Paar uur en 24 uur? Als je het nu niet snapt ben je of een slechte troll of compleet achterlijk.quote:
Eten kan je langer zonder dan drinken, dus een uur niet drinken staat niet gelijk aan een uur niet eten. Toegegeven een dag staat er ook niet gelijk aan en is dan weer aan de lange kant, maar het gaat om het principe dat je iets maar moet laten "omdat je ook best zonder kan".quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil tussen paar uur en dag niet?
Nieuwe spelling = bruizend ipv bruisend.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:49 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja is wel een gekke prijsstijging ja
en bruiSend waterniet te drinken
ohquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nieuwe spelling = bruizend ipv bruisend.
dat dus..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Paxcon het volgende:
Flesjes water kopenDan ben je echt de grootste idioot die er bestaat.
niks mis met eigen merk, dat is in 99% v/d gevallen goedkoper als een A merk en ook nog eens prima qua smaakquote:Ten tweede heb je bij die kleinere AH's steeds minder A-merken, omdat ze je het eigen merk (AH) door de strot willen duwen voor de hoofdprijs. Dus geen normale Betuwe jam, maar wel AH jam voor 1,40 per potje(!) Geen Verkade Digestive Puur, maar wel die eigen merk meuk. Geen negerzoenen, wel hun eigen merk 'negerzoenen'.
wat is er mis met mensen bewust maken van het feit dat plastic vervuild?quote:Om over de prijs van plastic tassen en dat soort zaken nog maar te zwijgen...
mensen die denken dat A-merk het enige is dat fatsoenlijk isquote:Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
Vergeet niet dat er enorm prijsverschil zit tussen bronwater en mineraalwaterquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:48 schreef noescom2 het volgende:
[..]
De fok? Ik betaal voor anderhalve liter bruizend water 30 cent ofzo?
Beide keren is het niet prettig en beide keren overleef je het wel. En waar trek je de grens, drie uur en twaalf minuten niet drinken?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Paar uur en 24 uur? Als je het nu niet snapt ben je of een slechte troll of compleet achterlijk.
Ik wil wel gewoon de keus hebben, en in sommige gevallen vind ik idd het eigen merk lekkerder (zoals de AH chocoladerepen die veel lekkerder zijn dan Verkade), maar in sommige gevallen is het A-merk gewoon BETER (Cracottes, Verkade Digestive, etc etc) en dan wil ik die ook gewoon kunnen kopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dus..
[..]
niks mis met eigen merk, dat is in 99% v/d gevallen goedkoper als een A merk en ook nog eens prima qua smaak
Niets, maar dan nog steeds is 35ct voor een draagtas een compleet idioot en schandalig bedrag. Daarnaast kan ik ook iedere dag naar de servicebalie lopen en nieuwe bonuskaarten aanvragen. Gratis.quote:wat is er mis met mensen bewust maken van het feit dat plastic vervuild?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kunststofarchipel
Waar staat dat!?quote:mensen die denken dat A-merk het enige is dat fatsoenlijk is
het is maar de vraag of het beter is..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wil wel gewoon de keus hebben, en in sommige gevallen vind ik idd het eigen merk lekkerder (zoals de AH chocoladerepen die veel lekkerder zijn dan Verkade), maar in sommige gevallen is het A-merk gewoon BETER (Cracottes, Verkade Digestive, etc etc) en dan wil ik die ook gewoon kunnen kopen.
maar dat doe je niet, plastic tasjes worden echter te pas en te onpas meegenomen,quote:[..]
[..]
Niets, maar dan nog steeds is 35ct voor een draagtas een compleet idioot en schandalig bedrag. Daarnaast kan ik ook iedere dag naar de servicebalie lopen en nieuwe bonuskaarten aanvragen. Gratis.
quote:[..]
[..]
Waar staat dat!?
daar...quote:Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
Het gaat om SMAAK. Ik heb in die gevallen eigen merk geprobeerd en kwam tot de conclusie dat IK in die gevallen het A-merk lekkerder vind.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
het is maar de vraag of het beter is..
[..]
3 ct of 35 ct is nogal een verschil. 15-20ct is duur genoeg voor een draagtas.quote:maar dat doe je niet, plastic tasjes worden echter te pas en te onpas meegenomen,
je kan moeilijk, net als in frankrijk, 3 cent rekenen voor een tasje; dan dringt het niet tot mensen door..
thuis herbruik ik een tas sneller als in frankrijk, dat is toch slechts 3 cent, dat maakt op 20 euro boodschappen geen reet uit..
Zoals gezegd, het draait om SMAAK, en de AH Cracottes zijn niet te eten vergeleken met de originele, en de Verkade Digestive is ook VEEL beter dan het eigen merk.quote:[..]
daar...
Ben ik opzich wel eens. Zo'n plastic tasje was vroeger misschien 25 cent (in guldens), maar wat betreft milieu begrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:00 schreef mschol het volgende:
maar dat doe je niet, plastic tasjes worden echter te pas en te onpas meegenomen,
je kan moeilijk, net als in frankrijk, 3 cent rekenen voor een tasje; dan dringt het niet tot mensen door..
thuis herbruik ik een tas sneller als in frankrijk, dat is toch slechts 3 cent, dat maakt op 20 euro boodschappen geen reet uit..
Zitten schatjes bijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
onterechte klacht
kassameisjes van de AH![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:13 schreef Compoantje het volgende:
Drink gewoon uit de kraan, dan hoef je helemaal niet meer naar die kutwinkel toe.
Het water is precies hetzelfde.
Mensen die niet weten dat kraanwater eigenlijk helemaal geen drinkwater isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:14 schreef Nobu het volgende:
Mensen die in Nederland flesjes water kopen verdienen het om afgezet te worden. Verder gewoon een terechte klacht. Helaas kunnen ze dat maken omdat AH zich als kanker door het land verspreidt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
onterechte klacht
kassameisjes van de AH![]()
Gast wat lul jij danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen die niet weten dat kraanwater eigenlijk helemaal geen drinkwater is
Kraanwater is in Nederland prima drinkwater. Sterker nog, het is schoner dan water uit flesjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben jij dan zo'n gehersenspoelde idioot die alleen A-merken koopt?quote:
Tering wat ben jij dom. In Nederland is het gewoon drinkwater. Landen als Spanje e.d niet, omdat het lang niet zo goed gefilterd wordt als in NL.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus, volgens mij zijn jullie de domme hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Tering wat ben jij dom. In Nederland is het gewoon drinkwater. Landen als Spanje e.d niet, omdat het lang niet zo goed gefilterd wordt als in NL.
Dodo.
Dit heb ik eigenlijk nooit bij de AH terwijl dit bij de C1000 zowat standaard is.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Terechte klacht!
- vaak worden kortingen niet afgerekend, of staan ze niet in de computer.
Mensen die uit de kraan drinkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:24 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Mensen die uit de kraan drinken![]()
Kraanwater word gemanipuleerd met een bepaalde stof zodat we slaven van de overheid worden. Hier trap ik niet in
C1k is een bazensupermarkt. Maar door overname door die teringjumbo zal dat ook wel zo voorbij zijn.quote:
Ga gewoon naar de Lidl. Allemaal van hetzelfde en veel goedkoper.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
C1k is een bazensupermarkt. Maar door overname door die teringjumbo zal dat ook wel zo voorbij zijn.
Je hebt bij de Lidl trouwens niet alles, sommige producten kun je er niet krijgen. Maar het klopt wel; het gaat merendeel om de naam (Lidl goedkope naam, Ah of iets dergelijke een betere) terwijl het vlees van Lidl veel beter is dan van Nederlandse supermarkten en dan heb ik het alleen over vlees.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de Lidl. Allemaal van hetzelfde en veel goedkoper.
En zo zijn er dingen die ook minder zijn, bijvoorbeeld drinkyoghurt. Van de Lidl heeft een vreemde smaak en is minder lang houdbaar dan de producten van Optimel. En Optimel heeft meerdere variaties.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt bij de Lidl trouwens niet alles, sommige producten kun je er niet krijgen. Maar het klopt wel; het gaat merendeel om de naam (Lidl goedkope naam, Ah of iets dergelijke een betere) terwijl het vlees van Lidl veel beter is dan van Nederlandse supermarkten en dan heb ik het alleen over vlees.
Volkomen eens met deze post, de Lidl levert gewoon goede producten en waarom zou je bij een andere supermarkt de boodschappen dan doen als je mindere kwaliteit krijgt maar wel de naam... Zoals HSG ook al zegt is niet alles er volkomen prima maar groente, vlees en ook de simpele dingen ( je hebt er pistache nootjes die baas zijn) kun je daar prima halen. Toetjes en dergelijke haal ik bij de AH of zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef HSG het volgende:
[..]
En zo zijn er dingen die ook minder zijn, bijvoorbeeld drinkyoghurt. Van de Lidl heeft een vreemde smaak en is minder lang houdbaar dan de producten van Optimel. En Optimel heeft meerdere variaties.
Maar al met al ben ik tevreden met de Lidl en doe 90% van mijn boodschappen daar. Groenten zijn daar ook baas.
Bij de Lidl staan een hoop producten nog in dozen - niet altijd een nadeel overigens, je kunt ook de beste producten er zelf uit pakken - en dergelijke maar daar betaal je ook naar. Een kassamedewerker hoeft niet nep te glimlachen als mij dat geld kost.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef schaal_9 het volgende:
Maar wel een winkel met caissieres die zo mooi glimlachen!
Nummer 8 in mijn woonplaats, zij kan heel mooi glimmen
De klantvriendelijkheid is bij de Lidl of Aldi vaker ver te zoeken dan bij de AH of Jumbo. Maar als ik 50% per maand kan besparen dan boeit me dat niet zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij de Lidl staan een hoop producten nog in dozen - niet altijd een nadeel overigens, je kunt ook de beste producten er zelf uit pakken - en dergelijke maar daar betaal je ook naar. Een kassamedewerker hoeft niet nep te glimlachen als mij dat geld kost.
Zelfde, een hoop staat onuitgepakt en geplemt op pallets. Als je naar dingen vraagt weten ze het meestal niet. Maar goed, daar betaal je ook naar en dat vind ik niet zo'n bezwaar; als je enigszins productkennis weet je wel waar wat moet staan, uitzonderingen daar gelaten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
De klantvriendelijkheid is bij de Lidl of Aldi vaker ver te zoeken dan bij de AH of Jumbo. Maar als ik 50% per maand kan besparen dan boeit me dat niet zo.
Daar zit wat in! Het scheelt dat ik nooit uit eten ga, dus ik ga voor de dienstverlening. Had in Parijs een keer een doos die me gewoon straal negeerde. Noemde zelfs geen bedrag. Het zal de grote stad wel zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
De klantvriendelijkheid is bij de Lidl of Aldi vaker ver te zoeken dan bij de AH of Jumbo. Maar als ik 50% per maand kan besparen dan boeit me dat niet zo.
Mee eensquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:14 schreef Nobu het volgende:
Mensen die in Nederland flesjes water kopen verdienen het om afgezet te worden. Verder gewoon een terechte klacht. Helaas kunnen ze dat maken omdat AH zich als kanker door het land verspreidt.
Ik word altijd zeer vriendelijk eem correct geholpen bij de Aldi.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik mopper op onze C1000. Het is de winkel die vlak bij mijn huis is, maar ik ga vele malen liever naar willekeurig welke andere winkel omdat de C1000 me nooit teleur stelt in het teleur stellen. Het wordt binnenkort een AH, nu maar hopend at het idd niet zo'n AH wordt waar ze alleen eigen merk verkopenquote:
terechte klacht. aanvulling: ook grotere ah's krijgen steeds minder a-merken. de vleeskwaliteit is om te huilen. broodprijs/kwaliteit verhouding idem.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ten eerste is binnen een half jaartje de tijd de prijs van 6x 0,5 liter water (die flesjes) van zo'n 75-80 ct naar 1,08 verhoogd...
Ten tweede heb je bij die kleinere AH's steeds minder A-merken, omdat ze je het eigen merk (AH) door de strot willen duwen voor de hoofdprijs. Dus geen normale Betuwe jam, maar wel AH jam voor 1,40 per potje(!) Geen Verkade Digestive Puur, maar wel die eigen merk meuk. Geen negerzoenen, wel hun eigen merk 'negerzoenen'.![]()
Om over de prijs van plastic tassen en dat soort zaken nog maar te zwijgen...
Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
Inderdaad, bij de AH werken de mooiste meisjes!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef schaal_9 het volgende:
Maar wel een winkel met caissieres die zo mooi glimlachen!
Nummer 8 in mijn woonplaats, zij kan heel mooi glimmen
dat dan weer wel. 16 jarige geile bitches.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de AH werken de mooiste meisjes!
Jumbo, Vomar en Lidl behoren tot de meest klantvriendelijke supermarkten van Nederland. Dit blijkt uit onderzoek van TNS NIPO onder negenduizend consumenten met de vraag naar hun ervaringen met de klantgerichtheid van bedrijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat ligt erg aan welke AH je bezoektquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de AH werken de mooiste meisjes!
Luiheidquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Robijn48 het volgende:
Wat ik nou niet begrijp...hier op FOK! zitten veel studenten he. Ik lees dat er vaak naar de AH gegaan wordt.
Waarom gaan die niet naar de wat goedkopere supermarkten? Net zo goed, en dus beter voor de knip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |