Mensen die uit de kraan drinkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Paxcon het volgende:
Flesjes water kopenDan ben je echt de grootste idioot die er bestaat.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:24 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Mensen die uit de kraan drinken![]()
Kraanwater word gemanipuleerd met een bepaalde stof zodat we slaven van de overheid worden. Hier trap ik niet in
C1k is een bazensupermarkt. Maar door overname door die teringjumbo zal dat ook wel zo voorbij zijn.quote:
Ga gewoon naar de Lidl. Allemaal van hetzelfde en veel goedkoper.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
C1k is een bazensupermarkt. Maar door overname door die teringjumbo zal dat ook wel zo voorbij zijn.
Je hebt bij de Lidl trouwens niet alles, sommige producten kun je er niet krijgen. Maar het klopt wel; het gaat merendeel om de naam (Lidl goedkope naam, Ah of iets dergelijke een betere) terwijl het vlees van Lidl veel beter is dan van Nederlandse supermarkten en dan heb ik het alleen over vlees.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de Lidl. Allemaal van hetzelfde en veel goedkoper.
En zo zijn er dingen die ook minder zijn, bijvoorbeeld drinkyoghurt. Van de Lidl heeft een vreemde smaak en is minder lang houdbaar dan de producten van Optimel. En Optimel heeft meerdere variaties.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt bij de Lidl trouwens niet alles, sommige producten kun je er niet krijgen. Maar het klopt wel; het gaat merendeel om de naam (Lidl goedkope naam, Ah of iets dergelijke een betere) terwijl het vlees van Lidl veel beter is dan van Nederlandse supermarkten en dan heb ik het alleen over vlees.
Volkomen eens met deze post, de Lidl levert gewoon goede producten en waarom zou je bij een andere supermarkt de boodschappen dan doen als je mindere kwaliteit krijgt maar wel de naam... Zoals HSG ook al zegt is niet alles er volkomen prima maar groente, vlees en ook de simpele dingen ( je hebt er pistache nootjes die baas zijn) kun je daar prima halen. Toetjes en dergelijke haal ik bij de AH of zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef HSG het volgende:
[..]
En zo zijn er dingen die ook minder zijn, bijvoorbeeld drinkyoghurt. Van de Lidl heeft een vreemde smaak en is minder lang houdbaar dan de producten van Optimel. En Optimel heeft meerdere variaties.
Maar al met al ben ik tevreden met de Lidl en doe 90% van mijn boodschappen daar. Groenten zijn daar ook baas.
Bij de Lidl staan een hoop producten nog in dozen - niet altijd een nadeel overigens, je kunt ook de beste producten er zelf uit pakken - en dergelijke maar daar betaal je ook naar. Een kassamedewerker hoeft niet nep te glimlachen als mij dat geld kost.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef schaal_9 het volgende:
Maar wel een winkel met caissieres die zo mooi glimlachen!
Nummer 8 in mijn woonplaats, zij kan heel mooi glimmen
De klantvriendelijkheid is bij de Lidl of Aldi vaker ver te zoeken dan bij de AH of Jumbo. Maar als ik 50% per maand kan besparen dan boeit me dat niet zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij de Lidl staan een hoop producten nog in dozen - niet altijd een nadeel overigens, je kunt ook de beste producten er zelf uit pakken - en dergelijke maar daar betaal je ook naar. Een kassamedewerker hoeft niet nep te glimlachen als mij dat geld kost.
Zelfde, een hoop staat onuitgepakt en geplemt op pallets. Als je naar dingen vraagt weten ze het meestal niet. Maar goed, daar betaal je ook naar en dat vind ik niet zo'n bezwaar; als je enigszins productkennis weet je wel waar wat moet staan, uitzonderingen daar gelaten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
De klantvriendelijkheid is bij de Lidl of Aldi vaker ver te zoeken dan bij de AH of Jumbo. Maar als ik 50% per maand kan besparen dan boeit me dat niet zo.
Daar zit wat in! Het scheelt dat ik nooit uit eten ga, dus ik ga voor de dienstverlening. Had in Parijs een keer een doos die me gewoon straal negeerde. Noemde zelfs geen bedrag. Het zal de grote stad wel zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
De klantvriendelijkheid is bij de Lidl of Aldi vaker ver te zoeken dan bij de AH of Jumbo. Maar als ik 50% per maand kan besparen dan boeit me dat niet zo.
Mee eensquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:14 schreef Nobu het volgende:
Mensen die in Nederland flesjes water kopen verdienen het om afgezet te worden. Verder gewoon een terechte klacht. Helaas kunnen ze dat maken omdat AH zich als kanker door het land verspreidt.
Ik word altijd zeer vriendelijk eem correct geholpen bij de Aldi.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik mopper op onze C1000. Het is de winkel die vlak bij mijn huis is, maar ik ga vele malen liever naar willekeurig welke andere winkel omdat de C1000 me nooit teleur stelt in het teleur stellen. Het wordt binnenkort een AH, nu maar hopend at het idd niet zo'n AH wordt waar ze alleen eigen merk verkopenquote:
terechte klacht. aanvulling: ook grotere ah's krijgen steeds minder a-merken. de vleeskwaliteit is om te huilen. broodprijs/kwaliteit verhouding idem.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ten eerste is binnen een half jaartje de tijd de prijs van 6x 0,5 liter water (die flesjes) van zo'n 75-80 ct naar 1,08 verhoogd...
Ten tweede heb je bij die kleinere AH's steeds minder A-merken, omdat ze je het eigen merk (AH) door de strot willen duwen voor de hoofdprijs. Dus geen normale Betuwe jam, maar wel AH jam voor 1,40 per potje(!) Geen Verkade Digestive Puur, maar wel die eigen merk meuk. Geen negerzoenen, wel hun eigen merk 'negerzoenen'.![]()
Om over de prijs van plastic tassen en dat soort zaken nog maar te zwijgen...
Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
Inderdaad, bij de AH werken de mooiste meisjes!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef schaal_9 het volgende:
Maar wel een winkel met caissieres die zo mooi glimlachen!
Nummer 8 in mijn woonplaats, zij kan heel mooi glimmen
dat dan weer wel. 16 jarige geile bitches.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de AH werken de mooiste meisjes!
Jumbo, Vomar en Lidl behoren tot de meest klantvriendelijke supermarkten van Nederland. Dit blijkt uit onderzoek van TNS NIPO onder negenduizend consumenten met de vraag naar hun ervaringen met de klantgerichtheid van bedrijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat ligt erg aan welke AH je bezoektquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de AH werken de mooiste meisjes!
Luiheidquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Robijn48 het volgende:
Wat ik nou niet begrijp...hier op FOK! zitten veel studenten he. Ik lees dat er vaak naar de AH gegaan wordt.
Waarom gaan die niet naar de wat goedkopere supermarkten? Net zo goed, en dus beter voor de knip.
Doe ik ook, ideaal paar sixpack water in de auto te hebben liggen.quote:
Als je alleen Euroshopper haalt dan is de AH reuze goedkoop.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Robijn48 het volgende:
Wat ik nou niet begrijp...hier op FOK! zitten veel studenten he. Ik lees dat er vaak naar de AH gegaan wordt.
Waarom gaan die niet naar de wat goedkopere supermarkten? Net zo goed, en dus beter voor de knip.
Ja, maar een eigen huismerk heeft elke supermarkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je alleen Euroshopper haalt dan is de AH reuze goedkoop.
luiheid en kwaliteit. Maar ben als student ook wel eens naar de Lidl gegaan hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Robijn48 het volgende:
E. coli komt ook in je lichaam voor. Zullen we jou ook een kweek daarvan weg laten werken? Zijn toch je eigen bacteriën.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:33 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het zijn toch je eigen bacterien. Zolang er niemand anders uit drinkt is het goed.
Een andere supermarkt kan ook kwaliteit hebben....en dan bedoel ik niet de Aldi of de Lidl.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
luiheid en kwaliteit. Maar ben als student ook wel eens naar de Lidl gegaan hoor
Aldi heeft uitstekende producten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Een andere supermarkt kan ook kwaliteit hebben....en dan bedoel ik niet de Aldi of de Lidl.
Klopt, maar zeker niet alles. Eén keer die hamburgers aan bezoek voorgeschoteld, nooit meer. Die hebben volgens mij een dag in een zoutberg gelegen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi heeft uitstekende producten.
Jawel, ik ga er ook wel eens heen. Maar het zijn beslist niet allemaal goede producten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi heeft uitstekende producten.
Ja en? De frikandellen van AH zijn legendarisch smerigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt, maar zeker niet alles. Eén keer die hamburgers aan bezoek voorgeschoteld, nooit meer. Die hebben volgens mij een dag in een zoutberg gelegen...
C1000 is duurder dan de Jumbo maar ze hebben vaak hele aantrekkelijke aanbiedingen wat het weer goed maakt.quote:
En zo heeft de Lidl hele smerige drinkyoghurt. Maar de kroketten schijnen wel heerlijk te zijn (volgens een aantal mensen die het al ervaren hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt, maar zeker niet alles. Eén keer die hamburgers aan bezoek voorgeschoteld, nooit meer. Die hebben volgens mij een dag in een zoutberg gelegen...
Ik heb die dus, aan de Hoogvlietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga dus vaak naar verschillende supermarkten omdat ze allemaal wel producten hebben die beter zijn dan in andere supermarkten (en omgekeerd). Was er maar een supermarkt waar alles het beste was. Prijs, kwaliteit, assortiment en service
Die waar ik altijd kom.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ligt erg aan welke AH je bezoekt
Okee. En waarom, als ik vragen mag, ga je dan altijd naar de AH als er in andere supermarkten net zo goed spul te vinden is, maar dan goedkoper?quote:
Voor de chimeids natuurlijk, wat snap je niet aan mijn posts in dit topic?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee. En waarom, als ik vragen mag, ga je dan altijd naar de AH als er in andere supermarkten net zo goed spul te vinden is, maar dan goedkoper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Voor de chimeids natuurlijk, wat snap je niet aan mijn posts in dit topic?Ja, stel je voor, je zou iets verder moeten fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef en Laten Leven
Ik heb geen fiets.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, je zou iets verder moeten fietsen
Die hebben we hier nietquote:
Ja, das jammer..okee, dan ben je ook overgeleverd aan andere supermarkten.quote:
Nog genoeg keus hoor!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:31 schreef Robijn48 het volgende:
Ja, das jammer..okee, dan ben je ook overgeleverd aan andere supermarkten.
Nou daarom....en daarom vraag ik me echt af waarom de meeste mensen het hier op FOK! van de AH moeten hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog genoeg keus hoor!
AH, Jumbo, C1000, Dekamarkt (maar die doet het volgens mij best slecht), Nettorama, Lidl, Aldi en Coop.
Misschien omdat in heel veel buurten alleen nog maar AH's zitten? De C1000 is de dichtstbijzijnde winkel hier, maar dat wordt binnenkort dus ook al een AH. En veel mensen zijn lui en gaan dus alleen naar de winkel in de buurt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:36 schreef Robijn48 het volgende:
Nou daarom....en daarom vraag ik me echt af waarom de meeste mensen het hier op FOK! van de AH moeten hebben
Okee...dan snap ik het een beetje, want eerst snapte ik daar echt niks van, waarom de meesten naar de AH schijnen te moeten gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien omdat in heel veel buurten alleen nog maar AH's zitten? De C1000 is de dichtstbijzijnde winkel hier, maar dat wordt binnenkort dus ook al een AH. En veel mensen zijn lui en gaan dus alleen naar de winkel in de buurt.
Dat dus niet alles van de Lidl / Aldi zo goed is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja en? De frikandellen van AH zijn legendarisch smerig
De super pikante pizza komt toch ook van de Lidl?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:01 schreef HSG het volgende:
[..]
C1000 is duurder dan de Jumbo maar ze hebben vaak hele aantrekkelijke aanbiedingen wat het weer goed maakt.
[..]
En zo heeft de Lidl hele smerige drinkyoghurt. Maar de kroketten schijnen wel heerlijk te zijn (volgens een aantal mensen die het al ervaren hebben.
En, zei ik dat alles bij de Aldi goed is? Hier, heb je een komma, heb jij ook wat te neukenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus niet alles van de Lidl / Aldi zo goed is.
Ik zeg toch nergens dat alle producten van de AH zo werelds zijn
Klopt dat fikt je bek uit en je hebt een dag later brandende schijt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De super pikante pizza komt toch ook van de Lidl?
heb je al een boze brief geschreven naar de AH klantenservice?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijk betalen, maar daar gaat het niet om. Het is een ontzettend grote prijsstijging binnen een erg kleine periode terwijl er totaal geen noodzaak voor is. Dat is gewoon klacht-waardig.
Heel de dag tijd hebben om op zo'n beetje ieder nieuwsbericht op de FP te reageren en óók nog een dikbetaalde baan hebben. Hulde..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijk betalen, maar daar gaat het niet om. Het is een ontzettend grote prijsstijging binnen een erg kleine periode terwijl er totaal geen noodzaak voor is. Dat is gewoon klacht-waardig.
Terechte klacht. Gelukkig wordt dit op termijn wel afgestraft door de consument doordat die voor een ander supermarkt kiest, dan krijg je weer dat alle supermarkten hun prijzen verlagen en dan beginnen we weer van voor af aan.quote:Ik kan het makkelijk betalen, maar daar gaat het niet om. Het is een ontzettend grote prijsstijging binnen een erg kleine periode terwijl er totaal geen noodzaak voor is. Dat is gewoon klacht-waardig.
Dat is wel slecht als zo'n fles maar 2 jaar meegaat. Ik doe nu al 5 jaar met dezelfde fles.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen weerstand opbouwen, maar 2 jaar doen met hetzelfde plastic flesje is wel weer het andere uiterste...
het is geen "standaard" dop; zal de reden daarvoor wel zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef theWolverine het volgende:
Spa Fles 0,5l bij AH met sportdop kost circa 0,62 cent, zelfde fles,zelfde merk maar dan met draaidop kost 0,34 cent. is dat sport dopje dan bijna net zo duur als een hele fles mineraalwater met gewone draaidop?
is touwens bij alle supermarkten let maar eens op.
C1000, Dirk van den Broek, lidl, aldi. Prima winkels waar je nog voor een beetje redelijk prijs inkopen kan doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Terechte klacht. Gelukkig wordt dit op termijn wel afgestraft door de consument doordat die voor een ander supermarkt kiest, dan krijg je weer dat alle supermarkten hun prijzen verlagen en dan beginnen we weer van voor af aan.
Het was mij ook al opgevallen dat sinds ruim een jaar de AH de prijzen stiekem verhoogt, 10 cent per keer. Dankzij de bonus kan ik altijd nog wel redelijk inkopen maar ik ga toch maar eens een andere supermarkt uitzoeken voor de rest van de spullen.
Het is inderdaad schandalig om 25 cent te vragen voor een plastic tas die nog geen 10 cent kost.
Kaufland zijn geweldige winkels. Ik rij er eens in de zoveel tijd naar toe. Gewoon voor de lol en omdat bv douchegel en parfums en een zooi ander spullen goedkoper zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:32 schreef Aladeen het volgende:
Jammer dat Nederland geen Kaufland of iets vergelijkbaars heeft.
Volgens mij, als je op een industrieterrein tussen de grote steden aan de snelweg een Kaufland, een Carrefour, een mamout, een Asda en een Wallmarkt zou neerzetten, met een groot parkeer terrein erbij je files veroorzaakt op de snelwegen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:32 schreef Aladeen het volgende:
Jammer dat Nederland geen Kaufland of iets vergelijkbaars heeft.
flesjes water kopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef blablabla1971 het volgende:
Waarom naar duitsland. Hier bij de nederlandse aldi verkopen ze ook 6 flesjes water voor weinig geld, 80 cent geloof ik, en daar is niks mis mee.
die dopjes zijn, zeker voor onderweg in de auto ofzo, imho wel handiger..quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:33 schreef theWolverine het volgende:
Klopt is inderdaad geen standaard dop,en zal ook wel iets aan duurdere ontwikkelings/produktie kosten hebben dan standaard dop. echter is het prijs verschil voor puur alleen de andere sport dop wel bijna gelijk aan de prijs van een half literfles met draaidop.
daarnaast plaatsen ze de goedkopere variant meestal helemaal onderin en in verpakking van 6 stuks. terwijl je ze gewoon los kan kopen. en de sportdop flessen op ooghoogte zodat je die eerder koopt. is per indivdu een klein prijs verschil maar je moet denken aan grote aantallen. dan tikt het wel aan en betalen wij massaal overbodig teveel! psychologisch en beetje afzetterij!!
Zou wel geweldig zijn als er een paar hypermarkten in Nederland zouden zijn. Het hoeven er niet veel te zijn maar wel een paar:quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij, als je op een industrieterrein tussen de grote steden aan de snelweg een Kaufland, een Carrefour, een mamout, een Asda en een Wallmarkt zou neerzetten, met een groot parkeer terrein erbij je files veroorzaakt op de snelwegen.
Mits deze hypermarkten voorzien worden van de originele producten die we kennen en liefhebben van onze vakanties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef CarbonC het volgende:
terechte klacht: AH is duur en assortiment is bagger: vrijwel alleen nog maar huismerken, nauwelijks nog A-merken. Een supermarkt die voor mij denkt te kunnen bepalen wat goed voor me is:
jumbo puilt uit van het huismerk, vrijwel het enige wat je daar kan krijgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de AH is wel lekker divers, maar huismerk is wel in opmars (wel logisch, want men wil minder betalen voor de dagelijkse boodschappen, dus logische stap)
Dit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Koude SPA blauw uit de koelkast is vele malen lekkerder dan kraanwater.
meh, dat zit tussen je oren, net zoals de "filters" in die amerikaanse koelkasten waar je water kan tappen..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Koude SPA blauw uit de koelkast is vele malen lekkerder dan kraanwater.
Dat er nou iets mis is met jouw smaakpapillenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
meh, dat zit tussen je oren, net zoals de "filters" in die amerikaanse koelkasten waar je water kan tappen..
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat er nou iets mis is met jouw smaakpapillen
Dan moet je ook het verschil tussen verschillende bronwateren en kraanwater proeven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]dat mag jij vinden, maar mijn smaakpapillen zijn prima...
Waarom heb jij zo'n moeite met mensen die een slokje water willen kunnen nemen wanneer ze dorst hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tijdens de examens heb ik me ook heerlijk lopen ergeren aan mensen die menen niet 3 uur zonder iets te drinken kunnen. Aanstellers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |