gwn duurzaamheid niks mis meequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen weerstand opbouwen, maar 2 jaar doen met hetzelfde plastic flesje is wel weer het andere uiterste...
Het zijn toch je eigen bacterien. Zolang er niemand anders uit drinkt is het goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen weerstand opbouwen, maar 2 jaar doen met hetzelfde plastic flesje is wel weer het andere uiterste...
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:33 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het zijn toch je eigen bacterien. Zolang er niemand anders uit drinkt is het goed.
omgquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:33 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het zijn toch je eigen bacterien. Zolang er niemand anders uit drinkt is het goed.
Hoe kan je zien wanneer je de totale hervulcapaciteit van het flesje benut hebt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe neem jij je water mee als je een dag weg gaat!? Ik vind het wel handig als ik dan gewoon wat flesjes water heb staan die ik in mijn tas kan stoppen.
Ik zeg niet dat het water beter is dan kraanwater, maar zo'n plastic flesje kun je maar een beperkt aantal keren hervullen, dus soms koop je dan even nieuwe flesjes water.
Wie is er nou de aansteller? De persoon die een flesje water meeneemt om lekker te kunnen drinken als hij dorst heeft of de persoon die zich eraan ergert?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo iemand die overal waar hij is zo'n flesje water op tafel heeft staan voor het geval je ineens dorst krijgt. Wat overdreven.
Tijdens de examens heb ik me ook heerlijk lopen ergeren aan mensen die menen niet 3 uur zonder iets te drinken kunnen. Aanstellers.
Het gaat om het punt dat mensen menen elk uur dorst te hebben. Echt zo'n onzin. Je kunt best even zonder drinken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe kan je zien wanneer je de totale hervulcapaciteit van het flesje benut hebt?
[..]
Wie is er nou de aansteller? De persoon die een flesje water meeneemt om lekker te kunnen drinken als hij dorst heeft of de persoon die zich eraan ergert?
Ik eet ook rauwe tartaar, met een rauw ei erdoor. Kappertjes,uitjes, zout en peper erbij. is ook hartstikke lekker.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:36 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
omg
die discussie ook over die flesjes
Dat is inderdaad lekker ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:39 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik eet ook rauwe tartaar, met een rauw ei erdoor. Kappertjes,uitjes, zout en peper erbij. is ook hartstikke lekker.
Je kan ook best een dag zonder eten, dat doe jij ook vaak zeker?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het gaat om het punt dat mensen menen elk uur dorst te hebben. Echt zo'n onzin. Je kunt best even zonder drinken.
Altijd mooi zulke topics. Begonnen als klacht dat AH een stomme suppermarkt is , te duur enzo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:39 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik eet ook rauwe tartaar, met een rauw ei erdoor. Kappertjes,uitjes, zout en peper erbij. is ook hartstikke lekker.
Jij snapt het verschil tussen paar uur en dag niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Je kan ook best een dag zonder eten, dat doe jij ook vaak zeker?
Nog fijner, ik loop gewoon effe naar toe in 10 secondenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef noescom2 het volgende:
Ik ben gelukkig in de fijne situatie dat ik op fietsafstand een Dekamarkt, Vomar, C1000, AH, Aldi en Lidl heb. En eens per week ga ik die (vaak) allemaal langs voor de aanbiedingen.
Leg het eens uit?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil tussen paar uur en dag niet?
Dekamarkt? Vomar? Waar the hell kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef noescom2 het volgende:
Ik ben gelukkig in de fijne situatie dat ik op fietsafstand een Dekamarkt, Vomar, C1000, AH, Aldi en Lidl heb. En eens per week ga ik die (vaak) allemaal langs voor de aanbiedingen.
Van 80ct voor water naar 1,10 binnen een half jaar tijd is GEEN normale prijsstijging.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef .Masturbatron. het volgende:
prijzen gaan omhoog dat is de realiteit
Haarlem.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dekamarkt? Volat? Waar the hell kom jij vandaan?
Dan moet je het niet kopen, als je dat niet kan betalenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van 80ct voor water naar 1,10 binnen een half jaar tijd is GEEN normale prijsstijging.
Nog even los van het feit dat een 6-pack BRUIZEND water nog steeds maar 73 ct kost.
Oftewel, het is niet zo dat het water duurder is geworden, of dat de flesjes duurder zijn geworden, maar dat ze er nu gewoon veel meer voor durven vragen.
Dat was hier ook het geval, maar zoals aangegeven op pagina 1 neemt die diversiteit hier in Alkmaar in rap tempo af...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:44 schreef noescom2 het volgende:
Ik kan het makkelijk betalen, maar daar gaat het niet om. Het is een ontzettend grote prijsstijging binnen een erg kleine periode terwijl er totaal geen noodzaak voor is. Dat is gewoon klacht-waardig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:47 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dan moet je het niet kopen, als je dat niet kan betalen
De fok? Ik betaal voor anderhalve liter bruizend water 30 cent ofzo?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van 80ct voor water naar 1,10 binnen een half jaar tijd is GEEN normale prijsstijging.
Nog even los van het feit dat een 6-pack BRUIZEND water nog steeds maar 73 ct kost.
Oftewel, het is niet zo dat het water duurder is geworden, of dat de flesjes duurder zijn geworden, maar dat ze er nu gewoon veel meer voor durven vragen.
ja is wel een gekke prijsstijging jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Paar uur en 24 uur? Als je het nu niet snapt ben je of een slechte troll of compleet achterlijk.quote:
Eten kan je langer zonder dan drinken, dus een uur niet drinken staat niet gelijk aan een uur niet eten. Toegegeven een dag staat er ook niet gelijk aan en is dan weer aan de lange kant, maar het gaat om het principe dat je iets maar moet laten "omdat je ook best zonder kan".quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil tussen paar uur en dag niet?
Nieuwe spelling = bruizend ipv bruisend.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:49 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja is wel een gekke prijsstijging ja
en bruiSend waterniet te drinken
ohquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nieuwe spelling = bruizend ipv bruisend.
dat dus..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:12 schreef Paxcon het volgende:
Flesjes water kopenDan ben je echt de grootste idioot die er bestaat.
niks mis met eigen merk, dat is in 99% v/d gevallen goedkoper als een A merk en ook nog eens prima qua smaakquote:Ten tweede heb je bij die kleinere AH's steeds minder A-merken, omdat ze je het eigen merk (AH) door de strot willen duwen voor de hoofdprijs. Dus geen normale Betuwe jam, maar wel AH jam voor 1,40 per potje(!) Geen Verkade Digestive Puur, maar wel die eigen merk meuk. Geen negerzoenen, wel hun eigen merk 'negerzoenen'.
wat is er mis met mensen bewust maken van het feit dat plastic vervuild?quote:Om over de prijs van plastic tassen en dat soort zaken nog maar te zwijgen...
mensen die denken dat A-merk het enige is dat fatsoenlijk isquote:Klacht: nu moet ik dus naar een AHXL fietsen voor fatsoenlijke koek en jam, omdat de AH op de hoek het allemaal niet heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |