het is geen "standaard" dop; zal de reden daarvoor wel zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef theWolverine het volgende:
Spa Fles 0,5l bij AH met sportdop kost circa 0,62 cent, zelfde fles,zelfde merk maar dan met draaidop kost 0,34 cent. is dat sport dopje dan bijna net zo duur als een hele fles mineraalwater met gewone draaidop?
is touwens bij alle supermarkten let maar eens op.
C1000, Dirk van den Broek, lidl, aldi. Prima winkels waar je nog voor een beetje redelijk prijs inkopen kan doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Terechte klacht. Gelukkig wordt dit op termijn wel afgestraft door de consument doordat die voor een ander supermarkt kiest, dan krijg je weer dat alle supermarkten hun prijzen verlagen en dan beginnen we weer van voor af aan.
Het was mij ook al opgevallen dat sinds ruim een jaar de AH de prijzen stiekem verhoogt, 10 cent per keer. Dankzij de bonus kan ik altijd nog wel redelijk inkopen maar ik ga toch maar eens een andere supermarkt uitzoeken voor de rest van de spullen.
Het is inderdaad schandalig om 25 cent te vragen voor een plastic tas die nog geen 10 cent kost.
Kaufland zijn geweldige winkels. Ik rij er eens in de zoveel tijd naar toe. Gewoon voor de lol en omdat bv douchegel en parfums en een zooi ander spullen goedkoper zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:32 schreef Aladeen het volgende:
Jammer dat Nederland geen Kaufland of iets vergelijkbaars heeft.
Volgens mij, als je op een industrieterrein tussen de grote steden aan de snelweg een Kaufland, een Carrefour, een mamout, een Asda en een Wallmarkt zou neerzetten, met een groot parkeer terrein erbij je files veroorzaakt op de snelwegen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:32 schreef Aladeen het volgende:
Jammer dat Nederland geen Kaufland of iets vergelijkbaars heeft.
flesjes water kopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef blablabla1971 het volgende:
Waarom naar duitsland. Hier bij de nederlandse aldi verkopen ze ook 6 flesjes water voor weinig geld, 80 cent geloof ik, en daar is niks mis mee.
die dopjes zijn, zeker voor onderweg in de auto ofzo, imho wel handiger..quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:33 schreef theWolverine het volgende:
Klopt is inderdaad geen standaard dop,en zal ook wel iets aan duurdere ontwikkelings/produktie kosten hebben dan standaard dop. echter is het prijs verschil voor puur alleen de andere sport dop wel bijna gelijk aan de prijs van een half literfles met draaidop.
daarnaast plaatsen ze de goedkopere variant meestal helemaal onderin en in verpakking van 6 stuks. terwijl je ze gewoon los kan kopen. en de sportdop flessen op ooghoogte zodat je die eerder koopt. is per indivdu een klein prijs verschil maar je moet denken aan grote aantallen. dan tikt het wel aan en betalen wij massaal overbodig teveel! psychologisch en beetje afzetterij!!
Zou wel geweldig zijn als er een paar hypermarkten in Nederland zouden zijn. Het hoeven er niet veel te zijn maar wel een paar:quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij, als je op een industrieterrein tussen de grote steden aan de snelweg een Kaufland, een Carrefour, een mamout, een Asda en een Wallmarkt zou neerzetten, met een groot parkeer terrein erbij je files veroorzaakt op de snelwegen.
Mits deze hypermarkten voorzien worden van de originele producten die we kennen en liefhebben van onze vakanties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef CarbonC het volgende:
terechte klacht: AH is duur en assortiment is bagger: vrijwel alleen nog maar huismerken, nauwelijks nog A-merken. Een supermarkt die voor mij denkt te kunnen bepalen wat goed voor me is:
jumbo puilt uit van het huismerk, vrijwel het enige wat je daar kan krijgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de AH is wel lekker divers, maar huismerk is wel in opmars (wel logisch, want men wil minder betalen voor de dagelijkse boodschappen, dus logische stap)
Dit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Koude SPA blauw uit de koelkast is vele malen lekkerder dan kraanwater.
meh, dat zit tussen je oren, net zoals de "filters" in die amerikaanse koelkasten waar je water kan tappen..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Koude SPA blauw uit de koelkast is vele malen lekkerder dan kraanwater.
Dat er nou iets mis is met jouw smaakpapillenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
meh, dat zit tussen je oren, net zoals de "filters" in die amerikaanse koelkasten waar je water kan tappen..
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat er nou iets mis is met jouw smaakpapillen
Dan moet je ook het verschil tussen verschillende bronwateren en kraanwater proeven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]dat mag jij vinden, maar mijn smaakpapillen zijn prima...
Waarom heb jij zo'n moeite met mensen die een slokje water willen kunnen nemen wanneer ze dorst hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tijdens de examens heb ik me ook heerlijk lopen ergeren aan mensen die menen niet 3 uur zonder iets te drinken kunnen. Aanstellers.
Allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
meh, dat zit tussen je oren, net zoals de "filters" in die amerikaanse koelkasten waar je water kan tappen..
Uuhm, dat is toch redelijk makkelijk op te lossen door een fles te nemen met zo een tuitje die je open en dicht kan klikken? Verder doe ik nooit de tuit dicht als de fles leeg is zodat er niks kan broeien of zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
http://www.greenjump.nl/B(...)ter-in-een-fles.aspx
Ik verkondig nooit flauwekul.
ik heb geen idee hoe 'sportievelingen' ermee omgaan en of ze het serieus nemen, of zich er niets van aantrekken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuhm, dat is toch redelijk makkelijk op te lossen door een fles te nemen met zo een tuitje die je open en dicht kan klikken? Verder doe ik nooit de tuit dicht als de fles leeg is zodat er niks kan broeien of zo.
Als er een kern van waarheid inzit, vervangen sportievelingen hun bidet dus regelmatig door een nieuwe?
Bij mij was het stikheet in de gymzaal. Niets mis met een beetje vocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo iemand die overal waar hij is zo'n flesje water op tafel heeft staan voor het geval je ineens dorst krijgt. Wat overdreven.
Tijdens de examens heb ik me ook heerlijk lopen ergeren aan mensen die menen niet 3 uur zonder iets te drinken kunnen. Aanstellers.
waarom kun je ze maar een paar keer hervullen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe neem jij je water mee als je een dag weg gaat!? Ik vind het wel handig als ik dan gewoon wat flesjes water heb staan die ik in mijn tas kan stoppen.
Ik zeg niet dat het water beter is dan kraanwater, maar zo'n plastic flesje kun je maar een beperkt aantal keren hervullen, dus soms koop je dan even nieuwe flesjes water.
Je hebt 3 lidl's en 2 aldi's in Alkmaar, wat loop je nou te klagen man.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ten eerste is binnen een half jaartje de tijd de prijs van 6x 0,5 liter water (die flesjes) van zo'n 75-80 ct naar 1,08 verhoogd...
Ten tweede heb je bij die kleinere AH's steeds minder A-merken, omdat ze je het eigen merk (AH) door de strot willen duwen voor de hoofdprijs. Dus geen normale Betuwe jam, maar wel AH jam voor 1,40 per potje(!) Geen Verkade Digestive Puur, maar wel die eigen merk meuk. Geen negerzoenen, wel hun eigen merk 'negerzoenen'.![]()
Om over de prijs van plastic tassen en dat soort zaken nog maar te zwijgen...
Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |