wat flesjes water heb staan die ik in mijn tas kan stoppen.
Ik zeg niet dat het water beter is dan kraanwater, maar zo'n plastic flesje kun je maar een beperkt aantal keren hervullen, dus soms koop je dan even nieuwe flesjes water.
Wie is er nou de aansteller? De persoon die een flesje water meeneemt om lekker te kunnen drinken als hij dorst heeft of de persoon die zich eraan ergert?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo iemand die overal waar hij is zo'n flesje water op tafel heeft staan voor het geval je ineens dorst krijgt. Wat overdreven.
Tijdens de examens heb ik me ook heerlijk lopen ergeren aan mensen die menen niet 3 uur zonder iets te drinken kunnen. Aanstellers.
Het gaat om het punt dat mensen menen elk uur dorst te hebben. Echt zo'n onzin. Je kunt best even zonder drinken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe kan je zien wanneer je de totale hervulcapaciteit van het flesje benut hebt?
[..]
Wie is er nou de aansteller? De persoon die een flesje water meeneemt om lekker te kunnen drinken als hij dorst heeft of de persoon die zich eraan ergert?
Ik eet ook rauwe tartaar, met een rauw ei erdoor. Kappertjes,uitjes, zout en peper erbij. is ook hartstikke lekker.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:36 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
omg
die discussie ook over die flesjes
Dat is inderdaad lekker ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:39 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik eet ook rauwe tartaar, met een rauw ei erdoor. Kappertjes,uitjes, zout en peper erbij. is ook hartstikke lekker.
Je kan ook best een dag zonder eten, dat doe jij ook vaak zeker?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het gaat om het punt dat mensen menen elk uur dorst te hebben. Echt zo'n onzin. Je kunt best even zonder drinken.
Altijd mooi zulke topics. Begonnen als klacht dat AH een stomme suppermarkt is , te duur enzo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:39 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik eet ook rauwe tartaar, met een rauw ei erdoor. Kappertjes,uitjes, zout en peper erbij. is ook hartstikke lekker.
Jij snapt het verschil tussen paar uur en dag niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Je kan ook best een dag zonder eten, dat doe jij ook vaak zeker?
Nog fijner, ik loop gewoon effe naar toe in 10 secondenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef noescom2 het volgende:
Ik ben gelukkig in de fijne situatie dat ik op fietsafstand een Dekamarkt, Vomar, C1000, AH, Aldi en Lidl heb. En eens per week ga ik die (vaak) allemaal langs voor de aanbiedingen.
Leg het eens uit?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil tussen paar uur en dag niet?
Dekamarkt? Vomar? Waar the hell kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef noescom2 het volgende:
Ik ben gelukkig in de fijne situatie dat ik op fietsafstand een Dekamarkt, Vomar, C1000, AH, Aldi en Lidl heb. En eens per week ga ik die (vaak) allemaal langs voor de aanbiedingen.
Van 80ct voor water naar 1,10 binnen een half jaar tijd is GEEN normale prijsstijging.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef .Masturbatron. het volgende:
prijzen gaan omhoog dat is de realiteit
Haarlem.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dekamarkt? Volat? Waar the hell kom jij vandaan?
Dan moet je het niet kopen, als je dat niet kan betalenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van 80ct voor water naar 1,10 binnen een half jaar tijd is GEEN normale prijsstijging.
Nog even los van het feit dat een 6-pack BRUIZEND water nog steeds maar 73 ct kost.
Oftewel, het is niet zo dat het water duurder is geworden, of dat de flesjes duurder zijn geworden, maar dat ze er nu gewoon veel meer voor durven vragen.
Dat was hier ook het geval, maar zoals aangegeven op pagina 1 neemt die diversiteit hier in Alkmaar in rap tempo af...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef noescom2 het volgende:
Ik kan het makkelijk betalen, maar daar gaat het niet om. Het is een ontzettend grote prijsstijging binnen een erg kleine periode terwijl er totaal geen noodzaak voor is. Dat is gewoon klacht-waardig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:47 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dan moet je het niet kopen, als je dat niet kan betalen
De fok? Ik betaal voor anderhalve liter bruizend water 30 cent ofzo?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van 80ct voor water naar 1,10 binnen een half jaar tijd is GEEN normale prijsstijging.
Nog even los van het feit dat een 6-pack BRUIZEND water nog steeds maar 73 ct kost.
Oftewel, het is niet zo dat het water duurder is geworden, of dat de flesjes duurder zijn geworden, maar dat ze er nu gewoon veel meer voor durven vragen.
ja is wel een gekke prijsstijging jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Paar uur en 24 uur? Als je het nu niet snapt ben je of een slechte troll of compleet achterlijk.quote:
Eten kan je langer zonder dan drinken, dus een uur niet drinken staat niet gelijk aan een uur niet eten. Toegegeven een dag staat er ook niet gelijk aan en is dan weer aan de lange kant, maar het gaat om het principe dat je iets maar moet laten "omdat je ook best zonder kan".quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil tussen paar uur en dag niet?
Nieuwe spelling = bruizend ipv bruisend.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:49 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja is wel een gekke prijsstijging ja
en bruiSend waterniet te drinken
ohquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nieuwe spelling = bruizend ipv bruisend.
dat dus..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Paxcon het volgende:
niks mis met eigen merk, dat is in 99% v/d gevallen goedkoper als een A merk en ook nog eens prima qua smaakquote:Ten tweede heb je bij die kleinere AH's steeds minder A-merken, omdat ze je het eigen merk (AH) door de strot willen duwen voor de hoofdprijs. Dus geen normale Betuwe jam, maar wel AH jam voor 1,40 per potje(!) Geen Verkade Digestive Puur, maar wel die eigen merk meuk. Geen negerzoenen, wel hun eigen merk 'negerzoenen'.
wat is er mis met mensen bewust maken van het feit dat plastic vervuild?quote:Om over de prijs van plastic tassen en dat soort zaken nog maar te zwijgen...
mensen die denken dat A-merk het enige is dat fatsoenlijk isquote:Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
Vergeet niet dat er enorm prijsverschil zit tussen bronwater en mineraalwaterquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:48 schreef noescom2 het volgende:
[..]
De fok? Ik betaal voor anderhalve liter bruizend water 30 cent ofzo?
Beide keren is het niet prettig en beide keren overleef je het wel. En waar trek je de grens, drie uur en twaalf minuten niet drinken?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Paar uur en 24 uur? Als je het nu niet snapt ben je of een slechte troll of compleet achterlijk.
Ik wil wel gewoon de keus hebben, en in sommige gevallen vind ik idd het eigen merk lekkerder (zoals de AH chocoladerepen die veel lekkerder zijn dan Verkade), maar in sommige gevallen is het A-merk gewoon BETER (Cracottes, Verkade Digestive, etc etc) en dan wil ik die ook gewoon kunnen kopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dus..
[..]
niks mis met eigen merk, dat is in 99% v/d gevallen goedkoper als een A merk en ook nog eens prima qua smaak
Niets, maar dan nog steeds is 35ct voor een draagtas een compleet idioot en schandalig bedrag. Daarnaast kan ik ook iedere dag naar de servicebalie lopen en nieuwe bonuskaarten aanvragen. Gratis.quote:wat is er mis met mensen bewust maken van het feit dat plastic vervuild?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kunststofarchipel
Waar staat dat!?quote:mensen die denken dat A-merk het enige is dat fatsoenlijk is
het is maar de vraag of het beter is..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wil wel gewoon de keus hebben, en in sommige gevallen vind ik idd het eigen merk lekkerder (zoals de AH chocoladerepen die veel lekkerder zijn dan Verkade), maar in sommige gevallen is het A-merk gewoon BETER (Cracottes, Verkade Digestive, etc etc) en dan wil ik die ook gewoon kunnen kopen.
maar dat doe je niet, plastic tasjes worden echter te pas en te onpas meegenomen,quote:[..]
[..]
Niets, maar dan nog steeds is 35ct voor een draagtas een compleet idioot en schandalig bedrag. Daarnaast kan ik ook iedere dag naar de servicebalie lopen en nieuwe bonuskaarten aanvragen. Gratis.
quote:[..]
[..]
Waar staat dat!?
daar...quote:Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
Het gaat om SMAAK. Ik heb in die gevallen eigen merk geprobeerd en kwam tot de conclusie dat IK in die gevallen het A-merk lekkerder vind.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
het is maar de vraag of het beter is..
[..]
3 ct of 35 ct is nogal een verschil. 15-20ct is duur genoeg voor een draagtas.quote:maar dat doe je niet, plastic tasjes worden echter te pas en te onpas meegenomen,
je kan moeilijk, net als in frankrijk, 3 cent rekenen voor een tasje; dan dringt het niet tot mensen door..
thuis herbruik ik een tas sneller als in frankrijk, dat is toch slechts 3 cent, dat maakt op 20 euro boodschappen geen reet uit..
Zoals gezegd, het draait om SMAAK, en de AH Cracottes zijn niet te eten vergeleken met de originele, en de Verkade Digestive is ook VEEL beter dan het eigen merk.quote:[..]
daar...
Ben ik opzich wel eens. Zo'n plastic tasje was vroeger misschien 25 cent (in guldens), maar wat betreft milieu begrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:00 schreef mschol het volgende:
maar dat doe je niet, plastic tasjes worden echter te pas en te onpas meegenomen,
je kan moeilijk, net als in frankrijk, 3 cent rekenen voor een tasje; dan dringt het niet tot mensen door..
thuis herbruik ik een tas sneller als in frankrijk, dat is toch slechts 3 cent, dat maakt op 20 euro boodschappen geen reet uit..
Zitten schatjes bijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
onterechte klacht
kassameisjes van de AH![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:13 schreef Compoantje het volgende:
Drink gewoon uit de kraan, dan hoef je helemaal niet meer naar die kutwinkel toe.
Het water is precies hetzelfde.
Mensen die niet weten dat kraanwater eigenlijk helemaal geen drinkwater isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:14 schreef Nobu het volgende:
Mensen die in Nederland flesjes water kopen verdienen het om afgezet te worden. Verder gewoon een terechte klacht. Helaas kunnen ze dat maken omdat AH zich als kanker door het land verspreidt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
onterechte klacht
kassameisjes van de AH![]()
Gast wat lul jij danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen die niet weten dat kraanwater eigenlijk helemaal geen drinkwater is
Kraanwater is in Nederland prima drinkwater. Sterker nog, het is schoner dan water uit flesjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben jij dan zo'n gehersenspoelde idioot die alleen A-merken koopt?quote:
Tering wat ben jij dom. In Nederland is het gewoon drinkwater. Landen als Spanje e.d niet, omdat het lang niet zo goed gefilterd wordt als in NL.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus, volgens mij zijn jullie de domme hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Tering wat ben jij dom. In Nederland is het gewoon drinkwater. Landen als Spanje e.d niet, omdat het lang niet zo goed gefilterd wordt als in NL.
Dodo.
Dit heb ik eigenlijk nooit bij de AH terwijl dit bij de C1000 zowat standaard is.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Terechte klacht!
- vaak worden kortingen niet afgerekend, of staan ze niet in de computer.
Mensen die uit de kraan drinkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:24 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Mensen die uit de kraan drinken![]()
Kraanwater word gemanipuleerd met een bepaalde stof zodat we slaven van de overheid worden. Hier trap ik niet in
C1k is een bazensupermarkt. Maar door overname door die teringjumbo zal dat ook wel zo voorbij zijn.quote:
Ga gewoon naar de Lidl. Allemaal van hetzelfde en veel goedkoper.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
C1k is een bazensupermarkt. Maar door overname door die teringjumbo zal dat ook wel zo voorbij zijn.
Je hebt bij de Lidl trouwens niet alles, sommige producten kun je er niet krijgen. Maar het klopt wel; het gaat merendeel om de naam (Lidl goedkope naam, Ah of iets dergelijke een betere) terwijl het vlees van Lidl veel beter is dan van Nederlandse supermarkten en dan heb ik het alleen over vlees.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de Lidl. Allemaal van hetzelfde en veel goedkoper.
En zo zijn er dingen die ook minder zijn, bijvoorbeeld drinkyoghurt. Van de Lidl heeft een vreemde smaak en is minder lang houdbaar dan de producten van Optimel. En Optimel heeft meerdere variaties.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt bij de Lidl trouwens niet alles, sommige producten kun je er niet krijgen. Maar het klopt wel; het gaat merendeel om de naam (Lidl goedkope naam, Ah of iets dergelijke een betere) terwijl het vlees van Lidl veel beter is dan van Nederlandse supermarkten en dan heb ik het alleen over vlees.
Volkomen eens met deze post, de Lidl levert gewoon goede producten en waarom zou je bij een andere supermarkt de boodschappen dan doen als je mindere kwaliteit krijgt maar wel de naam... Zoals HSG ook al zegt is niet alles er volkomen prima maar groente, vlees en ook de simpele dingen ( je hebt er pistache nootjes die baas zijn) kun je daar prima halen. Toetjes en dergelijke haal ik bij de AH of zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef HSG het volgende:
[..]
En zo zijn er dingen die ook minder zijn, bijvoorbeeld drinkyoghurt. Van de Lidl heeft een vreemde smaak en is minder lang houdbaar dan de producten van Optimel. En Optimel heeft meerdere variaties.
Maar al met al ben ik tevreden met de Lidl en doe 90% van mijn boodschappen daar. Groenten zijn daar ook baas.
Bij de Lidl staan een hoop producten nog in dozen - niet altijd een nadeel overigens, je kunt ook de beste producten er zelf uit pakken - en dergelijke maar daar betaal je ook naar. Een kassamedewerker hoeft niet nep te glimlachen als mij dat geld kost.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef schaal_9 het volgende:
Maar wel een winkel met caissieres die zo mooi glimlachen!
Nummer 8 in mijn woonplaats, zij kan heel mooi glimmen
De klantvriendelijkheid is bij de Lidl of Aldi vaker ver te zoeken dan bij de AH of Jumbo. Maar als ik 50% per maand kan besparen dan boeit me dat niet zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij de Lidl staan een hoop producten nog in dozen - niet altijd een nadeel overigens, je kunt ook de beste producten er zelf uit pakken - en dergelijke maar daar betaal je ook naar. Een kassamedewerker hoeft niet nep te glimlachen als mij dat geld kost.
Zelfde, een hoop staat onuitgepakt en geplemt op pallets. Als je naar dingen vraagt weten ze het meestal niet. Maar goed, daar betaal je ook naar en dat vind ik niet zo'n bezwaar; als je enigszins productkennis weet je wel waar wat moet staan, uitzonderingen daar gelaten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
De klantvriendelijkheid is bij de Lidl of Aldi vaker ver te zoeken dan bij de AH of Jumbo. Maar als ik 50% per maand kan besparen dan boeit me dat niet zo.
Daar zit wat in! Het scheelt dat ik nooit uit eten ga, dus ik ga voor de dienstverlening. Had in Parijs een keer een doos die me gewoon straal negeerde. Noemde zelfs geen bedrag. Het zal de grote stad wel zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
De klantvriendelijkheid is bij de Lidl of Aldi vaker ver te zoeken dan bij de AH of Jumbo. Maar als ik 50% per maand kan besparen dan boeit me dat niet zo.
Mee eensquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:14 schreef Nobu het volgende:
Ik word altijd zeer vriendelijk eem correct geholpen bij de Aldi.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik mopper op onze C1000. Het is de winkel die vlak bij mijn huis is, maar ik ga vele malen liever naar willekeurig welke andere winkel omdat de C1000 me nooit teleur stelt in het teleur stellen. Het wordt binnenkort een AH, nu maar hopend at het idd niet zo'n AH wordt waar ze alleen eigen merk verkopenquote:
terechte klacht. aanvulling: ook grotere ah's krijgen steeds minder a-merken. de vleeskwaliteit is om te huilen. broodprijs/kwaliteit verhouding idem.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ten eerste is binnen een half jaartje de tijd de prijs van 6x 0,5 liter water (die flesjes) van zo'n 75-80 ct naar 1,08 verhoogd...
Ten tweede heb je bij die kleinere AH's steeds minder A-merken, omdat ze je het eigen merk (AH) door de strot willen duwen voor de hoofdprijs. Dus geen normale Betuwe jam, maar wel AH jam voor 1,40 per potje(!) Geen Verkade Digestive Puur, maar wel die eigen merk meuk. Geen negerzoenen, wel hun eigen merk 'negerzoenen'.![]()
Om over de prijs van plastic tassen en dat soort zaken nog maar te zwijgen...
Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
Inderdaad, bij de AH werken de mooiste meisjes!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef schaal_9 het volgende:
Maar wel een winkel met caissieres die zo mooi glimlachen!
Nummer 8 in mijn woonplaats, zij kan heel mooi glimmen
dat dan weer wel. 16 jarige geile bitches.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de AH werken de mooiste meisjes!
Jumbo, Vomar en Lidl behoren tot de meest klantvriendelijke supermarkten van Nederland. Dit blijkt uit onderzoek van TNS NIPO onder negenduizend consumenten met de vraag naar hun ervaringen met de klantgerichtheid van bedrijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat ligt erg aan welke AH je bezoektquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de AH werken de mooiste meisjes!
Luiheidquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Robijn48 het volgende:
Wat ik nou niet begrijp...hier op FOK! zitten veel studenten he. Ik lees dat er vaak naar de AH gegaan wordt.
Waarom gaan die niet naar de wat goedkopere supermarkten? Net zo goed, en dus beter voor de knip.
Doe ik ook, ideaal paar sixpack water in de auto te hebben liggen.quote:
Als je alleen Euroshopper haalt dan is de AH reuze goedkoop.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Robijn48 het volgende:
Wat ik nou niet begrijp...hier op FOK! zitten veel studenten he. Ik lees dat er vaak naar de AH gegaan wordt.
Waarom gaan die niet naar de wat goedkopere supermarkten? Net zo goed, en dus beter voor de knip.
Ja, maar een eigen huismerk heeft elke supermarkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je alleen Euroshopper haalt dan is de AH reuze goedkoop.
luiheid en kwaliteit. Maar ben als student ook wel eens naar de Lidl gegaan hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Robijn48 het volgende:
E. coli komt ook in je lichaam voor. Zullen we jou ook een kweek daarvan weg laten werken? Zijn toch je eigen bacteriën.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:33 schreef sthomass het volgende:
[..]
Een andere supermarkt kan ook kwaliteit hebben....en dan bedoel ik niet de Aldi of de Lidl.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
luiheid en kwaliteit. Maar ben als student ook wel eens naar de Lidl gegaan hoor
Aldi heeft uitstekende producten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Een andere supermarkt kan ook kwaliteit hebben....en dan bedoel ik niet de Aldi of de Lidl.
Klopt, maar zeker niet alles. Eén keer die hamburgers aan bezoek voorgeschoteld, nooit meer. Die hebben volgens mij een dag in een zoutberg gelegen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi heeft uitstekende producten.
Jawel, ik ga er ook wel eens heen. Maar het zijn beslist niet allemaal goede producten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi heeft uitstekende producten.
Ja en? De frikandellen van AH zijn legendarisch smerigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt, maar zeker niet alles. Eén keer die hamburgers aan bezoek voorgeschoteld, nooit meer. Die hebben volgens mij een dag in een zoutberg gelegen...
C1000 is duurder dan de Jumbo maar ze hebben vaak hele aantrekkelijke aanbiedingen wat het weer goed maakt.quote:
En zo heeft de Lidl hele smerige drinkyoghurt. Maar de kroketten schijnen wel heerlijk te zijn (volgens een aantal mensen die het al ervaren hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt, maar zeker niet alles. Eén keer die hamburgers aan bezoek voorgeschoteld, nooit meer. Die hebben volgens mij een dag in een zoutberg gelegen...
Ik heb die dus, aan de Hoogvlietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga dus vaak naar verschillende supermarkten omdat ze allemaal wel producten hebben die beter zijn dan in andere supermarkten (en omgekeerd). Was er maar een supermarkt waar alles het beste was. Prijs, kwaliteit, assortiment en service
Die waar ik altijd kom.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ligt erg aan welke AH je bezoekt
Okee. En waarom, als ik vragen mag, ga je dan altijd naar de AH als er in andere supermarkten net zo goed spul te vinden is, maar dan goedkoper?quote:
Voor de chimeids natuurlijk, wat snap je niet aan mijn posts in dit topic?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee. En waarom, als ik vragen mag, ga je dan altijd naar de AH als er in andere supermarkten net zo goed spul te vinden is, maar dan goedkoper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Voor de chimeids natuurlijk, wat snap je niet aan mijn posts in dit topic?Ja, stel je voor, je zou iets verder moeten fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef en Laten Leven
Ik heb geen fiets.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, je zou iets verder moeten fietsen
Die hebben we hier nietquote:
Ja, das jammer..okee, dan ben je ook overgeleverd aan andere supermarkten.quote:
Nog genoeg keus hoor!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:31 schreef Robijn48 het volgende:
Ja, das jammer..okee, dan ben je ook overgeleverd aan andere supermarkten.
Nou daarom....en daarom vraag ik me echt af waarom de meeste mensen het hier op FOK! van de AH moeten hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog genoeg keus hoor!
AH, Jumbo, C1000, Dekamarkt (maar die doet het volgens mij best slecht), Nettorama, Lidl, Aldi en Coop.
Misschien omdat in heel veel buurten alleen nog maar AH's zitten? De C1000 is de dichtstbijzijnde winkel hier, maar dat wordt binnenkort dus ook al een AH. En veel mensen zijn lui en gaan dus alleen naar de winkel in de buurt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:36 schreef Robijn48 het volgende:
Nou daarom....en daarom vraag ik me echt af waarom de meeste mensen het hier op FOK! van de AH moeten hebben
Okee...dan snap ik het een beetje, want eerst snapte ik daar echt niks van, waarom de meesten naar de AH schijnen te moeten gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien omdat in heel veel buurten alleen nog maar AH's zitten? De C1000 is de dichtstbijzijnde winkel hier, maar dat wordt binnenkort dus ook al een AH. En veel mensen zijn lui en gaan dus alleen naar de winkel in de buurt.
Dat dus niet alles van de Lidl / Aldi zo goed is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja en? De frikandellen van AH zijn legendarisch smerig
De super pikante pizza komt toch ook van de Lidl?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:01 schreef HSG het volgende:
[..]
C1000 is duurder dan de Jumbo maar ze hebben vaak hele aantrekkelijke aanbiedingen wat het weer goed maakt.
[..]
En zo heeft de Lidl hele smerige drinkyoghurt. Maar de kroketten schijnen wel heerlijk te zijn (volgens een aantal mensen die het al ervaren hebben.
En, zei ik dat alles bij de Aldi goed is? Hier, heb je een komma, heb jij ook wat te neukenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus niet alles van de Lidl / Aldi zo goed is.
Ik zeg toch nergens dat alle producten van de AH zo werelds zijn
Klopt dat fikt je bek uit en je hebt een dag later brandende schijt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De super pikante pizza komt toch ook van de Lidl?
heb je al een boze brief geschreven naar de AH klantenservice?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijk betalen, maar daar gaat het niet om. Het is een ontzettend grote prijsstijging binnen een erg kleine periode terwijl er totaal geen noodzaak voor is. Dat is gewoon klacht-waardig.
Heel de dag tijd hebben om op zo'n beetje ieder nieuwsbericht op de FP te reageren en óók nog een dikbetaalde baan hebben. Hulde..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijk betalen, maar daar gaat het niet om. Het is een ontzettend grote prijsstijging binnen een erg kleine periode terwijl er totaal geen noodzaak voor is. Dat is gewoon klacht-waardig.
Terechte klacht. Gelukkig wordt dit op termijn wel afgestraft door de consument doordat die voor een ander supermarkt kiest, dan krijg je weer dat alle supermarkten hun prijzen verlagen en dan beginnen we weer van voor af aan.quote:Ik kan het makkelijk betalen, maar daar gaat het niet om. Het is een ontzettend grote prijsstijging binnen een erg kleine periode terwijl er totaal geen noodzaak voor is. Dat is gewoon klacht-waardig.
Dat is wel slecht als zo'n fles maar 2 jaar meegaat. Ik doe nu al 5 jaar met dezelfde fles.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
het is geen "standaard" dop; zal de reden daarvoor wel zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef theWolverine het volgende:
Spa Fles 0,5l bij AH met sportdop kost circa 0,62 cent, zelfde fles,zelfde merk maar dan met draaidop kost 0,34 cent. is dat sport dopje dan bijna net zo duur als een hele fles mineraalwater met gewone draaidop?
is touwens bij alle supermarkten let maar eens op.
C1000, Dirk van den Broek, lidl, aldi. Prima winkels waar je nog voor een beetje redelijk prijs inkopen kan doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Terechte klacht. Gelukkig wordt dit op termijn wel afgestraft door de consument doordat die voor een ander supermarkt kiest, dan krijg je weer dat alle supermarkten hun prijzen verlagen en dan beginnen we weer van voor af aan.
Het was mij ook al opgevallen dat sinds ruim een jaar de AH de prijzen stiekem verhoogt, 10 cent per keer. Dankzij de bonus kan ik altijd nog wel redelijk inkopen maar ik ga toch maar eens een andere supermarkt uitzoeken voor de rest van de spullen.
Het is inderdaad schandalig om 25 cent te vragen voor een plastic tas die nog geen 10 cent kost.
Kaufland zijn geweldige winkels. Ik rij er eens in de zoveel tijd naar toe. Gewoon voor de lol en omdat bv douchegel en parfums en een zooi ander spullen goedkoper zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:32 schreef Aladeen het volgende:
Jammer dat Nederland geen Kaufland of iets vergelijkbaars heeft.
Volgens mij, als je op een industrieterrein tussen de grote steden aan de snelweg een Kaufland, een Carrefour, een mamout, een Asda en een Wallmarkt zou neerzetten, met een groot parkeer terrein erbij je files veroorzaakt op de snelwegen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:32 schreef Aladeen het volgende:
Jammer dat Nederland geen Kaufland of iets vergelijkbaars heeft.
flesjes water kopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef blablabla1971 het volgende:
Waarom naar duitsland. Hier bij de nederlandse aldi verkopen ze ook 6 flesjes water voor weinig geld, 80 cent geloof ik, en daar is niks mis mee.
die dopjes zijn, zeker voor onderweg in de auto ofzo, imho wel handiger..quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:33 schreef theWolverine het volgende:
Klopt is inderdaad geen standaard dop,en zal ook wel iets aan duurdere ontwikkelings/produktie kosten hebben dan standaard dop. echter is het prijs verschil voor puur alleen de andere sport dop wel bijna gelijk aan de prijs van een half literfles met draaidop.
daarnaast plaatsen ze de goedkopere variant meestal helemaal onderin en in verpakking van 6 stuks. terwijl je ze gewoon los kan kopen. en de sportdop flessen op ooghoogte zodat je die eerder koopt. is per indivdu een klein prijs verschil maar je moet denken aan grote aantallen. dan tikt het wel aan en betalen wij massaal overbodig teveel! psychologisch en beetje afzetterij!!
Zou wel geweldig zijn als er een paar hypermarkten in Nederland zouden zijn. Het hoeven er niet veel te zijn maar wel een paar:quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij, als je op een industrieterrein tussen de grote steden aan de snelweg een Kaufland, een Carrefour, een mamout, een Asda en een Wallmarkt zou neerzetten, met een groot parkeer terrein erbij je files veroorzaakt op de snelwegen.
Mits deze hypermarkten voorzien worden van de originele producten die we kennen en liefhebben van onze vakanties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef CarbonC het volgende:
terechte klacht: AH is duur en assortiment is bagger: vrijwel alleen nog maar huismerken, nauwelijks nog A-merken. Een supermarkt die voor mij denkt te kunnen bepalen wat goed voor me is:
jumbo puilt uit van het huismerk, vrijwel het enige wat je daar kan krijgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de AH is wel lekker divers, maar huismerk is wel in opmars (wel logisch, want men wil minder betalen voor de dagelijkse boodschappen, dus logische stap)
Dit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
meh, dat zit tussen je oren, net zoals de "filters" in die amerikaanse koelkasten waar je water kan tappen..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat er nou iets mis is met jouw smaakpapillenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
meh, dat zit tussen je oren, net zoals de "filters" in die amerikaanse koelkasten waar je water kan tappen..
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat er nou iets mis is met jouw smaakpapillen
Dan moet je ook het verschil tussen verschillende bronwateren en kraanwater proeven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]dat mag jij vinden, maar mijn smaakpapillen zijn prima...
Waarom heb jij zo'n moeite met mensen die een slokje water willen kunnen nemen wanneer ze dorst hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tijdens de examens heb ik me ook heerlijk lopen ergeren aan mensen die menen niet 3 uur zonder iets te drinken kunnen. Aanstellers.
Allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
meh, dat zit tussen je oren, net zoals de "filters" in die amerikaanse koelkasten waar je water kan tappen..
Uuhm, dat is toch redelijk makkelijk op te lossen door een fles te nemen met zo een tuitje die je open en dicht kan klikken? Verder doe ik nooit de tuit dicht als de fles leeg is zodat er niks kan broeien of zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
http://www.greenjump.nl/B(...)ter-in-een-fles.aspx
Ik verkondig nooit flauwekul.
ik heb geen idee hoe 'sportievelingen' ermee omgaan en of ze het serieus nemen, of zich er niets van aantrekken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuhm, dat is toch redelijk makkelijk op te lossen door een fles te nemen met zo een tuitje die je open en dicht kan klikken? Verder doe ik nooit de tuit dicht als de fles leeg is zodat er niks kan broeien of zo.
Als er een kern van waarheid inzit, vervangen sportievelingen hun bidet dus regelmatig door een nieuwe?
Bij mij was het stikheet in de gymzaal. Niets mis met een beetje vocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo iemand die overal waar hij is zo'n flesje water op tafel heeft staan voor het geval je ineens dorst krijgt. Wat overdreven.
waarom kun je ze maar een paar keer hervullen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt 3 lidl's en 2 aldi's in Alkmaar, wat loop je nou te klagen man.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ten eerste is binnen een half jaartje de tijd de prijs van 6x 0,5 liter water (die flesjes) van zo'n 75-80 ct naar 1,08 verhoogd...
Ten tweede heb je bij die kleinere AH's steeds minder A-merken, omdat ze je het eigen merk (AH) door de strot willen duwen voor de hoofdprijs. Dus geen normale Betuwe jam, maar wel AH jam voor 1,40 per potje(!) Geen Verkade Digestive Puur, maar wel die eigen merk meuk. Geen negerzoenen, wel hun eigen merk 'negerzoenen'.![]()
Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
Daar haal ik ook intussen mijn flesjes water: 79ct voor 6x 0,5 liter. Een mooie prijs.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:30 schreef JRRY het volgende:
Dan ga je naar de DEEN. Of zit die niet in Alkmaar.
die laatste hebben dan ook niet zo'n permanente impact..quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk hoe milieuhuilies zich verschrikkelijk opwinden over waterflesjes en gloeilampen. Je hoort ze nooit over huisdieren of kinderen...
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, aan dat soort onzin ga ik niet meedoen. Ik koop gewoon relaxed af en toe een setje nieuwe flesjes voor 75-80ct, en that's it.quote:Op zondag 9 september 2012 02:04 schreef solyaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://nl.dopper.com/nl/
[ afbeelding ]
http://jointhepipe.org/nl/
Ik kom daar niet voor water, water heb ik thuis. Ik kom daar voor beemsterkaasbroodjes.quote:Op zondag 9 september 2012 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar haal ik ook intussen mijn flesjes water: 79ct voor 6x 0,5 liter. Een mooie prijs.
Of bij de Dekamarkt voor dezelfde flesjes 75ct. Ook prima.
Als er iets een permanente impact heeft is het nieuwe generaties erbij biggenquote:Op zondag 9 september 2012 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die laatste hebben dan ook niet zo'n permanente impact..
ik heb overigens niks met milieuhuilies hoor!
quote:Op zondag 9 september 2012 02:04 schreef solyaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://nl.dopper.com/nl/
[ afbeelding ]
http://jointhepipe.org/nl/
Hoezo onzin? Dit is beter voor het milieu en op lange termijn goedkoper.quote:Op zondag 9 september 2012 03:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, aan dat soort onzin ga ik niet meedoen. Ik koop gewoon relaxed af en toe een setje nieuwe flesjes voor 75-80ct, en that's it.
Als je goed oplet zie je dat van veel eigen merkproducten de inhoud kleiner is geworden, voor dezelfde prijs, of zelfs duurder.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
De chocoladerepen van de AH eigen merk waren de laatste maanden/jaren al flink duurder geworden, namelijk 1,69(!) voor 200 gram, maar een paar weken geleden stond er bij de 200 gram repen van melk/hazelnoot van 200 gram dat de prijs nu 1,35 was geworden, onder het 'langdurige bonuskortingen' labeltje...
Anyway, vandaag weer gewoon 1,69(!) Lekker langdurig, die bonuskorting-actie...
Dekamarkt gelukkig nog altijd een reep van 180 gram voor 1,19, en die is nog lekkerder ook, dus dan koop ik hem daar voortaan iedere dag.
edit: Om over de prijzen voor de 100gram repen in de AH-to-Go winkels nog maar te zwijgen...![]()
![]()
![]()
Ik wil een petitie starten om de oude naam "negerzoenen" voor het desbetreffende product terug te krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat mij betreft heten die dingen gewoon negerzoenen. Aan die publiciteitsstunt ga ik niet meedoen.
De naam 'negerzoenen' kan me eerlijk gezegd weinig schelen. Onzin natuurlijk dat dat destijds is veranderd (was trouwens een marketing-stunt).quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:32 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ik wil een petitie starten om de oude naam "negerzoenen" voor het desbetreffende product terug te krijgen.
edit: Ik heb weleens bij de AH gestaan waar ik altijd dezelfde producten kocht en de exacte hoeveelheid geld altijd bij me had, was het opeens duurder.. kwader kan je me dan niet maken..
Inderdaad! En het is een grote teringzooi in bij de AH. Welke chef bedenkt het in godsnaam om TIJDENS spitsuur met 30 man te gaan vakkenvullenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je zou bij een A-supermarkt inderdaad wel verwachten dat het schoon is en dat er een goede voorraad is. Je merkt duidelijk dat de schappen in de koeling weinig worden schoongemaakt. Na 6 uur kan je geen fatsoenlijk brood meer kopen (vroeg voor een supermarkt die pas om 22 uur sluit) en regelmatig zijn producten gedurende een langere tijd op.
Water? Heb je geen kraan thuis?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef mrazura het volgende:
Daarom gewoon water bij aldi of lidl halen.
Hij heeft geen flesje thuisquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Water? Heb je geen kraan thuis?
Op school en werk drink ik graag uit flesjes. Flesjes omspoelen verwijdert niet alle bacteriën.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Water? Heb je geen kraan thuis?
Bij Aldi en Lidl is 6x 500ml 79 cent. Bij de Dekamarkt 6x 500ml voor 75 cent. En dan kan ik dus meteen die chocoladereep voor 1,19 meenemen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef mrazura het volgende:
Daarom gewoon water bij aldi of lidl halen.
Voor 3,30 per uur zou ik ook dikke schijt hebbenw at de klant ervan denkt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:20 schreef thenxero het volgende:
Ook laatst in de AH een paar vakkenvullers die het luidkeels over dat fakking vette feest hadden met allemaal geile chicks. Dude, er lopen omaatjes rustig boodschappen te doen. Een beetje respect voor de klant mag wel.
Zelfs al zou ik er vrijwillig werken, of al werk ik werk ik er al helemaal niet, zulke gesprekken hou je niet op zo'n geluidsniveau in een openbare ruimte. Maar goed, onderscheid moet er zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Voor 3,30 per uur zou ik ook dikke schijt hebbenw at de klant ervan denkt.
maar dat ene plastic flesje dat overleeft zeker 4 generaties voordat het fatsoenlijk verwerkt is door de natuur..quote:Op zondag 9 september 2012 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als er iets een permanente impact heeft is het nieuwe generaties erbij biggen
wat ik trouwens nooit heb begrepen; hoe kan je in hemelsnaam weten dat een chick geil is?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:20 schreef thenxero het volgende:
Ook laatst in de AH een paar vakkenvullers die het luidkeels over dat fakking vette feest hadden met allemaal geile chicks. Dude, er lopen omaatjes rustig boodschappen te doen. Een beetje respect voor de klant mag wel.
Kiezen tussen afwaswater (AH) of slootwater (Amstel) dan kies je voor het eerstequote:Op maandag 22 oktober 2012 03:08 schreef kannihaan het volgende:
Wat dacht je trouwens van albert heijn pilsener dat duurder is geworden dan amstel of bavaria?
AH = 24x 0.3lt = ¤8.43quote:Op maandag 22 oktober 2012 03:08 schreef kannihaan het volgende:
Wat dacht je trouwens van albert heijn pilsener dat duurder is geworden dan amstel of bavaria?
hier in gouda zijn die sixpacks anders 3.20 gewordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:14 schreef mschol het volgende:
[..]
AH = 24x 0.3lt = €8.43
Amstel = 24x 0.3 = €11.89
Bavaria 24x 0.3 = €10.35
u zei?
op de webshop is AH even duur als bavaria (3,23) en amstel is duurder: 4,03 voor een sixpackquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:29 schreef kannihaan het volgende:
[..]
hier in gouda zijn die sixpacks anders 3.20 geworden
Weet je zeker dat het bonuskaartje er niet gewoon vanaf is gevallen? Ikzelf zie regelmatig die veel te grote kaartjes op de grond liggen en stoot ze zelf ook vaak bij ongeluk uit de schappen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
Anyway, vandaag weer gewoon 1,69(!) Lekker langdurig, die bonuskorting-actie...
maar wel bar-le-duc als je in de buurt van Utrecht woontquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:13 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Er komt uit nu eenmaal geen Spa Rood uit de kraan.
Of die gasten die MOETEN eten zonder dat ze een ziekte hebben of zo. Dat kut gezeik dan in de pauze. "oW mIj GoD iK HeB eChT DiKkE HoNgeRquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk te voorzien, maar als ze het eenmaal zijn moet je zo snel mogelijk je slag slaan, want vrouwen en wispelturige emoties.quote:Op maandag 22 oktober 2012 03:10 schreef kannihaan het volgende:
[..]
wat ik trouwens nooit heb begrepen; hoe kan je in hemelsnaam weten dat een chick geil is?
kanker? tokkiequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:10 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
Ah is gewoon een kanker winkel, klaar.
En toen werd ie keihard in elkaar geslagen door andere tokkies omdat ie zn stiefdochter had misbruikt, wat er toe leidde dat sbs6 de resterende afleveringen nooit heeft uitgezonden. Is dus indirect deze smerige mongool z'n schuld.quote:
Wat is deze?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:02 schreef JDude het volgende:
AH. Enige supermarkt waar je je kar maar 1x hoeft vol te laden in plaats van 2.
Tevens bonusklacht: mensen die dan alsnog in de rij voor de ouderwetse kassa gaan staan.
Bij steeds meer AH's kun je bij de ingang een scanner uit een rek trekken, daarmee al je boodschappen scannen voor je ze in de kar flikkert, bij de uitgang hoef je dan alleen nog even af te rekenen bij zoeen betaalpaal.quote:
Oke. Maar dat scannen is natuurlijk ook ruk in die veel te smalle gangetjes geblokkeerd met vakkenvullers en hun rotzooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij steeds meer AH's kun je bij de ingang een scanner uit een rek trekken, daarmee al je boodschappen scannen voor je ze in de kar flikkert, bij de uitgang hoef je dan alleen nog even af te rekenen bij zoeen betaalpaal.
Ik vind dat scannen juist wel relaxed en zie geen problemen zoals smalle gangen en vakkenvullers en rotzooi. Je pakt het product en scant het. Of je nou wel of niet veel ruimte hebt maakt geen moer uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke. Maar dat scannen is natuurlijk ook ruk in die veel te smalle gangetjes geblokkeerd met vakkenvullers en hun rotzooi
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind dat scannen juist wel relaxed en zie geen problemen zoals smalle gangen en vakkenvullers en rotzooi. Je pakt het product en scant het. Of je nou wel of niet veel ruimte hebt maakt geen moer uit.
Ik had trouwens een keer een gouden handscannerMocht een cadeautje uitzoeken, ik dacht echt ik heb een vette prijs gewonnen. Nee hoor, ik mocht kiezen uit tandpasta en scheergel
![]()
Haha ja, op teletekst stond er ook nog bij dat "AH van leveranciers verwacht dat ze met mooie dozen komen om het er allemaal aantrekkelijk uit te laten zien". Vieze monopolistische dictators zijn het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:04 schreef Lewouxk het volgende:
Net op het nieuws gezien dat ze nu ook de dozen in de schappen laten staan. Dit kost minder werk voor de vakkenvuller en het gaat er goedverzorgd uitzien.![]()
http://www.telegraaf.nl/u(...)ozen_verkopen__.html
Een fles water tijdens de examens kan ik nog wel begrijpen, al denken die mensen dan wel erg snel dat ze dorst hebben en drink je het best niet al teveel aangezien het vervelend is als je vaker dan 1 keer moet pissen (vind ik toch).quote:Volgens mij ben jij zo iemand die overal waar hij is zo'n flesje water op tafel heeft staan voor het geval je ineens dorst krijgt. Wat overdreven.
Niet ecologisch verantwoord. Niet dat ik nooit iets doe wat ecologisch onverantwoord is maar al die flesjes gaat voor mij wel erg ver. Anderzijds ligt de kwaliteit van het leidingwater onder vuur door allerlei 'duurzame' energieprojecten en erg prettig vind ik de gedachte niet dat ik water drink waarin nog sporen zitten van allerlei troep die mensen daarin gooien (farmaceutische middelen bijv.).quote:Op zondag 9 september 2012 03:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, aan dat soort onzin ga ik niet meedoen. Ik koop gewoon relaxed af en toe een setje nieuwe flesjes voor 75-80ct, en that's it.
Slechte chef dan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad! En het is een grote teringzooi in bij de AH. Welke chef bedenkt het in godsnaam om TIJDENS spitsuur met 30 man te gaan vakkenvullen
Jumbo is idd ook kut. Kunnen niet eens fatsoenlijk een aanbiedingenfolder uitbrengen iedere week. 1 lullig blaadje met nog lulligere 'aanbiedingen'.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
AH is gewoon een bazige winkel! Veel beter dan de jumbo met hun pauperdeals en die vieze gele kleur
Het is niet zo dat ik iedere 3 dagen een nieuwe 6-pack koop ofzo. Dat is ook maar 1x in de 1-2 maanden. Ik hergebruik een flesje toch wel minstens 1-2 weken meestal, voor ik een nieuwe pak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet ecologisch verantwoord. Niet dat ik nooit iets doe wat ecologisch onverantwoord is maar al die flesjes gaat voor mij wel erg ver. Anderzijds ligt de kwaliteit van het leidingwater onder vuur door allerlei 'duurzame' energieprojecten en erg prettig vind ik de gedachte niet dat ik water drink waarin nog sporen zitten van allerlei troep die mensen daarin gooien (farmaceutische middelen bijv.).
Ja, maar om nou telkens een fles van 1 liter naast me te zetten of mee te slepen in mijn tas, is me ook weer iets teveel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dan valt het nog wel mee maar ik zou dan toch eerder voor wat grotere flesjes (0,5 -1 liter) kiezen, helaas blijken die juist weinig verkocht te worden.
0,5 liter is precies goed voor mij. Gewoon makkelijk om uit te drinken, ipv een 1 literfles die dan groter en zwaarder is om met 1 hand aan je mond te zetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
1 liter gaat nog prima maar een halve liter moet voor iedereen toch goed gaan? Dat beetje gewicht daar moeten we niet over spreken (is maar een kwestie van gewenning), het gaat er om of dat je het qua volume in je rugzak of schoudertas kan stoppen. Die flesjes van 1/3de liter vind ik sowieso te klein.
Idee is uitstekend, alleen jammer dat er van die debielen zijn die nog niet door hebben dat er alleen gepind kan worden ondanks grote borden boven de kassa, stickers op de vloer en briefjes bij de kassa...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef CarbonC het volgende:
Nog zoiets debiels: kassa's waar je alleen kunt pinnen. Gevolg: elke minuut omroepen dat kassa x alleen voor pinnen is, mensen die toch in de verkeerde rij staan, langere wachttijden bij de kassa.
Hou toch op met die onzin: dit is niet klant- en servicegericht!
Inderdaad. Dat soort lui zou niet eens in de winkel mogen komen. Althans niet zonder begeleiding die dat soort uiterst simpele dingen wel snapt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Idee is uitstekend, alleen jammer dat er van die debielen zijn die nog niet door hebben dat er alleen gepind kan worden ondanks grote borden boven de kassa, stickers op de vloer en briefjes bij de kassa...
Naar de boodschappenwinkel fietsenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Naar de boodschappenwinkel met de autoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Naar de boodschappenwinkel fietsen
Ze zullen waarschijnlijk enkel voor een deel van de produkten dozen in de schappen plaatsen, bijv. voor pakken vruchtensap. Ik vind het op zich best maar dan eis ik wel een lagere verkoopprijs, de AH moet hier niet meer winst mee willen krijgen ten koste van de klanten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:10 schreef TripleS het volgende:
Waarom zou je nog naar de AH gaan als ze alles uit dozen gaan verkopen?![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/u(...)ozen_verkopen__.html
Ook bij mij in de buurt is er een C1000 maar ik heb twijfels over de groenten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:16 schreef Aldo-MC het volgende:
Binnenkort willen ze ook nog eens uit dozen verkopen.
Maar vind C1000 al jaren beter hier zit een hele grote en daar is het vlees beter en ook zijn veel artikelen een stuk goedkoper dan bij de AH.
Wel chill dat je koffie kunt pakken bij de AH
OK, (sommige) mensen zijn dom, maar: waarom is dit idee nou uitstekend? Wat is het voordeel voor mij als klant?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Idee is uitstekend, alleen jammer dat er van die debielen zijn die nog niet door hebben dat er alleen gepind kan worden ondanks grote borden boven de kassa, stickers op de vloer en briefjes bij de kassa...
Dat de rij meestal 2x zo kort is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
OK, (sommige) mensen zijn dom, maar: waarom is dit idee nou uitstekend? Wat is het voordeel voor mij als klant?
En hoe wordt fraude voorkomen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij steeds meer AH's kun je bij de ingang een scanner uit een rek trekken, daarmee al je boodschappen scannen voor je ze in de kar flikkert, bij de uitgang hoef je dan alleen nog even af te rekenen bij zoeen betaalpaal.
Pinnen gaat niet sneller dan contant betalen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jouw voordeel: werkt sneller
Winkel voordeel: minder geld in kas
Dan doe je wat verkeerd vriend. Hier in de AH gaan pinkassa's veel sneller.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Pinnen gaat niet sneller dan contant betalen.
Ik ben ook C1k fanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:16 schreef Aldo-MC het volgende:
Binnenkort willen ze ook nog eens uit dozen verkopen.
Maar vind C1000 al jaren beter hier zit een hele grote en daar is het vlees beter en ook zijn veel artikelen een stuk goedkoper dan bij de AH.
Wel chill dat je koffie kunt pakken bij de AH
pinkassa's gaan echt veel snellerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij tikt je code eerst 2x fout in?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |