Dat ligt dan aan de Jumbo bij jou in de buurt. In de Jumbo bij mij in de buurt lijken alle mannen namelijk op Ian Somerhalder en alle vrouwen op Adriana Lima met soms een vleugje Megan Fox. Dat betekent alleen maar dat je voortaan in een andere buurt naar de Jumbo zult moeten gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef LorM het volgende:
Het is gewoon een kutwinkel, allemaal stuk voor stuk.. Met die neppe klantvriendelijkheid van ze. Oja en iedereen die er werkt is óf lelijk óf gehandicapt...
Waar was dat?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:47 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan de Jumbo bij jou in de buurt. In de Jumbo bij mij in de buurt lijken alle mannen namelijk op Ian Somerhalder en alle vrouwen op Adriana Lima met soms een vleugje Megan Fox. Dat betekent alleen maar dat je voortaan in een andere buurt naar de Jumbo zult moeten gaan.
Dat houd ik voor mezelf. Als ik het hier op het internet ga verkondigen is de kans groot dat het in de Jumbo voortaan hartstikke druk gaat worden en dan moet ik veel langer in de rij staan.quote:
Pleonasme-alertquote:
Nee, dan krijg je juist de boodschappen gratis manquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:52 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat houd ik voor mezelf. Als ik het hier op het internet ga verkondigen is de kans groot dat het in de Jumbo voortaan hartstikke druk gaat worden en dan moet ik veel langer in de rij staan.
Maar geef toe, de gratis kaasjes maken veel goed.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:56 schreef leolinedance het volgende:
AH trouwens.....![]()
![]()
Hoe krijg je het voor elkaar om meer personeel in de winkel te hebben lopen dan klanten? Met 300 scholieren vakkenvullen, stapels voorraad in de (te smalle) gangen, lange wachttijden bij de kassa
Ik draag juist graag bij aan een goede economie, al helemaal in deze tijden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:57 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je juist de boodschappen gratis man
Nee. Ik wil zo snel mogelijk weg zijn. Niet gehinderd worden door obstakels, medewerkers of te lange rijen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Maar geef toe, de gratis kaasjes maken veel goed.
Obstakels?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee. Ik wil zo snel mogelijk weg zijn. Niet gehinderd worden door obstakels, medewerkers of te lange rijen.
Ja, dozen, kratten, pallets, tilgereedschap etc.quote:
Tegenstrijdige post.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:01 schreef SchaepenVacht het volgende:
Oke nuttige informatie.
Waar blijft het slotje?
Kun je zelf toch ook wel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:05 schreef Nober het volgende:
Misschien moet je dit topic even een schop geven.
De supermarkt zien als uitje
Er is 1tje bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Jumbo is geniaal.
In tegenstelling tot de Coop, die volgens mij subsidie krijgt om zwakzinnige mongolen de kans te bieden een halfjaartje bedrijfsleider te spelen bij zo'n bedrijf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |