Zelfde, een hoop staat onuitgepakt en geplemt op pallets. Als je naar dingen vraagt weten ze het meestal niet. Maar goed, daar betaal je ook naar en dat vind ik niet zo'n bezwaar; als je enigszins productkennis weet je wel waar wat moet staan, uitzonderingen daar gelaten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
De klantvriendelijkheid is bij de Lidl of Aldi vaker ver te zoeken dan bij de AH of Jumbo. Maar als ik 50% per maand kan besparen dan boeit me dat niet zo.
Daar zit wat in! Het scheelt dat ik nooit uit eten ga, dus ik ga voor de dienstverlening. Had in Parijs een keer een doos die me gewoon straal negeerde. Noemde zelfs geen bedrag. Het zal de grote stad wel zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
De klantvriendelijkheid is bij de Lidl of Aldi vaker ver te zoeken dan bij de AH of Jumbo. Maar als ik 50% per maand kan besparen dan boeit me dat niet zo.
Mee eensquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:14 schreef Nobu het volgende:
Mensen die in Nederland flesjes water kopen verdienen het om afgezet te worden. Verder gewoon een terechte klacht. Helaas kunnen ze dat maken omdat AH zich als kanker door het land verspreidt.
Ik word altijd zeer vriendelijk eem correct geholpen bij de Aldi.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik mopper op onze C1000. Het is de winkel die vlak bij mijn huis is, maar ik ga vele malen liever naar willekeurig welke andere winkel omdat de C1000 me nooit teleur stelt in het teleur stellen. Het wordt binnenkort een AH, nu maar hopend at het idd niet zo'n AH wordt waar ze alleen eigen merk verkopenquote:
terechte klacht. aanvulling: ook grotere ah's krijgen steeds minder a-merken. de vleeskwaliteit is om te huilen. broodprijs/kwaliteit verhouding idem.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ten eerste is binnen een half jaartje de tijd de prijs van 6x 0,5 liter water (die flesjes) van zo'n 75-80 ct naar 1,08 verhoogd...
Ten tweede heb je bij die kleinere AH's steeds minder A-merken, omdat ze je het eigen merk (AH) door de strot willen duwen voor de hoofdprijs. Dus geen normale Betuwe jam, maar wel AH jam voor 1,40 per potje(!) Geen Verkade Digestive Puur, maar wel die eigen merk meuk. Geen negerzoenen, wel hun eigen merk 'negerzoenen'.![]()
Om over de prijs van plastic tassen en dat soort zaken nog maar te zwijgen...
Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
Inderdaad, bij de AH werken de mooiste meisjes!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef schaal_9 het volgende:
Maar wel een winkel met caissieres die zo mooi glimlachen!
Nummer 8 in mijn woonplaats, zij kan heel mooi glimmen
dat dan weer wel. 16 jarige geile bitches.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de AH werken de mooiste meisjes!
Jumbo, Vomar en Lidl behoren tot de meest klantvriendelijke supermarkten van Nederland. Dit blijkt uit onderzoek van TNS NIPO onder negenduizend consumenten met de vraag naar hun ervaringen met de klantgerichtheid van bedrijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat ligt erg aan welke AH je bezoektquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de AH werken de mooiste meisjes!
Luiheidquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Robijn48 het volgende:
Wat ik nou niet begrijp...hier op FOK! zitten veel studenten he. Ik lees dat er vaak naar de AH gegaan wordt.
Waarom gaan die niet naar de wat goedkopere supermarkten? Net zo goed, en dus beter voor de knip.
Doe ik ook, ideaal paar sixpack water in de auto te hebben liggen.quote:
Als je alleen Euroshopper haalt dan is de AH reuze goedkoop.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Robijn48 het volgende:
Wat ik nou niet begrijp...hier op FOK! zitten veel studenten he. Ik lees dat er vaak naar de AH gegaan wordt.
Waarom gaan die niet naar de wat goedkopere supermarkten? Net zo goed, en dus beter voor de knip.
Ja, maar een eigen huismerk heeft elke supermarkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je alleen Euroshopper haalt dan is de AH reuze goedkoop.
luiheid en kwaliteit. Maar ben als student ook wel eens naar de Lidl gegaan hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Robijn48 het volgende:
E. coli komt ook in je lichaam voor. Zullen we jou ook een kweek daarvan weg laten werken? Zijn toch je eigen bacteriën.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:33 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het zijn toch je eigen bacterien. Zolang er niemand anders uit drinkt is het goed.
Een andere supermarkt kan ook kwaliteit hebben....en dan bedoel ik niet de Aldi of de Lidl.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
luiheid en kwaliteit. Maar ben als student ook wel eens naar de Lidl gegaan hoor
Aldi heeft uitstekende producten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Een andere supermarkt kan ook kwaliteit hebben....en dan bedoel ik niet de Aldi of de Lidl.
Klopt, maar zeker niet alles. Eén keer die hamburgers aan bezoek voorgeschoteld, nooit meer. Die hebben volgens mij een dag in een zoutberg gelegen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi heeft uitstekende producten.
Jawel, ik ga er ook wel eens heen. Maar het zijn beslist niet allemaal goede producten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi heeft uitstekende producten.
Ja en? De frikandellen van AH zijn legendarisch smerigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt, maar zeker niet alles. Eén keer die hamburgers aan bezoek voorgeschoteld, nooit meer. Die hebben volgens mij een dag in een zoutberg gelegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |